Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا

Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد

آرش سعادتمند
۱۰:۲۶ ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا

در گذشته گفته شده بود که امسال سری بازی Assassin’s Creed استراحت خواهد کرد و عنوانی معرفی نخواهد شد. آخر هم یوبی سافت جلوی خودش را نتوانست بگیرد و ما شاهد Assassin’s Creed VR Experience هستیم که البته یک بازی نیست!

حین زمان برگزاری کنفرانس شرکت AMD در حمایش GDC 2016، یوبی سافت عنوانی را با نام Assassin’s Creed VR Experience معرفی کرده است که امسال برای هدست های واقعیت مجازی عرضه خواهد شد. این محصول حال همکاری یوبی سافت با شرکت های فاکس و پِرَکتیکال مجیک می باشد.

اطلاعات خیلی زیادی از Assassin’s Creed VR Experience در دسترس نیست و تصورات زیادی می شود از آن داشت. صرفا گفته شده که این عنوان، بر اساس فیلم سینمایی Assassin’s Creed تهیه شده و یک “بازی” نیست. همچنین تایید شده که ضبط این عنوان همزمان با فیلم سینمایی اصلی صورت گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • yakuza-japon گفت:

    پس زیاد چی نی :-/ :-/ :-/
    ایشالله سال بعد

  • Venom Snake گفت:

    :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
    .
    یوبی سافت حرفی ندارم.
    پول پرست

      • Venom Snake گفت:

        ربط داره عزیز من
        .
        بگو بیا اول فرنچایزی رو که زدی خراب کردی درست کن بعد VR بده بیرون.
        با خودش گفته بزار حالا که امسال از اساسین خبری نیست یه VR بدیم بیرون تا امسال از نبودن اساسینس ضرر نکنیم و پولش بره تو جیبمون

        • اسسینی که برای vr میاد مثله اسسین سالانه نمیشه
          یه چیزی در حد چین و …
          اون اسسین مهمه که همه میخوانش امسال نمیاد مهم اینه

        • BL FL گفت:

          چی میگی برای خودت.فقط یاد گرفتین بگین پول پرست و از این چرت و پرتا.یجور میگین گند زده به بازی حالا هرکی ندونه ی کارگردان یا سازنده بزرگ و شناخته شده ای هستی.عزیز من از اساسین بدت میاد خب بازی نکن.یوبی که مجبورت نکرده بازی کنی.

          • Farshidmc گفت:

            رو دست سری AC نیومده
            Syndicate خیلی عالی بود و هست (بهترین AC)

            • Ken Levine گفت:

              بنده Syndicate رو هنوز فرصت نشده تجربه کنم پس در موردش بحث نمیکنم اما تا جایی که میدونم بهترین اسسین ها نشخه اول و دوم بودن البته IV هم خوب بود ولی چیزی که خیلی رو مخه اینه که یوبی سافت پای حرفش نیست، چیزی که مهمه اینه که نام این بازی AC هست حالا چه بازی اصلی نباشه چه باشه داره نام یک سری رو یدک میکشه و خشم بعضی افراد هم از همین پای حرف نموندن سرچشمه می گیره، اگر یوبی سافت میومد و میگفت امسال اسسینی از سری اصلی و مانند هر ساله نخواهیم داشت شاید اوضاع بهتر بود، اینجاست که اهمیت واژه ها بیش از همیشه خودش رو نشون میده

          • erfan gamerr گفت:

            اقا یا خانوم BL FL هرکسی برا خودش نظری داره لطفا نظر خودت رو بر دیگران تحمیل نفرمایید

            • BL FL گفت:

              میدونی چیه داداش.وقتی ۱ میوه گندیده رو بزاری بین ۱ تن میوه سالم،میوه های سالم با سرعت بسیار بسیار زیادی خراب میشن.اینجا هم همینجوریه.۹۹% کاربرای این سایت خیلی خوب و درست و البته عاقلانه یکچیزی رو نقد میکنن و برخی مثل Venom Snake که تشریف میاره و نظر بدردنخور و غیر حرفه ایشو میزاره کنار بقیه نظرا.همه دیدن که این طور نظرا که البته هیچ نکته مفیدی ندارن، تا الان چندین بار آشوب توی سایت درست کردن.متن کامنت Venom Snakeرو بخونین و اگر نقدی درست و سازنده و بجا بر بازی اساسین دیدین که تونست چیز جدیدی رو به آموخته های شما اضافه کنه من حرفمو پس میگیرم و از ایشون معذرت میخوام.

          • MKSS گفت:

            قرار نیست ک برای نظر دادن ادم سازنده ی بازی باشه ،اتفاقا کسی ک بخاد بیاد و راجع ب گیم ها نظر بده و نقدشون کنه گیمرا هستن .بعدشم شما فال اوت یا ویچر یا gta رو با اساسین که هر سال میاد مقایسه کن تا بفهمی کیفیت گیم باید چجوری باشه.

