تِکیلا حقوق Rime را از سونی باز پس گرفت | احتمال انحصاری نبودن برای پلی استیشن ۴
استودیو تکیلا ورکس (Tequila Works) رسما در سایت توئیتر اعلام کرده است که حقوق بازی ماجرایی Rime را از شرکت سونی باز پس گرفته است.
با توجه به توئیت های منتشر شده، حقوق بازی Rime هم اکنون در اختیار تکیلا قرار گرفته است و آنها ساخت این عنوان را همچنان ادامه خواهند داد. حال که تیکلا دوباره Rime را مال خود کرده است، این احتمال وجود دارد که بازی نامبرده دیگر در انحصار کنسول پلی استیشن ۴ نباشد. چنین چیزی البته هنوز قطعی نشده اما احتمال وقوع آن کاملا وجود دارد.
Rime در نمایشگاه Gamescom 2013 بود که معرفی شد. در ماه فوریه مدارکی مبنی بر آوردن بازی نامبرده به اکس باکس وان لو رفت که مایکروسافت متاسفانه این پیشنهاد را رد کرده بود. آقای فیل اسپنسر به عنوان رئیس بخش اکس باکس در شرکت مایکروسافت هم بعدا اعلام کردند که این کار یک اشتباه بود و “بخشی از کار است که با اشتباه زندگی کنید”.
Rime بعد از نمایشگاه Gamescom 2014 در سکوت خبری سنگینی فرو رفت و خیلی ها این سوال برایشان پیش آمد که آیا این بازی، هنوز هم در دست ساخت است یا خیر؟ آقای شوها یوشیدا به عنوان رئیس جهانی استودیوهای سونی در اکتبر ۲۰۱۵ تایید کردند که Rime هنوز در دست ساخت است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
چقد خوب :yes:
سال ۲۰۱۳ دوران متریک بود یا اسپنسر؟
واقعا بعضی وقتها مایکروسافت یه کارایی میکنه آدم توش میمونه اما خوبه که اکسباکس تونسته به جایی برسه که دولوپر ها بهش علاقه بیشتری نشون بدن نمونش هم راکت لیگ البته اگه دلیل اینکار استدیو تکیلا بازپس گیری حق انحصاری بازی بوده باشه و انتشارش برای دیگر پلتفر ها بوده باشه
به این میگن خبر
ارزوم بود بازیش کنم
این بازی با جلوه های هنری خاصش من یکی رو بدجور علاقه مند کرده به خودش به خصوص هنگامی که گفته شده از بازیهای استاد Fumito Ueda الهام گرفته که به وضوح از دورنماهای مناظر و همچنین شخصیت پردازی بازیش مشخصه که بیشتر به عنوان خوش آوازه Ico شباهت داره
امیدوارم برای هر پلتفرمی که منتشر میشه موفق بشه :yes:
فکر نکنن مولتی بشه