جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا

جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt

حامد زاهدی
۲۳:۰۰ ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا

بله به مهم ترین نظرسنجی سال ۹۴ می رسیم! بعد از انتخاب بازی برتر در هر زمینه ای اکنون نوبت به تعیین بهترین بازی سال ۹۴ می رسد. در نظرسنجی که پیشه روی شما بوده مجموعه ای از بهترین ها است. کاملا با شما هم عقیده هستم که انتخاب از بین این شاهکارها کار دشواری است اما به هر حال شما تنها ۱ حق رای دارید؛ پس با در نظر گرفتن تمامی ابعاد اقدام به ثبت رای خود نمایید. لازم به ذکر بوده که مهلت شرکت در این نظرسنجی ۴۸ ساعت است. با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.


بهترین بازی سال ۹۴: The Witcher 3: Wild Hunt

رای کسب شده: ۹۸۵

مجموع آرا: ۲۲۸۳

result top year game


 

شما عزیزان می توانید از طریق نظرسنجی که در زیر همین پست یا در ستون چپ سایت وجود دارد رای خود را به بازی مورد علاقه تان بدهید و در این تاپیک که به مدت ۴۸ ساعت در صفحه ی اول باقی می ماند به گفتگو بپردازید. توجه داشته باشید که هر کاربر تنها قادر به ارسال ۱ رای است. صمیمانه تقاضا می شود به نظرات سایر کاربران احترام گذاشته و با ایجاد مباحث بیهوده سعی بر تخریب جو سالم حاکم بر مسابقه نکنید.

رای خود را حتما در قسمت نظرسنجی سایت که زیر همین پست موجود بوده یا از طریق نظرسنجی موجود در ستون سمت چپ، ثبت کنید. نوشتن رای در قسمت نظرات شمارش نخواهد شد.

لازم به ذکر است ترتیب قرارگیری کاندیدها بر اساس حروف الفبا لاتین است

نظرسنجی پایان یافته است


bloodborne 2

کاندید شماره ۱: BloodBorne

سازنده: فرام سافتور

ناشر: سونی کامپیوتر انترتینمنت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۴

پلتفرم: پلی استیشن ۴


fallout 4 3

کاندید شماره ۲: Fallout 4

سازنده: بستدا

ناشر: بتسدا

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴

پلتفرم: رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان


metal gear solid 5 the phantom pain 4

کاندید شماره ۳: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

سازنده: کوجیما پروداکشنز

ناشر: کونامی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

پلتفرم: رایانه های شخصی، پلی استیشن ۳ و ۴، اکس باکس وان و ۳۶۰


rise of the tomb raider 2

کاندید شماره ۴: Rise of the Tomb Raider

سازنده: کریستال داینامیکس

ناشر: اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴

تاریخ انتشار: اکس باکس وان، اکس باکس ۳۶۰، رایانه های شخصی و پلی استیشن ۴


witcher3 5

کاندید شماره ۵: The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده: سی دی پروجکت رد

ناشر: سی دی پروجکت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

پلتفرم: رایانه های شخصی و پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان


محل نظرسنجی و ارسال رای شما

[poll id=”137″]

V3S3MIR

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • daud گفت:

    با اینکه میدونم طبق معمول ویچر ۳ میبره و این نظر سنجی کاملا بی معنیه ولی رای من بلاد

  • Sepehr792.h گفت:

    ویچر واقعا حقشه اول بشه یک بازی کامل بود چه از لحاظ داستان چه موسیقی و چه گیمپلی :yes:

  • Mr Hill93 گفت:

    دیگه نظر سنجی نداره طبق معمول ویچر انتخاب میشه دیگه 😐 با این وجود رای من bloodborne

  • Farshidmc گفت:

    رای من بازی شاهکار Fallout
    Witcher رای میاره ولی :rotfl:

  • ELITE KNIGHT گفت:

    اینکه دیگه پرسش نداره
    ویچر دیگه

  • nima1381 گفت:

    به نظر من این بخش کاملا حق ویچر هست البته همه ی بازیای دیگه هم واقعا عالی بودن مخصوصا متال و تامب رایدر و فال اوت .البته من بلاد بورن رو بازی نکردم.فقط یه سوال:این نظر سنجیه اخره??? چون معمولا اخرین نظر سنجی مال بهترین بازی هست در صورتی که هنوز بهترین شوتر انتخاب نشده یا شایدم شده من یادم نیست

  • gamer 051 گفت:

    اخه این چه نظر سنجی دیگع وقتی ویچر بهترین بازی سال شده این چه معنی میده

  • arshia.hidden گفت:

    ما که به متال کبیر رای دادیم.
    اپیزود ۴۶ 😥

  • با احترام به بلادبورن و فال اوت من ویچر ۳ رو انتخاب میکنم. تنها بازی در دنیا که می تونه کاری کنه من بلادبورن رو انتخاب نکنم همین ویچره لامصبه. همه عشقم بلادبورنه ولی وقتی یاد ویچر ۳ می افتم تمام منطقم میگه هیچ عنوانی امسال مثل ویچر ۳ نمبود. فقط باید بازی کرده باشین تا بدونید چی میگم. ویچر ۳ زندگی بود. ویچر ۳ حداقل ۵ تا بازی بود توی یه بازی. احترام به مخاطب از سر روی این بازی می ریخت. فکر نکنید که الکی به ویچر رای می دن. شما که میاید می گید معلومه ویچر میشه باید بدونید که حقشه که اول میشه. مگه فقط گیمفاست. دنیا هم ویچر ۳ رو انتخاب کرد. این از اون بازی هاست که اگر بازیش کرده باشی معرفتت اجازه نمیده بازی دیگه ای رو در کنارش قرار بدی. دوستان من تقریبا تمام بازی های نقش افرینی غربی که تا الان وجود داشته رو بازی کردم ولی به جرات میگم ویچر ۳ چیز دیگه ای بود. این بازی در کنار اسطوره هایی مثل اسکایریم و دارک سولز بر قله نقش افرینی های تاریخ قرار می گیره. بازی سال ۹۴ که چیزی نیست. ویچر ۳ برترین نقش افرینی تاریخ تا به حال رو هم نشونه میره.

