«سومو دیجیتال» وظیفه ساخت بازی Dead Island 2 را بر عهده گرفت

۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

بنا بر اعلام استودیو «سومو دیجیتال» در طی مذاکراتی که با شرکت «دیپ سیلور» داشتند به عنوان استودیو جدید سازنده بازی 2Dead Island  انتخاب شده‌اند. این بازی ترسناک در سبک اول شخص تیراندازی اولین بار در طی نمایشگاه E3 2014 به نمایش در آمد و سپس در مرور زمان به خاطر یک سری اختلافاتی که بین «دیپ سیلور» ناشر و «استودیو یاگر» سازنده اسبق بازی رخ داده بود، سکان هدایت دومین نسخه از Dead Island از آن‌ها گرفته شد و در نهایت به تیم «سومو دیجیتال» واگذار گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

مدیر عامل شرکت «دیپ سیلور» آقای «کلمنز» در این خصوص گفت:

استودیو «سومو دیجیتال» نشان داده بود که درک و فهم هنری زیادی از این نام تجاری دارد و دارای ایده‌های خلاق و عالی زیادی بوده؛ از این رو دیدگاه آنان با تفکر ما هم تراز است. تمامی این موضوع تنها جزئی از دلایلی بوده که با تاثیر بر احساس ما، تصمیم گرفتیم پروژه را به دست آنان بسپاریم. شما به‌زودی در آینده می‎‌توانید جزئیات بیشتری در این مورد بدانید ولی در حال حاضر تنها می‌توانم بگویم که ما در مراحل تولید پیشرفت‌های چشم گیری داشته‌ایم.

لازم به ذکر است که استودیو «سومو دیجیتال» عناوینی همچون LittleBigPlanet 3، Forza Horizon 2، Sonic All-Stars Racing Transformed و Crackdown 3 را در کارنامه خود دارد.

در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی برای Dead Island 2 اعلام نشده است اما این را می‌دانیم که دارندگان رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 میزبان نسل جدیدی از زامبی‌ها در جزیره مرده 2 هستند

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • milad.metal.ps4 گفت:

    منتظرشم امیدوارم مثل نسخه اولش باشه نه دایینگ لایت

    0
    0
    • crystal sky گفت:

      مثل نسخه اولشه دیگه دد ایلند با دایینگ لایت که غیر از سیستم پارکور فرق دیگه ای با هم ندارن هر کدوم به نوبه خودشون عالین.کلا از این مدل سبک زامبی محور خیلی خوشم میاد حالا چه دد ایلند باشه چه دایینگ لایت باشه.

      0
      0
  • parvaz1 گفت:

    بنا به دلایلی، به نظر میاد که در آینده نزدیک شرکتِ مایکروسافت این استدیو( یک شعبه در انگلیس و دیگری در هند) رو به عنوان سازنده فرست-پارتی خودش خریداری کند…
    همانطور که میدونید، این استدیو در ساختِ بازی هایِ خانوادگی همانندِ Little big Planet 3 و… مهارتِ خوبی داره و به همین علت هم جوایز زیادی رو دریافت کرده… از طرفی در ساختِ بازی هایِ ریسینگ همانندِ سریِ Forza Horizen هم تماما این استدیو دخالت داشته(احتمالا شماره 3 هم این استدیو در حال کار بر رویش است)، همچنین بیشتر بازی هایِ جدید و AAA مایکروسافت رو همانندِ Crackdown 3 نیز این استدیوی تقریبا عظیم، داره میسازه(260 نفر کارمند) Shock

    0
    0
  • ... گفت:

    این استدیو تا جایی که ما دیدیم تا به حال حتی یک بازی اول شخص هم نساخته و بقیه بازی ها هم مثل بازی هایی که بالا گفته شد اصلا سازنده ی اصلی بازی نبوده و فقط شاید نهایت یک کمک دست برای سازنده ی اصلی بوده معلوم نیست که چطور این استدیو تونسته نظر Deep silver رو بیشتر از yager جلب کنه.البته اون استدیو هم تاجایی که من از نمایش های اول این بازی دیدم کار جالبی انجام نداده بود و بیشتر داشت بازی رو به شکل فان درست و می کرد و به کل از ریشه ها هم دور.
    یک زمانی هم یک خبری شده بود که تکلند اومده دوباره رو ساخت این بازی کار کنه که اون هم معلوم نیست دقیقا چی شد.کلا سرنوشت عجیب غریبی داشت این بازی امیدوارم از نظر فروش هم بتونه مثل نسخه ی اول موفق باشه !…

    0
    0
  • Mory79 گفت:

    معمولا بازی هایی که تکلیفشان با خودشان مشخص نیست موفق عمل نمی کنند…
    هرچند که امیدوارم این بازی اینگونه نباشد و خودم هم از هنگام معرفی بازی منتظرشم

    0
    0