        • یه زحمتی به خودت بده متن خبرو بخون |:
          این به فیلمس ربط داره نه به گیمش

        • ali گفت:

          عزیزم اقای venom snake
          ناموسا خبر رو خوندی؟این قسمت رو خوندی؟
          “اطلاعات خیلی زیادی از Assassin’s Creed VR Experience در دسترس نیست و تصورات زیادی می شود از آن داشت. صرفا گفته شده که این عنوان، بر اساس فیلم سینمایی Assassin’s Creed تهیه شده و یک “بازی” نیست.”
          یک بااااازی نییییست. 😐
          یکی از معدود ناشرانی که به واقعیت مجازی بها داده به انداره کافی یوبی سافته.شرکتایی مثل سی دی پروژکت خیلی راحت اعلام کردن تا موفقیت این تکنولوژی رو نبینند براش کاری نمیکنند ولی یوبی سافت داره تلاشش رو میکنه به نظرم.
          امیدوارم این تکنولوژی شکست نخوره و به عضو همیشگی صنعت گیم تبدیل شه :heh:

    • mrs55 گفت:

      اقا چرا این یوبیسافت بدبخت وهی میکوبید اگه دست از کار بکشه بازی نسازه ما باید در طول سال کلا مگس بپرونیم اینهمه بازیای خوب سالیانه داره روانه بازار میکنه با اون گرافیکای عالی و گیم پلی های سرگرم کننده من که ازش راضیم نبود باید نصف سال بیکار بودم تورو خدا سطح توقع بیارید پایین از بازی لذت ببرید نه اینکه دنبال نقطه ضعفا باشیدو سرشون اعصاب خودتونو خورد کنید

  • خب این که مال vr هست و به ما مربوط نمیشه . امسال تنها یک کلکشن از بازی و یک فیلم از اساسینز داریم به علاوه اون نسخه های فرعی روسیه و هند . البته اگر یوبیسافت نخواد نسخه اصلی رو توی e3 برای اواخر امسال معرفی کنه .
    تشکر بابت خبر .

  • oculus rift گفت:

    برای vr ساخته میشه ولی بازی نیست پس چی هست این

  • آیدن گفت:

    والا هر کی میخواد خودش رو یه منتقد بزرگ نشون بده یوبی سافت رو زیر سوال میبره.
    هر چی مشکل بازی های یوبی سافت داشت گفتن و بزرگش کردن ولی کسی نگفت:
    ۱- کال آف دیوتی جدیدا چرا اینقدر رفته تو آینده و تخیلی شده
    ۲-نید فور اسپید چرا جدیدا آنلاین شده
    ۳-plant vs zambie چرا از ریشه هاش فاصله گرفته
    ۴- pes , fifa چرا تغییرات بزرگی نمیدن توی گیم پلی؟ فقط یه مشت باگ رو کم میکنن گرافیک رو یکم میبرن بالا و دو مشت باگ دیگه میریزن تو بازی؟!
    اینا رو نمیگن اما از اینکه بازی فارکرای رفته به گذاشته و اساسین رفته به آینده ایراد گرفتن که هم پریمال بازی خوبی بود هم سیندیکیت. اگه یوبی سافت و فرانچیز های زیاد و پرطرفدارش نبود تعداد بازی های مطرح هر سال تقریبا نصف می شد. همین الان که دارم این ها رو می نویسم دیویژن و پریمال صدر جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا رو تصرف کردند.

    • Sepehr792.h گفت:

      حرفات تا حدودی درسته ولی برای ۱ باید بگم شما از کال آف توی آینده خوشت نمیاد دلیل نمیشه که بد باشه میبینم که تازه داره فروشش رو هم میکنه حتی بیشتر از قبل
      ۲این آنلاین بودن بازیا برای من و شما که تو ایران هستیم مشکل داره وگرنه اینترنت یک چیز طبیعیه
      ۳و۴ هم درست میگی :yes:

      • آیدن گفت:

        ۱-من از کال آف دیوتی در آینده خوشم میاد ولی بهتره برای تنوع هم شده یکی درباره جنگ جهانی بده همش شده توی آینده هر سال هم بیشتر به آینده میره. اینو برای کسایی نوشتم که از پریمال ایراد می گرفتن و می گفتن فارکرای ریشه در زمان حال داره و یه بازی تفنگیه و…
        این در صورتیه که فارکرای در مورد تلاش برای زنده ماندن هستش و با توجه به اسمش میتونه به گذشته بره.
        ۲- اینو برای کسایی گفتم که از آنلاین بودن دیویژن ایراد می گرفتن و می گفتن یوبی سافت پول پرسته. من موندم چه ربطی داره آخه؟
        به هر حال ممنون از جوابت.فهمیدم هنوز کسایی هستن که منطقی اند و فن بازی در نمیارن 🙂

        • BlackStone گفت:

          اگه این طوره فارکرای نخستین هم از ریشش دور شده فارکرای بدون تفنگ هم مگه داریم؟
          فن بازی در نیار لطفا

          • آیدن گفت:

            بله که میشه فارکرای سبکش اینجوریه که باید برای بقا تلاش کرد باید زنده موند و از اسمش معلومه که میتونه به عصر حجر بره اما بازی ای مثل کال آف دیوتی نمیتونن به اون عصر بره چون اسمش ندای وظیفس و باید در زمان حال یا آینده یا ۹۰ سال پیش باشه. پس نتیجه میگیریم یا تو مثل همونایی هستن که دوست دارن یوبی سافت رو الکی زیر سوال ببرن یا اینکه هنوز سری فارکرای رو بازی نکردی!