    • داداش حرفت حقه.
      جفتشون شاهکار بودن.ویچر هم یک پله بالاتر.
      هیچوقت لحظه ای که گرالت سیریو بعد از اونهمه جست و جو توی اون کلبه پیدا کرد رو یادم نمیره

    • Albert Wesker گفت:

      آقای آقا بابایی من همین امروز هر دوتا بازی بلاد و ویچر رو بازی کردم. ولی بخدا با هر منطقی حساب میکنم میبینم گیم پلی بازی بلاد یک سر و گردن از ویچر بالاتره. درسته که cdpr احترام بسیار زیادی برای مخاطب داره ولی نمی دونم چرا این بازی انقدر بعد از ندین ساعت تکراری میشه. کامبت های بازی بلاد خیلی جذاب تر و دینامیک تر از مال ویچر هست. درسته که ویچر از نظر گرافیک و داستان از بلاد خیلی بهتره اما به نظرم مهمترین اصل گیم گیم پلی هست. گیم پلی ویچر من نمی دونم چرا نمی تونم اصلا باهاش ارتباط برقرار کنم. پرش گرالت واقعا مصنوعی و بده. راه رفتن و دوءل ها هم همینطور. البته من اینارو نمینویسم که نفرت نسبت به ویچر پراکنده باشم. نه. 😀 ولی می خوام که بقیه هم منو تضریب و بحث بکشن تا شاید این نقد های من اشتباه باشه و حتی بتونم درک بهتری نسبت به این بازی پیدا کنم

      • من بلادبورن رو با دوتا اکانت پلاتینیوم کردم و ۸ بار تمومش کردم و ویچر رو هم ۴ بار و روی اخرین درجه سختی با دی ال سیش بازی کردم وتروفی هاش رو ۸۰ درصد کردم. این رو گفتم که بدونید کسی مثل من به عمق هر دوتا بازی نرفته و ریزترین جزییاتشون رو ندیده. کسایی که من رو میشناسن می دونن که من دیوانه وار عاشق میازاکی و بازیهاش هستم و سولز و یلادبورن برای من اسطوره ای ترین بازی های تاریخ زندگیم هستن ولی یه بازی، تنها و تنها یه بازی من رو قانع می کنه که به بلادبورن رای ندم و اون بازی فقط ویچر ۳ هست. من کاری ندارم کسی به خاطر اسم بازی بیاد به ویچر رای بده یا شاید اصلا ویچر رو بازی نکرده باشه. من خودم رو میدونم که هر دو بازی رو ته و توش رو در اوردم و از هر نظر ویچر رو با وجود عشق و علاقه قلبی به بلادبورن بهش ترجیح می دم. بلادبورن در هیچ زمینه ای از ویچر ۳ برتر نبود و در نهایت در برخی بخش ها با هم برابر بودن. این که می گین گیمپلی ویچر خوب نیست فقط یه دلیل داره. ویچر ۳ رو فقط و فقط باید روی درجات سخت و خیلی سخت بازی کنید تا کاری که سازنده ها برای مبارزات بازی کردن درک کنید و عمق استراتژی و تاکتیکی بودن مبارزات رو متوجه بشید. مبارزات بازی بی نظیر هستن در درجات سختی بالا. داستان بی نظیر و چندلایه. تصمیمات بی نهایت تاثیر گذار و گسترده. طراحی هنری محشر. گیم پلی متنوع با انواع و اقسام اپگریدها و ارتقاها. تنوع لباس ها و اسلحه ها. گرافیک فنی معرکه مخصوصا بعد از اپدیت. دی ال سی های رایگان و احترام به مخاطب. موسیقی گوش نواز. انواع و اقسام ماموریت ها. ۲۰۰ ساعت محتوا. …… ویچر ۳ قابل ایراد گرفتن نیست دوست من. شاید ایرادهایی بسیار بسیار ریز باشه ولی اصلا معلوم نمیشن. هر کس می گه ویچر بده یا نقش افرینی دوست نداره. یا بازی نکرده الکی میگه. یا میخواد خلاف همه حرف بزنه. یا این که کلا این سری بازی رو دوست نداره. از نظر علمی و فنی و هنری ویچر ۳ ایرادی نداره. مقایسه ویچر ۳ و بلادبورن مقایسه شاهکار و شاهکارتر هستند. به هر حال هر کس نظری داره و نمیشه هم که به یکی به زور قبولوند یه چیزی رو.

        • خدا قوت بده به انگشتاتون …( :yes: )

        • ps 4 ever گفت:

          راستش من گیمپلی حدودا ۲ ساعت اول بازی رو دیدم،باوجود اینکه نقش آفرینی دوست دارم ولی از این بازی اصلا خوشم نیومد و با دوستمون ۴chan موافقم و راه رفتن گرالت بنظرم نسبت به بازی های دیگه مثل بلاد یا متال و… خیلی مصنوعی و خشک کار شده و همچنین مبارزاتش اصلا نمیچسبه و حس خوبی نمیده.
          یه نصیحت دوستانه:وقتتون رو صرف پلات کردن و ۱۰۰درصد کردن بازیا نکنید،چیز زیادی با اینکار بهتون نمیرسه و آنچنان لذتی هم نداره،گیم رو باید بازی کنی و از گیمپلی و داستان صداگزاری و گرافیکش و… لذت ببری،حالا فرقی نمیکنه که روی نرمال بازی کنی یا هارد :sarcasm:

          • دوست عزیز نظر شما محترمه و دلایلتون هم قطعا برای خودتون قابل قبوله. تلاشی هم برای به زور قبولوندن چیزی به کسی فایده نداره. خودتون جواب خودتون رو دادین. با ۲ ساعت بازی کردن یه عنوان ۲۰۰ ساعته خیلی منطقیه که نقدش کنید.
            در ضمن دوست من این نصیحتتون رو برای خودتون نگه دارین. گمون نکنم چه از نظر سنی و چه تجربه در جایگاه نصیحت کردن بنده باشید اون هم در موردی که کاملا سلیقه ایه. قطعا کسی اگر بهش یه کاری نچسبه و لذت نبره انجام نمی ده. کسی مجبورش نکرده که. شما نمی خوای تروفی بگیری نگیر ولی من بازی ای رو که عاشقش باشم دوست دارم از هر نظر کامل کنم. شما که قصد داری از گیم پلی و موسیقی و گرافیک و … لذت ببری قطعا با ۲ ساعت ویچر بازی کردن بهش دست پیدا نمی کنی!

            • fallen-angel گفت:

              هر چی باید میگفتی رو گفتی آقای آقابابایی خوشم میاد سلیقه شما هم این خودمه
              حالا یه سوال بین دارک سولز و ویچر کدوم رو ترجیح میدین ؟
              واقعا سخته انتخاب برای شما که عاشق سری دارک سولزی :-))
              البته باید دارک سولز ۳ هم تجربه کرد ولی میخوام بدونم شما کدومو بیشتر می پسندی اگه الان دارک سولز هم تو لیست بود؟ 😀
              ————————————————————————
              اقای ps 4 ever
              من فقط ۲ ساعت روی یه تپه وایسادم از مناظر اطراف، صدا گذاری و دقت در جزئیات ریز بازی و گرافیک زیبای بازی لذت بردم 😀
              اون وقت می خوای با دو ساعت بازی رو درک کنی؟؟؟

