مقایسه گرافیک Tom Clancy’s The Division بین نسخه های دمو E3 و محصول نهایی
![thedivision google+ backgroundfinal 2120x1192 660x370 مقایسه گرافیک Tom Clancy’s The Division بین نسخه های دمو E3 و محصول نهایی - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/01/TheDivision_Google+_BackgroundFinal_2120x1192-660x370.jpg)
بازی Tom Clancy’s The Division به تازگی برای رایانه های شخصی هم منتشر شده است. حال وقت آن رسیده تا ببینیم بازی که در نمایشگاه E3 همه را حیرت زده کرد در نسخه نهایی چطور است.
نکته: توضیحات و تصاویری که در این مطلب مشاهده می کنید، همگی از سایت DSO Gaming که در بحث بازی های رایانه های شخصی و سخت افزار فعالیت دارد تهیه شده است. هیچ یک از توضیحات بازتاب نظر نویسندگان گیمفا نمی باشند.
خوشبختانه بازی The Devision درست همانند دمو به نمایش در آمده در نمایشگاه E3 2013 شروع می شود و تصاویری که برای مقایسه استفاده شده اند، همگی دارای صحنه های یکسان هستند.
نکته ای را متاسفانه باید یادآوری کنیم و آن هم این است یوبی سافت محل قرار گیری خورشید را در نسخه دمو E3 2013 که جهت شمالی خیابان بود، به جنوب تغییر داده است. جهت شروع شدن خیابان اصلی شرق و پایان آن غرب است.
این مورد باعث می شود تا مقایسه ها دقیقا در شرایط یکسان صورت نگیرند. حتی اگر ساعت روز هم برابر باشد، تفاوت هایی دیده خواهد شد که به خاطر تغییر موقعیت خورشید و ساختمان هایی است که جلوی آن را گرفته اند.
نکته بعدی حذف منافذ نور بعد از اصابت گلوله به قسمت های مختلف است که در زیر هم مشاهده می کنید.
کاملا واضح است که استودیو مسیو (Massive Entertainment) تغییراتی را در محیط به وجود آورده است از جمله ماشین ها، ساختمان ها و دیگر جزئیات مختلف. همچنین دریچه های چاه که افکت های دود زیبایی را هم ایجاد می کردند دیگر وجود ندارند. البته یادآور می شویم که در دیگر قسمت های نقشه این دریچه ها دیده می شوند اما اینجا نیستند.
همانطور که در قسمت های ابتدایی این مقاله گفتیم، از کیفیت سیستم نورپردازی کاسته شده است. این مهم در دو تصویر زیر بسیار آشکار است زیرا نور در نسخه E3 2013، بر روی سطوح بیشتری دیده می شد. نه تنها این، بلکه سیستم انعکاس هم ضعیف تر شده است. در نسخه نهایی نوری که بر روی ماشین ها افتاده است، به خاطر یک جهت دقیق منبع نوری به وجود آمده و مانند نسخه E3 پویا نیست.
در آخر هم به سیستم تخریب پذیری میرسیم که باز هم شاهد افت شده است. سیستم تخریب پذیری در نسخه نهایی، درست همانند بتا است و تغییری در بهبود آن برای شبیه شده به نسخه E3 2013 نشده است.
این تصاویر را هم خودتان ببینید و قضاوت کنید که عملکرد نسخه نهایی این بازی نسبت به E3 چطور است.
بازی Tom Clancy’s The Division برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر شده است.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Avowed منتشر شدند
- آیا ایده ساخت Intergalactic از زمان عرضه The Last of Us وجود داشته است؟
- شاید عرضه Xbox Series S یک اشتباه بود
- نگاهی به منابع الهام بازی مورد انتظار Intergalactic استودیوی ناتی داگ
- کارگردان Assassin’s Creed Shadows: بازیکنان اگر بیشتر با یک شخصیت بازی کنند، چیز زیادی را از دست نمیدهند
- مایکروسافت نسبت به سونی بازیهای بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر میکند
نظرات
باز وقتی ما میگیم گرافیک دانگرید شده بیاین بگین “ولی همچنان جزئیات خیلی خوبه!”
