نسخه واقعیت مجازی عنوان Driveclub با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا میشود
نسخه واقعیت مجازی عنوان Driveclub برای پلیاستیشنویآر در همایش GDC 2016 سن فرانسیسکو معرفی شد. حال، امروز کارگردان بازی، آقای پائول راستچینسکی اطلاعاتی بیشتری از این عنوان در حساب توییتر به اشتراک گذاشتند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
سونی اعلام نکرده است که آیا نسخه واقعیت مجازی به صورت جدا منتشر میشود، یا به صورت محتوایی اضافه شونده به نسخه اصلی Driveclub اضافه میشود. اما خبر رسیده که اطلاعات تکمیلی در نمایشگاه E3 2016 داده میشود:
ما هنوز همه برنامههای خود برای بازی را معرفی نکردهایم. منتظر اطلاعات بیشتر در E3 باشید.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) March 18, 2016
بازی طوری تنظیم و بهینه شده است که به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود و با ویژگی خوب پلیاستیشنویآر به صورت ۱۲۰ فریم در ثانیه در میآید.
بله بازی با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد و پس از آن به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود. ما برای ممکن کردن این موضوع، بازی را بهینه سازی کردیم.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) March 18, 2016
طبق صحبتهای راستچینسکی، با در نظر گرفتن بهینه سازی بازی برای اجرا شدن با فریم ریت دو برابر، بازی هنوز عالی به نظر میرسد.
من فکر میکنم که بازی عالی به نظر میرسد. خودتان باید آن را مشاهده کنید و تفاوت ها را بسنجید.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) March 18, 2016
با اینکه بازی در همایش GDC با فرمان نشان داده شد، راستچیسنکی میگوید بازی با کنترلر نیز فوقالعاده است.
بازی با کنترلر عالی است و به طرز غافلگیر کنندهای با دوربین خاص بازی خوب است.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) March 18, 2016
پلیاستیشنویآر در ماه اکتبر سال جاری منتشر میشود. آیا این فناوری موفق میشود؟ در این صورت باید منتظر یک نسل جدید و فوقالعاده از بازیهای ویدیویی باشیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
oooo yeaaaaaaaaaaaaa :evilgrin: :evilgrin:
معمولا گیمر ها و سازنده ها از این خلاقیت ها زیاد خوششون نمییاد
احتمال این که اینم به سرنوشت کینکت دچار شه زیاده اینم اولش مثله کینکت یه ذره اولش جو داره ام بعدش …
حداقل میشه گفت با این قیمت موفق نمیشه(با توجه به این که بین vive و oculus این ارزونتریته)
و بعد از مدتی هم مثل کینکت دچار کمبود محتوا میشه
مطمعن باش به سرنوشت کینکت دچار نمیشه دلیلش هم اینکه سونی پشتیبانیش از محصولاتش قویه الان شما حساب کنین که هنوز نیومده ۲۰۰ بازی براش در حال ساخته مطمعن باش موق میشه و فروش ps4 رو بالا ببره
دوستان میشه از ps vr تو دستگاه های دیگه هم استفاده کرد مثل pc .xbox one و غیره یا واسه فیلم دیدن؟؟
طبق اطلاعاتی که سونی قبلن داده تنها بر روی PS4 میتوتید ازش استفاده کنید و فیلماتونم تنها فیلمهایی که به کنسول انتقال دادین رو میتونید ببینید
تازه تمام بازی ps4 اجرا میکنه :yes: کمبود محتوا 😐
محتوای انحصاری نیست اونی که میگی حکم تلویزیون رو داره
mzr. جوک میگی ی تکنولوژی که از بچگی همه ارزوش و داشتن. داخل شدن ب دنیای بازی. تازه حتی اگه بازی هم ساپورت نکنه اینو میتونی تو ی صفحه ۲۲۵ اینچی بازی کنی چی بهتر از این دیگه
میتونی صبر کنید بیاد بعد چند وقت که به دلیل سخت افزار ضعیف که سازنده ها نتونستن خروجی مناسب رو بگیرن و کمبود محتوای انحصاری که پیدا خواهد کرد بشینیم با هم به این جوک بخندیم
مثل کنسول x1 با سخت افزاز ضعیفش که شده جوک نسل ۸
😐
لطفا اول یه ذره اطلاعاتت رو بالا ببر بعد کامنت بده
این سخت افزار برای واقعیت مجازی ضعیفه من چی کار دارم که کدوم ضعیفه کدوم قوی
Alan wake فن قدر خودتو بدون تو یک نابفه هستی 😉
همینه دیگه تحمل شنیدن واقعیت رو ندارین بله سخت افزار ps4واسه vrبسیارضعیفه بسیار
مبارک ات باشه 😉 انچارتد نزدیک است.
من وقتی ده سال پیش میرفتم شهربازی یه جایی به نام سینما ۲۰۰۰ وجود داشت که مردم پول میدادن میرفتن سرپا یه تریلر پنج دقیقه ای رو که با آپارات بر روی سقف انداخته میشد رو میدیدنو هیجان زده می شدن حالا تصور اینکه بتونی تو دنیای بازی خودت رو حس کنی و بدون اینکه کارهای خطرناک بکنی هیجانش رو حس کنی این چیز خیلی کمیه که یه سری هی میان فاز منفی میدن!؟
اینکه با بازی ای میتونی تجربه بندبازی بین دو ساختمون بلند و دلهره و هیجانش رو کمو بیش به دست بیاری چیز بدیه؟کسانی چون من که علاقه زیادی به هیجان و خطر کردن دارن اما پول آنچنانی ندارن که در دنیای واقعی یه سری تفریحات هیجان انگیز رو انجام بدن بی شک از نون شبشون میگذرن که این هدست رو تهیه کنن
گل گفتی داداش :yes: :yes: :yes:
۶۰ فریم؟فک میکردم ۶۰ فریم کف استاندارد واقعیت مجازی باشه!از کیفیت بافت و میزان جزئیات تصویر اطلاع ندارم ولی ۶۰ فریم عددی بود که سونی اعلام کرد زیر این مقدار اصلا اجازه ی انتشار بازی داده نمیشه!
به هرحال امیدوارم سخت افزار محدود کنسول یه محدودیت واسه این تکنولوژی نشه
“بله بازی با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد و پس از آن به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود. ما برای ممکن کردن این موضوع، بازی را بهینه سازی کردیم.”
بعد یعنی کی؟