توضیحاتی در رابطه با گیم پلی Quantum Break | آزادسازی ۸۰ درصد از قابلیت ها در بخش اول
سیستم مبارزات بازی Quantum Break با بسیاری دیگر از عناوین متفاوت خواهد بود و این مهم را ما میدانیم. نکته جالب توجه اینجاست که گفته می شود بازی نامبرده الهامات بسیاری از دیگر ساخته استودیو رمدی یعنی Alan Wake گرفته است؛ بازی که به دلایل گوناگون مورد تحسین همگان قرار گرفت اما مبارزات آن از ایرادات غیرقابل چشم پوشی رنج می برد. آیا همین وضعیت هم در Quantum Break تکرار می شود؟
آقای سم لیک که به عنوان کارگردان و نویسنده بازی Quantum Break در استودیو رمدی (Remedy Entertainment) مشغول به کار هستند اطمینان خاطر داده اند که همه چیز نسبت به گذشته فرق خواهد کرد، گیم پلی سریعتر می شود و شما خیلی زود وارد درگیری ها می شوید.
ایشان گفته اند که استودیو رمدی انتقادات بسیاری را پیرامون سیستم مبارزات بازی Alan Wake دریافت کرد؛ مبارزاتی که خیلی زود و راحت تکراری می شدند. دلیل اضافه شدن دشمنان و قدرت های جدید در بازی Quantum Break دقیقا به خاطر رفع همین موضوع است.
به مرور شما شاهد دشمنانی خواهید بود که دارای قدرت هایی ویژه مانند خودتان هستند. به عنوان مثال در بخش دوم (Act Two) شما شاهد دشمنی به نام Striker خواهید بود که از قابلیت Time Dash درست به مانند خود قهرمان بازی یعنی Joyce استفاده می کند. همین موضوع باعث خواهد که سیستم مبارزات در Quantum Break به سطح جدیدی برسد.
تمامی قابلیت های مختلفی که پیرامون زمان ارائه می شوند از جمله Time Dodge ،Time Dash ،Time Shield و Time Stop به همراه دشمنان متنوع، باعث می شوند که گیم پلی چالش آفرین شود و آقای سیم لیک هم می گویند “همیشه چیزهای جدیدی به سمت شما خواهند آمد. بازی دائم در حال متحول شدن است”. به عنوان مثال زمانی که شما قابلیت هایی را بدست میاورید، موج های ده نفره از دشمنان بر سر شما خراب می شوند.
در رابطه با آزادسازی قابلیت ها هم گفته می شود که شما می توانید تمامی آنها را در همان اوایل Quantum Break به طور کامل فراگیرید. اگر دقیق تر بخواهیم صحبت کنیم، ۸۰ درصد قابلیت های قهرمان شما در بخش زمان، بعد از به پایان رساندن قسمت اول (Act One)، در دسترس خواهد بود و شما می توانید از انها استفاده کنید.
Quantum Break در ۵ آوریل (مصادف با ۱۷ فروردین) برای رایانه های شخصی (Windows 10) و کنسول اکس باکس وان عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
ببینیم چی میشه ازتکراری شدنش جلو گیری میکنه یا نه
اگه بشه همون روز اول بازی رو میگیرم خدایی اگه حساب کنی۲ ساله برای این بازی هایپ هستیم به به شاهکار استاد سم لیک خدایی دیدن داره
به نظرم بازی شاهکار از اب در میاد (هست) ولی بازخوردها زمان میخواد ?:-)
آزادسازی ۸۰ درصد از قابلیت ها در بخش اول
به نظرم یه جوری تنظیمش میکرون تو هر بخش یه قابلبت جدید رونمایی کنن
بسیار عالی :inlove:
داداش deadpool کجایی؟بیا یه چیزی بپرون
deadpool جان بیا دلمون برای انچارتد تنگ شده بیا یه چیزی بگو حال کنیم 😀
باور کنید اگه توو act one حدود ۸۰درصد قابلیت ها ازاد شه بازی به شدت تکراری میشه.۲۰درصد میمونه واسه act های دیگه که واقعا کمه.امیدوارم از تکراری شدن گیم پلی جلوگیری کنن
منم موافقم واقع باید یه جوری تنظیم بکنن که تکراری نشه
عجیبه هنوز deadpool پیداش نیست!!!!
منم موافق این موضوع نیستم که همون اول هرچی تو چنته داره رو. رو کنه! یکم آبکی میکنه ادامه ای بازی رو بهتره قابلیت ها به مرور زمان آزاد بشن و جلو گیری کنن از تکراری شدن بازی.. صرف تنوع دشمن به تنهایی نمیتونه از تکراری شدن پیش گیری کنه.. در کل نظر من اینطور هست که قابلیت های ویژه با پیشبرد داستان بدست بیان و بمونن برات نه فقط مثلا قابلیت x مختص چپتر a باشه وقتی در اون چپتر آزاد شد بشه در چپتر های دیگه ام بکار گرفتش… طوری که اواخر بازی به تمام قابلیت ها دست درسی داشته باشیم ۸۰% واسه اول زیاده… البته تعداد کسانی که موافق این حالت باشن هم کم نیست!
منم موافقم
.
sorena
داداش مطمئن باش کسی که بازی میکنه یه فرد حرفه ای و خلاق باشه و سعی کن معیارت پربازدید بودن ویدیوهای اون شخص نباشه چون کسی که بازی میکنه به طور مستقیم روی برداشت شما از بازی تاثیر میزاره و من خودم شده بارها ویدیو از یوتیوب دیدم و حالم از بازی به هم خورده ولی وقتی خودم بازی کردم عاشق بازی شدم و برعکس بعضی افراد این قد ماهرانه بازی میکنن که بازی رو از اونچه که هست حرفه ای تر نشون میدن.برای من سر دیزانرد همچین اتفاقی افتاد.طرف با سرعت و خلاقیت فوق العاده بالا بازی میکرد و واقعا فرد باهوشی بود و اونجا بود که فهمیدم این بازی از اون دسته از بازی هاییه که به تمرین و البته خلاقیت و سرعت عمل احتیاج داره و از همون لحظه عاشق بازی شدم.خلاصه سعی کن ویدیوی یه شخص حرفه ای رو تماشا کنی
وایوای وای دیوونه این بازیم من که بخاطر گرونیه بازیهای اورجینال نمیتونم بازی کنم ولی هرکی از دوستانمون تو گیمفا بازی میکنه فوق لذترو ببره منم مراحلشو دانلود میکنمو نگاه میکنم
دل تو دلم نیست ببینم دست پخت سمی جان چیه…. 🙂
مگه قبل انتشار ازمایشش نکردی اسپنسر ?:-)
این مردک خودشم نمیدونه داره چیکار میکنه
سم اجازه نمیده ازمایشش کنم 😐 😥 :weep:
به سم بگو دو سه تا نخبه از respawnیا bungieبرداره بیاره این گیم پلیو براش جم و جور کنن که ملت این قدر به گیم پلی بازی گیر ندن
مبارک اونایی که pc غول و پول زیاد دارن :yes: :yes:
مبارک فنای مایکروسافت
انشاا… بعد از مدت نسبتا طولانی بتونیم یه بازی فوق العاده با ایده ای جدید ببینیم .