میانپردههای Quantum Break را میتوان رد کرد اما سازندگان امیدوارند این کار را انجام ندهید
اگر علاقهای به تماشای میان پردههای سینمایی عنوان مورد انتظار Quantum Break ندارید، به راحتی میتوانید آنها را رد کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
توماس پوها، مدیر روابط عمومی استودیوی Remedy Entertainment در یک مصاحبه اعلام کرد که امکان رد کردن میان پردههای بازی وجود دارد و در این صورت نیز، شمای کلی داستان را متوجه خواهید شد.
«من ۳۰ سال است که در حال بازی کردن هستم و در بازیهایی مانند Metal Gear هیچگاه با میان پردههای بلند مشکلی نداشتهام. خیلی مهم ست که بدانید، فصلهای تلویزیونی Quantum Break میان پرده نیستند. آنها مانند قسمتهای یک سریال تلویزیونی هستند. حال، اگر میخواهید همواره بازی کنید، میتوانید این قسمتها را رد کنید زیرا آنها قفل نیستند. شما میتوانید بازی کنید و روند داستان را نیز متوجه شوید. اما این مانند یک تجربه است. تجربهای که در آن بازی میکنید و پس از آن نیز قسمتهای Live Action را مشاهده میکنید.»
پوها البته اشاره میکند که امیدوار است مردم قسمتهای سینمایی Quantum Break را رد نکنند زیرا معتقد است که داستان بازی غنی و محصول بسیار با ارزش است.
«امیدواریم مردم این قسمتها را مشاهده کنند. با اینکه میتوان آنها رد کرد و به بازی کردن ادامه داد، اما اگر بازیبازان اهمیت داستان را درک کنند و به عنوان مثال بگویند: «وای. باید ببینم که Paul Serene چه کار میکند» یا «Monarch چه نقشی در داستات دارد» تماشای این قسمتها واقعا جذاب خواهد بود زیرا این یک محصول سطح بالا است.»
اما در این فصلهای Quantum Break چه اتفاقاتی رخ میدهد؟ پوها اشاره میکند که ۴ نقطه اتصال در داستان وجود دارد که بازیباز در آنها انتخابهایی میکند. این انتخابها به اندازهای عمیق نیست که ماجراجویی خود را بسازید و مانند عنوان Until Dawn طراحی نشده است اما پوها میگوید که بر روند داستان تاثیراتی گذاشته میشود. او همچنین به این نکته مهم اشاره میکند کهQuantum Break تنها یک پایان دارد اما چگونگی رسیدن به این پایان برای هر کس بسیار متفاوت خواهد بود.
«اتفاقات جدی و مهمی رخ میدهند. ممکن است شخصیتهایی بمیرند یا زنده بمانند اما تغییرات نا محسوس خواهد بود. به عنوان مثال واکنش Monarch نسبت به شما تغییر خواهد کرد. این تغییرات به انتخابهای شما بستگی دارد.»
