مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا

مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده!

سعید مسلمی
۱۶:۲۷ ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا

 

950m

با سلام

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، شرکت ایسوس به همین مناسبت مسابقه ای ویژه کاربران گیمفا برگزار می کند.

موضوع مسابقه بر پایه سوالاتی پیرامون بررسی تخصصی کارت گرافیک STRIX GTX 950 DC2OC 2GD5 GAMING ایسوس است که مدتی پیش برایتان ارسال کردم.

img 0816

شما عزیزان پس از مطالعه کامل بررسی، به هر ۵ سوال مطرح شده باید پاسخ صحیح دهید و منتظر قرعه کشی بمانید!

 

قوانین مسابقه:

  • پاسخ صحیح به هر ۵ سوال الزامی است
  • کاربر باید معتبر باشد (یعنی دارای نام کابری، ایمیل معتبر و دیگر مشخصات تماس واقعی باشد)
  • مدیران و کارکنان شرکت ایسوس پس از اعتبار سنجی جایزه را تقدیم برنده خواهند کرد.

 

زمان مسابقه:

از امروز تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

جایزه مسابقه:

یک عدد کارت گرافیک STRIX GTX 950 DC2OC 2GD5 GAMING ایسوس از طرف شرکت لایف برد پارسه با گارانتی لایف سرویس ( یکی از چهار توزیع کننده معتبر قطعات ایسوس در ایران)

 

strix gtx950 dc2oc 2gd5 gaming box+vga

 


 

درباره گارانتی لایف سرویس:

بسیاری از مشتریان تمایل دارند با پرداخت هزینه بیشتر کالا را با گارانتی تهیه کنند، این به نحوی مهر تاییدی بر خرید با کیفیت و با اطمینان خاطر برای آنها محسوب می‎شود، شاید بد نباشد واژه آرامش و امنیت را مترادف با گارانتی بدانیم.

مجموعه خدماتی که به مشتریان ارائه می‎شود، مدت زمان پشتیبانی کالا، توجه به نکات رسیدگی به درخواست‏ها و نیازهای مشتریان تنها بخشی از نکات مهم و ضروری است که کلید موفقیت در بازار خواهد بود.

لایف برد پارسه با در نظر گرفتن نیازهای اساسی بازار، دسترسی گسترده به مجموعه کامل از قطعات و لوازم جانبی در کنار اصول و باورهای مجموعه مبنی بر ارائه خدمات جامع، به منظور ایجاد امنیت در خرید(که در حقیقت همان اعتبار نزد مشتریان است) سال ۱۳۸۹ گارانتی لایف سرویس را راه‎اندازی نمود و امروز این مجموعه عضو اتحادیه فناوران اطلاعات ایران است.

ما باور داریم ده مشتری راضی ارزشمند تر از صد مشتری با میانگینی، نسبی از رضایت است، به همین منظور به عنوان یک مجموعه دانش بنیان در تلاشیم تا با برگزاری کلاس‎های آموزشی برای کارشناسان خود هر روز گام موثرتری در راستای خدمت‎رسانی به مشتریان برداریم. دنیای دیجیتال هر روز و شاید هر ساعت با تغییر رو به رو است، نیروهای جوان و فعال در گارانتی لایف سرویس دائماً در حال بروزرسانی اطلاعات خود هستند، تا بهترین راهکارهای خدمات‎رسانی به مشتریان در کمترین زمان در این مجموعه اعمال شود.

گارانتی لایف سرویس هزینه‎های گزافی را جهت تهیه ماشین آلات پیشرفته صرف نموده تا مجموعه خود را بروز نماید تا با تجهیزات حرفه‎ای جهت خدمت‎رسانی به مشتریانگامی برداشته باشد.

واحد مدیریت ارتباط با مشتریان با پاسخگویی و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات گام موثر ما در حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان است و می‏توان عملکرد منسجم این واحد را در کنار ارائه بیشترین زمان گارانتی وجه تمایز مهمی از سایر رقبا دانست، فعالیت و تمرکز بر این امر دریافت گواهینامه‎های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ، ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ و گواهی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دریافت تندیس اجلاس سراسری رضایت‏مندی مشتریان(وابسته به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان) را برای ما به ارمغان آورده است. در این بازه زمانی کوتاه خدمات مطلوب و استاندارد، گنجینه معتبری از مشتریان را برای ما فراهم آورده و این امر تداوم پروژه‎های متعددِ خدمات و پشتیبانی سازمان‎های مختلف دولتی و غیردولتی را در طول مدت فعالیت شرکت موجب گردیده است. این شرکت قابلیت ارائه خدمات پس از فروش در چهارچوب کالاهای تحت گارانتی، خارج از گارانتی و یا بر اساس قراردادهای خدمات پشتیبانی با سازمان‎ ها و ادارات مختلف را دارد.


 

 

سوالات مسابقه:

 

۱- تراشه GPU استفاده شده در این کارت درچه فرکانسی در حالت اورکلاک شده کار می کند؟

۲- راهکار ایسوس برای اطمینان از نصب صحیح کابل ۶ پین در این کارت چیست؟

۳- کارت گرافیک های سری STRIX چگونه تولید می شوند؟

۴- نرم افزار مخصوص بهینه سازی و اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس چیست؟

۵-طراحی جدید فن های ایسوس چه ویژگی هایی دارد؟

 

لینک بررسیSTRIX GTX 950 DC2OC 2GD5 GAMING

 

شما عزیزان می توانید پاسخ های خود را در زیر همین مطلب ارسال نمایید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا
مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • ۱.در STRIX GTX 950 DC2OC 2GD5 GAMING، تراشه GM206 را ایسوس تا ۱۳۵۵ در حالت بوست اورکلاک کرده است.

      ۲.ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.

      ۳.پس از اکران سراسری GTX 950، ایسوس این کارت را به سلیقه خود طراحی کرد. در بخش تولید، جدیدترین فناوری موجود یعنی خط تولید اختصاصیAuto-Extreme به همراه قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II به کار گرفت، آن را با خنک کننده سری STRIX تجهیز و برای بخش شیرین اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم از نرم افزار محبوب GPU Tweak II استفاده کرده است.

      ۴.ایسوس برای بخش شیرین اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم از نرم افزار محبوب GPU Tweak II استفاده کرده است.

      ۵.ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

      دانیال هستم.
      خب دوستان آدرس و شماره تلفن هم بدم :laugh: 😀 😀

  • Mohammad Ha گفت:

    کارت گرافیک های سری STRIX چگونه تولید می شوند؟
    این دیگه تهشه :/

  • ۱- تراشه GM206 که در حالت عادی ۱۱۶۵ مگاهرتز برای هسته و درحالت بوست اورکلاک ۱۳۵۵ میشه.
    ۲- برای اینکه مطمئن شویم که کابل برق وصل شده ایسوس یه چراغ led قرمز و یه چراغ led سفید گذاشته که اگه کابل درست وصل شذه باشه چراغ led سفید روشن میشه
    ۳- فناوری ساخت این کارت ها AutoExtreme است و در این فناوری از رباط های پیشرفته به جای انسان استفاده میشود که باعث میشود خطا هایی که ممکن است پیش بیاید به صفر برسد. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA دیگر چیزی به نام لحیم کاری و نوک تیزی در PCB این سری نیست و سطح PCB کاملا صاف و یک دست است. کارت های این سری با استفاده از استاندارد جدید ایسوس به نام super alloy power II ساخته شده اند که باعث کم مصرف تر شدن و کاهش دما توسط ماسفت ها شده است و همچنین باعث کاهش نویز بوجود امده توسط فاز ها ممیشود درکل این کارت ها مقاوم تر و پایدار تر و با کیفیت تر هستند.
    ۴- ایسوس از نرم افزار GPU tweak II استفاده کرده
    ۵- سه برابر مدل های گذشته کم مصرف تر شده و زمانی که کارت گرافیک فعالیت چندانی ندارد و یا دمای اون به ۶۰ درجه نرسیده باشد فن ها متوقف میشوند و خنک کننده در حالت passive به کار خود ادامه میدهند. این عمل باعث میشود فن ها صدایی ندهند و طول عمر فن ها بالا برود و مانع ورود گرد خاک نیز میشود.

