نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا

نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد)

امیرحسین دهنوی
۱۵:۱۵ ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا

عنوان Street Fighter V یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۱۶ است و همانند گذشته وبسایت‌ها و نشریات معتبر پنجمین نسخه از سری اصلی Street Fighter را مورد نقد و بررسی قرار داده و امتیازات این عنوان را مشخص کردند. برای مشاهده لیست نمرات انتشار یافته در ادامه با گیمفا همراه باشید.

عنوان Street Fighter V به‌خوبی توانست نظر منتقدین را جلب کند و نمراتی عموما مثبت از آن‌ها دریافت کند. تا به‌حال از ۱۷ نقد انتشار یافته برای نسخه پلی استیشن ۴، میانگین نمره بازی ۸۳ و همچنین میانگین نمرات نسخه رایانه‌های شخصی براساس ۵ نقد، ۸۱ است.

در ادامه می‌توانید نظرات منتقدین را براساس نسخه پلی استیشن ۴ مشاهده کنید.

COGconnected: ۹.۵/۱۰
LaPS4: ۹/۱۰
GamesRadar+: ۹/۱۰
GamesBeat: ۹/۱۰
God is a Geek: ۹/۱۰
Push Square: ۹/۱۰
TheSixthAxis: ۹/۱۰
Multiplayer.it: ۸.۵/۱۰
Everyeye.it: ۸.۵/۱۰
XGN: ۸.۵/۱۰
Lazygamer: ۸.۴/۱۰
۳DJuegos: ۸/۱۰
Forbes: ۸/۱۰
EGM: ۸/۱۰
Destructoid: ۸/۱۰
بیشتر بازی‌بازان زمان خود را در بخش آنلاین این عنوان می‌گذراند و این هم خبر خوب: سرورهای بازی کار می‌کنند و وقتی افراد بیشتری شروع به بازی کنند، آن زمان است که بیشترین لذت از بازی را خواهید برد.
IGN: ۸/۱۰
شخصیت‌های متنوع در کنار تمرکز صریح بازی برروی بنیادهای اساسی گیم‌پلی عناوین Fighting، عنوان  Street Fighter V را بیش از پیش، خصوصا در بخش آنلاین، جذاب می‌کند. تنها مشکل بازی کمبود محتوای آن است که در مقابل دیگر عناوین Fighting، حتی عنوان قبلی خود، حرفی برای گفتن ندارد.
Shacknews: ۷/۱۰
بسیاری از ویژگی‌های موجود در بازی آماده انتشار نبودند و بخش داستانی نیز با اینکه عالی کار شد، بسیار کوتاه بود. ویژگی V system بدون آنکه از سادگی بازی بکاهد، به عنوان عمق بیشتری بخشید و آیتم‌های قابل باز شدن بدون نیاز به پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانند بدست بیایند.
نمرات به‌روزرسانی شده:
Twinfinite: ۹/۱۰
WCCFtech: ۹/۱۰
IGN Spain: ۹/۱۰
Vandal Online: ۸.۹/۱۰
Hobby Consolas: ۸.۹/۱۰
Gaming Age: ۸.۳/۱۰
Digital Spy: ۸/۱۰
JeuxActu: ۸/۱۰
The Escapist: ۸/۱۰
Gameblog.fr: ۸/۱۰
CGMagazine: ۷.۵/۱۰
Game Informer: ۷.۳/۱۰
گیم‌پلی عنوان Street Fighter V عالی است و مهم نیست که در کدام بخش آن بازی می‌کنید، این گیم‌پلی عالی همراه شماست. متاسفانه محتوای بازی بسیاری از ویژگی‌هایی که ما از این سبک انتظار داریم را از قلم انداخته است. مایه تاسف است که ساختار بازی سرخوردگی‌ها و ناکامی‌های فراوانی دارد درحالی که گیم‌پلی بازی بسیار سرگرم کننده‌ست.
Examiner: ۶/۱۰
screen shot 2016 02 17 at 150905
نقدهای منتشر شده براساس نسخه رایانه‌های شخصی:
GameWatcher: ۸.۵/۱۰
GameGrin: ۸/۱۰
IGN: ۸/۱۰
Meristation: ۸/۱۰
PLAY! Zine: ۸/۱۰
نمرات به‌روزرسانی شده:
The Daily Dot: ۹/۱۰
LevelUp: ۸.۸/۱۰
Softpedia: ۷/۱۰
USgamer: ۷/۱۰
screen shot 2016 02 17 at 150920
۶۰ درصد از نمرات کاربران استیم براساس نسخه رایانه‌های شخصی منفی بوده است.
screen shot 2016 02 17 at 145747
عنوان Street Fighter V هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۴ قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خوبه نمرات معلوم میشه کپکام روی بازی کار کرده ولی درکل کسی که بخواد بازی رو تجربه کنه به این چیزا نگاه نمیکنه مبارک طرفداران استریت فایتر