خب برادر/خواهر من برو ببین تریلر E3 چه هلویی بوده الان نارگیلم نیست نسبت به اون 😐
ولی به هرحال از بالا خبر رسیده خیلی گیم لذت بخشیه پس در نتیجه میخریم :yes:
نمیدونم چرا یوبی تمام بازی هاش دارن این افته گرافیکیو میکنن امیدوارم این افت گرافیکی برای ghost recon wildlands نیفته
امیدوارم همه استدیو ها مثه ناتی تو نسخه نهایی بازی هاشون پیشرفته گرافیکی داشته باشن امیدوارم
دانگرید واقعی را با دیوژین احساس کنید
یوبیسافت با این حرکت مرزهای تعریف دانگرید را میلیون ها مایل جا به جا کرد :-/ 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
بهتره بگیم
یوبی سافت با این حرکت مرزهای تعریف دانگرید میلیون ها سال نوری جابه جا کرد 😀 😀 😐 😐 😐 😐 😐 ?:-) 😐 ?:-) ?:-)
😐 😐
کلا انقلاب به پا کرد
واقعا دیگه دارین الکی شلوغش میکنین
من فرق آن چنینی نبینم
حالا بخوایم یکم موشکفانه تر برسی کنیم ۱۰% تغییر داره
نکه دیگه این چیزی که شما میگین
کیفیت نسخه دانگرید مناسب نیست که کامل متوجه شی
اما میتونی همین عکسه
https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/03/wX5lqTQ.jpg که ماشین تاکسی سمت راسته رو تو گوگل سرچ کنی ببینی چقدر ماشین های تاکسی طبیعی بود اصلا انگار گرافیک بازی ریسینگ رو داشت اما بعد :blush:
@ali_o_o
بحث این نیست که تفاوتشون چقدره
بحث اینه که تفاوت هست . و نباید اینجور باشه .
این کار خیلی تو ذوق میزنه .
شما چشاتو قشنگ مث نام کاربریت باز کن و دوباره یه نیگا بنداز به عکسا
مطمینید ۱۰% هست؟! این همه از جزییات بازی کم کردن فکر نکنم کمتر از ۳۰% باشه ، الکی شلوغ شده که یه سایت معتبر خارجی اون رو به نقد کشیده!؟ دیگه هر کس ندونه جامعه گیمرها میدونن یوبی سافت همیشه عادت داره به دانگرید کردن بازیهاش، به این میگن مردم فریبی که یه نمایش از بازی به دید مردم گیمر بذاره با گرافیک پر زرقو برق و بعد بیاد از زرقو برقش کم کنه مانند واچ داگز، جالبیش اینجاست با پرروگی تمام میاد میگه دانگرید نکردیم و گرافیک بهتر هم شده، کاش میومد مانند CD Projekt جای اینکه دروغ بگه از طرفدارا به خاطر دانگرید عذرخواهی میکرد نه که لاپوشونی کنه
در مجموع عمده تفاوت تو نور پردازی و بازتاب نور هست …. مثلا شما به بخارهای تو نسخه ی E3 و نسخه ی نهایی توجه کنین … نور پردازی توی نسخه e3 اینقد خوبه که غلظت و حجم بخار کاملا ملموسه .. اما تو نسخه ی نهایی … :smug: :smug: :smug:
جزییات و تحریب پذیری هم تو تریلر ها اغراق شدست
داداش من ناتی داگ ۳ ساای یه بازی میده ؛ تمام تمرکزش هم فقط و فقط روی یک پلفترم هست اونم PS4 معلومه شاهکار میسازه .
یوبی سالی سه تا بازی میده تمرکزش هم روی ۳ تا پلفترم هست ، هیچ وقت نمیشه مقایسشون کرد
تو به یوبی بگو سه _ چهار سال تمرکزت رو بزار برای PC یه بازی بساز ، اونوقت ببین چی میسازه 😉
خب فکر نکنم یوبی همه بازی هارو بسازه استدیوهای زیر دسته داره جسارتا شما استار وارز رو بازی نکردین اکنم رو سه تا پلتفرم بود زمان ساخت اش هم ۳سال بود ولی دانگیرید شد
بازی کردم و الان هم دارمش داداش
خوب چیکار کنیم یوبی یه مدته گ.ش.ا.د شده ، هیچوقت EA و دایس رو با اون یوبی مقایسه نکن 😀
لطفا یوبی رو بااون EA مقایسه نکن 😀
😀
یوبی که ی استودیو نیست ازچندین استودیوتشکیل شده :||این استودیوچندساله داره کارمیکنه
ن آقا امیر ناتی داگ واقعا ثابت کرده که یکی از بهترین استودیو هاست و یوبی هم ناشر و این استودیو هست که بازی رو می سازه با بودجه یوبی
و البته بازی که برای یک پلتفرم باشه که معلومه باید شرایط بهتری نسبت به اون بازی داشته باشه که برای چند پلتفرم عرضه میشه
Deadpool این حرفت یعنی چی اخه ناتی داگ استودیو یوبی ناشر
کلاس چندمی؟
افرادی که دیروز می گفتن من بازیو می کوبوم و دشمن خونی یوبی سافت هستم و اونایی ه می گفتن اصلا بازیو تجربه نکردی تحویل بگیرن.