  • لطفا نظر منو که حاوی جواب ها به سوالات بود تایید کنید 😉

  • christmas گفت:

    ۱- تراشه GPU استفاده شده در این کارت …؟
    زیاد

    ۲- راهکار ایسوس برای اطمینان از نصب صحیح کابل ۶ ؟
    میان خونه نگاه میکنن

    ۳- کارت گرافیک های سری STRIX چگونه تولید می شوند؟
    بسختی،واقعا کارگراش زحمت میکشن :-*

    ۴- نرم افزار مخصوص بهینه سازی …؟
    ccleaner آیا؟

    ۵-طراحی جدید فن های ایسوس چه ویژگی هایی دارد؟
    برای افزایش میل جفت گیری جغدها و حفظ این گونه جانوری ارزشمند بکار میره :inlove:
    البته این سوال انحرافیه،شایدم چون گیمرا شبزنده دارن و اصطلاحن میگن جغدن،اینجوریه که احساس تنهایی نکنن
    بگین جایزه نمیدیم خب :-/

  • Ruby گفت:

    ۱- در حالت هسته تا فرکانس ۱۱۶۵ مگاهرتز و در حالت بوست ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲- ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می مونه.
    ۳- اول اینکه خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذفمیکنه و همینطور به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگه خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری بوجود میاد. کارت گرافیک با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد.
    ۴- نرم افزار انحصاری Asus GPU Tweak II که از امکاناتش هم میشه به اورکلاکینگ، مانیتورینگ، بهینه سازی سیستم، اشتراک محتوای بازی در محیط اینترنت اشاره کرد.
    ۵- ویژگی های طراحیش فن های خاص Asusـه که انتهای لبه دارش باعث میشه فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد بشه و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر بشن. علاوه بر این، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشه یا دماش به حدود ۶۰ درجه نرسه (در این کارت) ، فن ها حرکت نمی کنن و خنک کننده در حالت Passive به کار خودش ادامه می دهد که این عمل باعث می شه که صدایی از فن های کارت تولید نشه. از مزیت های این طراحی هم میشه به نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک اشاره کرد. اما باعث می شه که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشه.

    با تشکر از گیمفای دوست داشتنی و همینطور لایف سرویس عزیز برای این مسابقه عالی، امیدوارم جواب ها درست باشن 😀 و همینطور پیشاپیش سال جدید رو به خانواده بزرگ گیمفا تبریک میگم و امیدوارم سال خب و خوش و پربرکتی داشته باشید. :inlove:

  • mercenery گفت:

    من گرافیک ۹۵۰ دارم همه جا میبینم نمیشه بازی های به روز رو اجرا کرد!

  • danyalbmw گفت:

    ۱-در حالت معمولی با فشار کم ۱۱۶۵ مگاهرتز و در حالت اورکلاک (بوست) ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲-دو LED در قسمت کناری کانکتور درنظر گرفته شده است(قرمز و سفید) در صورت اتصال صحیح کابل ۶-pin چراغ Led سفید رنگ روشن میشود و در صورت اتصال نا درست چراغ قرمز رنگ روشن میشود
    ۳-بعد از اکران رسمی GTX 950 ایسوس این کارت را به سلیقه خودش طراحی کرد و در تولید آن، جدید ترین فناوری اختصاصی یعنی Auto-Extreme (خط تولید تمام اتوماتیک که بجای انسان کاملا از روبات استفاده میکند که باعث حذف کامل خطا های انسانی میشود) و از قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II( باعث کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود که میتواند در مدت زمان زیاد، باعث افزایش عمر مفید کارت شود و یا در هنگام اورکلاک، پایداری بیشتری داشته باشد) در آن استفاده کرد. آن را به سیستم خنک کننده Strix مجهز کرد و برای اور کلاک هم نرم افزار GPU-Tweak II را به همراه آن عرضه کرد.
    ۴-نرم افزار GPU-Tweak II که توسط خود Asus به بازار به همراه کارت گرافیک عرضه میشود.
    ۵-از ویژگی های خاص فن های این کارت، میتوان به لبه دار بودن فن های آن اشاره کرد که با استفاده از آن فشار استاتیک وارد بر هیت سینک ها بیشتر شده، در نتیجه باعث میشود این کارت ۳ برابر خنک تر از مدل مرجع آن باشد. از ویژگی های دیگر فن های این کارت این است که اگر دمای کارت گرافیک کمتر از ۶۰ درجه باشد، فن ها به طور کامل از حرکت می ایستند و به اصطلاح در حالت passive قرار میگیرند که همین باعث میشود که گرد و غبار کمتری به قسمت های داخلی کارت گرافیک وارد شود( بین پره های هیت سینک) و همچنین صدای تولیدی توسط فن های کارت، در مواقعی که فشار پردازشی کم بر روی آن است، آزار دهنده نباشد. ولی این ویژگی باعث میشود که دمای تحت فشار پردازشی گرافیک، کمتر از دمای با پردازش کم آن بشود ولی میتوان این قابلیت را در GPU-Tweak II که توسط خود شرکت Asus ارائه میشود و در جعبه هم موجود است، این قابلیت را غیر فعال یا فعال کرد.
    😀 😀 😀

  • SepehrPK گفت:

    پاسخ سوالات
    سوال ۱- ۱۳۵۵ مگاهرتز در حالت اور کلاک
    سوال ۲- برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفاده شده است
    سوال ۳- ایسوس در بخش تولیدسری STRIX ، جدیدترین فناوری موجود یعنی خط تولید اختصاصیAuto-Extreme(خط تولید تمام اتوماتیک که بجای انسان کاملا از روبات استفاده میکند که باعث حذف کامل خطا های انسانی میشود) به همراه قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power( باعث کاهش مصرف و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود که میتواند در مدت زمان زیاد، باعث افزایش عمر مفید کارت شود و یا در هنگام اورکلاک، پایداری بیشتری داشته باشد) II به کار گرفت، آنها را با خنک کننده سری STRIX تجهیز و برای بخش شیرین اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم از نرم افزار محبوب GPU Tweak II استفاده کرده است
    سوال ۴- نرم افزار اختصاصی شرکت ایسوس ASUS GPU Tweak که همراه با کارت می باشد و حتی با کارت های پایین رده نیز عرضه میشود
    سوال ۵- از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • PCisGLORIOUS گفت:

    سوال ۱: ۱۳۵۵
    سوال ۲:از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    سوال۳:با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II
    سوال۴: GPU Tweak II
    سوتل ۵:فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است
    بد جور محتاجم بخدا :دی
    ایمیل: saheb1379@gmail.com

  • Ruby گفت:

    لطفا نظر بنده هم تایید کنید. با تشکر :-*

  • fani67 گفت:

    ۱۳۵۵-۱
    ۲-از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند!
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

    • hossein619 گفت:

      اره دقیقا همیناس 😀 :laugh:
      ۱۳۵۵-۱
      ۲-از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
      ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند!
      ۴-GPU Tweak II
      ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

      ما رو هم تو قرعه کشی شرکت بدید
      (مدیونید فک کنید من اینارو نمیدونستم و همرو از اقای fani67 کپی کردم 😀 )

  • mrs55 گفت:

    اقا یکی تقلب برسونه مام جوابارو بدیم تو قرعه کشی شرکت کنیم ما که همچین اطلاعاتی ندارم ?:-) :wilt: اینایی که بالا دوستان فرستادن جوابن مام کپی کنیم تو قرعه کشی شرکت میکنیم ؟

  • SepehrPK گفت:

    اقا این جوری قبول نی !!!!! 😉 😉
    کنکور اسون تر نبود ؟

  • Bashir_tea گفت:

    ۱-۱۳۵۵MgHz
    ۲-ز دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفاده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به بیرون عرضه کرد
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • سلام این پاسخ ها خدمت شما
    ۱-حالت بوست ۱۱۸۸ مگاهرتز
    ۲-در قسمت ورودی برق، یک کانکتور ۶ پین این کارت کم مصرف را تغذیه می کند. ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند
    ۴-نرم افزار GPU-Tweak II که توسط خود Asus به بازار به همراه کارت گرافیک عرضه میشود.
    ۵-سوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • hossein619 گفت:

    ۱- تراشه GPU استفاده شده در این کارت درچه فرکانسی در حالت اورکلاک شده کار می کند؟
    در فرکانس ۸۵

    ۲- راهکار ایسوس برای اطمینان از نصب صحیح کابل ۶ پین در این کارت چیست؟
    اطمینان از نصب صحیح کابل ۶ پین!

    ۳- کارت گرافیک های سری STRIX چگونه تولید می شوند؟
    اینجوری

    ۴- نرم افزار مخصوص بهینه سازی و اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس چیست؟
    نرم افزار مخصوص بهینه سازی و اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس است.

    ۵-طراحی جدید فن های ایسوس چه ویژگی هایی دارد؟
    میچرخه!