            • ممنونم.
              والا من واقعا باید بگم حتی اگر دارک سولز هم بود باز هم ویچر ۳ رو انتخاب می کردم به این خاطر که در هیچ بخشی هیچ ضعفی نداره. مثلا دارک سولز در بخش داستانی مقداری معمولیه ولی ویچر داستان بی نظیری داره و همین طور در تک تک بخش ها به همین قدرت عمل کرده. باز هم میگم فقط و فقط این بازیه که باعث میشه من از بلاد و دارک سولز بگذرم. چون حتی اسکایریم هم نتونست این کار رو بکنه با من ولی ویچر ….
              کاربرها و گیمرهای گیمفا و البته تمام دنیا باهوش و فهمیده هستن. بی دلیل یک بازی رو به عنوان بهترین بازی انتخاب نمی کنن. اونهم بازی هایی که براشون کلی پول دادن. تمام دنیا و منتقدا و داوران مختلف تقریبا به اتفاق، ویچر ۳ رو برترین بازی امسال دونستند. فکر می کنید اونها هم الکی می گن. دوستانی که با این بازی مشکل دارن و میان حرف از جوگیری کاربرای گیمفا می زنن باید بدونن که دلیل نداره چون اونا ویچر رو انتخاب کردن که با سلیقه این دوستان مخالفه جوگیر شده باشن. شاید کاملا برعکس باشه.
              همونطور که همیشه میگن قضاوت رو بسپار به هوش جمعی مردم و در این مورد باید گفت قضاوت رو بسپار به هوش جمعی کاربرای گیمفا که واقعا با این انتخابها نشون دادن کاملا فرق بین بازی عالی و عالی تر رو می فهمن و حتی اگه پای بازی انحصاری کنسول محبوبشون هم وسط باشه وقتی می بینن ویچر ۳ قوی تره به اون رای می دن.
              نتیجه این رای گیری و سایر رای گیری ها در سطح جهان در مورد برترین بازی سال خودش جوابگوی بسیاری افراده که دشمنی با این بازی دارن.

            • Albert Wesker گفت:

              دشمنی چیه بابا 😀 من که از بازی ویچر سه بسیار لذت می برم و واقعا بعضا این بازی کاری میکنه که نا خود آگاه از اعماق دلم به cdpr تبریک میگم که تونستند نه تنها یک گیم بلکه به عنوان یک (( چیز)) ، چیزی رو خلق کنن که تمام عمر بهش افتخار کنن. قطعا ویچر وزنه ی سنگینیه. اما خوب من سلیقم در حیطه ی گیم پلی بیشتر به بلاد سوق داره. 😀 به هر حال این خیلی خوبه که نوسندگان با کاربران تعامل فعال دارن و جواب میدن. از آقای آقابابایی هم ممنونم که نظر ما رو شایسته ی جواب دادن دونستن. قطعا بازی ها برای لذت بردن ساخته شدن و چه اون بازی افتضاح به تمام معنی باشه چه بهترین بازی تاریخ و یا چه حتی کلش! 😀 سلیقه ی مخاطبه که باعث میشه بازی براش جذاب باشه یا نه. اگه کسی از بازی هایی مثل تونی هاوک و یونیتی خوشش بیاد خوب خوشش اومده و کیفشو کرده و لذت برده و در نهایت برنده واقعی اونه. اما کسی که اگه از یه بازی نتونه لذت ببره نمی شه که به دشمنی با این بازی متهمش کرد. مثل خیلی ها که از بازی بلاد یا لست آف آس یا اصلا دوتا دو خوششون نیومده و من با وجود این که عاشق این بازی ها هستم خرده ای بهشون نگرفتم

        • منم بلادو پلات کردم جدیدا….و ویچرم رو آخرین درجه ی سختی تموم کردم اما نظرم کاملا برعکس شماس…اتمسفر و گیمپلی و مرموز بودنه بلادبورن به مراتب برام زیباتر از ویچر بوده هست و خواهد بود

    • سعید جان با تمام احترام به ویچر و متال گیر، بلادبورن رو ترجیح میدم با اینکه در بعضی از زمینه ها ویچر عملکرد بسیار بهتری داشت اما گیمپلی و اتمسفر سنگین بلاد برای من لذت بخش تر بود. جای خالی بعضی از بازی های خوب امسال (به عنوان مثال بتمن) هم تو این نظرسنجی احساس میشه.

      • سلام به ابراهیم عزیز. اقا نظر شما بسیار بسیار بسیار عزیز و محترمه برای بنده. بلادبورن از نظر من چیزی از بازی سال کم نداشت ولی در یک ری ریزه کاری ها ویچر بهتر بود. دلیل نبود بتمن هم به خاطر نسخه ژی سی هست ابراهیم جان وگرنه من خودم بتمن رو تومب ریدر ترجیح می دم.

  • 00Pc Gamer00 گفت:

    بلادبورن که انحصاریه پس من نمیتونم بهش رای بدم چون اصلا بازی نکردم.تامب ریدر هم که اکشن ماجراجویی بود فکر نکنم بتونه با rpg های خفنی مثل ویچر یا فال اوت رقابت کنه.متال هم واقعا بازی فوق‌العاده ای بود ولی به نظرم ناقص تموم شد یه خورده هم ضدحال خوردم.در آخر بین ویچر ۳ و فال اوت صددرصد ویچر انتخاب میکنم داستان بسیار جذاب موسیقی متن عالی گرافیک خوب کلا به نظرم از فال اوت بهتر بود.یه جورایی برام داستانش تکراری بود اگه دوستان نسخه سوم رو بازی کرده باشن اونجا پسره همش دنبال باباش میگرده ولی اینجا باباهه دنبال پسرش میگرده.پس برنده از نظر من مسلما ویچره

    • من سوالم اینه بازی ای که متای ۹۳ و یوزر اسکور ۸ با بیش از ۳۰۰۰ رای رو گرفته چطور داستان ناقصی داره?? نمیگم یه سری مشکلات نداشت ولی قبول کنید بیش از اندازه تحت تاثیر اخبار منفی قرار میگیرید. و سوال بعدی این که به چه علت یه بازیه اکشن ماجراجویی نمیتونه در حد یه بازی rpg باشه? اصلا چه ربطی به هم دارن??

      • 00Pc Gamer00 گفت:

        داداش من که نگفتم متال بده اتفاقا یکی از بهترین بازیهای عمرم بود ولی من ازش توقع بیشتری داشتم که اون مشکلها رو هم که شما میگی اصلا میشه کاملا نادیده گرفت.در جواب سوالت هم این نظر منه و نظرها باهم متفاوتند. من اگه بخوام ۲۰ بار دیگه هم ویچر از اول تا آخر بازی کنم میتونم ۲۰بارش رو مختلف از هم تموم کنم ولی تامب ریدر نه.بعدشم من کلا عاشق آزادی عمل هستم تو بازی و اون آزادی عملی که توی یه بازی rpg هست مطمئنن بیشتره تا بازی اکشن ماجراجویی.امیدوارم متقاعد شده باشی دیگه وگرنه دیگه نمیدونم باید چی گفت و کلام اخرم اینه که ویچر ۳ شاهکار بود در معنای واقعی.اخه کدوم شرکت دیدی برای بازیش نزدیک به ۲۰ تا dlc و اپدیت بده که تازه هنوز blood and wine هم مونده. با این همه ساپورت و پشتیبانی که این بازی داشت معلومه که دیگه از تامب ریدر سرتره. پس اگه هزار بار دیگه هم رای گیری باشه من بیشک هزار بارش رو به ویچر رای میدم بعدشم این حرف من تنها نیست دنیا هم به این نتیجه رسیده که ویچر goty شد

    • ?Who's Next گفت:

      ناقص نبود بازی.
      داستان رو کامل کرد بعد تموم شد.
      تازگیا مد شده همه میگن متال ۵ ناقصه بعد خودشون نمیدونن چیش ناقصه.