قطعا هر چه بیشتر از عنوان مورد انتظار Quantum Break میشنویم، عطشمان برای تجربه این بازی بیشتر و بیشتر میشود. Quantum Break در تاریخ ۵ ماه آوریل برای پلتفرمهای اکسباکسوان و ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. کسانی که نسخه دیجیتالی بازی را پیش خرید کنند میتوانند یک نسخه رایگان از ویندوز ۱۰ دریافت کنند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات
قابلیت خوبیه ولی رد کنی نمیفهمی که چی به چی شده مثلا تو جی تی ای رد کردم یه دفعه دیدم وسط اسمونم
یادمه اوایل میون پرده های اساسین رو نمیشد رد کنی
بچه خا کدوم اسااااااااااسین بود؟؟
اما خوب اگه رد نکنی فک کنم بیشتر بازی بهت بچسبه…
رد کردن میانپردههای بازی برای هر گیمر های حرفه ای توهین به خودش محسوب میشه :yes:
(انتوان چخوف) 🙂
رد کردن میان پرده های بازی مانند لیس زدن بستنی از روی پارچه می ماند
( رابرت لواندوفسکی)
الان بنت می کنن
رد کردن میان پرده مثل … از روی شلوار میمونه
(لوان حشروفسکی)
رد کردن میان پرده ها مثل زدن سیبیل واسه یه مرده
(نیچه)
امروزه جوانان ما با مشکل خطیری به نام “رد کردن میان پرده ها” دست و پنجه نرم میکنند. من هرشب برای موفقیت آنان در این نبرد خطرناک به پیشگاه خداوند دعا کرده ام
(یه نفر 😀 )
این قابلیت جایی خوبه که شما یکبار بازی رو تموم کردی و از داستان باخبری و دیگه تمایل ندارید برای بار دوم بعضی از کات سین ها رو ببینید . اینطوری کمتر روی اعصاب خواهد بود . :yes: 🙂
خب چون دوست نداری رد نمیکنم 😀
(این جمله دارای ایهام است) 😀
اونوقت هر دو معنیشو میشه بگی؟ ?:-) من که نگرفتم
یکی اش که تو تیتره و دیگریش رو هم از عمو جانی بپرس 😀
باز من نگرفتم ?:-)
من عاشق همین صحنه های سینماتیک بازیم یا همون میان پرده
اینکارو هیچ گیمری با اولین تجربش انجام نمیده اونم با تجربه همچین بازی :yes: :yes: :yes: :yes:
ما که منت ی فیلم و میان پرده تو بازی ها میکشیم
چه بهتر با کیفیت cg باشه . به اصطلاح خودم کامپیوتری غلیظ! :rotfl:
مثل اسنایپر ۲ که تیر با صحنه آهسته میرفت توی سر یارو
خسته کننده میشه :heh: :heh:
اون اسلوموشنه اسلوموشن با کات سین فرق میکنه کات سین داستان بازی رو روایت میکنه اسلوموشن گیم پلی رو اهسته میکنه که چیز خیلی جالبیه
hesam-gamer (سرتاسر این نظر شوخیه)
منفی بارون کنید این ملعون فن بوی نما رو (به QB چپ نگاه کنی به هوالباقی خواهی پیوست :evilgrin: )
are u daesh ????? :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
خخخخ
من یادمه اساسین ۲ نمیشد میان پرده ها رو رد کنی از نسخه برادرهود این قابلیت اضافه شد
چقدر هم خوشحالم سازنده ها قابلیت رد کردن میان پرده رو نزاشتن و من فهمیدم اساسین ۲ چه داستان غنی و جذابی داره
بعضی جاهاش نمیشه رد کرد تو یونیتی وقتی انر با الیزا تو اون بالنه ل.ب میگیره نمیشه ردش کرد
نمیدونم چرا یهو حوس حموم کردم(مخصوص اهل دلا)
سلام بچه ها میدونم اینجا جاش نیست من میخوام بازی جاست کاز ۳ رو بخرم برای کنسول مراحلش تکراری نیست چون از چند نفر پرسیدم گفتن خسته کننده میشه بعد ۱ ساعت خیلی ممنون منتظر جواب هستم پا نوشت .خیلی بازی قشنگیه من که فن ps4 هستم ولی این بازی رو خیلی دوست دارم مبارک xbox باز های عزیز :-))
من تجربش نکردم ولی دوستانی که تجربش کردن از افت فریم شدیدش به خصوص زمان انفجار که اوج لذت بازی هست شاکی بودن گیم پلی بازی هم که در …..y دیدم این ضعف رو در بازی دیدم اما به نظرم جذابیت گرافیکی بازی خیلی عالی بود اگه افت فریم برات مهم نیست برعکس من و داستان قویم از این بازی انتظار نداری میتونی تجربش کنی و لذت ببری از تجربش
دوست عزیز اگر به داستان اهمیت میدی اصلا سمت این بازی نرو. فقط گیم پلیش خوبه که اونم بعد یه مدت ممکنه تکراری بشه برات.