  • parvaz1 گفت:

    تمامیِ مراجعی که نمره کمی به بازی دادن اند، از جمله IGN، همگی بابت کمبودِ محتوا در زمانِ لانچِ این بازی گله داشتند، چون به گفته کپکام محتویاتِ لازم در طولِ هر ماه و همچنین کلِ سال ۲۰۱۶ بطور رایگان به بازی اضافه میشود… بقولا بعضی از مراجع نوشته بوند که این بازی بینظیر میشد اگرکه در همان ابتدای لانچ، تمامی محتوایاتِ بازی در دسترس بود :yes:
    بخش سنتی بازی تنها ۲ مد در ابتدای لانچ دارد: یکی بخشِ داستانیِ بسیار کوتاه(بدون در نظر گرفتنِ آپدیتِ رایگانِ تابستان) و دومی هم Survival، همین…
    خوشبختانه تمامی مدها و محتویاتِ اضافه و لازم؛ بطورِ کاملا رایگان در طول امسال در اختیارِ مخاطبان قرار میگیرد، پس هیچ نگرانی نداشته باشید 😎

  • CooL گفت:

    ۸۳ واسه یه بازی تو این سبک عالیه…….

  • فقط m k x ببخشید برای اسپم برای انتشار کومبات پک ۲ رو pc امضا بدین ممنون لینکشو میزارم

    • مورتال که کلا بدرد نمیخوره(البته این جدیده نه قبلیا)استریت داستان خوبی داره و بازی خوبیه ولی هیچی به شاهکاری تکن نمیرسه باید قبول کنید :heh:

      • sorena گفت:

        تکن! جایی کنار کامبت و استریت فایتر نداره! صا.بون رو بزارید کنار گیم پد رو دست بگیرید شاید راحتتر متوجه این موضوع شدین!
        _______
        نمرات بازی عالی هستن میشد بهتر باشه ولی قابل قبول هست با توجه به ایراد هایی که گرفتن(محتوا) و قول هایی که داده شده (متحوای رایگان)

        • Game4Ever گفت:

          sorena
          شما لازم نیست راجع به تکن نظر بدی
          بعید میدونم حتی بتونی شخصیتاشو کنترل کنی
          بدت میاد مرد باش و نکوب
          تا دیروز همین فنای کمبت تا بحث رقابت با SF وسط میوممد با خصامت کامل به SF میگفتن بازی دخترانه حالا تا بحث رقابت با تکن میاد SF عزیز میشه:|
          در ضمن من از هر سه لذت میبرم ولی دلیلی برای کوبوندن نمیبینم مگر وقتی که یکی مثل شما پیدا شه و منو تحریک کنه
          تایید شه لطفا

          • sorena گفت:

            از کنترل شخصیت تو تیکن که میشنوم ناخودآگاه خنده ام میگیره! خخخخ آخه دیدم د.خ.ت.ر بچه هایی رو که میرن کلوپ و تیکن بازی میکنن و چندتا دکمه رو با هم میزنن و چی میشه چی میشه!؟ خوب یه اتفاقی می افته دیگه!!! و اشتباه نکنم اسمش هست کنترل! خخخ
            قبلا درمورد برتری های کامبت به تیکن نوشتم چه شخصیت پردازی چه گیم پلی ووووو دیگه نرود میخ پولادی بر سنگ! از این رو همون میشه که بالا گفتم و عامل تح.ریک شما هم همونه!
            Tekken+T=soap

            • MICHAELRK13 گفت:

