قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا

قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online

علی جلیلی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا

دنیای بازی‌های آنلاین [Multiplayer] دنیای بسیار پیچیده و جالبی است که در این چند سال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شد. در واقع این بخش آنلاین است که یک بازی را کامل و آن را جذاب می‌کند؛ اما در این دو سه سال اخیر و با عرضه بعضی بازی‌های آنلاین محور مثل GTA Online، این بخش جذاب به جایگاهی برای قدرت نمایی تبدیل شده است. جایگاهی که گروه‌ها [CREW] به جای اینکه کار های تیمی و جذابی را انجام دهند، با جنگ به گروه‌های دیگر می‌پردازند و پس از کشت و کشتار و رجز خوانی، به قدرت خود می‌افزایند. این جنگ‌ها [چه دوستانه و چه غیر دوستانه] امثال این بازی ها را به جنگ جهانی تبدیل کرده و هر گروهی از هر کشوری با گروهی از کشور های دیگر به جنگ می‌پردازند؛ برای همین ما نیز به سراغ یکی از این گروه های ایرانی رفته‌ایم و با سرپرست این گروه ایرانی مصاحبه‌ای انجام دادیم که شما را بیشتر در جریان این جنگ‌ها و اتفاقات پیرامون آن‌ها قرار می‌دهد.

 

خوشبختانه بازیکنان ایرانی از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در این جایگاه از بازیکنان حرفه‌ای دیگر کشورها نیز پیشی بگیرند. با اینکه وضعیت اینترنت در کشورمان، بازیکنانمان را در گودالی بزرگ قرار داده است، ولی این مانعی نمی شود تا قدرت خودمان را بر همگان ثابت نکنیم برای همین سراغ یکی از برترین گروه های ایرانی در بازی GTA ONLINE رفته‌ایم که خود این گروه در همان جنگ جهانی وجود دارد و مداوم در حال جنگ است.

photo 2016 03 06 19 24 58

این گروه علاوه بر مسابقاتی که انجام می‌دهند، به ضبط تصاویر و فیلم ها هم می‌پردازند.

گیمفا: سلام لطفا خودتون رو برای خوانندگان عزیز معرفی کنید.

با سلام و عرض خسته نباشید به شما و تمام خوانندگان محترم وبسایت گیمفا. من امیر شهسواری هستم سرپرست گروه Army Of Night در GTA Online. در خدمت شما هستم.

گیمفا: چی شد که گروه [Crew] شما جزو برترین گروه های ایرانی در بازی GTA Online شد؟

در اول باید بگم که خیلی خوشحالم که به عنوان یکی از برترین گروه‌های ایرانی هم در ایران و هم در جهان در حال فعالیت هستم. حقیقتا اصلا قرار نبود که به عنوان یک ابر گروه وارد این بازی بشوم ولی زمانی که یک گروه ایجاد کردم و دوستانم رو وارد این گروه کرده‌ام، تصمیم گرفته‌ام تا با این دوستانم قدرتمان رو به همه نشان بدهیم به خاطر همین هم زمانی که شروع به فعالیت کرده‌ایم، خیلی کار رو جدی گرفتیم و به سرعت پله‌های ترقی رو یکی یکی پشت سر گذاشته‌ایم.

گیمفا: الان به عنوان سرپرست یک گروه سرشناس چه احساسی دارید؟ چقدر کارتون نسبت به قبل سخت‌تر شده است؟

خیلی خوشحالم و احساس قدرت می‌کنم چون گروه من بسیار قدرتمند است و این حس برای هر سرپرستی که گروهش سرشناس باشد رخ خواهد داد. طبیعتا کارم نسبت به قبل که گروه را راه اندازی کرده بودم، خیلی سخت‌تر شده چون تمام اعضای گروهم بسیار قوی شده‌اند و باید حواسم بهشون باشه که یکی از گروه بیرون نرود یا مشکلی بین اعضا پیش نیاید. علاوه بر این هم دارم روی اعضای جدید گروهم کار می‌کنم و در کنار این‌ها به تحصیل هم می‌پردازم که این کارها وقتم رو بسیار پر کرده است.