      • جالبه اصلا متالو بازی نکردن یه چیز شنیدنو خوندن میان بلغور میکنن اینجا میخوان بگن مثلا گیمره حرفه این

        • 00Pc Gamer00 گفت:

          یه جوری حرف میزنی انگار فقط خودت تنها متال بازی کردی من نمیگم چقدر بازی کردم ولی فقط بدون انقدر بازی کردم که وقتی بری تو نیروهام بگردی کمترین سطحی که میبینی a++ هست.متال هم واقعا بازی خوبی بود ولی اگه بخوام از ۱۰۰۰ نمره بدم متال میشه ۹۰۰ ولی ویچر میشه ۹۹۹ دفعه دیگه هم نیا اینجا چرت و پرت بگو که حوصلت رو ندارم :no:

  • خیلی از کسایی که به ویچر رای میدن….داستانو اصلا متوجه نشدن. زبانشون قوی نیست و دیالوگ هارو رو هوا رد کردن.تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفتن. بازیهای انحصاریه لیستو بازی نکردن.سیستم قوی برای اجرای بازی رو حد قابل قبولو ندارن.و البته یکی از علت هاش هم مالتی پلتفرم بودنه.در کل رای مردم برای تعیین بازی سال فاقد اعتباره.خواهش میکنم درگیر نشید چون این واقعیته حداقل تو ایران….منظورمم همه نبودن.هاردکور گیمر هم هست ولی کمتر من خودم جز نوبام

    • 00Pc Gamer00 گفت:

      داداش اولا بگم که من برای نظر شخصی هرکس احترام قائلم ولی این حرفی که میزنی اصلا قبول ندارم به چند دلیل شاید اصلا rpg دوست نداری چون که این بازی پادشاه rpg هاست و مسلما کسی که عاشق این سبکه حتما زبانشم خوبه که ذره ذره بازی رو میفهمه و لذت میبره یه دلیل دیگه شاید اصلا بازی نکردی اخه مگه میشه ویچر ۳ بازی کنی بعد عاشقش نشی ….

      • من ویچر رو رو سخت ترین حالتش تموم کردم روی ps4 با آخرین نسخه ی پچش نمیگم بازی بدی بوده و صد درصد لایق این جایگاهه که این همه رای آورده ولی نه در سطحی بالاتر از رقبا…این مواردی هم که گفتم صد در صد بهشون ایمان دارم

  • متاسفانه نتونستم هیچ کدومشو بازی کنم در نتیجه رای الکی هم نمیدم

  • White noiz گفت:

    یه بازیه پلیسی اپن ورلد بسازید اه

    • alireza khan گفت:

      اولا که جای این سوال اینجا نیست دوست عزیزم.
      اینجا نظرسنجی انتخاب بهترین بازی سال هستش که بهتر هستش از موضوع پرت نشیم.
      ثانیا La Noir که دوستان فرمودن open world نیستش بلکه SandBox هست،که به دلیل شباهت این دو سبک نسبت هم گاهی اشتباه می گیرن این دو رو.
      ثالثا واقعا از نظر بنده ی حقیر هر کس در برابر رای خودش مسئوله؛به عنوان یک گیمر باید صادق و راستگو باشیم اگر به نظرتون واقعا یک بازی شایسته کسب بهترین هاست اون رو انتخاب کنید نه به صرف تبلیغات و جو رسانه ای چند سایت و مجله چه داخلی چه خارجی.
      من نظر خودم Fallout 4 هستش.
      نظر سنجی هم تا زمانیکه صداقت در اون وجود نباشه اصلا ریالی ارزش نداره به نظر من.
      یک عده جوگیر شدن و فکر می کنن اینکه بگن ویچر شاهکاره و بهترینه کلاس و روشنفکریه!!!!!!
      آخه من موندم طرفی که تلفظ صحیح ۴ تا کلمه ی ساده انکلیسی رو بلد نیست چطور ممکنه که از ویچر که سراسر مکالمه و است و دانستن انگلیسی در اون واجبه سر دربیارن!!
      پیدا کنید پرتقال فروش را!!!!
      به هر حال خواستم عرض کنم بهتره یکم دست از جوگیری برداریم.

    • .Phil Spencer گفت:

      یعنی ززمانی که la.noire بازی میکردم حس میکردم پوارو یا شرلوک هلمزم معما هاشم خیلی قشنگ بود مخصوصا قسمت قاتل زنجیره اییه و تشخیص راست و دروغ از افکت های صورت که با روح و روانت بازی میکنه

  • از بین این عناوین فقط بلادبورن بازی کردم و به طبع به بلادبورن رای دادم ولی انصافا بلادبورن شاهکار بود اما میدونم حق ویچره ولی از یه چیز ویچر ناراحت شدم روی کنسول خوب ظاهر نشد از افت گرافیک تا افت فریم که خیلی رو مخ هستند.

    • داداش من هم ویچرو تموم کردم هم بلادبورن رو و با توجه به سلیقم میگم صد در صد بلادبورن لایق بهترین بازیه ساله کمتر کسی پیدا میشه هر دو رو تموم کرده باشه و بگه ویچر لایقه….نهایتا میگه هر دو شاهکارا و نمیتونه از بینشون انتخاب کنه. یکی از علت های رای اوردنش جو و فشار تبلیغاتیه فوق العاده بالاش رو ذهن گیمرها بوده که چنین اختلافی با بلادبورن ایجاد کرده

      • daud گفت:

        اقا سعید هردو رو تموم کرده و با توجه به این که عاشق بلاده بازم میگه ویچر بهتره.میخواستم بگم به خاطر تبلیغات نیست.این بازی واقعا بزرگه گرچه نظر خودم اینه که بلاد امسال رقیب نداشت(خودم فقط بلادو تموم کردم و توو عمرم به ویچر دستم نزدم چون تا ۵ دقیقه بازی میکنم حالم بد میشه)

        • خدا خیرت بده که می دونی من چه جوری هستم نسبت به بازی های میازاکی ولی انصافم نمی ذاره که ویچر رو انتخاب نکنم.

        • Abdollah A گفت:

          من به جز تومب ریدر هر چهار تا بازی رو تموم کردم و به جرات میگم بلادبورن از همشون خیلی بالاتر بود ،این بازی به قدری شاهکار هست که رفته تو لیست top10 من
          و مطمینم بیش تر کسایی که به ویچر یا متال رای دادن بلادبورن رو بازی نکردن …اصلا حرف اول و اخر هر بازی ای رو گیم پلی میزنه ، به جز بازی های تعاملی
          من فقط موندم تومب ریدر تو این لیست چیکار میکنه :idk: حالا بماند که با بلادبورن یه اندازه رای اورده
          حالا اینم به کنار ، فال اوت اون ته چیکار میکنه :wilt:

        • dimoomid گفت:

          اقای اقابابایی نظر خودشون رو دادن و دلیلی نداره که چون ایشون عاشق بلاد هستن و به ویچر رای دادن پس این دلیلی باشه بر برتری ویچر ممکنه نظر یه شخص دیگه کاملا متفاوت باشه تا قبل از کامنت ایشون همه صحبت از جوگیری میکردن در رابطه با ویچر , بعد از کامنت ایشون همه شروع کردن به تایید و در رثای ویچر حمد و ثنا گفتن. خوبه بعضیها اقلا فکر کنن ببینن به چی علاقه دارن بعد نظر بدن نه اینکه به قول بعضی دوستان مرتب تو مد جوگیر شدن باشن. با احترام به همه و همینطور اقای اقابابایی .