              همتون میدونین همه شون شاهکار هستن و نباید با هم مقایسه شون کرد چون هر سه عالی هستن شما میگی کنترل بد داره مشکل از شماست نه از بازی!بهتره به رخ هم نکشین

            • سورنا جان دست خودت نیست سنت پایینه!! میخوای با بالاتر نشون دادن مورتال نسبت به تکن بگی که گیمر حرفه ای هستی…اما کاملا اشتباه میکنی چون اگه گیمر قدیمی و با تجربه باشی میدونی که سری تکن چقدر خاطره ساز بوده و با وجود تمام ایراداتش لذت بخش بوده…همینطور مورتال کمبت…این دو قابل مقایسه نیستن و هر دو برای گیمرهای قدیمی شاهکارن پس راجع به هیچکدوم نظر نده فقط بازیتو بکن…تو از کلوپ و بازیه تکن و فوتبال ۹۸ چی میدونی?…

            • اینا مهم نیست…من به هیچ کدوم از بازیها نمیگم بد و هر کدوم رو با ویژگیهای خودشون عالی میدونم…بی شک شعور کسی که بازی با قدمت تکن رو میاره پایین پایینه حالا به هر دلیلی این حرف که از دهنت در اومد اشتباهه…همچنان حرفم اینه سنت خیلی پایینه تا حدی که احترام به بزرگتر رو هنوز یاد نگرفتی…نوع صحبت کردن مشخص میکنه سن عقلی و بدنیت چقدره

          • sorena گفت:

            شهاب عزیز پیشتر با شما بحثی داشتم و واقفم که بحث با شما بی فایده اس چرا که درک مطلب پایینی داری و بی جا حرف میزنی همین الانم حرفات حتی اگه درست هم باشه بی جاست چرا که گفتنی ها گفته شده!! اما یک نکته رو یاداورم بشم اول اینکه کسی که پای سن رو وسط میشکه در این جور مواقع صدرصد سن خودش کم هست ! البته کم بودن سن هیچ مشکلی نداره اصلا بد نیست ولی اینو مطمئن باش سن گیمری من از سن اصلی شخص شما بیشتر نباشه چندان اختلاف نداره مطمئنا… دوم اینکه حرف هایی رو بی جا به زبون آوردی همینجا بین کامنت های منو این دوستمون هست.. مثلا یکی مث بنده از کامبت از سال ۷۲ خاطره دارم یکی هم مث امثال شما هم مثلا از سال ااااا ایکس۳۶۰ کی هک شد؟؟! خوب خاطره خاطره اس زمانش مهم نیست مهم اینکه خوش باشه!…

        • devil963 گفت:

          تو رو که من میبینم با زلال احکام هم صابون دست میگیری
          د آخه مردک همه بازیا کرکتر زن دارن حالا چنتا بی جنبه مثل تو پیدا میشه
          دلیل نیست بقیم مثل تو عقده های جنسیشونو تو گیم جستجو کنن
          یه بار دیگم به هر بازی فایتی توهین کنی پا میشم میام آسفالتت میکنم

          • sorena گفت:

            آخی
            تکن خوب خوب خوب
            کامبت بد بد بد
            خخخخ

            • devil963 گفت:

              د آخه جوجه اصلا بحث سر این بازی یا اون بازی نیست وقتی هی میای میگی صابون به دست خوب که چی می خوای یه بازی رو تحلیل کنی از گیم پلیش بگو از شخصیت پردازیش بگو از گرافیکش بگو از رابط کاربریش بگو از داستان اصلی بازی بگو ولی تو مثل اینکه کلا دنبال کل کلی که نظرتو با توهین شروع میکنی من یک بارم نشده بیام تو پستای کمبت حتی نظر بزارم چه برسه به این اراجیفی که تو تلاوت میکنی دیگم باحات حرفی ندارم چون با کل کل با امثال تو فقط خودمو کوچیک میکنم

            • sorena گفت:

              عجب!
              چیز هایی رو که فرمودی (!) قبلا به این شخص بزرگوار یادآور شدم اما فایده ای نداشت خوب موند آخرین گزینه و درواقع (ظاهرا) درست ترین گزینه هم همین هست چرا تاثیر گذاشته و یکم به فکر فرو برده دوستان رو راضی ام !
              رنج (T)