photo 2016 03 06 19 24 47

عکس یادگاری اعضای گروه Army Of Night

گیمفا: اینطور که گفتید خیلی روی اعضای گروهتون حساس هستید به نوعی که حتی نمی‌گذارید کسی از گروه شما خارج شود. دلیل این همه حساسیت چیست؟

خب ببینید قطعا همچین گروه‌هایی اعضای قدرتمندی را دارد. به نظرم این سخت گیری خیلی به جا هست چون اعتقاد دارم اگر کسی از اعضای گروه من از ما جدا بشه و به گروه دیگه‌ای برود، علاوه بر ضعیف شدن قدرت گروه ما به قدرت گروه مقابل افزوده خواهد شد. تمام چیزهایی که ما توی گروه به بچه ها یاد می‌دهیم، توی هیچ گروهی آموزشی ازش نیست. فرضا ما اگر روش های مختلف تیراندازی رو به تک تک اعضای گروهمون یاد میدیم، مطمئن هستیم که توی گروه‌های دیگر یا آموزش داده نمی‌شود و یا به افراد رتبه بالا آموزش داده می‌شود. برای همین است که نمی‌گذاریم کسی از گروهی که ساختیم برود.

گیمفا: بسیار عالی… سوالی که شاید تا اینجای کار برای بعضی از خوانندگان پیش آمده این است که آیا تا به حال با گروهی، درگیری خاصی داشته‌اید؟

بله، تا الان ما با دو گروه هم درگیری لفظی و هم درگیری در بازی داشته‌ایم. کلا گروه ما با این دو گروه خیلی مشکل دارد و مطمئن هستم فعلا این درگیری پایان نمی‌پذیرد. البته هر موقع که با این دو گروه وارد درگیری شده‌ایم، بیشتر از ۹۰ درصد در شکست دادنشون موفق بوده‌ایم.

گیمفا: چرا با این دو گروه درگیر این مشکلات شده‌اید؟

حقیقتا افرادی که در این دو گروه در حال فعالیت هستند، به راحتی بازیکنان تیم مقابل را شستوشوی مغزی می دهند و آن ها را به گروه خودشون می برند. این اتفاق هم برای ما افتاد و افراد آن ها خیلی سعی داشتن تا اعضای گروه من را شستشوی مغزی بدهند و با وعده‌های دروغین وارد گروه خودشون بکنند که خوشبختانه در این امر موفق نبوده‌اند.

گیمفا: پس تمام درگیری‌ها و مشکلات بر سر جذب اعضا بوده، درست است؟

یکی از دلایلش همین است ولی دلیل اصلی که خودم به آن اعتقاد دارم اینه که فکر می کنند از گروه ما برتر هستند. اصولا ما با کسی درگیری خاصی نداریم ولی اگر ببینیم که کسی رجز خوانی می‌کند و احساس قدرت بیشتر نسبت به ما دارد وارد جنگی با آن ها خواهیم شد که جبران سنگینی برای آن‌ها دارد.

photo 2016 03 06 19 24 54

همکاری تیمی یکی از نقاطی است که این تیم در جنگ‌هایشان به آن توجه می کنند.

گیمفا: در مسابقاتی که انجام داده‌اید چند برد و چند باخت را تجربه کرده‌اید؟

بیش از ۲۰۰ مسابقه انجام داده‌ایم که اکثرا برنده از زمین خارج شده‌ایم. ولی چون یک گروه جدید تاسیس کردم چیزی حدود ۶۷ Crew War برده و تنها ۲ باخت را تجربه کرده‌ام.

