تماشا کنید: ویدیو جدید Ghost Recon: Future Soldier حقیقت کثیف پشت نمایشهای E3 بازیها را به نمایش میگذارد
تاکنون همه ما کمابیش می دانیم نمایش بیشتر عناوین حاضر در نمایشگاه E3 در واقع نمایش های ویژه ای هستند که به عنوان مدرکی برای موجودیت بازی به کار رفته و این طور که به نظر می رسد تمامی آن ها از ساختار نهایی بازی بسیار بهتر می باشند. حال سوال اصلی اینجاست: آیا تا کنون فکر کرده اید توسعه دهندگان بازی چگونه قادر به خلق چنین دموهای حیرت انگیزی هستند؟ به نظر می رسد وقت آن رسیده تا با حقیقت موجود در پشت این نمایش های حیرت انگیز آشنا شوید. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
یکی از کاربران سرویس یوتیوب با نام کاربری «PtoPOnline» به نسخه نمایشگاه E3 2010 عنوان Ghost Recon: Future Soldier دسترسی پیدا کرده و ویدیویی راجع به این نسخه منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد خواهیم بود که چرا این نسخه خاص از نظر بصری و گیم پلی با نسخه نهایی کاملا متفاوت است. ویدیو به ما نشان می دهد توسعه دهندگان چگونه با اسکریپت بندی رویدادهای مختلف موفق به برش سیکل های پردازنده و کارت گرافیک شده و هوش مصنوعی بازی را غیر فعال کرده اند.
ویدیو پایین بسیار حیرت انگیز و حاوی اطلاعات مفید بوده، بنابراین پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید:
مشاهده آنلاین:
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۴۸۰p
دانلود با کیفیت ۳۶۰p
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
عجب کلکیه جلل خالق 😯 😯 😯
شاگرد خودمه …
:evilgrin:
خوب این که یه چیز عادیه.
تو همه چیز و هر صنعتی تبلیغ بهتر از محصول نهاییه.
حتی توی سینما هم در تریلر ها بهترین صحنه هارو میزارن که همه شیفته بشن.
مثلا دموی واچ داگز که پر بود از انفجار های خیلی زیبا.ولی خود بازی از این انفجار ها کمتر داشت.
غیر فعال کردن هوش مصنوعی هم فکر کنم برای اینه که بازی کننده وسط نمایش نمیره و گندش در نیاد.
در خصوص غیر فعال کردن هوش مصنوعی اگه کسی نظر دیگه ای داره ممنون میشم بگه. ?:-)
آره دقیقا فرض کن وسط کنفرانس یارو بمیره! ملت میخورنش! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
برای این که نمیره کارای خیلی راحت تری مثل بی نهایت کردن سلامتی میشه انجام داد یا قفل کردن موارد مربوط به مرگ نه این که هوش مصنوعی رو غیر فعال کنی
منطقى هم هست داره تبلیغ مى کنه. نمى خواهد که نشون بده شما هم ممکنه هزار بار بمیرید. من تا حالا فکر مى کردم مثل خواننده ها که لب مى زنن این ها که بازى رو تست مى کنن هم ادا در مىیارن و چیزى که پخش مى شه یه ویدیوى از قبل طراحى شدست. البته دور از ذهن هم نیست. من فکر مى کنم تو اون نمایش آنچارتد که میتن حرکت نکرد و تکرارش کردن مى خواستن اطمینان بدن گیم پلى همینه. هرچند من هنوزهم نمى فهمم چطورى اون تستر مى تونست اونقدر بى نقص رانندگى کنه.
هیچ تستری نمیتونست اونقدر زیبا بازی کنه جز Bruce Straley که در گوشه ای تاریک از کنفرانس سونی نشسته بودو بازی رو به رخ میکشید و همونطورم که احتمالن میدونید ایشون کارگردانی بازیهای ناتی داگ رو به عهده داره و یه گیمر حرفه ای هم به حساب میاد
.
در مورد این گزارش هم بگم که یوبی سافت تو اسکریپت نمایشهای بازیهاش سابقه طولانی ای داره و در واقع میشه به عنوان پدرخوانده تمام توسعه دهندگانی که با نمایشهای اولیشون گیمرها رو فریب میدن ازش یاد کرد
شما چرا از هر چیزی بت میسازید
بروس استرلی کسیه که بازی رو کارگردانی کرده خب معلومه که بیشتر از هر کسه دیگه ای با گیمپلی بازی آشناست و میدونه چجوری باید هندلش کنه 😐
ولی اینی که میگن نمایش زنده بازی ها توی e3 اسکریپت شدست یه چیز بدیهیه همه استودیوها اینکارو میکنند چون این هم یه بخش از تلیغات به حساب میاد
تبلیغات*
دقیقا هیچ تستری مثل bruce straley نمیتونست اونقدر زیبا بازی به نمایش در بیاره اون چند دقیقه وقفه هم به خاطر این بود که فضا تاریک بود و straley دسته یک ps4 دگ به اشتباه ورداشته بود 😀
دقیقا مشخص بود از همون روز اول.چون یوبی همین کارشه فقط هایپ. :no: :no: :no: :no: :no:
عزیزم همه شرکت ها همین کارو میکنن 😐
صرفا جهت اطلاع
باز این اومد!!!!!!
هرجا سخن از یوبی سافت است نام سفیر میدرخشد! :-X
اغا سفیره
طوری عصبی هسی انگار یوبی ارث باباتو کشیده بالا
ینی شما از این همه عناوین بزرگ یوب هیچ کدومو بازی نمیکنی
تو درست میگی :yes:
“دقیقا مشخص بود از همون روز اول”
کدوم روز اول؟میشه دقیق بگی برام؟این بازی چند سالی هست که منتشر شده همه هم راضی بودن 😐 😐
اینکه مشخص میکنن توی بازی چه کار هایی انجام بشه تا بازی جلو بره مشکلی نداره.
چیزی که آدم رو داغون میکنه دانگرید گرافیک هست :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
اکثر شرکت ها از این روش استفاده میکنن ولی دم شرکت EA گرم که کمتر گرافیک بازی هاش رو دانگرید میکنه.
حالا چجوری این طرف به این ویدیو دست پیدا کرده ?:-)
واقعا خجالت نمیکشن خودشون با چیت کلک این کار میکنن همیشه فکر میکردم یه گیمر که داره بازی میکنه اما الان نظرم برگشت
مخصوصا هم یوبی سافت که گوتی نشونت میده بعدش میبینی زکی بازی تو ۵۰ تای اولم نیست :laugh:
کاری به این چیزا ندارم ولی الحق والانصاف Ghost Recon فوق العاده بود!
البته همه بازیها اینجوری نیستن مثلا تو سری call of duty ی همچین صحنه هایی داریم هوش مصنوعی هم خیلی خوب عمل میکنه
این دیگه از کم کاری یوبیسافته همین کارارو کردن که اخرش رسیدن به unity
واقعا مایه ابروریزی ی شرکته اونم شرکت بزرگی مثل یوبیسافت
هیچ وقت از یوبیسافت خوشم نیومده هیچ وقت
ماشالا کلا یوبی چند وقتیه خیلی مسخره کاراش اون از دانگرید تکسچر های بازی ها اونم از عرضه اساسین باگز !!! اخرین نسخه عالی اساسینی که بازی کردم Reveliton بود ! ازیو کجایی که یوبی گند زد به تاریخ و اباهت این بازی !