شهر Crakdown 3 محیطی شگفت انگیز و بزرگ دارد
طی پادکستی که امروز منتشر شد، سازندگان عنوان Crackdown 3 در مورد بازی و شهر این عنوان صحبت کردند و در کل اطلاعات مفیدی از این عنوان منتشر شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
ما دریافتیم که مناطق مختلفی در شهر وجود دارد که نسبت به مردمی که در آن زندگی میکنند (حتی بیش از بازیهای پیشین) متمایز هستند. برای مثال، اگر وارد منطقهای شوید که در آن بیشتر آدمهای بد و خلافکار باشند، از ساختار ساختار ساختمانهای آن منطقه متوجه میشوید. در طرف دیگر مناطق و سیستمهایی مانند سیستم مترو یا سیستم نیرو وجود دارند که بازیباز میتواند با آنها تعامل داشته باشد و تجربه کاملا متفاوتی خلق کند.
محیطهای بازی تنها از نظر ساختار و استایل با یکدیگر متفاوت نیستند بلکه از نظر جمعیت نیز متمایز هستند. زمانی که بازی را شروع میکنید میتوانید به مناطق وسیع آن دسترسی داشته باشید و فضاهای ساختاری متفاوتی را میبینید و ممکن است در یک مکان اتفاقی را مشاهده کنید که در مکانهای دیگر رخ ندهد. قصه گویی محیطی بازی نیز در قسمت سوم بسیار بیشتر از قسمتهای پیش است.
برای واقع گرایانهتر شدن شهر، ترتیب زمانی در ساخت آن اعمال شده است. سازندگان ابتدا یک ساختار قدیمی تر خلق کردهاند و بعد شهر را با لایههای مدرن و پیشرفته تزئین کردهاند. این کار، صحنهها و فضاهای شگفت انگیزی در شهر خلق کرده است که بازیبازان فهم خوبی از آن بدست میآورند و اتفاقات شهر را درک میکنند. سکوهای محرک، آسانسورهای بزرگی که در کنار آسمان خراشها بالا و پایین میروند مونوریلها و… مسیرهای بازی را میسازند و در برخی مواقع به نفع بازیباز است که از آنها استفاده کند. وسایل سریعی نیز در بازی وجود دارند که میتوان از آنها استفاده کرد.
تیم سازنده همچنین برروی عاقبت دزدین وسایل از ساختمانها یا استفاده از آنها برای ضرب و شتم کار میکند و تعداد عناصری که بازیبازان با آن تعامل برقرار میکنند، افزایش میدهد. شهر جدید Crackdown 3 بسیار وسیع شده و بسیار پویا است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
ممنون بابت خبر
این بازی برا چه پلتفرم هایی منتشر میشه؟ :yes: :yes: :yes:
اکس باکس ولی امکان داره برای ویندوز هم بیاد مثل کوانتوم بریک ولی تا الان مایکروسافت چیزی نگفته که برای ویندوز میاد یا نه
بهش امید ندارم
تنها نکته مثبتش تخریب پذیریش هست :no:
ایول از اون بازی هایی هست که پتانسیل بالایی داره و تخریب پذیری۱۰۰ درصد که اولین باره داره توی یه بازی اتفاق می افته من بهش امید دارم
من چند تا تریلر ازش دیدم که واقعا افتضاح بود تخریب پذیری کیلو چند مهم گیم پلی که در حد سیب زمینی
دیگه داداش هر کسی نظری داره من خوشم اومده ازش ولی با این وضع اینترنت فکر نکنم بشه تجربش کرد حالا تا بیاد معلوم میشه خوب هست یا سازنده داره فقط هایپ میکنه
بله دوست عزیز هر کسی نظری داره و نظر شما هم قابل احترام
اتفاقا این بازی اگر در نسخه های قبل یک نکته مثبت داشت همین گیم پلی ش بود! این بازی نه داستان درست حسابی داشت نه موسیقی خوبی که پس زمینه باشه نه گرافیک به اون شکل چشم نواز و تنها نکته مثبتش گیم پلی ش بوده!!(البته این هایی که میگم مربوط به نسخه های قبله و نمیدونم این نسخه این ضعف ها رو داره یا نه)
نظر شما هم قابل احترام دوست عزیز
منتظر تایید برای pc هستیم 😀
تایید هم بشه بخش آفلاینش چنگی به دل نمیزنه! طبق گفته خودشون اون تخریب پذیری اصلا امکان نداره با سخت افزارهای فعلی ( البته اونا xbox رو گفته بودن، بهتره همه چیز رو کامل بگم )… از نظر داستان سرایی که بهتره صحبتی نکنم… آنلاین هم بخوای بازی کنی و ۱۵۰ ۲۰۰ پول بدی، یه اینترنت درست حسابی به معنای واقعی میخوای… اگه همه ی اینارو داری، پس اگه تایید شد نوش جونت!!! حال کنی..
ممنون که کامنت رو خوندید…
نسخه ۱ : بد نبود
نسخه ۲ : بد
نسخه ۳ : ببینیم چی میشه !