            • Game4Ever گفت:

              sorena
              دلایلت هم مثل خودت پ.و.چ هستن که حتی یه بچه رو هم نمیتونن گول بزنن
              یعنی تو میگی کمبت از تکن سخت تره
              دیگه مطمئن شدم حتی فن کمبت هم نیستی چه بسی کلا گیمر نیستی
              باشه میذارم فشار ها و ع.ق.د.ه هایی که جامعه بهت وارد کرده اینجا خالی کنی آخه جز این کاره دیگه ای هم نمیتونی بکنی

            • sorena گفت:

              گاهی برای خودم متا.سف میشم که چرا انقدر وقتم رو درواقع ح.را.م میکنم برای بحث کردن با مب.تدی هایی مث شما! کسی که فرق تکنیک و سختی رو نمی.فه.مه….. بنده دیگه حرفی ندارم…. فقط امیدوارم کاربرهایی مانند رامین (Ra.m.in.x.x.x) تو سایت بیشتر نظر بدن به بحث بپردازند تا مج.بور نشیم به nوب جما.عت حرف حالی کنیم!

          • Game4Ever گفت:

            devil963
            وقتتو با اشخاصی مثل این ن.و.ب sorena تلف نکن این افراد (به ظاهر فن کمبت)که همیشه توی پست های فایتینگ های دیگه پارازیت میفرستن مشکل دارن و نمیشه درستشون کرد چون مشکلشون از ریشست. خودش صابون به دسته فکر میکنه همه اینطورین
            موفق باشید

          • sorena گفت:

            اولا دقت کن من اون مثال رو برای چه شخصی زدم و در ادامه اش دیگه ناچارا باید یادآور میشدمش دوباره…دوم ایکه من پی سی باز نیستم از اول کنسول داشتم و از نظر من تیکن بعد نسخه ای سوم که واقعا یک فایتینگ بی نظیر بود دیگه مرد یا دست کم دیگه مث قبل نتونست عالی باشه و رفته رفته ضعیف تر شد جو و اتمسفر و شخصیت های نسخه ای سوم رو با نسخه ای ششم مقایسه کنید واقعا م.س.خ.ره کردن ش.ع.ور مخاطب نیست؟ اینکه دو تا د.لق.ک رو تو شهر بازی به جون هم بندازی.. از نظر من بیشتر برای فان بودنه د..خ.ت.ر.ها مناسبه… تا یه علاقه مند به سبک فایتینگ… من از کامبت خوشم میاد چون ابهت داره و از بین نبرده این ابهت رو بخاطر پول بیشتر ! شخصیت ع.ر.ب. تو تیکن چی کار داره آخه ؟ من کاملا واقفم که سبک و سیاق کامبت و تیکن تفاوت های عمده ای دارن باهم در کامبو وووو اما چیز هایی رو که من دنبالش هستم و اکثرا هم همینطور تیکن خیلی وقته نتونسته برآورده کنه و کامبت بهتر حالت ممکن رو داشته بویژه این نسخه ای آخر… ببین دوست عزیز من تیکن بازی میکردم با شخصیت کین و جین وقتی انتخابشون میکردم اصلا دوست نداشتم شکست بخورم آنقدر خوب تونست بودن شخصیت پردازی کنن و آدم رو سوق بدن به سمت اونس گرفتن با کارکتر ها این رو کامبت از اول داشت و همچنان هم حفظ کرده… بگذریم بخوایم بگیم زیاده اما بی جاست چون قبلا گفته شده… اما در مورد خط آخر گفت های شما باید عرض کنم که بنده همیشه سعی میکنم از بحث هایی که جنبه ای شخصی پیدا میکنن دوری کنم نمونه اش هم اینجا هست دیدین که به چند تا از حرف های شما هیچ جوابی ندادم تا به حالت شخصی کشیده نشه.. با این حال من قصد ناراحت کردن کسی رو ندارم درواقع هم نطراتم برای رنجاندن کسی نوشته نشده اینکه شما اگر واقعا رنجیده شدی من متاسفم من نمیخوام لذت بردن شمارو خراب کنم یا باعث ناراحتی بشم شخصا هیچ وقت تو پست های کامبت نگفتم این از ایکس و فلان بهتره در مورد خودش چیزی رو که در ذهنم بود گفتم اما حق بدین وقتی کامنتی با اون سطح پایین می بینم که با قاطعیت نوشته شده طبیعی ست که نکاتی یادآور بشم یک بازی ارزش رنجیده خاطر کردن یک انسان رو نداره و هدف منم این نیست.. باور کنید اگر تیکن ۷ دوباره اون سطح بالا از فایتینگ رو ارائه بده و حتی از کامبت ایکس بهتر ظاهر بشه من بیشتر از شما خوشحال خواهم شد اینو اطمینان داشته باشد..
            ایام به کام