          • dimoomid گفت:

            من خودم حتی برای صدمین بار هم اگه بپرسن میگم از نظر من بلادبورن زیباترین بود حسی که تو این بازی داشتم و لذتی که از طراحی هنری محیط بردم هرگز تو هیچ بازی تا بدین حد من رو تحت تاثیر قرار نداد گرچه صادقانه هم میگم که ویچر کاملترین توی لیست بود اما من بر مبنای حس و حال رای میدم نه مکانیکی و صرفا منطقی.

          • daud گفت:

            نظرات منو هر جا بخونی گفتم بلاد بهتره.یه کامنت پیدا کن که من گفته باشم ویچر بهتره.

        • آقا سعیدم یه آدمه 😀 من گفتم بیشنر افراد و نه همشون…سلایق متفاوته…منم عاشق بلادبورنم و از تک تک دقایقی که بازی کردم لذت بردم…

  • Mr.wake گفت:

    اقا یه چی میگم ناراحت نشین! ویچر ۳ و کردین بت دیگه… تو هر بخش نظرسنجی هر جا اگر اسم ویچر ۳ باشه اون اوله! باو بازیهای دیگه رو هم ببینین! 😐

  • Double M گفت:

    یعنی اگه یه نظرسنجی بذارن بهترین بازی دنیا را انتخاب کنید بازم ویچر برنده میشه :sarcasm:

  • ali.stop گفت:

    واقعا برای چندتا بچه متاسفم به فالوت فقط ۲۶ تا رای دادن بعضی ها نمیدونن بازی چی هست بعد میان به بازی ها رای میدن اگه شما یه گیمر واقعی باشی وقتی فالوت بازی می کنی میفهمی چقدر رو بازیش کار شد وقتی تو نقشه ای بازی به گشت و گزار میری میفهمی که همه جاهای بازی باهم فرق دارن و برات تازگی داره ولی به نظر من ویچر فقط داستانش از فالوت بهتر بود

  • آقا واقعا نامردیه خداوکیلی چرا بتمن رو تو لیست نمیذارید خداوکیلی چه ایرادی داشت امسال واقعا حقش خورده شد چیش از بازیها دیگه کمتر بود داستان گیم پلی گرافیک همه چی ۲۰ من واقعا نمیدونم چی بگم

  • peen گفت:

    متال اون متال همیشه نبود داستان پراکنده بدون پایان بندی(حذف احتمالی چپتر سوم) کلا این متال نا امید کننده بود ازنظر داستانی

  • کاش assassins creed sindycate بود . اگه بود حتما به اون رای میدادم.

  • real گفت:

    از اونجا که طبق معمول ویچر میشه چون من از بین این بازی ها بیشتر با توم رایدر حال کردم به این بازی رای میدم
    و ممنونم از گیمفا که توم رایدر رو تو این لیست قرار داد بالاخره یکی فهمید که این بازی شاهکاره و چون بازی های بزرگی مثل بلادبورن ویچر و…. تو این لیست هستند دلیل نمیشه واسه منی که طرفدار توم رایدر هستم به این بازی رای ندم :inlove: :inlove:

  • sorena گفت:

    برای من هر چهار بازی بلاد ویچر فال اوت و متال بهترین بازی های سال هستن تومب رایدر نه به نطرم از اون بهتر هم داشتیم.. اما بین این ها صادقانه بگم از بلاد بیشتر لذت بردم ! اما ویچر هم فوق‌العاده بود واقعا براش سنگ تموم گذاشته بودن قطعا ساپورتی که از فارم ساف ور شده رو پراجکت رد نداشت با این خال شایسته ترین چیزی رو که میشد تصور کرد تحویل دادن از این رو من به ویچر رای میدم..
    ______
    یه نکته رو هم به دوستانی که فکر میکردن انچارتد بخاطر تعصب فن های سونی اول میشه بگم که اگر اون طور باشه اون شرایط به راحتی اینجا هم میتونه برای بلاد اتفاق بیافته اما نمی افته…

    • Abdollah A گفت:

      میگم چی شد؟ از بلاد بیش تر لذت بردی بعد به ویچر دادی ،اگه به ویچر هم رای نمیدادی خودش اول بود ،اخه انصافه بلادبورن با تومب ریدر تو یه رده باشن! هر چند که برام مهم نیست

      • sorena گفت:

        بله درسته شاید منطقی به نظر نیاد ولی من شرایط پراجکت رد در نظر گرفتم که واقعا عنوان فوق‌العاده ی ساخت… اما در مورد بخش دوم حرفتون نه تنها انصاف نیست بلکه اصلا حق تومپ رایدر نبود که تو لیست باشه از نسخه قبلی بسیار ضعیفتر… و بازی متوسط برای امسال…

        • Abdollah A گفت:

          والا منم همینو میخوام بگم ،اخه بازی ای مثل تومب ریدر رو به چه معیار و اساسی تو این لیست گذاشتن ، ولی خب ثانیه ای که همچین نظری بزاری سریع به علت منفی بارون شدن یا حذف میشه یا ناپدید

          • sorena گفت:

            نمیخوام اسپم بدیم ولی جا داره یه اشاره به قضیه لا.یک و دیس لا.یک کینم بهتره که این برداشته بشه از سایت.. سطح سایت رو هم پایین میاره دیگه تاریخ مصرف لا.یک و اینا گذشته… اما من شخصا به دیس خوردن هیچ اهمیتی نمیدم و نظرم رو بیان میکنم چون دیدم اینجا (نمی گم نظرات منطقی تا این فرض پیش نیاد که چون با منطق تو یکی بوده میگی) بلکه میگم بعضی حقایق بخاطر دیس های زیاد محو شدن خوب مشخصه چه دسته ای این کار رو میکنن از این رو هزار تا هم دیس بخوره ذره ای ارزش ندارن !
            ____
            رفع اسپم :دی
            بتمن با توجه به نسخه های کنسولی که مشکلی نداشتن و خوده عنوان که بازی بمراتب قوی تری از تومپ رایدر بود میتونست جای اون باشه!