    ناموسا خیلی دقیق بود من باید برم قرعه کشی :rotfl: :rotfl:

  • jackal گفت:

    ۱-در حالت اورکلاک ۱۳۵۵
    ۲-از دو led سفید و قرمز استفاده شده که led سفید نشان گر کانکت صحیح است
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند!
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • K2CS گفت:

    دوستان میشه منو راهنمایی کنید
    بنظرتون چه کارتی بخرم؟؟
    خودم این دوتا تو نظرمه ;

    Gigabyte GV-N98TG Gaming 6GB GDDR5
    or
    Asus Strix GTX 980 – DO2OC 4GB GDDR5

  • sajjad گفت:

    جواب سوال ۱:تراشه GM206 را ایسوس تا فرکانس ۱۱۶۵ مگاهرتز برای هسته و ۱۳۵۵ در حالت بوست اورکلاک کرده است و با توجه به ذات این تراشه، این کارت فقط حالت ۲ WAY SLI را پشتیبانی می کند
    جواب سوال۲:ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند
    جواب سوال۳:ایسوس نیز به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرها رساند
    جواب سوال ۴:نرم افزار GPU Tweak II
    جوای سوال۵:ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • AmirMasood_jf گفت:

    ۱_در حالت اورکلاک ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲_دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفاده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳_ایسوس این کارت را به سلیقه خود طراحی کرد. در بخش تولید، جدیدترین فناوری موجود یعنی خط تولید اختصاصیAuto-Extreme به همراه قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II به کار گرفت، آن را با خنک کننده سری STRIX تجهیز و برای بخش شیرین اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم از نرم افزار محبوب GPU Tweak II استفاده کرده است.
    ۴_GPU Tweak II
    ۵_ طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن .. که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر می شود . علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • Eghbal گفت:

    ۱- ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲-دو LED در قسمت کناری کانکتور درنظر گرفته شده است(قرمز و سفید) در صورت اتصال صحیح کابل ۶-pin چراغ Led سفید رنگ روشن میشود و در صورت اتصال نا درست چراغ قرمز رنگ روشن میشود
    ۳-به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه میدهد
    ۴-ایسوس با هدف گرفتن جامعه گیمرها، و علم به اینکه غالباً گیمرها به کارایی و سادگی اهمیت می دهند تا تنظیمات فنی، نرم افزار GPU Tweak II را ارائه کرد. این نرم افزار که نسخه دوم و دگرگون شده ابزار اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس است، امکاناتی بی نظیر را در یک مجموعه، با رابط کاربری بسیار کارامد قرار داده است.
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • Voldomord گفت:

    ۱:تراشه GM206 را ایسوس تا فرکانس ۱۱۶۵ مگاهرتز برای هسته و ۱۳۵۵ در حالت بوست اورکلاک کرده است
    ۲:ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند
    ۳:ایسوس بعد از عرضه این کارت با طراحی اختصاصی فن های خود و بوست کارت و طراحی PCB در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II تولید و عرضه کرده
    ۴:نرم افزار GPU Tweak II
    ۵:ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • saeed_gamer گفت:

    ۱- ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲-استفاده از دو LED به رنگ سفید و قرمز در کنار کانکتور که در صورت اتصال صحیح چراغ سفید روشن می ماند
    ۳-ایسوس با استفاده از فناوری انحصاری Auto-Extreme با حذف خطای انسانی در تولید باعث شده تا کیفیت و طول عمر محصول تضمین شده باشد همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود علاوه بر این فناری Super Alloy Power II بکار رفته در این کارت گرافیک ها با جلوگیری از هدر رفتن انرژی در مدار تغذیه، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت هاو نویز ناشی از فشار بالا در چوک ها را کاهش میدهد که در نهایت موجب افزایش طول عمر و ماندگاری کارت گرافیک می شود به جز اینها ایسوس برای افزایش محافظت با استفاده از یک صحفه پیشرفته موجب استحکام و از بین بردن فشار فیزکی در ناحیه gpu می شود
    ۴-GPU Tweak II به همراه XSplit Gamecaster
    ۵- فن های جدید ایسوس با استفاده از ۲ فناوری اختصاصی ایسوس فناوری DirectCU II با طراحی ویژه لوله های حرارتی و تماس مستقیم آن ها با هسته گرافیکی، منجر به هدایت بهتر حرارت و گرما به پره های هیت سینک شدهو درنهایت عملکرد کارت تا ۲۰ درصد در زمان بازی بهبود می یابد.
    از سوی دیگر طراحی فن های لبه دار و بی صدای ایسوس همراه با تکنیک 0dB به گونه ای است که با کاهش فشار پردازشی کارت گرافیک، فن ها از حرکت می ایستند و کارت قادر است در سکوت کامل بازی های مختلف را اجرا کند. درنهایت ایسوس مجموعه ای کامل از یک فرایند کاهش و حذف دما را ارائه کرده است تا عملکرد کارت را در اجرای بازی ها و اورکلاکینگ تحت تاثیر قرار دهد.

  • shademan گفت:

    چه قدر عالی
    خوشبحال کسی که اینو بگیره :yes: :yes: :yes:
    ————————————————————–

  • only-ps4 گفت:

    ۱- ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲- ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند
    ۳- پس از عرضه سری STRIX، ایسوس به توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک در تولید کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد
    ۴- نرم افزار GPU Tweak II
    ۵- از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • Terover-GTA V گفت:

    ۱-در حالت معمولی با فشار کم ۱۱۶۵ مگاهرتز و در حالت اورکلاک (بوست) ۱۳۵۵ مگاهرتز

    ۲-ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.

    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند
    ۴-GPU Tweak II

    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • ۱- فرکانس ۱۳۵۵مگاهرتزدر حالت بوست اورکلاک

    ۲- درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.

    ۳- خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۴- GPU Tweak II
    ۵- از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • DMCMRK گفت:

    جواب سوال یک:
    در حالا اورکلاک مود،gpu ، در فرکانس پایه ۱۱۶۵ قرار میگیره که تا فرکانس ۱۳۵۵ افزایش پیدا میکنه.
    جواب سوال دو:
    راهکار اسوس برای اطمینان کاربر از نصب صحیح، استفاده از دو led سفید و قرمز هست. که در زمان نصب صحیح تنها led سفید روشن می شه و در غیر این صورت، تنها led قرمز به نشانه عدم اتصال کنکتور برق مورد نیاز بورد، روشن می شود.
    جواب سوال سه:
    کارت ها سری strix توسط نیروی ماشینی (auto extreme) که خطای انسانی رو کم می کنند و سیستم برق رسانی با دوام و تعداد فاز مناسب که کارکرد طولانی مدت کارت رو تضمین می کنند، تهیه می شوند.هم چنین این سری مجهز به هیت سینک با لوله های ناقل حرارت و فن های مخصوص به خود است.
    جواب سوال چهار:
    نرم افزار انحصاری GPU tweak 2 همراه با ویژگی xsplit gamecaster . این نرم افزار قابلیت های مفیدی همچون اورکلاک راحت تر مانیتورینگ منابع و همچنین بهینه سازی منابع برای اجرای روانتر بازی ها و اشتراگ گذاری در دنیای مجازی رو در اختیار کاربر قرار میده. در نهایت فعال و غیر فعال کردن حالت پسیو.
    جواب سوال پنج:
    در طراحی فن های سری strix ،انحنایی در انتهای پره های فنها قرار گرفته که به طور فیزیکی و استاتیک ، حجم و قالبا فشار بیشتری از هوا رو به سمت هیتسینک ها روانه میکنه و نتیجه این طراحی این میشه ، که نیازی به دور بالای فن ها برای خنک سازی برای عمل کاهش دما نیست و در نهایت دور کمتر باعث پایین آمدن صدای فن ها تا حد زیادی میشه.