            • Game4Ever گفت:

              هر چی جواب دادم نظرم ثبت نشد
              بعدش سعی کردم نظرقبلیم رو تبدیل به جواب کنم (ویرایش کنم) که خطا داد و کلا پاک شد
              میخواستم اینارو بگم: تکن به جز قسمت ۴ و ۶ تمام قسمتاش خوب بودن مخصوصا ۳و۵ نمیدونم چطوری فکر میکنید تکن بعد از ۳خراب کرد .tekken6 فایتینگ خوبی بود ولیتکن خوبی نبود اونم به دلیل این که انتظارات خیلی بالا بود و با قسمت ۵ مقایسه میشد که البته نسخه ی فرعی TAG 2 یه جورای قسمت ۶رو جبران کرد اون حرفی که زدی و TK رو از SF و MK ضعیف تر دونستید برای من از ف.ح.ش هم بدتر بود همین الانشم تکن یکی از محبوب ترین هاست
              www*thetoptens*com/greatest-fighting-game-series/
              این جهت مقایسه نیست فقط خواستم بگم تکن اونقدرا هم که فکر میکنی بد نیست
              من خودم با MK:shaolin monks زندگی کردم با نسخه ی ۲۰۱۱ هم کلی حال کردم ولی خب سری تکن بیشتر باب میل بنده هستن که همگی جنبه ی شخصیدارن هر فایتینگی هم در نوع خودش بسیار زیباست و ترجیح میدم بجای مقایسه و حرص خوردن لذت ببرم.شما هم MK رو بیشتر میسندی چون انتظاراتتون رو براورده کرده و منم TEKKEN رو بیشتر میپسندم
              در کل منم بابت حرفایی که زدم معذرت میخوام به نظرات خودم که نگاه کردم دیدم که منم از عصبانیت زده بودم به سیم آخر .خواستم هرچی که هست تهش دوستانه تموم بشه

            • Game4Ever گفت:

              هر چی جواب دادم نظرم ثبت نشد(فکر کنم به خاطر لینک بود)
              بعدش سعی کردم نظرقبلیم رو تبدیل به جواب کنم (ویرایش کنم) که خطا داد و کلا پاک شد
              میخواستم اینارو بگم: تکن به جز قسمت ۴ و ۶ تمام قسمتاش خوب بودن مخصوصا ۳و۵ نمیدونم چطوری فکر میکنید تکن بعد از ۳خراب کرد .tekken6 فایتینگ خوبی بود ولی تکن خوبی نبود اونم به دلیل این که انتظارات خیلی بالا بود و با قسمت ۵ مقایسه میشد که البته نسخه ی فرعی TAG 2 یه جورای قسمت ۶رو جبران کرد اون حرفی که زدی و TK رو از SF و MK ضعیف تر دونستید برای من از ف.ح.ش هم بدتر بود همین الانشم تکن یکی از محبوب ترین هاست
              من خودم با MK shaolin monks زندگی کردم با نسخه ی ۲۰۱۱ هم کلی حال کردم ولی خب سری تکن بیشتر باب میل بنده هستن که همگی جنبه ی شخصیدارن هر فایتینگی هم در نوع خودش بسیار زیباست و ترجیح میدم بجای مقایسه و حرص خوردن لذت ببرم.شما هم MK رو بیشتر میسندی چون انتظاراتتون رو براورده کرده و منم TEKKEN رو بیشتر میپسندمسعی کردم بگم که اونقدرام هم که فکر میکنی بازی ب.د.ی نیست
              در کل منم بابت حرفایی که زدم معذرت میخوام به نظرات خودم که نگاه کردم دیدم که منم از عصبانیت زده بودم به سیم آخر .خواستم هرچی که هست تهش دوستانه تموم بشه

