بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا

بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد

سعید حلاجیان
۱۵:۰۲ ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا

پس از انتشار عنوان Halo 5: Guardians در ماه اکتبر، به طور ماهیانه شاهد انتشار بسته های الحاقی جدیدی برای این عنوان بوده ایم و حتی قرار بود بسته الحاقی جدید این عنوان با نام Ghosts of Meridian نیز در ماه مارس منتشر شود اما به تازگی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، سازنده عنوان Halo 5: Guardians، اعلام کرده است این بسته الحاقی با کمی تاخیر در اوایل آوریل ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود. برای جزییات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در رابطه با تاخیر در انتشار بسته الحاقی Halo 5: Guardians اعلام کرده است:

پس از انتشار عنوان Halo 5: Guardians، رویه ای را در پیش گرفتیم که اواسط یا اواخر هر ماه بسته الحاقی جدیدی برای این عنوان منتشر کنیم. حال باید همین جا اعلام کنیم که بسته الحاقی Ghosts of Meridian عنوان Halo 5: Guardians با چند روز تاخیر و در اوایل آوریل ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود. اگرچه اثرات روانی وحشتناکی که این موضوع بر جای می گذارد را نمی توان منکر شد.

البته هر چه به زمان انتشار بسته الحاقی Ghosts of Meridian نزدیک شویم، مطمئنا به مانند گذشته شاهد انتشار اطلاعات، جزییات و نمایش های بیشتری از گیم پلی و ویژگی های این بسته الحاقی توسط استودیوی ۳۴۳ اینداستریز خواهیم بود اما تا به امروز تنها اطلاعات و جزییاتی که از محتوای این بسته الحاقی در اختیار داریم، تصویر پایین است:

3020258 dlc

بسته های الحاقی که تا به امروز برای عنوان Halo 5: Guardian منتشر شده اند، سلاح، اسکین، نقشه و آیتم های جدید Req را به این عنوان افزوده اند. سایر بسته های الحاقی عنوان Halo 5: Guardian با نام های Memories of Reach و Hog Wild و ماد( بخش) جدید Warzone Firefight نیز تا پیش از پایان تابستان ۲۰۱۶ برای این عنوان منتشر خواهند شد. همچنین استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، سازنده عنوان Halo 5: Guardian، اولین تصویر از ماد(بخش) چند نفره رقابتی این عنوان با نام Warzone Firefight را منتشر کرده است که می توانید آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

3020261 wz

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا
بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • daud گفت:

      بود داداش بود.الان دیگه نیست.نابودش کردن رفت.در حال حاضر از نظر خودم بهترین شوتر تایتانه.البته عده ای هم میگن دستنی.هر دوعالین و از هیلو بهتر.ولی پشتیبانیشون عالیه.از این نظر خدایی دمشون گرم

      • Ezdtd گفت:

        بابا تیتان فال فوق العاده بود ولی انصافاً هیلو هم دسته کمی از بهترین شوتر نداره
        من که هیلو رو ترجیح می دم به تیتان فال

      • هیلو بخاطر کمپین مبهمش نمرات پایینی گرفت وگرنه مولتی هیلو ۵ بهترین مولتی تاریخ این فرانچایز هست اکثر نقدها رو بخونی متوجه میشی. من هم تایتان فال رو بازی کردم هم هیلو تایتان فال عالیه اما تو هیجان مولتی به پای هیلو نمیرسه بخش warzone هم که یه بخش انقلابی در تاریخ شوترهای آنلاین بود

        • daud گفت:

          برادر warzone جهش بود قبول،اما اینکه بهترین مولتی تاریخ این فرنچایزه مخالفم چرا؟چون بهترین مولتی تاریخ fps مال هیلو ۲ه واگه هیلو ۵ بهترین مولتی رو توو سری داشته باشه یعنی بهترین مولتی تاریخ رو هم در اختیار داره که اصلا این طور نیست.ببین برادر هیلو یک شوتر تاکتیکی و نیمه کنده واز ابتدا اینطور بوده که ۳۴۳ اومده و اونو به یک شوتر سریع با عمق استراتژیک پایین تر نسبت به قبل تبدیل کرده(دقت کن نسبت به قبل چون مولتی هیلو ۵ هنوز هم خیلی تاکتیکیه ولی نه در حد پدران خودش)و از ریشه های سری دور شده و همین باعث شده طرفدارای قدیمی خودش و منتقدا(که اکثرا از طرفدارای قدیمی هیلو هستن)دل سرد بشن و اون انقلابی که میگی به چشم نیاد و احتیاج به زمان داره تا سیستم گیم پلی جدید که چیده شده جا بیفته و سیستم قدیمی فراموش بشه پس این سیستم جدید که هنوز نتونسته من و منتقدا رو راضی کنه و من گفتم نظرم روو تایتان فاله وگرنه هیچ فکتی صادر نکردم اما اینکه بهترین شوتر نیست یه فکته.چرا؟چون بخش داستانی به شدت ضعیف کار شده بود.شخصیت پردازی افتضاح.افت هوش مصنوعی دشمنان نسبت به نسخه های قبلی.افت تاکتیکی بازی:شما با هر اسلحه ای توو این بازی پیش بری کارت راه میفته ولی توو نسخه های قبلی این طور نبود و هر اسلحه ای به یه کار میومد.عدم وجود اسپلیت اسکرین.عدم وجود armor ability.معتاد کننده نبودن بخش کمپین(یکی از مهمترین ویژگی های سری هیلو اعتیاد اور بودنش بود که این نسخه در کمال تعجب این ویژگی رو از دست داده).عدم وجود هیچ گونه تفاوتی میان ویژگی های اسپارتان های ۲ و۴ چه در بخش hud و چه در بخش گیم پلی بازی و خیلی ایرادات دیگه که از حوصله ی این کامنت خارجه

