تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا

تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد

سعید حلاجیان
۲۰:۲۵ ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا

استودیوی فرام سافتور، سازنده عنوان Dark Souls III، به تازگی دو تریلر جدید از این عنوان منتشر کرده است که در این تریلر ها، نگاهی خواهیم داشت به گیم پلی تاریک عنوان Dark Souls III. برای جزییات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

همانند هفته گذشته استودیوی فرام سافتور، سازنده عنوان Dark Souls III، در لایو استریم این عنوان، دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III را به نمایش گذاشته است که در تریلر اول خانم هارونا هیتومی کنترل بازی را به دست گرفته و با باس Bell Gargoyle مبارزه می کند و در این تریلر، شاهد مبارزه با شمشیر، گرز و سپر و همچنین قابلیت dual wielding(حمل هم زمان دو سلاح) خواهیم بود. شما می توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۳۶۰p

از آن جایی که خانم هارونا هیتومی موفق به شکست باس Bell Gargoyle نشده است، احتمالا هفته آینده نیز با تریلر جدیدی از گیم پلی عنوان Dark Souls III بازگشته و این بار سعی می کند تا حتما این باس را شکست دهد.

در تریلر دوم نیز نگاهی خواهیم داشت به گیم پلی تاریک عنوان Dark Souls III که واقعا فوق العاده به نظر می رسد. شما می توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۳۶۰p

عنوان Dark Souls 3 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۶(پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵) در کشور ژاپن و به صورت جهانی در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۶(سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵) برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • nima1381 گفت:

    عالیه امید وارم که شاهد بازیه خوبی باشیم و خوبیش هم اینه که توتعطیلات میاد و میتونیم همون موقع شروع به بازی کنیم :yes:

  • Mr Hill93 گفت:

    هیچ حرفی نمیمونه برای گفتن دیگه یک شاهکار دیگه از استاد این بعد از بلود بورن میچسبه :inlove:

  • sorena گفت:

    روز خوب یعنی روزی که هم از انچارتد تریلر آمد و ترکاند و هم از دارک سولز! دانلود میکنم صدرصد اینم می تراکنه!!!

  • ghb گفت:

    امروز روز خوبی بود واسم خیلی خوب تریلر انچ به طرف تریلر دارک هم یه طرف تریلر دارک دیوانه کننده بود امید وارم که کلک دارک کنده بشه بره سمت بلاد برن دو

  • joel گفت:

    خداییش تریلر دارک سولس بیشتر بهم چسبید

  • saeed_gamer گفت:

    وای خدای من فقط تریلر دومی رو ببینید واقعا فقط یک نگاه به طراحی دشمنان و باس فایت ها بندازید تو هیچ بازییی نظیر نداره !

  • من از آنچارتد بیشتر منتظر دارک سولزم واقعا شاهکاره گوتی شدنش حقشه

  • dimoomid گفت:

    دوستانی که بلادبورن رو بازی کردند مخصوصا دی ال سی شاهکار اون یعنی الدهانتر رو, متوجه شباهت قریب تریلرها و گیم پلی های به نمایش درامده dark souls3 با اون شاهکار شدند؟ امیدوارم که دارک سولزی رو شاهد باشیم که تمام المانهای بی نظیر و موفق بلادبورن رو با خودش همراه داشته باشه و به قول دوستمون به نوعی بشه اون رو بلادبورن ۲ نامید که بنظرم صددرصد همینطور باشه از ظاهر امر که اینطور بنظر میاد. هرچی بیشتر بلادبورن و الدهانتر رو تجربه میکنم بیشتر حیرت میکنم که چطور ممکنه این همه زیبایی و هنر تا بدین حد هنرمندانه در یک بازی ویدئویی در هم امیخته بشن و چنین شاهکاری بشه نتیجه کار. راستش بیشتر بخاطر تجربه دوباره و دوباره حس بلادبورن بی صبرانه منتظر دارک سولز هستم!