            • devil963 گفت:

              داداش اگه تگ ۲ نسخه فرعیه که نسخه اصلیا باید همه بزنن به چاک سه تا از نسخه های تیکن که فوق شاهکار بودن به نظر من ۳ و ۵ و تگ۲ بودن باور کن وقتی به فنون سکرت تگ مسلط بشی فکر اینکه تو نسخه ۷ نمیتونی از این نوع فنون استفاده کنی مثل کابوس میشه من از همین الان چشم دوختم به تگ۳ که ایشالا تا موقعی که من زندم تیکن همینطور بیاد

            • devil963 گفت:

              راستی اینم برای دوستداران تیکن میگم اگه خواستین تو جریان کامل اخبار و عکسها و تریلرای تیکن باشید بزرگترین فن سایتش (tekkenzaibatsu) یا می تونین به کانال تیکن تو ی.و.ت.ی.و.پ سر بزنین
              موفق باشین

            • Game4Ever گفت:

              منظورم این نبود که بده منظورم این بود که داستانش به تکن های اصلی مربوط نمیشه بخاطر همین قسمت فرعی به حساب میاد
              مثلا Resident evil revelation قسمت فرعیه ولی از Resident evil 6 که اصلیه ترسناکتره بابت اون سایت ممنون
              ویرایش:متاسفانه فکر نکنم Tag 3 در کار باشه بعد از هر سه شماره یه تکن تگ اومده تکن یک تا سه بعدش تگ۱.تکن۴تا۶بعدش تگ۲
              tekken7 هم پایان داستان تکنه بعدش میشه به TekkenXstreetFighter امیدوار بود

            • MICHAELRK13 گفت:

              اگه نظر شما این بود از اول میگفتین اینقدر به بازیه کسایی که دوستش دارن توهین نمیکردی!تکن خوب خوب خوب 😐 😐 😐 کامبت بد بد بد 😐 😐 😐 😐 خوب نگاه همینارو از اول نیگفتی اینقدم دعوا نمیشد

            • SONY FAN گفت:

              چی بیکارید شما سر بازی هایی که هم سبکن بحث میکنید؟! برید هر چی حال میکنن رو بخرید . بگذارید روشن کنم همه رو توی گرافیک و خونی مالی هیچی به مورتال کمبات نمیرسه . توی اباهت و نوستاژی هیچی به تیکن نمیرسه توی فان و باحال بودنم هیچی به استریت فایتر نمیرسه . ختم کلام !
              مثل این میمونه من بیام بحث راه بندازم بگم ایکس باکس ۱ جعبه کهنه چهار قاچ خوردهه !!!

        • Erfan Critik گفت:

          همین تکن بود که تو زمان پلی استیشن ۲ سر زبون ها بود :-/

      • Amir Hiden گفت:

        درسته تکن سروره :inlove:
        اما استریت فایتر هم عالییییه

      • Ken Levine گفت:

        عزیز من تو همین سبک طرفداران فایتینگ هم چند دسته هستند , کسانی که عاشق قتالیتی های خشن و به کل خشونت های بی پایان هستند با مورتال کامبت حال میکنن کسانی هم که داستان بازی براشون مهمه و یه فایتینگ بدون خون ریزی به سبک فانتزیتر بخوان با استریت فایتر و تکن حال میکنن، خودم به شخصه هم عاشق مورتال کامبت هستم و هم با فایتینگهای دیگه حال میکنم ، مهم اینه کدوم خوش ساخت تره ، متاسفانه تکن ۶ که انتظارات منو برآورده نکرد و بر خلاف نسخه شماره پنجمش چند پله سقوط داشت و اگر تکن ۷ مانند نسخه سوم تا چهارمش جذاب باشه بی شک دنبالش میرم در غیر این صورت نه

  • Double M گفت:

    هیچ فایتینگی مورتال کامبت نمیشه والسلام

  • دوستان fighting باز بگیرن بازی رو پشیمون نمیشن
    Capcom چه حمایت و پشتیبانی از بازی کنه

  • Dr Emmerich گفت:

    بهترین فایتینگ نسل تا ب این لحظه
    ب همراه ۶ سال ابدیت و dlc رایگان
    این بازی عالیه مبارک برو بکس

