فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا

فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید

امیرحسین دهنوی
۲۳:۲۸ ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا

امروز شاهد تایید شدن عنوان موردانتظار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی بودیم. این تایید باعث بازخوردهای متفاوتی از سوی طرفداران اکس باکس شد و حال فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس، در حساب رسمی توییتر خود به طرفداران پاسخ داده است.

به‌نظر اسپنسر بازی‌باز بیشتر باعث می‌شود به‌طور کلی اکوسیستم بزرگ‌تر و بهتری ایجاد شود:

من از زمان GDC (کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌ها) این را می‌گویم که بازی‌باز بیشتر باعث می‌شود بازی‌های بیشتری ساخته شود و اکوسیستمی بزرگ‌تر و بهتر ایجاد شود.

در ادامه نیز او بار دیگر تاکید داشت که یکی از هدف‌های اصلی ‌آن‌ها بهبود تجربه کنسول است.

ما می‌خواهیم تجربه بازی برروی کنسول را عالی کنیم.

طبق گفته‌های اسپنسر بازی‌بازان اکس باکس وان و ویندوز ۱۰ تمرکز اصلی مایکروسافت هستند:

بازی‌بازانی که برروی ویندوز ۱۰ و اکس باکس وان بازی می‌کنند، تمرکز اصلی ما هستند.

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که اکس باکس بیشتر از همیشه مورد توجه مدیرعامل مایکروسافت است:

مدیرعامل ما بیشتر از همیشه تمرکز خود را برروی اکس باکس گذاشته است.

در ادامه یکی از طرفداران اکس باکس وان به این نکته اشاره داشت که بخاطر عرضه بازی برروی رایانه‌های شخصی، پیش‌خرید اکس باکس وان خود را لغو نموده است. اسپنسر به او چنین پاسخ داد:

شما پیش‌خرید بازی‌ای که می‌خواستید تجربه کنید را بخاطر اینکه شخصی دیگر می‌تواند برروی ویندوز آن را تجربه کند کنسل کردید؟

اسپنسر اعلام داشت که او می‌خواهد بهترین مکان را برای بازی‌بازان ایجاد کند:

من بارها گفته‌ام، هدف ما این است که بهترین مکان را برای بازی‌بازان ایجاد کنیم نه اینکه دیواری بین آن‌ها بکشیم.

مدیرعامل اکس باکس اعلام داشت که او طرفداران سرسخت اکس باکس را درک می‌کند:

من احترام زیادی به طرفداران سرسخت برند اکس باکس دارم و شور آن‌ها را درک می‌کنم. هدف اصلی ما عالی نمودن اکس باکس است.

اسپنسر دلیل دیر اعلام شدن نسخه رایانه‌های شخصی Quantum Break را چنین بیان کرد:

ما به مدت دو سال است که درحال تکامل استراتژی‌های خود هستیم. سعی داشتیم در GDC یا Gamescom اعلام کنیم؛ من بازخورد شما را در رابطه با دیر اعلام کردن نسخه رایانه‌های شخصی قبول دارم.

او در مورد بازی چنین گفت که بسیار خاص است:

تمرکز برروی کیفیت Quantum Break عالی است. بازی واقعا خاص است.

اسپنسر در مورد انتخاب بین اکس باکس وان یا رایانه‌های شخصی برای تجربه Quantum Break چنین گفت که خرید یک کنسول بسیار ارزان‌تر از خرید یک رایانه‌ شخصی High End است:

هزینه لوازم یک رایانه‌شخصی High End هم‌سان با یک کنسول نیست. بازی‌باز برروی کنسول بازی می‌کند چراکه عاشق آن است، همینطور نیز برای رایانه‌های شخصی.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از انتشار Quantum Break برای رایانه‌های شخصی می‌گوید - گیمفا