    • sorena گفت:

      شما دارک سولز یک بازی کردی ؟ که شباهت عجیب اتمسفر بلاد به اون نسخه رو ببینی تا نگی دارک سولز سه شده بلاد برن دو!!!!!!!!! دوست عزیز دارک سولز تنوع خیلی زیادی تو محیط داره فراموش نکنید که بلاد برون روی تجربیات استودیو از ساخت دارک سولز ایستاده و روشت کرده پس آنقدر با قاطیعت نظر ندین سعی نکنید وارونه نشون بدین…گیم پلی دارک سولز با بلاد فرق داره چند روز پیش یک تریلر دادن (۵تا) بود پارت چهارش اگه اشتباه نکنم بود که یک پیام روشن داشت و اونم این بود که آهای من بلاد نیستمااا سپر نداشته باشی یه دشمن علیل میتونه به راحتی ناکارت کنه! اینکه امیدوارید بشه اینو بلاد برن دو نه تنها جای خوشحالی نداره بلکه باید متاسف هم شد!!! دارک سولز دارک سولزه باید جای خودش بمونه! و بلاد هم رویه ی خودش رو داره
      ظاهرا بلاد اولین تجربه ای شما از این استودیو هست…

      • dimoomid گفت:

        دوست محترم sorena بحث شباهت یا تفاوت داشتن سری سولز با بلادبورن بحث تازه و جدیدی نیست و پیش از این همیشه بین علاقمندان این بازیها و همچنین در صحبت منتقدین از جنبه های مختلف به ریشه های شباهت و یا افتراق این بازیها یعنی سری سولز و بلادبورن اشاره شده مطمئنا شما که همه این بازیها رو تجربه کردید پیش از این باید به مقالات و نقدهای زیادی در این مورد برخورده باشید در هر صورت میشه فارغ از اینکه چقدر ممکنه ادم به این بازیها (سری سولز و بلاد) تعصب داره هم در اونها ریشه های مشترک پیدا کرد و هم فرسنگها فاصله. صحبت من امیدوار بودن به استفاده از المانهای موفق بلادبورن در سولز بعدی مربوط میشد که قاعدتا چنین اتفاقی خواهد افتاد بعنوان نمونه با نگاهی گذرا به نمایشهای سولز ۳ هرکسی میتونه متوجه سرعتی تر شدن و چابکی بیشتر شخصیت بازی بشه و یا شباهتهای بصری فوق العاده نزدیک دارک سولز ۳ رو از نظر طراحی های هنری و محیطی متوجه نشدید؟ بعید میدونم. یکی از صحبتهای مشترک خیلی از سایتهای بازی در گزارشهاشون پس از اولین نمایش دارک سولز۳ اشاره به اشتباه گرفتن این بازی برای چند لحظه با بلادبورن از طرف بازدیدکننده ها در نمایشگاههای نمایش دهنده بازی بود و… در ضمن هضم این نکته هم نباید سخت باشه که یک بازیساز مثل میازاکی که قاعدتا سعی داره در هر ساخته کاری بهتر از کار قبل ارائه بده حتما به نقاط قوت و ضعف در کارهای قبلی توجه داره و اون رو در کار بعدی لحاظ و یا مرتفع میکنه. به مصاحبه ایشون که در شماره ۱۰۵ بازی نما چاپ شده مراجعه کن و متوجه میشی که علت تغییر سیستم مبارزه در بلادبورن نسبت سولز از تدافعی به تهاجمی و مشخصا حذف سپر رو بر پایه ملاک افزایش حس رضایتمندی در گیمر عنوان میکنه. قاعدتا برای حفظ روح سری سولز فاکتورهای اصلی مثل سپر وجود خواهند داشت اما نه با سیستمی مشابه با گذشته. جای تعجب و تعصب نداره اگه شاهد سولزی جدید با ردپایی به مراتب واضح از بلادبورن باشیم. در هر صورت بزودی مشخص خواهد شد گرچه این انتظار برای سولز ۳ هرچند زمان زیادی نمونده خیلی سخته. در ضمن بلادبورن اولین تجربه من از این استودیو نیست. اخرین تجربه ست. ( متوجه معنی کلمه “روشت” نشدم)

      • dimoomid گفت:

        دوست عزیز sorena بحث در مورد شباهت و افتراق بین سری سولز و بلاد بحث تازه ای بین گیمرها و منتقدها نیست فارغ از تعصب به هر کدام از اینها میشه ریشه های مشترک و همینطور تقاوت رو بین اونها مشاهده کرد حرف من امیدواری به استفاده از المانهای موفق بلاد در سولز جدیده که قطعا همینطور خواهد بود شحصیت بازی در سولز اینده چابکتر شده و از نظر بصری شباهت با بلاد واضحه بطوریکه بعد از اولین نمایشهای سولز خیلیها اون رو با بلاد به اشتباه گرفتن میازاکی در مصاحبه ای علت تغییر در سیستم مبارزات بلاد نسبت به سولز رو و همینطور حذف نقش موثر سپر و دفاع رو در بلادبورن افزایش حس رضایتمندی بازیکنها عنوان کرده کما اینکه شخصی مثل میازاکی در هر اثر جدید از نقاط ضعف و قوت کارهای قبلی غافل نمیشه و اون رو در کار نو پوشش میده شکی نیست که شاهد ردپای قدرتمند بلاد در سولز جدید خواهیم بود و نیازی به متاسف بودن شما نیست.

        • sorena گفت:

          درود…
          ببیند دوست عزیز شما در کامنتی که دادین سعی کردین جوری نشون بدین که انگار اول بلاد برن بوده!! این که الان میفرمایید تا حدی موافقم و بهتر بود در کامنت اول اینطور مینوشتین.. این که شباهت هایی بین این دو بازی باشه و به وجود بیاد کاملا کاملا و کاملا طبیعی هست چرا که استودیو با ساخت دارک سولز به یک سری استاندارد هایی رسید و تجربیاتی بدست آورد و مسلما اون هارو به نحوی حتی جذاب تر در بلاد هم پیاد کرد که یکیش همین طراحی هنری بود (وقتی درمورد طراحی حرف میزنیم نباید دوره هایی که این دو بازی درش هست رو نادیده بگیریم قرون وسطایی و ویکتوریایی تفاوت های عمده ای دارن و البته دارک سولز..یه بازی یک نواخت نیست و بازم میگم تنوع بالا رو شما با اینکه گفتی بازی کردی ولی داری نادیده میگیری) و بالعکس در بلاد هم تجربیاتیی بدست آوردن که قطعا از آن ها در دارک سولز هم استفاده خواهند کرد و این جای خوشحالی داره اما اما اینکه امیدوارید دارک سولز یک بلاد برن باشه این هیچ صورت خوشی نداره و البته اینطور هم نخواهد بود مسلما دارک سولز از بلاد سخت تر هست نیاز به استراتژی بیشتری داره نیاز به ازمون و خطا داره نیاز به داشتن تکنیک داره وووو خوب همین بزرگ ترین وجه تمایز این دو بازی هست اینکه بخاطر اندک تشابهی در منظر اون طور با قاطعیت بگید بلاد برن دو!! خوب صورت خوشی نداره چرا که اولا این نادیده گرفتن شباهت های بلاد به دارک سولز یک هست و بویژه بویژه منطقه ای N.e.w l.o.n.d.o در مورد سریع تر شدن بازی این یک عمر اجتناب ناپذیر بود فرض رو بر این بگذاریم که هیچ وقت بلاد برن ساخته نمیشد مطمئن باشید باز این عنوان نیاز داشت که سریع تر بشه و البته میشد.. و فراموش نکنید چابکی در دارک سولز تفاوت داره با بلاد و اینو با مرور زمان در باری حس خواهید کرد (هیچ چیز مطلق نیست درش و بین کم و متوسط متغیر خواهد بود) و صد البته سریع تر از نسخه ای دوم و کند تر از بلاد برن و احسنت به استودیو کار درست رو انجام داده..
          اما بخش اخر حرفتون من زیاد خورده گیر نیستم ولی به عنوان کسی که بلاد باعث نشده برم سراغ دارک سولز این حق رو به خودم میدم که در صورتی که دارک سولز در یک نسخه ای فرعی حتی شبیه بلاد بشه متاسف بشم برای سازنده ها چرا که صرفا برای جذب مبتدی تر ها این کار صورت خواهد گرفت.. استفاده از ایده های مثبت صدرصد قابل قبول هست همون طور که بلاد روی تجربیات مثبت از دارک سولز نشست و روشت کرد و عنوانی شایسته شد من بدم نمیاد ایده های جدید اون هم در دارک سولز تا حد استاندارد استفاده بشه و بالا هم اشاره کردم….

  • ABYSS گفت:

    شبیه dark souls1 هستش گیم پلیش کاش مثل dark suls 2 بود چون دوش خیلی از یکش بهتر بود هم گیم پلی هم سبک گرافیک و افکتش

تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: دو تریلر جدید از گیم پلی عنوان Dark Souls III منتشر شد - گیمفا