اسم ناتی که اومد نظر محبوب به انتخاب کاربران شد :rotfl:
اتفاقا همین انچارتد ۴ دانگرید گرافیکی داشته نسبت به تیزر معرفیش تا تریلر گیمپلی کل بازی ها همینطوره حتی gta v هم اسکرین شات های ادیت شده منتشر میکرد
الان فرقه افراطی آپما (انچارتد پرستان مقیم ایران 😀 )
میان جونتو خارج میکنن 😀
با این که معتقدم انچارتد باید پرستیده شه ( 😀 ) ولی این مخففت خیلی باحال بود :rotfl: :laugh: :yes:
آنچارتد هم افت گرافیکی داره نسبت به e3 :struggle:
یوبی خوب بلده چیکار کنه، اومده جهت خورشید رو تغییر داده که نتونن درست و حسابی مقایسه کنن :no:
انصافا نسخه نهایی گرافیک خیلی زیبایی داره ولی خب گرافیک گیم پلی E3 بالاتره.
عکس های نهایی فوق العاده هیچی کم نداره
نسخه نهایی مشکلی نداره مشکل خود یوبی هست انتظارات رو الکی بالا میبره اگه خود یوبی واقعا صداقت داشت نمیومد تو۲۰۱۳ اون تریلر رو میذاشت توقع رو بالا ببره دقیقا سال قبلش هم یعنی ۲۰۱۲ واچ داگز رو تو e3 نمایش داد اما نسخه نهایی رو دیدید چطوری بود کلا اگه واقعا گرافیک بازی رو همونطوری که هست پخش کنه کسی ازش ایراد نمیگیره
واقعا چه خرابی کرده چی بود چی شده من از الان نگران ghost recon هستم صد در صد اونم همچین بلایی سرش میارن حیف واقعا حیف یوبی خیلی خودشو خراب کرده بد از این همه صبر نسخه نهایی بازی این از اب در امد :no: :no: :no: :no: :no: :no:
خوبه حالا جوری میگفتن گرافیکش پایین اومده که من فکر کردم دیگه خیلی بدشده ولی نه زیادم بد نیست خوبه
کجا خوبه? در مقایسه با نسخه ی e3 فقط میشه گفت افتضاحه…واقعا افتضاحه…بله…اگر بخوایم چشم رو روی گرافیک e3 ببندیم میشه گفت گرافیک خوبی داره ولی واقعا گرافیک نسخه ی e3 شاهکار بوده و الان یک گرافیک کاملا معمولی داره در مقایسه با نسخه ی e3…وقتی نمیتونه به اون سطح از جزییات برسه برای چی هیجان بیخود میده به گیمر ها ? جوابش مشخصه…برای این که بیش از ۶ میلیون گیمرو تو نسخه ی بتا علاف کنه :cute:
علاف !!! مطمعنی ؟؟
من با اون بتای محدود عشق کردم چه برسه به کل بازی
این سیاست یوبی سافته .
اگه گرافیک و دینامیک ۲۰۱۳ یه ذره بیشتر کار میکرد الان خیلی بهتر بود
من از یوبی سافت راضیم چون داره نسل۸ رو به خوبی ساپورت میکنه این بازی هم اون طور که دوستان میگن دیگه گرافیکش ضعیف نیس بازم همین بازی بببینید که چقدر طرفدار پیدا کنه و موفق باشه
دموهای E3 اگه نمی گفتی فیلم نیست و بازیه سخت کسی متوجه میشد, ورژن نهاییش به نسبت واقعا در حد معمولیه .