گیمفا: همونطور که می‌دانید مسابقات در سطح جهانی برای این بازی در نظر گرفته نشده ولی دنیای GTA ONLINE به گونه‌ای است که هر شخصی از هرکجای جهان با دیگران در ارتباط است… آیا گروه شما فقط به جنگ با گروه‌های ایرانی پرداخته یا با گروه های خارجی هم وارد درگیری شده؟

بله گروه ما تنها با گروه‌های داخل کشور درگیری نداشته بلکه با گروه های جهانی نیز وارد رقابت شده‌ایم. به عنوان مثال با قوی‌ترین گروه آمریکایی نیز وارد نبرد شده‌ایم که مثل همیشه پیروز از میدان بیرون آمده‌ایم.

گیمفا: می تونید توضیح بدهید که چگونه با این گروه آمریکایی آشنا شده اید؟ چقدر از اعضای گروهتون در آن درگیری راضی بوده اید؟

ببینید ما گروهی هستیم که مداوم در حال جست و جو برای جنگ گروهی [ Crew War] هستیم، بنابراین من توسط یکی از اعضای گروهم با آن تیم آشنا شده‌ایم و پس از صحبت های مختلف تصمیم بر این شد که یک جنگ گروهی داشته باشیم که همانطور که گفتم پیروز شدیم [با اختلاف ۴۰_ ۵۰ امیتاز]. از اعضای گروهم راضی بودم و جنگ بدی هم نبود. با اینکه مسابقه به نفع ما تموم شد ولی با این حال توقع داشتم اعضای گروهم بهتر از این‌ها کار رو تموم کنند. البته من به جای استفاده از اعضای قدیمی، اعضای جدید گروهم رو وارد این جنگ کرده‌ام چون معتقدم اون اعضای قدیمی به قدری قدرتمند و با تجربه هستند که نیازی نیست در این درگیری شرکت کنند. هدفم این بود که اعضای جدید رو وارد جنگ‌های مهم بکنم و تجربه‌هاشون رو ارتقا بدهم.

گیمفا: بسیار عالی… از نظر خیلی‌ها قدرت یک گروه ایرانی را دارید به جهان نشان می‌دهید؛ اما چگونه یک بازیکن می‌تواند وارد گروه شما شود؟

ممنون. اعضای جدید می‌توانند با درخواست برای عضویت در گروه با بنده در تماس باشند. برای اینکه بخواهیم یک فرد را وارد گروهمون بکنیم اول باید قدرت اون فرد رو بسنجیم. ببینیم که در چه سطحی قرار دارد و نحوه مبارزاتش چگونه است. ما توی گروهمون افرادی رو در اختیار داریم که هر کدوم در یکی از اسلحه‌های بازی مهارت دارند. به عنوان مثال یکی در Snipe، یکی در Rifle و یکی در RPG  و Minigun، برای همین اگر کسی مقابل این افراد بتواند قدرتش را نشان بدهد، قطعا به راحتی وارد گروه خواهد شد.

photo 2016 03 06 19 30 53

پول تمام این وسایل از مسابقات پشت سر هم به دست آمده است. برای همین نیز این گروه یکی از پولدارترین گروه‌ها در GTA Online است.

گیمفا: افرادی که به عضویت گروه شما در می‌آیند چگونه آن‌ها را در بخش‌های مختلف قوی خواهید کرد؟

همانطور که گفتم ما در بخش های مختلف افراد قوی و با تجربه‌ای در اختیار داریم. اعضای گروه می‌توانند با مراجعه به اون‌ها مهارت خودشون رو در کلاس‌های مختلف بسنجند و قدرت خودشون رو بالا ببرند.

گیمفا: خیلی ممنون از وقتی که برای مصاحبه با ما گذاشته‌اید. سخن آخرتون برای خوانندگان گیمفا چیست؟

ممنون از اینکه با بنده مصاحبه کردید و گروه من رو به افراد بیشتر نشون داده‌اید. اگر کسی از خوانندگان گیمفا دوست داشت وارد گروه‌ما بشود، می‌تواند به ID بنده در PSN یک پیام بدهد. [persian_avenger1] حرف دیگه‌ای ندارم و همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا
قدرت در دست ما | Army Of Night ابر قدرت ایرانیان در GTA Online - گیمفا