  • sam09ft گفت:

    ۱۳۵۵-۱
    ۲-از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند!
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • sina گفت:

    ۱-تراشه ی GM206-250-A1 با فرکانس ۱۱۶۵ در حالت پایه و فرکانس ۱۳۵۵ در حالت boost
    ۲-استفاده ازدو ledبا رنگ های سفید و قرمز در کنار یک درگاه ۶پینی که در صورت اتصال صحیح led سفید رنگ روشن میشه
    ۳-این کارت گرافیک همراه با فناوری اختصاصی ایسوس مانند directCU II ( لوله‌های پهن مسی در تماس مستقیم با سطح پردازنده گرافیکی هستند به این دلیل انتقال حرارت با کارایی بیشتری انجام می‌شود، دما آن ۲۰ درصد خنک‌تر است و ۳ برابر نویز کمتری ایجاد می‌کند در حالی که در مقایسه با مدل مرجع ۸/۲ برابر ناحیه دفع بیشتری دارد)با دو فن مجهز به تیغه‌های بال شکل و فناوری 0dB تولید میشود.این کارت گرافیک همچنین از فناوری ASUS AUTO-EXTREME (اکنون تمام کارت‌های گرافیکی ایسوس با فناوری AUTO-EXTREME تولید می‌شوند که اولین شیوه تولید ۱۰۰ درصد مکانیزه است و از بهترین مواد برای تعیین استانداردهای جدید کیفیت استفاده می‌کنند. فناوری AUTO-EXTREME کیفیت مداوم، عملکرد بهتر و دوام بیشتر کارت گرافیکی را تضمین می‌کند. این فرآیند جدید همچنین با محیط زیست سازگار است، مواد شیمیایی مضر را حذف می‌کند و مصرف برق را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد) با قطعات Super Alloy Power II(مهندسان ایسوس برترین قطعات آلیاژی را در طراحی کارت‌های گرافیکی به خدمت گرفته‌اند تا استحکام آنها را تقویت کنند. قطعات Super Alloy Power II بطور قابل توجهی بهره‌وری را افزایش می‌دهند، مانع از افت توان می‌شوند و تا ۲ برابر نویز قطعات تحت بار پردازش را کاهش می‌دهند همچنین به سطحی از حرارت می‌رسند که در مقایسه با طراحی پیشین ۵۰ درصد خنک‌تر است) در برترین سطح کیفیت و دوام استفاده می‌کند.
    ۴-نرم افزار gpu tweak II همراه xsplit gamecaster
    ۵-DirectCU II به کار رفته مجهز به دو فن 0dB با طراحی مهندسی منحصر به فرد است. طراحی جدید تیغه‌ها به شکل بال بیشترین جریان هوا را ایجاد می‌کند و ۱۰۵ درصد فشار ایستایی بیشتری روی سینک حرارتی دارد در حالی که نسبت به مدل مرجع صدای نویز آن ۳ برابر کمتر است. فن‌های 0dB اجازه می‌دهند بازی‌هایی که کمترین فشار را به کارت گرافیک می آورند را در سکوت کامل بازی کرد زیرا زمانی که حرارت کمتر از سطح مشخص شده باشد فن‌ها بطور کامل متوقف می‌شون.

  • Bs گفت:

    ۱۳۵۵-۱
    ۲-از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند!
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • خب
    ۱-تراشه گرافیکی GM204 دارای ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ترانزیستور با لیتو گرافی ۲۸ نانومتر (۲۸nm) است، و اندازه سطح مقطع آن (Die Size) به ۳۹۸ میلی متر مربع میرسد. GM204 همچنین دارای ۱۲۸ واحد ClusterTexture و ۶۴ واحد رنگ ROP، شانزده واحد Geometry Unit، چهار واحد Graphics Processing Cluster، دو مگابایت حافظه نهان سطح ۲ به صورت اشتراک در میان واحدهای GPC، شانزده واحد SMM و در مجموع ۲۰۴۸ هسته پردازشی Cuda است.

    Geforce GTX 980 به صورت پیشفرض دارای ۴۰۹۶ مگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR5 با سرعت کلاک ۱۷۵۳ مگاهرتز است (از آنجایی که این حافظه ها Quad rate هستند، فرکانس موثر یا کاری آنها ۴ برابر فرکانس واقعی یعنی ۷۰۱۰ مگاهرتز است) و در کنار پهنای باند ۲۵۶ بیتی، میتواند سرعت پهنای باندی معادل ۲۲۴.۴GB/s را فراهم کند. سرعت کلاک این GM204 برابر با ۱۱۲۷مگاهرتز است و در حالت توربو یا بوست به ۱۲۱۶ مگاهرتز میرسد. همچنین سرعت واحد پیکسل زن (Pixle Filrate) و سرعت واحد بافت گذاری (Texture Filrete) به ترتیب ۷۲.۱GPixel/s و ۱۴۴.۳GTexel/s میرسد.
    ۲-ایسوس دو عدد LED در قسمت کناری کانکتور درنظر گرفته شده است. در صورت اتصال صحیح کابل چراغ Led سفید رنگ روشن میشود و در صورت اتصال نا درست چراغ قرمز رنگ روشن میشود.
    ۳-ایسوس این کارت را به سلیقه خود طراحی کرد. در بخش تولید، جدیدترین فناوری موجود یعنی خط تولید اختصاصیAuto-Extreme به همراه قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II به کار گرفت، آن را با خنک کننده سری STRIX تجهیز و برای بخش شیرین اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم از نرم افزار محبوب GPU Tweak II استفاده کرده است که در ادامه مفصل به همه آنها خواهیم پرداخت.
    ۴-نرم افزار GPU Tweak II با امکاناتی جدید و محیطی کاربرپسند توسط شرکت ایسوس طراحی شده است.
    این امکانات شامل ۴ دسته کلی:

    ۱.اورکلاکینگ
    ۲.مانیتورینگ
    ۳.بهینه سازی سیستم
    ۴.اشتراک محتوای بازی در محیط اینترنت
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد. ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد و این را در شعار روی جعبه نیز میتوان دید که میگوید ۲۰% خنک تر بازی کردن در سکوت
    البته ما که شانس بردن این چیزا رو نداریم
    امید وارم برای اطلاعات عمومی هم که شده مفید واقع شده باشه.

  • venom گفت:

    ۱- ۱۳۵۵ /۲-ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند./۳-س از عرضه سری STRIX، ایسوس به توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک در تولید کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است./ ۴-GPU Tweak II 5-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • warlord10 گفت:

    ۱۳۵۵-۱
    ۲-از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند!
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • Sina گفت:

    ۱-تراشه ی GM206-250-A1 با فرکانس پایه ۱۱۴۰ و فرکانس ۱۳۲۹ در boost درحالت gaming و فرکانس پایه ۱۱۶۵ و فرکانس ۱۳۵۵در boost در حالت OC
    ۲-استفاده از led در کنار یک درگاه ۶پینی که در صورت اتصال صحیح led سفید رنگ روشن میشه
    ۳-این کارت گرافیک همراه با فناوری اختصاصی ایسوس مانند directCU II ( لوله‌های پهن مسی در تماس مستقیم با سطح پردازنده گرافیکی هستند به این دلیل انتقال حرارت با کارایی بیشتری انجام می‌شود، دما آن ۲۰ درصد خنک‌تر است و ۳ برابر نویز کمتری ایجاد می‌کند در حالی که در مقایسه با مدل مرجع ۸/۲ برابر ناحیه دفع بیشتری دارد)با دو فن مجهز به تیغه‌های بال شکل و فناوری 0dB تولید میشود.این کارت گرافیک همچنین از فناوری ASUS AUTO-EXTREME (اکنون تمام کارت‌های گرافیکی ایسوس با فناوری AUTO-EXTREME تولید می‌شوند که اولین شیوه تولید ۱۰۰ درصد مکانیزه است و از بهترین مواد برای تعیین استانداردهای جدید کیفیت استفاده می‌کنند. فناوری AUTO-EXTREME کیفیت مداوم، عملکرد بهتر و دوام بیشتر کارت گرافیکی را تضمین می‌کند. این فرآیند جدید همچنین با محیط زیست سازگار است، مواد شیمیایی مضر را حذف می‌کند و مصرف برق را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد) با قطعات Super Alloy Power II(مهندسان ایسوس برترین قطعات آلیاژی را در طراحی کارت‌های گرافیکی به خدمت گرفته‌اند تا استحکام آنها را تقویت کنند. قطعات Super Alloy Power II بطور قابل توجهی بهره‌وری را افزایش می‌دهند، مانع از افت توان می‌شوند و تا ۲ برابر نویز قطعات تحت بار پردازش را کاهش می‌دهند همچنین به سطحی از حرارت می‌رسند که در مقایسه با طراحی پیشین ۵۰ درصد خنک‌تر است) در برترین سطح کیفیت و دوام استفاده می‌کند.
    ۴-نرم افزار gpu tweak II همراه xsplit gamecaster
    ۵-DirectCU II به کار رفته مجهز به دو فن 0dB با طراحی مهندسی منحصر به فرد است. طراحی جدید تیغه‌ها به شکل بال بیشترین جریان هوا را ایجاد می‌کند و ۱۰۵ درصد فشار ایستایی بیشتری روی سینک حرارتی دارد در حالی که نسبت به مدل مرجع صدای نویز آن ۳ برابر کمتر است. فن‌های 0dB اجازه می‌دهند بازی‌هایی که کمترین فشار را به کارت گرافیک می آورند را در سکوت کامل بازی کرد زیرا زمانی که حرارت کمتر از سطح مشخص شده باشد فن‌ها بطور کامل متوقف می‌شون.