  • ali.stop گفت:

    خوبه بد نیست مبارک طرفداراش

  • از این بازی متنفرم!از تیکن هم متنفرم.از مرتال کمبت هم متنفر.! همشون صیهونیزمین.لعنت بر صیهونیزم . اگه یا دتون باشه یه کار بر بود به نام کاربریه:
    هیتلر:بارسانه ها میشود جهنم را بهشت و بهشت را جهنم نشان داد.
    من همونم و باز اومدم تا بازیارو بکوبونم یوهاهاهاهاها!!! 😎 😀 😀
    مرگ بر صیهونیزم .
    رفع اسپم
    این بازی بازی سختی هست و ازش هم متنفرم!!!! جانه بچه هات تایید کن کامنتو!!!

  • Abdollah A گفت:

    مثل این که منتقدا عیب و ایراد دیگه ای نتونستن پیدا کنن گیر دادن به محتوای بازی 😎 انتظار دیگه ای هم از بهترین فایتینگ نداشتم .
    از حالا به بعد دیگه کپکام چنان اپدیت هایی میده که ده تا مورتال کامبت با هم غرق شن … شخصیت های بیش تر ، زمین های مبارزه ی بیش تر ، کلا محتوای بازی رو کامله کامل میکنه … مثل نسخه های قبل .

  • X.O.I.T.B گفت:

    خوشم اومد آقای دهنوی
    با تیتر نزدن خودتون رو از حاشیه هایی که عده ای ایجاد میکنند دور کردین.
    نمرات خوبه :yes:

  • Vengeance گفت:

    بین مورتال و تکن نمیشه یکیو انتخاب کرد .چون با هر دوش خاطره داریم ..ولی این استریت فایتر اصلا به دل ادم نمیشینه

  • lord kasia گفت:

    به نظرات دوستان کاری ندارم اما بین تیکن و مورتال قطعا تیکن بهتره گیم پلیش خیلی سرعتی تره و از حرکات واقع گرایانه استفاده کرده اکثرا.بیشتر شخصیت های تیکن حرکاتشون با موشن کپچر و توسط بهترین استاد های سبک خودشون ساخته شده

  • TekkenGod گفت:

    فعلا که متاش از نسخه چهارمش کمتر شده البته از الترا بیشتره. دوس دارم تجربش کنم ولی کنترلر مخصوصشو ندارم. با دسته معمولی هم نمیشه فنون ویژه زد. چند دلیل برای نچسب بودن استریت فایتر اینه که تاکید تو این بازی روی فایر بال هستش. آکوما رو ورداشتن اوردن تکن۷ فقط یه جا وایساده فایربال میزنه گند زده به بازی مردم شاکی شدن. بعد مشکل بودن حرکات ویژه مثل شوریوکن و گوهدوکن و هدوکن و… که نیاز به فایت استیک داره و با دسته معمولی از هر ده تا ممکنه فقط سه تاش بگیره و باعث از کار افتادن دسته هم میشه. نکته بعدی محدودیت حرکات هستش . در مقایسه با تکن این بازی تعداد فنون و ضربات منحصر بفرد به مراتب کمتری داره. یه تکن باز وقتی میره سراغ استریت فایتر به شدت احساس محدودیت حرکت و عدم کنترل بر روی بازی میکنه.

  • Hossein Cr7 گفت:

    من عاشق کنسولای سونی هستمو خواهم بود
    ps10000 بیاد میگیرمش.
    ولی خداییش MKX خیلی بهتر از تیکنه.
    تیکنم عاااالیه

    • Game4Ever گفت:

      نظرت قابل احترام ولی برتر بودن بازی نسبت به یه بازیه دیگه کاملا شخصیه بهتره به جای مقایسه از تجربه کردن بازی لذت برد درضمن MKX اگه قرار باشه با Tekken مقایسه بشه قطعا باید با TK 7 مقایسه بشه که اونم هنوز عرضه نشده و بعد از عرضه جای بحث داره

    • devil963 گفت:

      حسین جان به دور از تعصب بهت میگم گفته اون دوستمون یکم اغراق آمیز بود ولی قبول کن این حرف رو از من چون من کلا ۹۰% گیمریمو تو فایت گذروندم از همین ۳ عنوان معروف بگیر تا DOA , naruto,injustic,blazblue. king of street و خیلیای دیگه که الان یادم نمیاد ولی اگه بخوام همه نکات مثبت و منفیشونو مقایسه کنم تیکن میشه اول و اس اف و کمبت دوم (نظر شخصی) دلایل زیادیم دارم برا حرفم ولی اصلی ترینش اینه که تیکن یه دنییای بی پایان اگه بخوای تو کمبات یا اس اف به چنتا کرکتر مسلط بشی مسلما سریع تر از تیکن چون علاوه به اینکه کامند لیست هر کرکترش چندین برابر بازیای دیگه حرکت داره همون اندازم حرکات مخفی داره که تو کامند لیستش نیست و زمان بسیار زیادی می خواد برای اینکه اول پیداشون کنی و بعد بهشون مسلط بشی

      • Game4Ever گفت:

        با حرفات کاملا موافقم
        من برتری تکن نسبت به فایتینگ های دیگه رو کاملا متوجه هستم هر چند نظر شخصیه ولی چندان هم دور از واقعیت نیست فقط نخواستم چیزی بگم که کاربر مورد نظر رو مجبور به جانب داری کنه و بحث طولانی بشه. ایران هم از اونجاهاییه که درش یه بازیه راحت و خشونت بی پایان برای مردم لذت بخش تره تا یه بازی که احتیاج به زمان برای یادگیری داره مثلا دیدی که توی بازی های فوتبال PES گیمپلی کاملا راحت و بدون دردسر و دور از واقعیت داشت چقدر محبوب تر از فیفاست که یه فوتبال شبیه سازه و برتریش بر کسی پوشیده نیست

  • TekkenGod گفت:

    فعلا کاربرا از قطعی و عدم اتصال به سرورهای بازی شکایت دارن. بعضی از فایت استیک ها هم ظاهرا روی پی سی ساپورت نشدن. خیلیا از بخش تک نفره بازی شکایت داشتن و کم بودن محتوا. تعداد مبارز و لوکیشن و مود های کم. من تو فضای مجازی بیشتر انتقاد دیدم.

  • Double M گفت:

    نظراتو بخونید بازم گیمر در مقابل گیمر اصلا همه فایتینگا خوبن بحثو همین جا بزارید کنار

  • amir gamer 81 گفت:

    از نمراتش معلومه که سازندگان برای ساختن بازی زحمت کشیدن و دیدین نتیجه اش رو هم دیدن!!!!! از نظر من این بازی میتونه تو بهترین بازی مبارزه ای امسال تکن ۷ رو شکست بده

  • TekkenGod گفت:

    یوزر اسکور حسابی اومده پایین . ۴.۳ از ۱۰ . فعلا که نتونسته انتظارات رو براورده کنه تا ببینیم بعدا با انتشار محتوای اضافی چی از آب در میاد . خیلی به نمرات وبسایتها نمیشه اعتماد کرد واسه این بازی . همینا به نسخه چهارش نمره فضایی ۹۴ داده بودن .

  • ali as گفت:

    بهترین بازی مبارزه ایی این نسل تا به این لحظه ناروتو بود هم نمره منتقدا هم نمره کاربرها از این بازی بیشتر بود البته خوبی این انحصاری کنسولی شدن این بود که تو ایران چندنفری ازش دفاع میکنن البته فکر نکنم کسی بجز عاشقین این سبک حاضر بشن رو کنسول این تهیه کنن هر چند من خودم یکی از کسی بودم که رو سگا عاشقش بودم ولی الان بیشتر منتظر تیکن هستم

  • IntOner One گفت:

    به مورد خوبی اشاره کردی داداش،دور از اینکه عنوان Street Fighter توی ژاپن بازی محبوبیه،عنوان Naruto Shippuden Storm 4 هم تونست خوب عمل کنه و تونست نمره کلی ۸۱ بدست بیاره،(به قول گفتنی ناروتو همه حریفه،چه توی انیمه و چه توی بازی گرچه توی انیمه یکم ابهتش اومده پایین)

نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا
نمرات عنوان Street Fighter V منتشر شد (به‌روزرسانی شد) - گیمفا