          • اصلا قبول ندارم که عمق استراتژیک بازی کم شده درسته گیمپلی سریعتر شده در حین اینکه ساختار استراتژیک بازی حفظ شده عوامل دیگه ای هم بهش اضافه شده مثله دستور دادن به افراد که هدف خاصی رو نابود کنن یا با تخریب مناطقی خاص شما میتونید میانبر بزنید و از پشت قافلگیری ایجاد کنید و محیط مبارزات نسبت به نسخه های قبل بسیار بزرگتر شده که میتونه استراتژی بهتری تو انجام مراحل ایجاد کنی، استفاده از وسایل نقلیه جنگی هم که تو سری های قبلی بوده اینجا هم هست. در مورد سیستم گیمپلی باید بگم سریعتر شده و نشانه گیری بهش اضافه شده وقتی نزدیک لبه ها هم میرسی با گرفتن لبه بالا میره و کلی جزئیات مثبت دیگه که با بزرگ شدن محبط مبارزات تغییرات کاملا مثبتی به خودش دیده تو بخش وارزون که اوج استراتژیک میرسیم شما باید هم با دشمنان هوش مصنوعی و باس فایتها هم با اسپارتانهای دیگه در قالب تیمی مبارزه کنین. عدم وجود اسپلیت اسکرین بخاطر افزایش کیفیت تصویر و اجرای بازی بر روی ۶۰ فریم بود که دستاورد فنی بزرگی بود که که۳۴۳ بهش رسید که باز هم یه جهش برای سری هیلو بود‌. تو بحث اسلحه والا همه اسلحه ها باهم تفاوت داشتن من نمیدونم چطور یه Assault Rifle با یه شاتگان و یا یه اسنایپر فرقش رو احساس نمیکنی، هر کدوم ویژگی ههی خودش رو داره شما نمیتونی از ۱۰۰ متری با شاتگان هدشات کنی ولی با اسنایپر میشه اینکارو کرد پس میبینی که هر اسلحه به درد یه کار خاص میخوره با همه نمیتونی کارتو راه بندازی. داستان هیلو افتضاح نبود مبهم بود فرض سازندگان این بود که گیمر تمام کمیکها و فیلم هیلو رو دیده و با این استدلال بازی رو پیش برده که اکثر طرفدارهای قدیمی هم فیلمهاش رو دیدن هم کمیکهاش رو خوندن. کلا استدلال شما اینه که هیلو نسبت به نسخه های قبل افت کرده پس به فرض که اینطور باشه بازهم دلیل نمیشه که تایتان فال بهتر باشه از نظر متا اگه نمرات منفی که بخاطر بخش مبهم داستانش رو کنار بگذاریم و مولتی هیلو رو با تایتان فال مقایسه کنیم ۱۰۰٪ نمرات هیلو بیشتر میشه

          • این رو هم باید اضافه کنم که hud تمام کارکترها با هم متفاوت هست ولی ماهیتش یکیه من نمیدونم چطور فرق مستر چیف که از نوع اسپارتا ۲ هست و فرق جیمسون لاک که اسپارتان ۴ هست متوجه نشدی ؟ مستر چیف کُندتر و قدرت بیشتری داری ولی لاک چابکتر و سرعت بیشتر داره من شک دارم اصلا هیلو بازی کرده باشی 😐

  • LORD8ATZIO گفت:

    خدا کنه مپ جدید واسه وارزون بدن اینارو دیگه جای درخت و سنگاشم حفظ شدم :)))

بسته الحاقی جدید عنوان Halo 5: Guardians تا آوریل ۲۰۱۶ تاخیر خورد - گیمفا