این معمولیه ؟
خوب چیه یک مثال برامون بیار
به طور اتفاقی این عکسای بالا رو واسه شما گذاشتنا که بدونی! نمایش های E3 رو هم ببین (که مطمئنا ندیدی) متوجه میشی خوب چی هست و چرا .
یه بازی بگو گرافیکش از این بهتر باشه
Uncharted 4 😀
موافقم
در حد e3 نیست (مخصوصا نورپردازی و دودها که به صحنه زیبایی میدادن) ولی انصافا گرافیک رو به بالایی داره.به شخصه بیشتر دوست دارم بازی بدون باگ باشه که خداروشکر مثل اینکه این بازی باگ های جدی نداره.
تو این زمینه واقعا خوب کار کرده. تو این دو روزی که نشستم پتش واقعا هیچ باگی ندیدم. اونم باگ های خیلی جزیی بود. مثلا تو یه خونه دور اشیا خط سفید بود باومثلا یه بار منو رو که باز کردم محیط سیاه شد. ولی در کل میشه گفت اصلا باگ نداره
به نظر من اصلا باهم فرقی ندارن قوقش ۲ درصد که چیزی نیست
احسنت به یوبیسافت :yes:
خدا شاهده من تریلرشو بیش از هشت بار دیدم و موقعى که به این مکان ها رسیدم متوجه نشدم همون مکان تریلره
منطق من میگه یوبی سافت تو این چند ساله بیشترین ضربرو از به اصطلاح هایپ زیاد خورده. تعریف و تمجید بیش از اندازه از یه بازی انتظارات رو میبره بالا.
کلا دویژن دانگرید رو از نو تعریف کرد
یوبیسافت گیمرا احمق نیستن
احسنت بر استدیویی مثل سی دی پرجکت رد که به شعور گیمرا احترام میزاره و گیمرا رو احمق فرض نمیکنه
همین CD Project هم کلی ویچر رو دانگرید کرد :-/
اره میدونم ولی خب این قدر محتوای غنی به بازیکن ارایه کرد هیچ بازی دیگه تو نسل هشت ارایه نکرد
دیویژن بااین که کلا آنلاین هیچ پرداخت درون برنامه ای نداره
گرافیکش که فوق العادست
محیط بزرگی داره و درون تک تک ساختمون ها میتونی وارد بشی
به نظرم از لحاظ جزئیات درون بازی دومین بازی تاریخ هست
بیشتر کسایی که دیویژن رو بازی کردن کاملا راضی بودن
شخصی سازی هم که حرف نداره :-/
ناموسن دیگه چی میخوای 😐
مرگ میخوای برو گیلان(ضرب المثله)
تو همه ساختمون ها که نمی تونی وارد بشی. شخصیوسازی لباس و اسلحه خوبه ولی شخصی سازی بازیکن اصلا می شه گفت نداره. چه مرد چه زن فقط هفت تا صورت میتونی انتخاب کنی
محتوایی که سازنده درایوکلاب ارایه کرد تو این نسل بی رقیبه…
cd project دلیل دانگریدش این بود که ملت بتونن بازی کنن همین الانشم رو کنسول افت فرم داره رو ۹۰% pc ها هم ultra رو ۶۰ فرم نمیکشه
خب پس دلیل دانگرید دیویژن چی بود؟ 😐
چون بازی آنلاینه هر چی گرافیک بالاتر بشه به نت قوی ترین نیازه. برای اینه که دانگرید شد
گرافیک بازی همچنان خوبه. اما متاسفانه اون تم تاریک و جزئیات زیبا e3 تقریبا حذف شده. (عکس اول ساختمون سمت چپ، جزئیاتش کم شده و با یک افکت مه مانند خواستن ضعف رو بپوشونن) البته این بازی انلاینه و بعید میدونم کسی به گرافیک توجه کنه…
اگه از همون اول گرافیکو اینجوری نشون میداد هیچ کس هم اعتراضی نمیکرد…یوبی فقط بخاطر تبلیغات بازی هاشو خراب میکنه وگرنه محصول نهایی اینقدرم بد نیست…فقط یوبی یاد گرفته انتظارات رو ببره بالا!در کل من از گرافیک راضیم ولی فقط چیزی که نگرانم اینکه مراحل بازی تکرای نباشه ینی همش کشت کشتار نباشه!دوستانی که بازی کردن بگن