خیلی ممنون فارکرای پرایمال چی اون قشنگه ؟
هر دو ارزش یک بار تجربه کردن رو دارن اما بعد یک مدت تکراری میشن
به نظر من بودجت رو نگه دار فردا دیویژن ریلیز میشه، اونُ بخر.
رضا بیسمارک دوستمون به نظرم نظرشون رو بازی هایی هست که خط داستانی قوی و گیم پلی و گرافیک بالایی داشته باشه T..D که یک بازی رقابتی و مولتی هست که مطمئنن خط داستانی قوی نداره و من به شخصه برای بازی هایی مثل کوانتوم لست گرز و آنچارتد به دلیل خط داستانی قوی و صحنه های سینماتیک قوفلعاده و گیم پلی بی نظیر که کنار فرمول داستان قوی و صحنه های سینماتیک هیجان انگیز و زیبا این فرمول گیم پلی بازی تکیمل میشه علاقه بیشتری دارم :inlove: :yes: :yes: :yes: :yes:در بخش مولتی و آنلاین هم فقط gta هست که موفق بوده اونم به دلیل آزادی عملی هست که در این بازی وجود داره و امتحانی که پس داده وگرنه کدوم بازی های آنلاین تونستن موفق ظاهر بشن نمونه آخر S….W یا همون جنگ ستارگان که اصلا نتونست با اون همه مانور که رو بازی انجام دادن موفقیتی کسب کنه T…D موفق نمیشه چون این بازی بعد از مدتی خسته کننده میشه به دلیل نداشتن بخش داستانی قوی و مدت زمان کم در بخش داستانی و اختصاص دادن و تمرکز بیشتر بازی رو بخش مولتی T….D هیچ آزادی عملی غیر از کشتن نداره که چشم هر گیمری رو بعد از مدتی تو اون فضا سرد و بی روح خسته میکنه این رو با ساعت ها دیدن گیم پلیش فهمیدم
دیگه همه میدونن اثار سم لیک دارای داستان خیلی خوبی هستن بنابراین فکر نکنم کسی باشه دنبال داستان نباشه همینجوری کات سین ها رو رد کنه
اقا یکی به من بگه این پوها کیه همونه که باید بهش غذا می دادیم و تمیزش می کردیم 😉
خخخخخخ
این قابلیت موقعی خوبه که برای بار دوم یا چندم میخوای بازی کنی و حوصله ی دوباره دیدن کات سین رو نداشته باشی…
ولی به نظر من باید همه بازی ها داشته باشن این قابلیت رو مثلا شما تصور کنید دارید ویچر یا جی تی ای بازی میکنید و میان پرده ها میان بعد همون لحظه بابات یا حالا کسه دیگه ای میاد اون وقت چی میشه اگه نشه رد کرد ؟؟ فوحش خار مادره که به سازنده میکشید.پس سازندگان بازی اگر خانواده خود را دوست دارید از این قابلیت استفاده کنید :-))
من که همیشه میبینم ولی زیادم فایده نداره چون نمیفهمم چی میگن
لازمه ی این بازیه که میان پرده هارو ببینیم واقعا حیفه که از میان پرده های زیبای این بازی دل بکنیمو فقط بازی کنیم
رد کردن کاتسین ها عینِ این میمونه یه فیلم اکشن رو هی بزنی جلو و فقط قسمت های بزن بکوبشو نگاه کنی.
هیچی از داستان نمیفهمی! من که هیچوقت کاتسین هارو رد نمیکنم.
خداییش گیم وبا فیلم سینمایی ادغام کرده من که حال کردم ازش.ایده فوق العاده ای شده.حساب شو بکنید در اینده چه بازیایی از این ایده استفاده کنن :inlove: :inlove: :yes: :yes: :yes: