شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا

شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو

آرش سعادتمند
۲۲:۰۳ ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا

اطلاعاتی که در ادامه مطلب پیرامون کنسول Nintendo NX مرور خواهید کرد شایعه هستند اما فردی که اقدام به انتشار آنها کرده، سابقه خوبی در لو دادن اطلاعات صحیح، زودتر از موقع مقرر دارد. 

فردی با نام مستعار Geno قبلا با سایت Dual Pixels صحبت هایی پیرامون هدست هولولنز مایکروسافت، مشخصات پلی استیشن ۴، NX و بازی های Pokemon داشته که همگی هم درست از آب در آمدند. نکاتی که در ادامه خواهید خواند، هم می توانند کاملا صحیح باشند هم ممکن است کاملا غلط از آب در بیایند با این حال دانستن یک سری اطلاعات از NX بد نخواهد بود، کنسولی که پیرامون ویژگی هایش در سکوت خبری سنگینی به سر می برد.

  • کنسول NX دارای یک دانگل HDMI است که با استفاده از آن می توان دستگاه را به هر پورت HDMI متصل ساخت. NX از تکنولوژی پیشرفته تر استریمینگ موجود در کنسول Wii U بهره می برد.
  • دسته های آنالوگ دارای بازخورد ویبره ای کامل هستند. به عنوان مثال در یک بازی اگر شما با دیواری اصابت کنید، مقداری مقاومت را در دسته حس خواهید کرد.
  • این کنسول از طریق بلوتوث می تواند با هر گونه دستگاهی ارتباط برقرار کند و شما می توانید با آن به تماس های تلفنی پاسخ داده یا پیام رسانی کنید.
  • از لحاظ قدرت با اکس باکس وان قابل قیاس است و ساخت بازی هم برای آن خیلی آسان گزارش شده.
  • خدمات اجتماعی فراتر از امکانات بخش چندنفره فعلی خواهد بود و برنامه Pokemon Go هم مثال خیلی خوبی است تا ببینیم NX در بحث بازی کردن به صورت اجتماعی چه قابلیت هایی دارد.
  • ساخت آن طوری است که استفاده خیلی راحتی را به ارمغان می آورد و محصول تولید شده چیزی مابین یک کالا از شرکت سامسونگ و کنسول نینتندو توصیف می شود.

این اطلاعات باز هم تاکید داریم که رسمی نیستند و باید خود شرکت نینتندو هم آنها را تایید کند. کنسول فعلی شرکت نینتندو Wii U است که متاسفانه در فروش های خود تقلا می کند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا
شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alirreza gamer گفت:

    با حاله .ولی مگه موبایله باهاش زنگ بزنیم من که نمیخرمش ولی فک کنم مثل wii u هک شه

  • mojtaba33 گفت:

    با این وجود بازم نینتندو موفق نمیشه اخه کنسولی که تو سال ۲۰۱۶ عرضه بشه باید قدرتش اندازه xb1 باشه حداقل باید اندازه ps4 می بود هر چند شایعه هست اما این روزا به شایعات بیشتر از اخبار واقعی باید بها داد مثلا کی فکرشو میکرد کوانتوم بریک همزمان با نسخه کنسولی عرضه بشه واسه pc فقط یه سوال یعنی نینتندو هم از apu amd استفاده کرده

  • unreal engine گفت:

    “از لحاظ قدرت با اکس باکس وان قابل قیاس است” اکس باکس وان نوامبر ۲۰۱۳ در کشور های اروپایی و آمریکا عرضه شده اما این کنسول در خوش بینانه ترین حالت امسال و در حالات دیگه ممکنه عرضه به تعویق بیافته! این خیلی ریسک بزرگیه چون با این حالت باز هم به ضعف نسبی دچار میشه و در نتیجه باعث ساپورت بازی،ها تا مدت زمان کمتر! درسته انحصاری هاش درجه یکه اما خب مولتی پلتفرم هم باید خوب اجرا کنه تا فروش خوبی بکنه یا حداقل مثل وی یه چیز انقلابی برای عرضه داشته باشه تا با وجود سخت افزار ضعیف به فروش کمک کنه باز هم شایعه ست ولی اگه اینجوری باشه “احتمالا”نینتندو با این کنسول نه به XO میرسه نه ps4! به دلیل تاخیر در عرضه +سخت افزار ضعیف برای عرضه در ۲۰۱۶ به بعد!

    • Omid4041 گفت:

      داداش بالا نگیر نینتندو آون قوی هست که حداقل xbox رو شکست بده این انحصاری رو دستگاه قرار بیاد عالی هستند حداقل این دستگاه ۲۰ ملیون تو ژاپن خواهد فروخت بیش فروش کل xbox فروش جهانی کم کم بازی نینتندو تو آمریکا طرفدار داره کره یکی از بازار اصلی نینتندو هست کلا کشور آسیایی شرقی با بازی نینتندو بسیار حال می کنن و چون وضع اقتصادی معمولا خوبی دارن این دستگاه قرار تو آون جا غوغا کنه will u فقط به خاطر قدرت کم دستگاه نفرست اما این قدرت هم داره
      ما ایرانی ها هنوز بازی اصیل نینتندو بازی نکردیم به همین خاطر این حرف می زنیم من خودم هم زیاد تجربه نکردم

      • unreal engine گفت:

        دوست عزیز من نسل ۷ کنسول Wii رو هم استفاده کردم از انحصاری های شاهکارش مثل سری زلدا دانکی کانگ ماریو هم خبر دارم که واقعا فوق العاده هستن کنسول ضعیف بود ولی چند تا عامل باعث پیروزی نینتندو شد یک اینکه نینتندو هر چقدر درجه یک باشه داره با یک اختلاف ۲۰ میلیونی با اکس باکس و اختلاف ۳۶میلیونی با ps4 شروع میکنه زمانی که wii عرضه شد یعنی در ۲۰۰۶ فروش اکس باکس ۳۶۰ سر جمع ۱۰ میلیون و فروش ps3 هم تازه شروع شده بود نه با اختلافات ۳۰ میلیونی! دوما وی یه انقلاب در کنترلر های حرکتی ایجاد کرد برای همین ازش استقبال کم نظیری شد ولی اگر مثل Wii u این انقلاب در این کنسول صورت نگیره چی؟ و سخت افزار هم رده کنسول های ۲۰۱۳ باعث میشه این کنسول باز عقب بیافته من تحلیل گر نیستم فقط حدس خودمو بیان کردم و به طور یقین هیچ کدوم از گفته هامو به کسی تحمیل نکردم و نمیگم باید حرف،من رو قبول کنید! نظر شما هم محترمه

  • خوبه درسته برای رقابت نسل۸ یکم دیره ولی با شناختی که از کنسول نسل هفتمی نینتندو داریم که با سخت افزار ضعیف تر فروش بیشتری نسبت به۳۶۰ و ps3 داشت این یکی هم احتمال موفقیتش بسیار بالاس

  • silvermahdi گفت:

    هه یادمه برا wii U هم میگفتن اندازه ۳۶۰ و PS3 ، شایدم سخت افزارى یه چیز تو همون مایه ها بود ولى تو اجرا زمین تا آسمون فرق داشت از بتمن آرخام اورجینز گرفته تا کالاف گوست.البته این کنسول نیاز به پردازشگر قوى هم با توجه به بازیاش نداره.

  • UgySoulReaver گفت:

    همیشه از فرزندان نینتندوم راضی بودم و هستم … امیدوارم که کنسول NX هم جز فرزندان خوب و صَلَحَم باشه
    (*_-)

  • ایکس باکس به اندازه کافی فروشش کمه حالا اینم بیاد دیگ هیچی

    • داش بلادبرن خدایی این کنسول نینتندو چه ربطی به فروش اکس باکس بنده خدا داشت ؟؟؟ فروش وان توی بازه ی زمانی نسبت به۳۶۰ بیشتر بوده و همین عالیه و فروش PS4 دیگه خیلی زیاد بوده و نوش جان سونی ولی خداوکیلی از فروش بیشتر چیزی به ما میرسه الان مثلا وان ۱۰۰ میلیون دستگاه بفروشه مایکرو سودش رو به من میده این صحبت ها خداییش هیچ سودی برای گیمر نداره مهم اینه شما از بلادبرن لذت ببری منم از هیلو

      • unreal engine گفت:

        ایشون متاسفانه توی هیچ پستی نمیتونن نزنن توی سر xbox!

        • X.O.I.T.B گفت:

          داداش بلاد بورن بگو خودتو خالی کن!
          اینجا درمان شی پس فردا تو جامعه عقده ای نمیشی بگو باباجان بگو!

          • خخخخخ چی میگی
            خب اگر بگم ایکس باکس فروش خیلی زیاده با اومدن نینتندو جدید همه به عظمت ایکس باکس پی میبرنند میشم آدم منطقی و غیر عقده ای؟؟؟؟؟؟؟؟
            با تخریب کردن دیگران فقط عقده های خودتو خالی میکنی.
            آقای انجین من تو پست های دیگ شده ایکس باکس تعریف کردم و سونی سرزنش کردم احتمالا شما فقط اینجور کامنت یادت میمونه

            • X.O.I.T.B گفت:

              جالبه من دارم تخریب میکنم… ههه
              برو فروش کنسولتو قاب کن بزن دیواره اتاقت تو کفش بمون.خخخ
              “با تخریب کردن دیگران فقط عقده های خودتو خالی میکنی.”
              منظور کامنت خودمو به نوعی دیگه به خودم منعکس میکنی. :rotfl:
              نمیخواد بگی فروش اکس باکس چقد زیاد یا فلانه ولی فروشش هرچی باشه به شما مربوط نمیشه هر وقت کنسولشو داشتی بیا درباره فروشش ابراز نگرانی کن. :no:

      • ربطش به این بود : از لحاظ قدرت با اکس باکس وان قابل قیاس است و ساخت بازی هم برای آن خیلی آسان گزارش شده.
        ضمنا حق با شماست چه زیاد چه کم بفروشه فرقی به حال ما نداره پس چرا از حرف من ناراحت میشید.
        خب واقعیت میگم ایکس باکس نسبت به پی اس فور فروش کمه و حالا نینتندو بیاد که قدرش برابر ایکس باکس وان هست یک رقیب جدید برای ایکس باکس میشه مخصوصا در آسیای شرقی دیگ هیچ جایی برای ایکس باکس نخواهد بود.
        واقعیت تخله نمیدونم چرا بعضی ها از جرف من طوری برداشت میکنند دارم ایکس باکس میکوبم.

شایعه: اطلاعات لو رفته از کنسول NX نینتندو - گیمفا