  • AmirHo3ein47 گفت:

    ۱) ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲) ایسوس از اتصال کابل برق به کارت از دو LED به رنگ های سفید و قرمز در کنار کانکتور استفاده کرده که اگر اتصال صحیح باشد LED سفید روشن می ماند.
    ۳) با استفاده از خط توید با فناوری AutoExtreme که در آن از روبات به جای انسان استفاده می شود و خطاهای انسانی در حین پروسه تولید حذف می شود.
    ۴) GPU Tweak II
    ۵) طراحی خاص پره های به کار رفته در این فن ها با انتهای لبه دار خود فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. زمانی که این کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گرد و غبار به درون کارت گرافیک است.

  • javadsp گفت:

    ۱. تو حالت معمولی رو فرکانس ۱۱۶۵ کار میکنه و تو حالت بوست ۱۳۵۵ مگاهرتز میشه فرکانسش

    ۲. والا دوتا LED داره که اگه درست زده بشه سفید روشن میشه

    ۳. به سختی
    تو این سری از کارت های گرافیکی ایسوس سعی میشه تا نگاه ویژه ای به خنک کننده ها بشه و قدرت و کارایی کلی کارت بالا تر بره همون طور که از معنی لغت STRIX پیداست ایسوس میخواد بگه که این سری بیرحم و پر قدرته

    ۴. GPU Tweak II که به تازگی دست گیمر های کم در امد رسیده

    ۵. ایسوس از فن های STRIX برای این کارت استفاده کرده که شکل جدیدی داره لبه هاشئن خمیدس اینجوری هم گرمای بیشتری از کارت خارج میشه تقریبا ( ۳برابر) و هم این که گرد وغبار وارد فن نمیشه و در اخر هم لوله های خنک کننده مستقیم با هسته گرافیکی ارتباط دارن که به خنک شدن هسته کمک میکنه

    اقا جایزه منو بیارین بدین دبه مبه نکنین :laugh: :laugh: :laugh: :evilgrin: :evilgrin:

  • FrOst گفت:

    ۱- ۱۳۵۵
    /۲-ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند./
    ۳-س از عرضه سری STRIX، ایسوس به توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک در تولید کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است./
    ۴-GPU Tweak II-
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • Ali Ezio گفت:

    با عرض تشکر خدمت همگی کارکنان شرکت ایسوس…
    جواب سوالات:
    ۱-در حالت معمولی در فرکانس ۱۰۲۴ مگاهرتز و در حالت بوست در فرکانس ۱۱۸۸ مگاهرتز و با اورکلاک پایدار تا ۱۳۵۵ مگاهرتز در حالت معمولی و ۱۵۶۵ مگاهرتز در حالت بوست کار میکند که بسیار تحسین برانگیز است…
    ۲-در این کارت از یک کانکتور ۶ پین برای برق رسانی استفاده گردیده است و برای اطمینان از صحت وصل شدن از دو LED در کنار کانکتور استفاده شده است که در صورت صحیح بودن اتصال LED سفید کاملا روشن میماند…
    ۳-بعد از عرضه ی سری STRIX ایسوس توانست نام خود را بعنوان اولین شرکت تولید کننده کارت گرافیکی با خط تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انسان ثبت کند.این خط تولید با فناوری Auto Extreme بجای دست انسان از ربات هایی با دقت بالا استفاده میکند که خطای انسانی هنگام تولید را به صفر درصد میرساند و پروسه تولید را بخوبی به پایان میرساند…همچنین بدلیل استفاده از طراحی قطعات بصورت BGA دیگر لحیم کاری وجود ندارد و در پشت PCB شاهد سطحی صاف و یکدست هستیم.کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II شناخته شده است ساخته شده که منجر به کاهش مصرف و کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار و با کیفیت و مقاوم را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد.همچنین از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.در کل این سری کارت ها بسیار با کیفیت هستند و بخوبی میتوانند با کارت های شرکت های دیگر رقابت کنند و آنهارا شکست دهند.
    ۴-نام این نرم افزار GPU Tweak II است که با قابلیت هایی مانند کنترل LED های کارت گرافیک و پروفایل های مختلف به یکی از بهترین نرم افزار های اورکلاک , و مدیریت کارت گرافیک تبدیل شده است و میتواند براحتی با نرم افزار های شرکت های بزرگ دیگر رقابت کند.
    ۵-خنک کننده های جدید سری STRIX ایسوس برای کارت های گرافیکی رده گیمینگ شرکت ایسوس طراحی شده اند که با فن هایی لبه دار فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بسیار بیشتری را به هیت سینک وارد کرده و موجب خنک کنندگی بهتر و همچنین کم صدا تر بودن نسبت به مدل مرجع تا حدود ۳ برابر شده است.همچنین این خنک کننده دارای حالت 0db نیز میباشد که فن هارا هنگامی که کارت در حالت لود نیستند و تا هنگامی که کارت به حدود دمای ۶۰ درجه سلسیوس نرسیده اند خاموش میکند و خنک کننده در حالت Passive قرار گرفته و به کار خود ادامه میدهد که این عمل باعث بیصدا بودن فن ها و تولید نشدن نویز از آن میشود.این روش باعث ورود کمتر گرد و غبار به کارت و افزایش طول عمر فن ها و سیستم خنک کننده کارت میشود.همچنین اگر کاربر بخواهد میتواند با استفاده از نرم افزار GPU Tweak II این ویژگی را بطور کامل غیرفعال کند و یا آنرا دوباره فعال سازد.

  • Ali Khan گفت:

    ۱-در حالت معمولی در فرکانس ۱۰۲۴ مگاهرتز و در حالت بوست در فرکانس ۱۱۸۸ مگاهرتز و با اورکلاک پایدار تا ۱۵۶۵ مگاهرتز کار میکند
    ۲-در این کارت از یک کانکتور ۶ پین برای برق رسانی استفاده گردیده است و برای اطمینان از صحت وصل شدن از دو LED در کنار کانکتور استفاده شده است که در صورت صحیح بودن اتصال LED سفید کاملا روشن میماند
    ۳-بعد از عرضه ی سری STRIX ایسوس توانست نام خود را بعنوان اولین شرکت تولید کننده کارت گرافیکی با خط تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انسان ثبت کند.در این خط تولید با فناوری Auto Extreme بجای دست انسان از ربات هایی استفاده شده که خطای انسانی هنگام تولید را به صفر درصد میرساند و پروسه تولید را بخوبی به پایان میرساند…همچنین بدلیل استفاده از طراحی قطعات بصورت BGA دیگر لحیم کاری وجود ندارد و در پشت PCB شاهد سطحی صاف و یکدست هستیم.کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II شناخته شده است ساخته شده که منجر به کاهش مصرف و کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار و با کیفیت و مقاوم را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد.همچنین از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-خنک کننده های جدید سری STRIX ایسوس برای کارت های گرافیکی رده گیمینگ شرکت ایسوس طراحی شده اند که با فن هایی لبه دار فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بسیار بیشتری را به هیت سینک وارد کرده و موجب خنک کنندگی بهتر و همچنین کم صدا تر بودن نسبت به مدل مرجع تا حدود ۳ برابر شده است.همچنین این خنک کننده دارای حالت ۰db نیز میباشد که فن هارا هنگامی که کارت در حالت لود نیستند و تا هنگامی که کارت به حدود دمای ۶۰ درجه سلسیوس نرسیده اند خاموش میکند و خنک کننده در حالت Passive قرار گرفته و به کار خود ادامه میدهد که این عمل باعث بیصدا بودن فن ها و تولید نشدن نویز از آن میشود.
    ممنون از کارکنان و نویسندگان گیمفا و ایسوس

  • علیرضا گفت:

    بگو میخوای سوار نکنی دیگه !!! :pain:

  • Turin گفت:

    ۱- ۱۳۵۵ mega hz
    ۲- برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-پس از عرضه سری STRIX، ایسوس توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک در تولید کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۴- نرم افزار GPU-Tweak II که توسط خود Asus به بازار به همراه کارت گرافیک عرضه میشود.
    ۵- ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • big heart گفت:

    ۱-در حالت معمولی در فرکانس ۱۰۲۴ مگاهرتز و در حالت بوست در فرکانس ۱۱۸۸ مگاهرتز و با اورکلاک پایدار تا ۱۳۵۵ مگاهرتز در حالت معمولی و ۱۵۶۵ مگاهرتز در حالت بوست کار میکند که بسیار تحسین برانگیز است…
    ۲-در این کارت از یک کانکتور ۶ پین برای برق رسانی استفاده گردیده است و برای اطمینان از صحت وصل شدن از دو LED در کنار کانکتور استفاده شده است که در صورت صحیح بودن اتصال LED سفید کاملا روشن میماند…
    ۳-بعد از عرضه ی سری STRIX ایسوس توانست نام خود را بعنوان اولین شرکت تولید کننده کارت گرافیکی با خط تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انسان ثبت کند.این خط تولید با فناوری Auto Extreme بجای دست انسان از ربات هایی با دقت بالا استفاده میکند که خطای انسانی هنگام تولید را به صفر درصد میرساند و پروسه تولید را بخوبی به پایان میرساند…همچنین بدلیل استفاده از طراحی قطعات بصورت BGA دیگر لحیم کاری وجود ندارد و در پشت PCB شاهد سطحی صاف و یکدست هستیم.کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II شناخته شده است ساخته شده که منجر به کاهش مصرف و کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار و با کیفیت و مقاوم را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد.همچنین از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.در کل این سری کارت ها بسیار با کیفیت هستند و بخوبی میتوانند با کارت های شرکت های دیگر رقابت کنند و آنهارا شکست دهند.
    ۴-نام این نرم افزار GPU Tweak II است که با قابلیت هایی مانند کنترل LED های کارت گرافیک و پروفایل های مختلف به یکی از بهترین نرم افزار های اورکلاک , و مدیریت کارت گرافیک تبدیل شده است و میتواند براحتی با نرم افزار های شرکت های بزرگ دیگر رقابت کند.
    ۵-خنک کننده های جدید سری STRIX ایسوس برای کارت های گرافیکی رده گیمینگ شرکت ایسوس طراحی شده اند که با فن هایی لبه دار فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بسیار بیشتری را به هیت سینک وارد کرده و موجب خنک کنندگی بهتر و همچنین کم صدا تر بودن نسبت به مدل مرجع تا حدود ۳ برابر شده است.همچنین این خنک کننده دارای حالت ۰db نیز میباشد که فن هارا هنگامی که کارت در حالت لود نیستند و تا هنگامی که کارت به حدود دمای ۶۰ درجه سلسیوس نرسیده اند خاموش میکند و خنک کننده در حالت Passive قرار گرفته و به کار خود ادامه میدهد که این عمل باعث بیصدا بودن فن ها و تولید نشدن نویز از آن میشود.این روش باعث ورود کمتر گرد و غبار به کارت و افزایش طول عمر فن ها و سیستم خنک کننده کارت میشود.همچنین اگر کاربر بخواهد میتواند با استفاده از نرم افزار GPU Tweak II این ویژگی را بطور کامل غیرفعال کند و یا آنرا دوباره فعال سازد.

  • Parsa07 گفت:

    بعد از کلی تحقیق:
    ۱۳۵۵-۱
    ۲-از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند!
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • Auditore گفت:

    ۱. توی حالت معمولی فشار کم ۱۱۶۵ و در اورکلاک ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲. دو تا LED کنار کانکتور هستش ( که قرمز و سفیدن) اگر اتصال کابل pin-6 درست باشه چراغ Led سفید روشن میشه و در صورت اتصال اشتباه چراغ قرمز روشن میشه.
    ۳. بعد GTX 950 ایسوس این کارتو طراحی کرد و تو تولیدش فناوری اختصاصی Auto-Extreme (باعث از بین رفتن خطاهای انسانی میشه) به کار برد و از قطعات Super Alloy Power II (کاهش مصرف، کاهش دما و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها) در اون استفاده کرد و همچنین سیستم خنک کننده Strix رو همراهش کرد.
    ۴. نرم افزار GPU-Tweak II
    ۵. لبه دار بودن فن هاش که باعث خنک تر بودن اون میشه ، اگه دماش کمتر از ۶۰ باشه فن ها کامل توقف میکنن (گرد غبار کمتر داخلش میره و در مواقع معمولی صداش اذیت کننده نمیشه) ولی میشه این قابلیتو با همون نرم افزار GPU-Tweak II غیر فعالش کرد.

  • EmadSa گفت:

    ۱۳۵۵-۱ مگاهرتز در حالت بوست
    ۲-از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفاده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳-ایسوس نیز از به طور اختصاصی به این کارت پرداخت و آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرهای کم بضاعت رساند.
    ۴-GPU Tweak II
    ۵-ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.

  • aliniceboy گفت:

    ۱- ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲- ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ۳- پس از عرضه سری STRIX، ایسوس توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک در تولید کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۴- نرم افزار GPU Tweak II
    ۵- طراحی خاص این پره های فن این است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود.

  • alan13795 گفت:

    ۱۳۵۵-۱
    ۲- ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند
    ۳- ایسوس آن را با مدار تغذیه، طراحی PCB و خنک کننده اختصاصی در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme با قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II تولید و با نرم افزار محبوب GPU Tweak II به دست گیمرها میرساند.
    ۴ – GPU Tweak II
    ۵ – ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • sajad1 گفت:

    ۱-تراشه ی GM206-250-A1 با فرکانس پایه ۱۱۴۰ و فرکانس ۱۳۲۹ در boost درحالت gaming و فرکانس پایه ۱۱۶۵ و فرکانس ۱۳۵۵در boost در حالت OC

    ۲-استفاده از led در کنار یک درگاه ۶پینی که در صورت اتصال صحیح led سفید رنگ روشن میشه

    ۳-این کارت گرافیک همراه با فناوری اختصاصی ایسوس مانند directCU II ( لوله‌های پهن مسی در تماس مستقیم با سطح پردازنده گرافیکی هستند به این دلیل انتقال حرارت با کارایی بیشتری انجام می‌شود، دما آن ۲۰ درصد خنک‌تر است و ۳ برابر نویز کمتری ایجاد می‌کند در حالی که در مقایسه با مدل مرجع ۸/۲ برابر ناحیه دفع بیشتری دارد)با دو فن مجهز به تیغه‌های بال شکل و فناوری ۰dB تولید میشود.این کارت گرافیک همچنین از فناوری ASUS AUTO-EXTREME (اکنون تمام کارت‌های گرافیکی ایسوس با فناوری AUTO-EXTREME تولید می‌شوند که اولین شیوه تولید ۱۰۰ درصد مکانیزه است و از بهترین مواد برای تعیین استانداردهای جدید کیفیت استفاده می‌کنند. فناوری AUTO-EXTREME کیفیت مداوم، عملکرد بهتر و دوام بیشتر کارت گرافیکی را تضمین می‌کند. این فرآیند جدید همچنین با محیط زیست سازگار است، مواد شیمیایی مضر را حذف می‌کند و مصرف برق را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد) با قطعات Super Alloy Power II(مهندسان ایسوس برترین قطعات آلیاژی را در طراحی کارت‌های گرافیکی به خدمت گرفته‌اند تا استحکام آنها را تقویت کنند. قطعات Super Alloy Power II بطور قابل توجهی بهره‌وری را افزایش می‌دهند، مانع از افت توان می‌شوند و تا ۲ برابر نویز قطعات تحت بار پردازش را کاهش می‌دهند همچنین به سطحی از حرارت می‌رسند که در مقایسه با طراحی پیشین ۵۰ درصد خنک‌تر است) در برترین سطح کیفیت و دوام استفاده می‌کند.
    ۴-نرم افزار gpu tweak II همراه xsplit gamecaster

    ۵-DirectCU II به کار رفته مجهز به دو فن ۰dB با طراحی مهندسی منحصر به فرد است. طراحی جدید تیغه‌ها به شکل بال بیشترین جریان هوا را ایجاد می‌کند و ۱۰۵ درصد فشار ایستایی بیشتری روی سینک حرارتی دارد در حالی که نسبت به مدل مرجع صدای نویز آن ۳ برابر کمتر است. فن‌های ۰dB اجازه می‌دهند بازی‌هایی که کمترین فشار را به کارت گرافیک می آورند را در سکوت کامل بازی کرد زیرا زمانی که حرارت کمتر از سطح مشخص شده باشد فن‌ها بطور کامل متوقف می‌شون.

  • Amir-Mahmoodi گفت:

    ۱- توی حالت معمولی فشار کم ۱۱۶۵ و در اورکلاک ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲- دو تا LED کنار کانکتور هستش ( که قرمز و سفیدن) اگر اتصال کابل pin-6 درست باشه چراغ Led سفید روشن میشه و در صورت اتصال اشتباه چراغ قرمز روشن میشه.
    ۳- بعد GTX 950 ایسوس این کارتو طراحی کرد و تو تولیدش فناوری اختصاصی Auto-Extreme (باعث از بین رفتن خطاهای انسانی میشه) به کار برد و از قطعات Super Alloy Power II (کاهش مصرف، کاهش دما و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها) در اون استفاده کرد و همچنین سیستم خنک کننده Strix رو همراهش کرد.
    ۴- نرم افزار GPU-Tweak II
    ۵- لبه دار بودن فن هاش که باعث خنک تر بودن اون میشه ، اگه دماش کمتر از ۶۰ باشه فن ها کامل توقف میکنن (گرد غبار کمتر داخلش میره و در مواقع معمولی صداش اذیت کننده نمیشه) ولی میشه این قابلیتو با همون نرم افزار GPU-Tweak II غیر فعالش کرد.