          • .Phil Spencer گفت:

            خب معلومه که نظرت باید منفی بارون یا حذف بشه کلا اومدی گند زدید به تومب رایدر رفته 😐 😐 😐 😐 بازیی به اون قشنگی که از نسخه ی قبلیش خیلی بهتر عمل کرد و نمره های قابل قبولی هم گرفت اگه به نظرت لیاقت تومب رایدر نیست که در این لیست باشه پس لیاقت بلادبورن هم نیست 😐 😐 و تومب رایدر رو به همون معیار و اساسی گذاشتن که بلاد رو گذاشتن abdollah A

            • sorena گفت:

              فیل جان آروم آروم مرد آروم اگر امسال عنوانی به اسم ویچر منتشر نمی شد مطمئن باشید بلاد برُن بی رقیب ترین عنوان برای کسب این جایزه بود و این جایزه صدرصد حقش می بود و میگرفت هم..
              اما بد نیست نگاهی به لیست اصلی بندازید حتی اونجام اسمی از تومب رایدر برده نشد اما بلاد با شایستگی تمام حاضر بود در لیست.. اینجا جای بتمن خالی هست چون به مراتب از این بازی متوسط قوی تر و شایسه تر بود مشکلات فنی در پی سی درست اما خوده بازی قوی بود

            • Abdollah A گفت:

              زرشک! الان یعنی بلادبورن رو با تومب ریدر تو یه رده میدونی شما
              باز این عمو فیلی اومد شروع کرد به چرندیات بافتن

            • .Phil Spencer گفت:

              عزیزم اگه ویچر نبود متال و ۲ تا بازیه دیگه بود که نزاره بلادبورن گوتی شه حالا کاری به این ندارم ببین عزیزم من افتخار اینو نداشتم که بلادبورن رو بازی کنم و صد سال دیگه هم به بلادبورن نمیگم بازیه سطح متوسط 😐 😐 😐 بتمن نسبت به ارخام سیتی ضعیف تر عمل کرد دیالوگ های خیلی کلیشه ایی پورت بسیار بد روی pc و عدم وجود دشمنان کلاسیک و باس فایت های متنوع در داستان اصلی و اجبار استفاده از بتموبیل در بعضی مواقع همینا برای نیاوردن بتمن در لیست کافیه و متسفانه بتمن ۲۰۱۵ مثل همیشه نبود گرچه همه لذت بردیم ولی تومب رایدر یک بازیه متوسط نیست بلکه میشه گفت توی سبک خودش شاهکاره (دکور و فضای عالی
              طراحی خلاقانۀ معماها و مراحل
              حس واقعی ماجراجویی) همین دلایل نشون دهنده ی لیاقت حضور در این لیست هست :yes:sorena

            • .Phil Spencer گفت:

              من چرند میگم یا تو که فن بازی در میاری؟ 😐 😐 😐 😐 بلادبورن یه بازیه همه پسند نیست پس انقدر اصرار به شاهکار بودنش نکن 😐 :-|abdollah A

            • Abdollah A گفت:

              یعنی دیگه با این نظرت به معنای واقعی مشخص کردی هیچی بارت نیست ( بلادبورن یه بازیه همه پسند نیست پس انقدر اصرار به شاهکار بودنش نکن )
              دیگه به خودم زحمت الکی نمیدم تا جواب حرفای بول شیت جنابعالی رو بدم

            • sorena گفت:

              فیل جان شما بلاد بازی نکردی ولی من تومب رایدر بازی کردم بلاد بازی کردم متال ویچر بتمن فال اوت ووو از این جهت با اطمیان گفتم که بلاد میشد چون متفاوت و بسیار قوی تر از بقیه…
              اما بتمن از تومب رایدر قوی تر بود هم در بخس ماجراجویی و حل کردن پازل وووو درست بتمن هم از نسخه ای قبلی ضعیف تر بود اما این تفاوت داره اون نسخه قبلش صد بوده اومده مثلا به ۸۰ افت کرده اما تومب رایدر ۷۰ بوده شده ۵۰ (منظور متا نیست) تومب رایدر بعد دو ساعت تکراری میشه و کل جذابیتش از بین میره بخش ماجراجویی هم افت شدیدی نسبت به قبل داشت و هیچ انگیزه ای در آدم به وجود نمی آورد..
              اینکه فال اوت کمتر از این رای آورده جای بس سر بر بیابان نهادن داره :دی
              راستی من اسم شما رو نمیدونم و از این جهت با اسم کاربری خطاب قرار میدم لطفا سو تفاهم نشه..

            • .Phil Spencer گفت:

              کامنت بالا هم گفتم افتخار اینو نداشتم بلادبورن رو تجربه کنم و به نظرم چه توی گیمفا و چه توی games awards بلادبورن باید جایزه بهترین طراحیه هنری رو میگرفت که متسفانه این اتفاق نیوفتاد من تومب رایدر رو تجربه کردم خییلی هم لذت بردم حتی بیشتر از قبل اما به نظرم داستان قبلیش بهتر و گیراتر بود در مورد بتمن هم هر چیزی بود گفتم من به شخصه از نسخه های قبلیش بیشتر لذت بردم (گرچه این نسخه ش هم عالی بود فقط لذت قبلیشو نبردم) حالا اقای زاهدی صحیح دونستن یا خواستن چون یه انحصاریه سونی در این لیست هست تومب رایدر هم در لیست بزارن که به نظرم انتخاب درستی هم بوده sorena

        • Strixxx گفت:

          توم ریدر از نسخه قبلی ضعیف تر بود??!! 😐
          دقیقا از چ لحاظ??
          والا این نسخه ب لطف معماها و مقبره های بیشتر و محیط بزرگ تر، ماجراجوییش بسیار بهتر بود نمیدونم دقیقا منظورتون چیه ک میگین ماجراجوی نسبت ب قبل ضعیف تر بود!!!(نسخه قبل نهایت ماجراجوییش ورود ب غار و حل ی معما بسیار ساده بود!!)

  • Norman گفت:

    فقط blood born و batman: arkham knight و اصلا از ویچر خوشم نمیاد……………منفی هم ندید چون نظر شخصیمو گفتم :no: 😎

  • من به ویتچر رای دادم اما همه این بازیا که گذاشتین خوبن من blood borne بازی نکردم چون PC دارم نظری راجعبش نمیدم اما واقعا ویتچر حقشه که بهترین بازی بشه فقطم بخاطر داستان و گرافیکش گیم پلیشم اونقدر خشک نیس قبول دارم یکم خشک بودنشو اونکم بخاطر اتمسفر بازیه

  • daaante گفت:

    گیم اورد که نگو چرا شما بتمنو حداقل جز نامزدا نذاشتینش؟؟؟
    رای من ویچر

  • مهم ترین بخش بازی چی هست خب اول گیم پلی بهترین گیمپلی مشخصه متال پس متال

  • ali.e گفت:

    قابل پیش بینی بود که همه به ویچر رای بدن :yes:
    ولی انتظار نداشتم که فالوت ۴ با این اختلاف اخر بشه. :pain: 😯 حتی tomb raider دو برابر فالوت رای اورده 😐
    خودم به فالوت رای دادم. :inlove:

  • ApG گفت:

    ای بابا من که هیچ کدومو هنوز تجربه نکردم :sidefrown:

  • maximus1370 گفت:

    اینقدر به پر و پای همدیگه نپیچید.مثلا همتون گیمرین و از یه خانواده این.هر بازی نکات مثبت و منفی خودشو داره.از فالوت بگیر با نوآوری های بسیار عالی و دنیای گسترده،از تامب رایدر که به نظرم پایه آنچارتد همین بازیه با کنکاش تو محیط و خاطره های بچگیمون با این بازی،از بلاد که گیم پلی و حرکت های کارکتر فوق العاده بودن و تو هیچ بازی ندیده بودم و نقاط ضعف و قوت مختلف باس ها که منو یاد shadow of closes انداخت.از متال با گرافیک عالی و داستان جذاب،از ویتچر با داستان عالی و عبور نور خورشید از داخل پنجره های شیشه ای و منظره های خیره کننده که تا چند سال خاطرش از ذهن ما نمیره.از بتمن و حضور خودمون در قالب یه قهرمان مردمی که وقتی یه مرحله رو تموم میکردیم حس میکردیم که واقعا یه عده از ملتو نجات دادیم و چقدر لذت بخش بود.نمیشه گفت واسه بازی ها زحمت کشیده نشده.یه زمانی قارچ خور و با ماریوش میشناختیم و کلی شاد بودیم.چرا الان امثال این بازیا مسخره شدن؟چرا در بچگی عاشق پدر و مادر بودین ولی الان کاراشو رو اعصابتونه؟!مشکل طرز تفکر خودتونه نه از بازیا.همه بازیا قابل احترامن.جوری ازشون دفاع نکنین انگار خودتون اونارو ساختین.بی خودی متعصب نباشین.نظر سنجیه جنگ که نیس.گیم اسمش روشه واسه تفریح امثال منو تو هست نه اینکه با هم دعوا کنیم.نظراتتونو بدین و خلاص.فتنه ها از این تعصب ها شروع میشه.تمامی این بازیا رو تجربه کردم و با همشون لذت بردم و خاطره هاشون تا چند سال از ذهنم نمیرن.فدا تک تکتون

  • Nate گفت:

    متال بی نظیر بود خیلی خیلی ازش لذت بردم
    میخوام دوباره هم برم تمومش کنم
    رای من متال

  • reza133 گفت:

    بنظر من همون تام رایدر بهتر باشه ویچر سه بد نیست ولی شانس من از بازی شمشیری و اوپن ورد خوشم نمیاد

  • mj.m گفت:

    رای ما لارا کرافت 😉
    رایس اوف ده تام رایدر
    وژدانن با این که اولین نسخه از تام رایدر بود که بازی کردم(نسخه های قبلی رو به دلیل این که شخصیت اصلی بازی زن بود بازی نکردم و حاضر نبودم غرورمو بزارم زیر پام :-(( 😛 )
    ولی خداییش الان مث چی پشیمونم که یه همچین عنوانی رو این همه مدت از دست دادم :-((

  • Samuel Drake گفت:

    رفقا میدونم جاش اینجا نیست ولی میگم به راهنمایی نیاز دارم

    unchartedبهتره یا tomb raider

  • pes2017 گفت:

    با کمال احترام لازم ب ذکره بگم ک :
    عن نظر سنجی رو در آوردید دیگه…

  • Tolkien گفت:

    یکی از اولین کارایی که وقتی کنسول خریدم میکنم اینکه شاهکاری به نام ویچر رو بخرم :inlove: :inlove: (سانسور شدشو البته 😎 )
    تریلراشو دیدم، وااااقعا شاهکاره :inlove: فقط تنها عیبی که داشت، انیمیشنای خشکش بود :-/

  • mongi گفت:

    سامویل
    سازنده های تام رایدر گفتند تمام تلاش خودشونو میکنن که بتونن به قدرت بازی انچارتد برسن.البته غیر مستقیم.
    اصلا شک نکن که انچارتد.البته من ps4 دارم و مجبورم بفروشمش و پی سی بخرم وتمام دلخوشیم این هستش که بتونم حالا انچارتد و نمیشه به جاش تام رایدر وبازی کنم.

  • MK7 گفت:

    به جای tomb raider باید syndicate رو میزاشتید و هرکی قبول داره لایک کنه 😀

  • T_L_O_U گفت:

    اخه چقدر تعصب
    چقدر بی فکری
    همه فوری به ویچر رای میدن.قبل اینکه ویچر بهترین بازی سال بشه اصلا اسمش اصلا نبود(الان همه میگن نه نه بود ما بازی کردیم خیلی خوشمون اومد 😐 😐 )
    اگه ویچر بهترین بازی سال نمیشد حتی تو این لیست هم نمیزاشتنش و اگه میزاشتنش کمترین رای رو میاورد.مثلا اگه متال بهترین بازی سال می شد همه به متال رای میدادن
    خواهشا تو رو خدا رایی که واقعیته رو بدید نه چون ویچر بهترین بازی شده که اصلا هم لیاقتش رو نداشت
    حالا هر چقدر دوس دارید منفی بدید اصلا هم مهم نیست

  • abolika گفت:

    انتخاب بین ویچر و بلاد خیلی سخته
    خیلی سبک سنگین کردم و اخرش دیدم بلاد کمی بیشتر بهم چسبید البته ویچر هم خیلی عالی بود
    ———————————————
    گیمفا این چه وضعشه قبلا کامنت میدادی حداقل میرفت واسه بررسی الان اصلا کامنتم ثبت نمیشه
    سه ساعت تایپ کردم و گفتم از هر دوبازی چه بخشاییش بهم حال داد و چرا بلاد رو انتخاب کردم ولی اصلا ارسال نشد
    خواهشا این سیستم م.س.خ.ر.ه رو بردارید کلافمون کرده :reallyangry:

  • Great Viper گفت:

    فال اوت همچنان در رتبه آخر 😐
    عجب نظرسنجی به به 😐

    • Ash گفت:

      بزرگترین دلیل اخر بودن فال اوت اینه که بازی از توقعی که طرفدارا داشتن ضعیف تر عمل کرد چون همه تو فکر یه شاهکار بودن ولی بازی تو خیلی از موارد مثل گرافیک و داستان خوب نبود.

      • mojtaba33 گفت:

        اقا یا خانوم ash نمی دونم اصلا فال اوت رو بازی کردی یا اگه بازی کردی تا اخرش رفتی یا نه چون میگی داستانش ضعیفه اگه بگم اسپویل میشه فقط میگم اخرای بازی به حدی با احساساتت بازی میکنه که نگو وقتی باید انتخاب کنی و به معنای واقعی انتخاب میکنی و اخر بازی رو عوض میکنی من قبلا هم نظرم رو گفته بودم که واسه منی که rpgبازم خیلی فرق نمیکنه ویچر بشه یا فال اوت چون از جفتشون نهایت لذت رو بردم و واقعا هم جفتشون شاهکارن ببین بازی که بالای ۲۰۰ساعت گیم پلی داره حداقل اینه که از تام رایدر بالاتر باشه تو نظر سنجی بازی که بهترین موسیقی کلاسیک رو توش میشنوی درسته اندازه انتظارات ظاهر نشد اما مطمعن باش عنوان ضعیفی نبوده ونیست

        • Ash گفت:

          اقا مجتبی من نمیگم که داستان بد بود در واقع من فال اوت یه ار پی جی بهتری از ویچر میدونم ولی ویچر یه بازی بهتر هست.تو این قسمت در مقایسه با بازی های دیگه مثل متال یا بلاد صادقانه میشه گقت که از لحاظ داستان فال لوت کم میاره و با اینکه گرافیک بازی اصلا برام مهم نیست ولی واقعا گرافیک بازی هم نسبت به بغییه کمتر هست.ولی گیم پلی فال اوت تا حد زیادی این موارد رو پوشش میده و اگه بخوایم یکم تو نمره دادن ریز بشیم اگه از باگ های ویچر بگزریم در بغییه موارد ویچر کامل هست.
          بازم میگم خوب بودن ویچر دلیل بر بد بودن فال اوت یا بغییه بازی ها نیست و همه ی این بازی ها اکه شاهکار نباشن عالی هستن

  • ali_rrr گفت:

    و بالاخره ویچر و جایزه اصلی :yes: :yes: :yes:

  • SONY FAN گفت:

    همه هم که رای دادن به ویچر !!!! اخه بازی mmo کجاش بهترینه !!؟! 😐 من انتخابم Rise of Tomb raider چون واقعا از همه لحاظ عالی بود ولی متنها بعضی ها ….. !!!!!