          • BlackStone گفت:

            فیفا چرا تو گیم پلی تغییر نمیده؟ مثلا چی کنه یه مپ بده تو مریخ باشه؟
            کالاف تو گذشته بود گفتین تنوع بدن ببرنش آینده! حالا رفته آینده میگین بره تو گذشته؟ بابا تکلیفتون رو مشخص کنید!

  • BlackStone گفت:

    چه ربطی به اسم داره؟ ندای وظیفه به خاطر اسمش تو ۹۰ سال پیش بمونه؟ جونم دلیل

    • آیدن گفت:

      فکر نمیکنم نظرم رو خونده باشی نه اولیش رو نه اینو یه دو سه دور بخون متوجه شو چی نوشتم گفتم تو آینده هم میتونه باشه. ولی تو آینده بودن اون برابر تو گذشته بودن فارکرایه.کسی که از تو گذشته بودن فارکرای ایراد بگیره ولی از تو آینده بودن کال آف دیوتی ایراد نگیره صد در صد کسی هستش که میخواد یوبی سافت رو خراب کنه. من نه به نید فور اسپید توهین کردم نه کال آف دیوتی نه بقیه بازی هایی که گفتم. اما خواستم بگم الکی از یوبی سافت ایراد نگیرید.

      • کاملا صحیح . بدون توجه به خوب یا بد بودن این کار ( گذشته بودن فارکرای و آینده بودن کال آف دیوتی ) .

      • Peyman A گفت:

        این حرف شما مثل اینه که بگیم فلانى چون دزدى میکنه منم میکنم بعد اشکال نداره.هم کالاف افتضاح بود هم پریمال.دلیل نمیشه چون یکیش بد بوده اون یکى بد بودنش مطرح نشه.بدم کى گفته سبک فارکراى فقط بقا هست و به همین دلیل میتونه بره به اثر حجر؟؟؟غیر از فارکراى ٣ و ۴ دیگه فارکراى بازى کردى اصلا؟؟این بازى سبکش تیراندازى اول شخصه نه چماغ و نیزه.اگه میبینى پریمال با پیشوند فارکراى عرضه شد فقط برمیگرده به حقه بازى یوبى سافت و سو استفاده از یه برند شناخته شده براى فروش یه عنوان جدید و نه چیز دیگه.مغلطه نکنید لطفا.

        • آیدن گفت:

          ۱-اصلا حرفم شباهت به اون حرفی که شما زدی نداره. حرف من مثل اینه که اگه دزدی برای دیگران کار بدیه برای من هم کار بدیه.
          ۲- کالاف بازی خیلی خوبیه و فقط گاست بد بود. پریمال هم خیلی خوبه.فروش خیلی بالایی هم داشته.
          ۳ -اثر حجر نه عصر حجر.
          ۴- اگه کسی از رفتن این بازی به عصر حجر خوشش نمیومد نمی خرید نا سلامتی همه میدونن تو عصر حجر تفنگ نیست و اگه این رو حقه یوبی سافت می دونستن نمی خریدنش.
          ۵-من فقط فارکرای ۱ و بسته الحاقی بلاد دراگون رو تموم نکردم.
          ۶-حالا فرض بر این بگیریم که یوبی سافت پیشوند فار کرای رو نمی گذاشت همه میریختن می گفتن این بازی فارکرایه فقط رفته به عصر حجر! این بازی شباهت زیادی به فارکرای های دیگه داره ار جمله شکار. شکار از نسخه ۳ تا به حال هست و خیلی پر طرفداره.

  • Mohammad TLOU گفت:

    من نه میتونم بد بگم نه چیز دیگه سری بازی Assassin’s Creed رو هم تموم کردم نه تنها من بلکه خیلی از شماها هم تموم کردین انشالله اینم بازی میکنیم

  • BlackStone گفت:

    من حرفی ندارم شما هم نظر خودت رو داری در ضمن یوبی رو خیلی دوست دارم چهار تا بازی اخرم مال این شرکته

  • Mohammad TLOU گفت:

    چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک بازی نی چرا با روح روان ما بازی میکنین 😀

  • ترسیدم بابا گفتم چ خبره
    سال بعد نسخه خوبی منتشر میشه

  • چرا انقدر یوبیسافت . بازی اساسینز کرید میکوبین به خدا اساسینز انقدر بازی بدی نیس که اینجور راجعبش میگین من که سیندیکیت خیلی دوست داشتم یونیتیم بد نبود یکم باگاش اذیت میکرد خواهشا انقدر یوبیسافتو نکوبین کمپانیه خوبیه

Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا
Assassin’s Creed VR Experience معرفی شد - گیمفا