  • ِDANTe گفت:

    ج۱- تراشه GM206 را ایسوس تا فرکانس ۱۱۶۵ مگاهرتز برای هسته و ۱۳۵۵ در حالت بوست اورکلاک کرده است.
    ج۲- یسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.
    ج۳- جدیدترین فناوری موجود یعنی خط تولید اختصاصیAuto-Extreme به همراه قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II به کار گرفت، آن را با خنک کننده سری STRIX تجهیز و برای بخش شیرین اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم از نرم افزار محبوب GPU Tweak II استفاده کرده است.
    ج۴- نرم افزار GPU-Tweak II که توسط خود Asus به بازار به همراه کارت گرافیک عرضه میشود.
    ج۵- ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد.

  • SleepyMan گفت:

    ۱-در حالت معمولی با فشار کم ۱۱۶۵ مگاهرتز و در حالت اورکلاک (بوست) ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲-دو LED در قسمت کناری کانکتور درنظر گرفته شده است(قرمز و سفید) در صورت اتصال صحیح کابل ۶-pin چراغ Led سفید رنگ روشن میشود و در صورت اتصال نا درست چراغ قرمز رنگ روشن میشود
    ۳-بعد از اکران رسمی GTX 950 ایسوس این کارت را به سلیقه خودش طراحی کرد و در تولید آن، جدید ترین فناوری اختصاصی یعنی Auto-Extreme (خط تولید تمام اتوماتیک که بجای انسان کاملا از روبات استفاده میکند که باعث حذف کامل خطا های انسانی میشود) و از قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II( باعث کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود که میتواند در مدت زمان زیاد، باعث افزایش عمر مفید کارت شود و یا در هنگام اورکلاک، پایداری بیشتری داشته باشد) در آن استفاده کرد. آن را به سیستم خنک کننده Strix مجهز کرد و برای اور کلاک هم نرم افزار GPU-Tweak II را به همراه آن عرضه کرد.
    ۴-نرم افزار GPU-Tweak II که توسط خود Asus به بازار به همراه کارت گرافیک عرضه میشود.
    ۵-از ویژگی های خاص فن های این کارت، میتوان به لبه دار بودن فن های آن اشاره کرد که با استفاده از آن فشار استاتیک وارد بر هیت سینک ها بیشتر شده، در نتیجه باعث میشود این کارت ۳ برابر خنک تر از مدل مرجع آن باشد. از ویژگی های دیگر فن های این کارت این است که اگر دمای کارت گرافیک کمتر از ۶۰ درجه باشد، فن ها به طور کامل از حرکت می ایستند و به اصطلاح در حالت passive قرار میگیرند که همین باعث میشود که گرد و غبار کمتری به قسمت های داخلی کارت گرافیک وارد شود( بین پره های هیت سینک) و همچنین صدای تولیدی توسط فن های کارت، در مواقعی که فشار پردازشی کم بر روی آن است، آزار دهنده نباشد. ولی این ویژگی باعث میشود که دمای تحت فشار پردازشی گرافیک، کمتر از دمای با پردازش کم آن بشود ولی میتوان این قابلیت را در GPU-Tweak II که توسط خود شرکت Asus ارائه میشود و در جعبه هم موجود است، این قابلیت را غیر فعال یا فعال کرد.

  • Ahmad Reza گفت:

    ۱- تراشه GM206 این کارت تا فرکانس ۱۱۶۵ مگاهرتز برای هسته و در حالت بوست با ۱۳۵۵ مگاهرتز عمل اورکلاک را انجام می دهد.

    ۲- ایسوس برای اطمینان از این موضوع از دو LED سفید و قرمز رنگ استفاده می نماید که در صورت اتصال درست و صحیح LED سفید رنگ روشن می ماند.

    ۳- کارت GTX 950 (طبق روال همیشگی) با سلیقه خود ایسوس طراحی شده که در بخش تولید از جدید ترین خط تولید اختصاصی Auto-Extreme (که در آن قطعات با کیفیت و استاندارد Super Ally Power II بکار گرفته شده است) و با خنک کننده سری Strix تجهیز شده است و برای تنظیمات اورکلاکینگ بهینه سازی سیستم از نرم افزاز GPU Tweak II استفاده شده است.

    ۴- GPU Tweak II

    ۵-یکی از ویژگی های این طراحی لبه دار کردن انتهای پره هاست که نتیجه آن فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک ها وارد می کند و نسبت به کدل مرجع آن سه برابر کم صداتر شده است. از دیگر ویژگی های آن مربوط به زمانی است که کارت گرافیک لود و فعالیت چندانی ندارد و یا اینکه دمای آن به حدود .۶۰ درجه سانتی گراد نرسد(البته این ویژگی تنها در این کارت است) فنها از حرکت باز می ایستند ئ خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادامه می دهد که این کار خود چند حسن دارد: ۱- در این حالت صدایی از فن ها تولید نمی شود ۲- طول عمر فن ها بیشتر می شود ۳- گرد و غبار کمتری به درون کارت گرافیک کشیده می شود. اما این ویژگی باعث می شود تا زمانی که کارت گرافیک در حالیت بیکار بسر می برد دمای بیشتری نسبت به زمانی که کارت در حالت عادی بسر می رود داشته باشد.(البته بوسیله نرم افزار GPU Tweak II می توان این وِیژگی را غیرفعال نمود)

  • آرین گفت:

    ۱_در فراکانسی بالا
    ۲_ استفاده از نصاب خوب
    ۳_توسط کارخانه
    ۴_نرم افزار مخصوص بهینه سازی و اورکلاک است
    ۵_ویژگی های جالب
    دیگه حال نداشتم بیشتر توضیح بدم همین رو قبول کنید

  • POORYAZZZ گفت:

    ۱-در حالت معمولی در فرکانس ۱۰۲۴ مگاهرتز و در حالت بوست در فرکانس ۱۱۸۸ مگاهرتز و با اورکلاک پایدار تا ۱۳۵۵ مگاهرتز در حالت معمولی و ۱۵۶۵ مگاهرتز در حالت بوست کار میکند که بسیار تحسین برانگیز است…
    ۲-در این کارت از یک کانکتور ۶ پین برای برق رسانی استفاده گردیده است و برای اطمینان از صحت وصل شدن از دو LED در کنار کانکتور استفاده شده است که در صورت صحیح بودن اتصال LED سفید کاملا روشن میماند…
    ۳-بعد از عرضه ی سری STRIX ایسوس توانست نام خود را بعنوان اولین شرکت تولید کننده کارت گرافیکی با خط تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انسان ثبت کند.این خط تولید با فناوری Auto Extreme بجای دست انسان از ربات هایی با دقت بالا استفاده میکند که خطای انسانی هنگام تولید را به صفر درصد میرساند و پروسه تولید را بخوبی به پایان میرساند…همچنین بدلیل استفاده از طراحی قطعات بصورت BGA دیگر لحیم کاری وجود ندارد و در پشت PCB شاهد سطحی صاف و یکدست هستیم.کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II شناخته شده است ساخته شده که منجر به کاهش مصرف و کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار و با کیفیت و مقاوم را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد.همچنین از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.در کل این سری کارت ها بسیار با کیفیت هستند و بخوبی میتوانند با کارت های شرکت های دیگر رقابت کنند و آنهارا شکست دهند.
    ۴-نام این نرم افزار GPU Tweak II است که با قابلیت هایی مانند کنترل LED های کارت گرافیک و پروفایل های مختلف به یکی از بهترین نرم افزار های اورکلاک , و مدیریت کارت گرافیک تبدیل شده است و میتواند براحتی با نرم افزار های شرکت های بزرگ دیگر رقابت کند.
    ۵-خنک کننده های جدید سری STRIX ایسوس برای کارت های گرافیکی رده گیمینگ شرکت ایسوس طراحی شده اند که با فن هایی لبه دار فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بسیار بیشتری را به هیت سینک وارد کرده و موجب خنک کنندگی بهتر و همچنین کم صدا تر بودن نسبت به مدل مرجع تا حدود ۳ برابر شده است.همچنین این خنک کننده دارای حالت ۰db نیز میباشد که فن هارا هنگامی که کارت در حالت لود نیستند و تا هنگامی که کارت به حدود دمای ۶۰ درجه سلسیوس نرسیده اند خاموش میکند و خنک کننده در حالت Passive قرار گرفته و به کار خود ادامه میدهد که این عمل باعث بیصدا بودن فن ها و تولید نشدن نویز از آن میشود.این روش باعث ورود کمتر گرد و غبار به کارت و افزایش طول عمر فن ها و سیستم خنک کننده کارت میشود.همچنین اگر کاربر بخواهد میتواند با استفاده از نرم افزار GPU Tweak II این ویژگی را بطور کامل غیرفعال کند و یا آنرا دوباره فعال سازد.
    واقعا سخت بود :silly: :silly:

  • digital گفت:

    ۱- تراشه GPU استفاده شده در این کارت درچه فرکانسی در حالت اورکلاک شده کار می کند؟
    ۱۳۵۵
    ۲- راهکار ایسوس برای اطمینان از نصب صحیح کابل ۶ پین در این کارت چیست؟
    در قسمت ورودی برق، یک کانکتور ۶ پین این کارت کم مصرف را تغذیه می کند. ایسوس برای اطمینان از اتصال کابل برق به کارت از دو LED سفید و قرمز رنگ در کنار کانکتور استفده کرده است که درصورت اتصال صحیح LED سفید روشن می ماند.و در این غیر این صورت قرمز میشود
    ۳- کارت گرافیک های سری STRIX چگونه تولید می شوند؟
    پس از عرضه سری STRIX، ایسوس به توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک در تولید کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری AutoExtreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود! کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل همه اینها کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۴- نرم افزار مخصوص بهینه سازی و اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس چیست؟
    برای بخش شیرین اورکلاکینگ هم از نرم افزار GPU Tweak II برای اورکلاکینگ استفاده شد
    ۵-طراحی جدید فن های ایسوس چه ویژگی هایی دارد؟
    ایسوس برای کارت گرافیک های جدید رده گیمینگ خود، خنک کننده STRIX را طراحی و تولید نموده است، از خصوصیات این خنک کننده، طراحی خاص پره های فن به کار گرفته در آن است که با انتهای لبه دار آن، فشار استاتیک بیشتر و جریان هوای بالاتری را به هیت سینک وارد کرده و سه برابر نسبت به مدل مرجع، کم صدا تر شده است. علاوه بر آن، زمانی که کارت گرافیک لود آنچنانی نداشته باشد یا دمای آن به حدود ۶۰ درجه نرسد (در این کارت) ، فن ها از حرکت باز می ایستند و خنک کننده در حالت Passive به کار خود ادمه می دهد که این عمل باعث می شود که صدایی از فن های کارت تولید نشود. از مزیت این نحوه خنک سازی، طول عمر بیشتر برای فن ها و ورود کمتر گردو غبار به درون کارت گرافیک است. اما باعث می شود که دمای بی کار کارت بیشتر از حالت عادی باشد. البته به سادگی هم می توان با GPU Tweak II این ویژگی را فعال یا غیر فعال کرد.
    ——————————————-
    اینم جواب سوالات مسابقه و بنده رو هم شرکت بدید :-))

  • yasin1364 گفت:

    ۱-در حالت معمولی با فشار کم ۱۱۶۵ مگاهرتز و در حالت اورکلاک (بوست) ۱۳۵۵ مگاهرتز
    ۲-دو LED در قسمت کناری کانکتور درنظر گرفته شده است(قرمز و سفید) در صورت اتصال صحیح کابل ۶-pin چراغ Led سفید رنگ روشن میشود و در صورت اتصال نا درست چراغ قرمز رنگ روشن میشود
    ۳-بعد از اکران رسمی GTX 950 ایسوس این کارت را به سلیقه خودش طراحی کرد و در تولید آن، جدید ترین فناوری اختصاصی یعنی Auto-Extreme (خط تولید تمام اتوماتیک که بجای انسان کاملا از روبات استفاده میکند که باعث حذف کامل خطا های انسانی میشود) و از قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II( باعث کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود که میتواند در مدت زمان زیاد، باعث افزایش عمر مفید کارت شود و یا در هنگام اورکلاک، پایداری بیشتری داشته باشد) در آن استفاده کرد. آن را به سیستم خنک کننده Strix مجهز کرد و برای اور کلاک هم نرم افزار GPU-Tweak II را به همراه آن عرضه کرد.
    ۴-نرم افزار GPU-Tweak II که توسط خود Asus به بازار به همراه کارت گرافیک عرضه میشود.
    ۵-از ویژگی های خاص فن های این کارت، میتوان به لبه دار بودن فن های آن اشاره کرد که با استفاده از آن فشار استاتیک وارد بر هیت سینک ها بیشتر شده، در نتیجه باعث میشود این کارت ۳ برابر خنک تر از مدل مرجع آن باشد. از ویژگی های دیگر فن های این کارت این است که اگر دمای کارت گرافیک کمتر از ۶۰ درجه باشد، فن ها به طور کامل از حرکت می ایستند و به اصطلاح در حالت passive قرار میگیرند که همین باعث میشود که گرد و غبار کمتری به قسمت های داخلی کارت گرافیک وارد شود( بین پره های هیت سینک) و همچنین صدای تولیدی توسط فن های کارت، در مواقعی که فشار پردازشی کم بر روی آن است، آزار دهنده نباشد. ولی این ویژگی باعث میشود که دمای تحت فشار پردازشی گرافیک، کمتر از دمای با پردازش کم آن بشود ولی میتوان این قابلیت را در GPU-Tweak II که توسط خود شرکت Asus ارائه میشود و در جعبه هم موجود است، این قابلیت را غیر فعال یا فعال کرد.

  • arshia.hidden گفت:

    تراشه ی GM206-250-A1 با فرکانس پایه ۱۱۴۰ و فرکانس ۱۳۲۹ در boost درحالت gaming و فرکانس پایه ۱۱۶۵ و فرکانس ۱۳۵۵در boost در حالت OC
    ۲-استفاده از led در کنار یک درگاه ۶پینی که در صورت اتصال صحیح led سفید رنگ روشن میشه
    ۳-این کارت گرافیک همراه با فناوری اختصاصی ایسوس مانند directCU II ( لوله‌های پهن مسی در تماس مستقیم با سطح پردازنده گرافیکی هستند به این دلیل انتقال حرارت با کارایی بیشتری انجام می‌شود، دما آن ۲۰ درصد خنک‌تر است و ۳ برابر نویز کمتری ایجاد می‌کند در حالی که در مقایسه با مدل مرجع ۸/۲ برابر ناحیه دفع بیشتری دارد)با دو فن مجهز به تیغه‌های بال شکل و فناوری ۰dB تولید میشود.این کارت گرافیک همچنین از فناوری ASUS AUTO-EXTREME (اکنون تمام کارت‌های گرافیکی ایسوس با فناوری AUTO-EXTREME تولید می‌شوند که اولین شیوه تولید ۱۰۰ درصد مکانیزه است و از بهترین مواد برای تعیین استانداردهای جدید کیفیت استفاده می‌کنند. فناوری AUTO-EXTREME کیفیت مداوم، عملکرد بهتر و دوام بیشتر کارت گرافیکی را تضمین می‌کند. این فرآیند جدید همچنین با محیط زیست سازگار است، مواد شیمیایی مضر را حذف می‌کند و مصرف برق را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد) با قطعات Super Alloy Power II(مهندسان ایسوس برترین قطعات آلیاژی را در طراحی کارت‌های گرافیکی به خدمت گرفته‌اند تا استحکام آنها را تقویت کنند. قطعات Super Alloy Power II بطور قابل توجهی بهره‌وری را افزایش می‌دهند، مانع از افت توان می‌شوند و تا ۲ برابر نویز قطعات تحت بار پردازش را کاهش می‌دهند همچنین به سطحی از حرارت می‌رسند که در مقایسه با طراحی پیشین ۵۰ درصد خنک‌تر است) در برترین سطح کیفیت و دوام استفاده می‌کند.
    ۴-نرم افزار gpu tweak II همراه xsplit gamecaster
    ۵-DirectCU II به کار رفته مجهز به دو فن ۰dB با طراحی مهندسی منحصر به فرد است. طراحی جدید تیغه‌ها به شکل بال بیشترین جریان هوا را ایجاد می‌کند و ۱۰۵ درصد فشار ایستایی بیشتری روی سینک حرارتی دارد در حالی که نسبت به مدل مرجع صدای نویز آن ۳ برابر کمتر است. فن‌های ۰dB اجازه می‌دهند بازی‌هایی که کمترین فشار را به کارت گرافیک می آورند را در سکوت کامل بازی کرد زیرا زمانی که حرارت کمتر از سطح مشخص شده باشد فن‌ها بطور کامل متوقف می‌شون.

مسابقه ویژه ایسوس به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با جایزه ای ارزنده! - گیمفا