  • foadkratos گفت:

    دیگه واقعا با توجه به رای گیری های قبلی مدیران سایت فکر کردن نیازی هست به این رای گیری؟؟؟
    خب معلومه دیگه ویچر میشه
    :-/ :-/ :-/
    هرچی هم ما رای بدیم تاثیر نداره

  • walker476 گفت:

    آقا من اصلا با متال حال نمیکنم اصلا معلوم نیست باید چیکار کنی همش مجبور میشم فیلم مرحله هاشو دانلود کنم :idk:

    ( بهترین بازی از نظر من =batman)

  • yaslover گفت:

    فقط تامب رایدر بازی کردم پس بهش رای میدم :inlove: :inlove: :yes:

  • Norman گفت:

    واقعا برای بعضی ها متاسفم که الان بلاد بورن رتبه :-(( :reallypissed: :pissedoff: :shout: چهارمه

  • Ali_76 گفت:

    الویت بندی من اینه :
    ۱-Witcher
    ۲-BloodBorne
    ۳-Fallout
    ۴-Tomb Rider
    ۵-Metal Gear
    به شخصه با هر دو بازی فالوت و متال خیلی ارتباط برقرار نکردم بماند که متال دمش گرم خیلی سرگرمم کرد ولی از مهم ترین ضعفاش یکم فیزیک و حرکتای بدش و یکم تخیلی بودن و مهم ترینش تکرار مراحلش بود از فالوت هم انگار یه حس تکراری بودن و افسردگی هنگام بازی کردن به ادم دست میداد و یک چیز دیگشو که درک نکردم وسایل خیلی قدیمی در اینده بود به طور مثال کامپیوتر قدیمی در اینده اما وجود ربات یه جوری تضاد غیر عقلانی وجود داشت

  • majidam گفت:

    بازی فالوت در مقابل ویچر بسیار کوچکه لطفا این بازیو با ویچر مقایسه نکنید خواهشا اونهایی که میگن ویچر۳ خوب نبود از اول بشینن تک تک مراحل بازی ویچر رو بازی کنن البته حوصله میخواد که باید داشته باشید تا بدونید این بازی ویچر چقدر بزرگه وچقدر مراحل زیاد وپیچیده ای داره که هر چقدر هم بازی کنی میبینی هنوز مراحلش تموم نشده واونقدر مراحل فرعی زیبایی داره که باز هر چقدر بازی کنی تموم نمیشه اونی که بازی ویچر۳ رو تااخر بازی کرده صددرصد به عظمت ویچر پی میبره و با اطمینان کامل میگه فالوت بازی بسیار کوچکیه در مقابل ویچر که نسبت دادنش به بازی ویچر خنده داره وجنبه ی طنز داره

    • Perfumed Bear گفت:

      در اینکه ویچر بازی بزرگی هست و گوتی هم خدایی حقش بود هیچ شکی نیست ولی فالوت رو در مقابل ویچر کوچیک نشون دادن حماقت محض است ( الکی نگین تو هیچی نمیدونی بنده تو آخرین درجه ی سختی بازی دوتا ی اونها رو تموم کردم فالوت هم که تموم نمیشه هنوز دارم بازی اش میکنم )
      ویچر داستانش بسیار بسیار بهتره ( اگر چه دیدن killog و آخرای داستان با احساسات آدم بازی میکنه ) ولی rpg ویچر اونقدر ها که انتظار داشتم پویا نبود و مشخصه که گیمپلی فالوت حقیقتاً بهتره ( rpg بهتری هست به نسبت )
      ولی باز هم میگم سلیقه سلیقه سلیقه هرکی هرچی دوست داشت میتونه اون رو بازی کنه و نظرش هم محترمه
      الان در کوه rpg اسکایریم و ویچر در قله قرار دارند و فالوت هم یکم پایینتر از اونها است
      ( الان اسکایریم سلطان درایو E من هست و فالوت و ویچر دارن سر سلطنت بر درایو D میجنگند :laugh: ولی من عاشق هر سه تاشون هستم :inlove: )

      • sorena گفت:

        اسکاریم رو که فقط یه نسخه از خودش میتونه پایین بکشه ! اما در مورد حرف هات باهات موافقم کسی که فال اوت رو ضعیف بشماره چیزی ازش متوجه نشده خورده های گرافیکی هم باید در نظر داشت که با کنسول و اون وسعت و فریم ثابت دیگه چندان کار خاصی نمیشد کرد هرچند من موافق ضعیف بودن گرافیک بازی نیستم و به نسبت عالی هم بود! یکی از دلچسب ترین بازی های نسل هشت که فوق‌العاده سرگرم کننده هست… مقداری کم تر از اون انتظاری که میرفت بود اما به هیچ وجه به هیچ عنوان ضعیف نبود بلکه یکی از قوی ترین بازی های این نسل بود نه فقط این سال!

  • majidam گفت:

    درسته بازیا سلیقه ای هست اما بازی که بهترین باشه به بیشتر سلیقه ها میخوره بازی فالوت داستان بسیار ضعیفی داشت گیمپلی اکشنش هیجان نداشت بی روح بود سبک تیر اندازیش هم حال نمیداد طراحی چهره ها افتضاح بود در حد نسل هفت وپایینتر بود و مراحلش هم اصلا چی بگم اصلا لذت نداشت وخسته کننده بود و مقایسه کردن ویچر ببا بازی فالوت کار درستی نیست چون ویچر بسیار بسیار بسیار بزرگتر از بازی فالوت هست از هر لحاظ شاید یک ایرادی که بشه از ویچر گرفت گیمپلیش خوبه ها اما اگه بهتر بود دیگه بی نقص میشد همونطور هم که تو نظرات میبینیم بازی فالوت اخر شده این یعنی تعداد اندکی هستن که از بازی فالوت خوششون اومده واین بازی ویچرهست که به اکثر سلیقه ها میخوره

  • 47_hitman گفت:

    حسابی راضیم از نظر سنجی
    TM بهتر از فالوته یعنی؟
    اونم با همچین اختلافی؟
    عجب :/

  • sorena گفت:

    خوب اینم تموم شد و در کلیت حق به حق دار (ویچر) رسید اما دیگه جای فال اوت واقعا اونجا نیست!!!

جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا
جوایز برترین بازی‌های سال ۱۳۹۴ گیمفا: بهترین بازی سال: The Witcher 3: Wild Hunt - گیمفا