دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا

دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید

کسری نراقی
۱۶:۲۱ ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا

دیوید کیج: داستانی که برای عنوان Beyond: Two Souls نوشته شده است ۲۰۰۰صفحه و چهار برابر یک فیلم سینمایی خواهد بود!

در طول نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۲ دیوید کیج در مورد عنوان بعدی استدیو شخصی خود یعنی Quantic Dreams صحبت کرد.این عنوان که Beyond: Two Souls نام دارد به تازگی معرفی شده و در نمایشگاه گیمز کام دیوید کیج ،کارگردان و خالق اصلی این عنوان اطلاعاتی را درباره روند داستانی و تم کلی بازی برای مردم ارائه کرد.

هنگامی که وی در حال صحبت از این عوان بود ،سعی داشت تا همگان متوجه بشوند بازیگرانی که برای ایفای نقش در این عنوان انتخاب شده اند کاری سخت و مشقت باری را انجام میدهند.زیرا وی میگوید ایفای نقش بجای کاراکتر های این عنوان کار بسیار دشواری است.

بازیگران ما تمامی خط ها و نقش های خود را که باید یادمیگرفتند به حافظه میسپردند.همانطور که Ellen هم هزاران صفحه از نمایشنامه را مطالعه کرده و ما میدانیم که  ارزش ان همانند فیلمنامه چهار و یا پنج فیلم است

خوشبختانه کیج تایید کرد کی وی خودش تمامی ۲۰۰۰ صفحه را نوشته است.با تمامی دیالوگ ها و اجزای دیگر.وی همچنین مشتاق است تا روند کار بازیگران خود را بهبود ببخشد.

ما میخواهیم بعد دیگری از بازیگران خود را برای شما به نمایش بگزاریم.بطوری که شما بتوانید حتی با تکنیک هایی که ما در motion capture انجام میدهیم ،از حرف هایی که کاراکتر های ما میزنند اگاه شوید.برای مثال وقتی من میگویم”این”شما میبینید که من چطوری ان را به زبان میاورم.(منظور به حرکات لب و صورت)حال ما میخواهیم این حرکات را بطور جداگانه برروی motion capture بازی اعمال کنیم

قاعدتا با حرف های دیوید کیج میتوان نتیجه گرفت که چنین حرکت بزرگی نیاز به سرمایه گذاری و منجمله تلاش استدیو سازنده دارد.کیج با این حرکت میخواهد همگان متوجه تفاوت های ظبط حرکات بدن با motion capture و حرکات صورت با mption capture شوند.بسیاری از مواقع ،بیشتر استدیو ها روی mo-cap (موشن کپچر تنها روی بدن)سرمایه گذاری کرده اند.اما باید بدانید mo-cap اگر با حرکات طبیعی صورت نز هماهنگی داشته باشد ،قاعدتا نتیجه بهتری را دربر خواهد داشت.

عنوان heavy rain نیز شامل mo- cap (motion captur)بود.در این عنوان نیز حرکات انیمیشن بدن و صدای کاراکتر ها هرکدام در جای دیگری ظبط و باهم تلفیق میشدند.اما به تازگی میتوان صدا و mo cap را در یکجا و بطور همزمان باهم ظبط کرد.البته این یک فرانید طبیعی در تمامی گیم ها نیست.اما این روشی است که کیج کلید موفقیت عنوان خود را در ان میداند.

اما باردیگر با مقایسه کردن اخرین پروژه دیوید کیج با عنوان باران سنگین میتوان این نتیجه را گرفت که کیج در حال ساخت یک بازی با همان المان های زیبای گذشته است.اما حال وی ان نکات مثبت را با همان بودجه ی قبلی که در اختیار داشته است گسترش داده و در حال ساخت عنوان زیبای دیگری است.وی با اضافه کردن چند تم خاص توانسته تفاوت هایی را با باران سنگین ایجاد کند.

و کیج در اخر میگوید:

این بازی تنها در مورد یک تفاق ماورلطبیعه نیست.این بازی در مورد زندگی است.زندگی که ممکن است تغییر کند.زندگی که ممکن است روزی در ان اتفاق نادری بی افتد.زندگی که باید دید در ان چگونه عمل میکنیم ،چگونه حرف میزنیم و چگونه به این اتفاقات نگاه میکنیم.این بازی در باره احساسات مردم نسبت به یکدیگر است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا
دیوید کیج از Beyond: Two Souls میگوید - گیمفا