تماشا کنید: تریلر جدید No Man’s Sky

13 اسفند 1394 - 22:16

دقایقی قبل بود که اطلاعات بسیار زیادی از عنوان مورد انتظار No Man’s Sky منتشر شد که به دنبال آن موجی از شادی و خوشحالی هواداران این عنوان خاص را فرا گرفت. حال استودیو  Hello Games به دنبال ارائه این خیل از اطلاعات از بازی خود، دست به انتشار تریلر جدیدی زده است که در آن می‌توانیم شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز باشیم.

در این ویدیو همان‌طور که اشاره شد، لحظاتی از گیم‌پلی No Man’s Sky نمایش داده می‌شود که به‌نظر قصد از آن معرفی هر چه بیشتر مکانیزم‌ها و سبک گیم‌پلی بازی است. شایان به‌ذکر می‌باشد که بر اساس اطلاعات منتشر شده بازی در روزهای 21 و 22 ماه ژوئن سال جاری میلادی برای پلتفرم های PC و PS4 روانهء بازار خواهد شد. در پایان شما را به دریافت این تریلر در سه کیفیت متفاوت دعوت می‌نماییم.

[jwplayer mediaid=”300877″]

دانلود با کیفیت Full HD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • a3 armin گفت:

    کاش برا xbox 1 هم بود . نوش جونتون pc و ps4 بازا

  • Obsidion گفت:

    این بازی ماندگار خواهد شد

  • Tolkien گفت:

    اینطور که من از تریلرا و عکسا دیدم محیطش از یه موقع به بعد فقط تکرار میشه :shame:
    ولی خدا کنه اینطور نباشه

    • parvaz1 گفت:

      اگر این بازی افتضاح هم باشد، حداقل یه چیزی داره که بهش بسیار بسیار افتخار میکنه و اونم الگوریتمِ ساختِ جهان هایِ گوناگون بدونِ هیچ کارِ اضافه ای و توسطِ خودِ هوش مصنوعی بازی 😎
      این یعنی انقلابی که 30 سال است صنعت گیم منتظرش بود… یک لحظه فرض کنید که جهانِ بازیِ GTA یا بازی هایِ RPG یا… که دارایِ اِلِمانِ Open World هستند از این الگوریم استفاده کنند 😯
      :yes:

      • farshadx گفت:

        دوست عزیز این چیزی که شما میگی فقط یک موقع میشه بهش افتخار کرد
        وقتی که نقشه یا سیاره ها و یا ………….. تکراری نشه
        خیلی راحت میشه تعداد نامحدودی کلون درست کردن ولی ایا تو این سیاره ها چند نوع دشمن؟ متفاوت وجود داره؟! بی نهایت؟! به نظر من که مسخره است و اینجور چیزی وجود نداره بی نهایت سیاره متفاوت بی نهایت npc متفاوت = بی نهایت طراحی متفاوت که غیر ممکنه
        و ادعای خیلی بزرگی هست خیلی خیلی خیلی بزرگ به نظر من کاری که این استودیو انجام داده اینه که مثلآ 20 30 تا طراحی نه 100 تا طراحی متفاوت انجام داده که به صورت رندم با هم مچ میشن و یک طراحی جدید میسازن که نهایتآ میشه فکر کنم 10000 طراحی متفاوت که محدوده
        حالا بماند داستان و موسیقی و ……….. که عمرآ بی نهایت باشه

        • parvaz1 گفت:

          بعضی اِلمان هایی که اشاره کردی همانند موسیقی که بدونِ شک بینهایت نیستند…
          و در موردِ طراحی ها هم بنده چون اطلاعات کافی ندارم، نمیتونم درست اظهار نظر کنم، بزودی تا چند ماهِ آینده که بازی هم عرضه میشه، همگی به محدود یا بینهایتِ حقیقی، پی خواهیم برد 😎
          :yes:

      • iafshin گفت:

        اولین بار ماینکرافت از الگوریتم ساخت جهان استفاده کرد نه این بازی .

  • mory_num1 گفت:

    همین ها که از این بازی طرفداری میکنن احتمال زیاد موقعی که بازی منتشر شد ازش دلزده بشن. سه چهار روز تو محیط بازی گشت و گذار کردی بعدش چی، داستانی داره که بهت انگیزه ادامه بده یا نکته خاصی تو گیم پلیش هست که بخوای با جلوتر رفتن پیدا کنی. امیدوارم که سازنده ها یه برگ برنده داشته باشن که حالا رو نکردن.

  • parhamhp7 گفت:

    اییییی از درد star citizen نا مردا چرا برا کنسول ندادن