از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا

از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف

امید آریایی
۱۴:۳۶ ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا

امیرحسین فصیحی، مدیر عامل شرکت فن افزار شریف، یکی از شناخته شده ترین افراد در جامعه بازی‌سازی ایران است و بسیاری از بازی‌بازان خارجی، صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران را با نام عناوین تیم ایشان می‌شناسند. شرکت فن افزار شریف در کارنامه خود بازی های موفقی همچون Garshasp و Shadow Blade را دارا و عناوینی همچون Children Of Morta و Epic Of Kings را در دست ساخت دارد. حال وبسایت گیمفا افتخار یک مصاحبه با آقای فصیحی را داشته است.

photo 2016 02 12 01 28 31

امیرحسین فصیحی

ممنون و سپاسگذار هستیم که وقت گران‌بهای خود را در اختیار ما قرار داده‌اید، لطفا خودتان را برای ما معرفی نمایید.

سلام، ممنون از این فرصت که در اختیار بنده قرار دادید. امیرحسین فصیحی هستم، یکی از موسسان شرکت فن افزار که فعالیت خودمان را از سال ۸۲ آغاز کرده‌ایم و از سال ۸۵ نیز در زمینه تولید بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کنیم.

Garshasp یکی از اولین بازی هایی بود که دید مخاطبان را نسبت به عناوین ساخت کشورمان تغییر داد. با توجه به این‌که Garshasp اولین بازی ساخته شده توسط شما بود، چگونه جرأت ساخت عنوانی به این بزرگی در آن سال‌ها را به خود دادید؟

به عنوان اولین تجربه ساخت یک بازی و با دانش کمی که داشتیم خیلی به آخر و عاقبت پروژه فکر نمی‌کردیم و صرفا تلاشمون این بود که حد و مرزهای توانایی خودمون رو محک بزنیم. شور و شعفی که در تیم گاهی بیشتر شبیه جنون بود. قطعا انتخاب پروژه ای با آن ابعاد برای تیم های کم تجربه و کوچک کار مناسبی نیست ولی تجربه Garshasp در نهایت برای ما بسیار ارزشمند بود.

در حال حاضر شما در زمینه انتشار نیز وارد شده‌اید. می‌توانید کمی توضیح بده‌اید، که چه شد تصمیم به ناشر شدن گرفتید و بازی هایی که تایید می‌کنید باید چه مواردی را در بطن خود داشته باشند؟

برای عرضه بعضی از پروژه های خودمان روی بعضی از پلتفرم ها نیازمند این بودیم که خدمات ناشر را خودمان انجام بده‌ایم، برای بعضی از پروژه ها هم با سایر ناشران تعامل کردیم. به مرور متوجه شدیم که خدمات مربوط به انتشار بازی را باید جدی‌تر بگیریم و در ابتدا به فکر تشکیل یک دپارتمان در شرکت شدیم که این کار را بصورت منسجم‌تر انجام دهد، پس از اندکی به این نتیجه رسیدیم که این خدمات می‌تواند به بسیار از تولید‌کنندگان دیگر کشورمان کمک کند و در نهایت منجر به تاسیس یک مجموعه جدید برای انتشار بازی شد.

در مرحله اول ما تمایل داریم که با تیم‌های خوب تعامل کنیم، تیم خوب حتما بازی خوب خواهد ساخت. شاید بازی اول نه ولی بازی دوم به بعد حتما خوب خواهند بود. تولید بازی های با کیفیت همواره هدف ما هست و چشم انداز ما هم ساخت بازی برای انتشار در خارج از کشور و رقابت بین المللی است.

hqd9laqw4cmr878x0z z96kyq

بازی Children Of Morta موفقیت‌های بسیار خوبی در کیک‌استارتر داشت. شنیده شده این بازی توسط تیم مستقل پروژه “خیابان‌های خونی” استارت خورده  و بعد فن افزار وارد عمل شده است. ممکنه کمی در این مورد توضیح دهید؟

شروین رحیمی‌راد که طراح بازی شمشیر تاریکی بود، با دوستانش تیمی تشکیل داده بودند و بر روی پروژه خیابان های خونی کار کردند، پس از اینکه آن پروژه به اتمام رسید شروین و بقیه دوستانش به فن افزار پیوستند و ایده پردازی پروژه بعدی را آغاز کردند. پس از چند ماه بررسی ایده های گوناگون نهایتا ایده بازی فرزندان مورتا متولد شد. نه ماه پس از آن هم پروژه را روی کیک استارتر معرفی کردیم. در حال حاضر هم بقیه اعضای شرکت هم به این پروژه پیوسته‌اند و کار اصلی فن افزار محسوب می‌شود.

“شوهی یوشیدا” رییس استودیو‌های جهانی شرکت سونی از بازی Children Of Morta حمایت کرد. چگونه چنین چیزی ممکن شد و چه کار‌هایی از سوی شما برای این موفقیت انجام شد؟

برای اطلاع رسانی و بازاریابی پروژه ما انواع فعالیت‌ها را انجام دادیم و به بسیاری از اشخاص معروف در صنعت بازی سازی نیز پروژه را معرفی کردیم و خیلی از آنها هم از کار حمایت کرده و در اطلاع رسانی به ما کمک کردند. در مورد شوهی یوشیدا ما خودمان هیچ کاری نکردیم٬ یکی از علاقمندان به بازی در توییتر بازی را به او معرفی کرد و او هم از کار حمایت کرد.

همان‌طور که می‌دانید بازار نشر فیزیکی بازی های ایرانی کاملا مرده است! شما در یکی از مصاحبه‌های اخیر گفته بودید ممکن است در زمینه نشر دیجیتال فعالیت خود را ادامه دهید، کمی در خصوص این موضوع به ما توضیح می‌دهید؟

قطعا معتقد هستیم که تنها راه نجات وضعیت پخش بازی های رایانه های شخصی راه اندازی سیستم پخش دیجیتال بازی ها است. ما هم پس از حدود ۵ سالی که پیشنهاد ساخت این سیستم را به هر کسی می‌توانستیم دادیم نهایتا تصمیم گرفتیم که خودمان هم روی آن کار کنیم.

به نظر شما ما باید به سمت ساخت بازی‌های کوچک موبایلی برویم یا به سمت بازی‌های بزرگ؟

بازی‌های کوچک‌تر برای تیم های کوچک تر و کم تجربه حتما تصمیم خوبی است ولی به نظر من برد اصلی کشور ایران در ساخت بازی های بزرگتر و پیچیده‌تر و با معنی‌تر است. جایی که می‌توانیم از فرهنگ و هنر غنی خودمان و جوانان با استعدادی که داریم بهترین استفاده را بکنیم.

مسئله دیگری که وجود دارد، عدم وجود پخش دیجیتال برای بازی های رایانه‌های شخصی است که در صورت برطرف شدن این مشکل دیگر چرخه تولید بازی های رایانه های شخصی هم مانند موبایل راه می‌افتد.

 

shadowblade 4 605x

برای بازی Shadow Blade چه برنامه‌هایی دارید و قرار است شاهد چند نسخه دیگر از این بازی باشیم؟

نسخه Shadow Blade: Reload در روز ۲۲ بهمن در فروشگاه اپ استور برای iOS قرار خواهد گرفت. نسخه مک آن حدود ۱۰ روز بعد از آن، ۳۰ روز بعد نسخه اندروید و امیدواریم به زودی هم نسخه پلی‌استیشن ۴ نهایی شود، ممکن است که نسخه ویتا نیز در دسترس قرار گیرد. فعلا برنامه مشخصی برای ساخت نسخه بعدی تنظیم نکرده‌ایم.

خیلی از سایت های دانلود ایرانی دانسته و ندانسته بازی Shadow Blade شما را برای دانلود گذاشته‌اند. نگاه شما نسبت به این موضوع و نبود قانون کپی رایت چیست؟

نبود قانون کپی رایت به نظر من کلا ضرر جدی به کل کشور زده است، هم از نظر اقتصاد صنعت و هم از نظر فرهنگی. بدترین اتفاق تلقین نوعی کم ارزشی در جامعه برای کارهای نرم افزاری است که به ضرر همه خواهد بود. تولید نشدن محصولات خوب در این زمینه در کشور در نهایت به ضرر مصرف کننده خواهد بود نه فقط برای بازی و نرم افزار بلکه برای فیلم و موسیقی هم اینطور است. در خصوص Shadow Blade هم کمتر کسی می داند که این بازی ایرانی هست و حتی در قسمت نظرات کاربران نسخه کافه بازار هم هر از گاهی دعوایی بین کاربران سر این موضوع صورت می گیرد! حتی اخیرا یک نفر به ما ایمیل زد و کلی ناسزا گفته بود که چرا شما می خواهید کلاه بذارید سر مردم و می گویید که این بازی رو ساخته‌اید. این بازی ژاپنی هست و شما فقط ترجمه کرده‌اید.

خود شما به چه سبک بازی‌هایی علاقه دارید؟ می‌شود ۳ تا از بازی هایی که خیلی دوست دارید نام ببرید؟

علاقه من بیشتر به سبک RPG و استراتژی است البته Action Adventure های زیادی را نیز دوست دارم. سری بازی‌های  Diablo  ،God of War و XCOM از عناوین مورد علاقه بنده هستند. دیوانه بازی NBA 2K16 نیز هستم 🙂

 

game1new1

Epic Of Kings

زمانی که در سایت رسمی شما کاوش می‌کردیم به عنوان Epic Of Kings برخوردیم که بازی بسیار با کیفیتی برای سیستم عامل Android  و iOS  به حساب می‌آمد. لطف می‌کنید کمی در مورد این بازی توضیح بده‌اید؟

این بازی در واقع یک داستان جدید از گرشاسپ است که برای پلتفرم موبایل ساخته شده است. کنترل های بازی ساده شده به نحوی که بر روی موبایل به سادگی قابل بازی کردن باشد. هدف این بوده است که بازی بر روی گوشی‌ها از گرافیک بسیار خوبی برخوردار باشد. Epic Of Kings پروژه‌ای است که با همکاری آقای پویا دادگر، اولین کسی است که بازی سازی جدی در ایران را انجام و سری بازی‌های پایان معصومیت را تولید کرده است، انجام داده‌ایم. برای ساخت این بازی از ‌Unreal Engine 4 استفاده شده و قرار است که ۲۹ بهمن ماه در اپ استور عرضه بشود.

 

یکی از مهم ترین مراحل ساخت یک نرم افزار یا بازی، تست آن است. که بعد از ساخته شدن محصول معمولا علاوه بر اعضای سازنده آن، توسط تستر‌های حرفه‌ای نیز آزمایش می‌شود. اما متاسفانه در اکثر بازی‌های ایرانی مشاهده می‌کنیم که تست بازی به خوبی انجام نمی‌شود و محصول نهایی مشکلات بسیار عجیبی دارد. ما گیمر‌های خوبی در داخل کشور داریم به نظرتون چرا از این ظرفیت استفاده نمی‌شود و چطور باید از آن استفاده کنیم؟

اتفاقا ما الان در حال تشکیل تیم تست داخلی هستیم و تمایل داریم که از گیمرهای خوب برای این موضوع استفاده کنیم. حتما خیلی فکر خوبی است. این معمولا از کارهایی است که وظیفه ناشر است و تولید کنندگان معمولا به دلیل اینکه شدیدا درگیر تولید و مشکلات آن هستند خیلی فرصتی برای سازماندهی این موضوع را ندارند.

آقای فصیحی خیلی از بازی‌سازان به من گفتند که از شما بپرسم؛ راز موفقیت شما در چه است که تا به حال پروژه ضعیف از شما ندیده‌ایم! شما به عنوان یک بازی‌ساز موفق و نسل اولی، برای توسعه دهندگانی که قصد دارند به تازگی بازی‌سازی را شروع کنند چه پند‌هایی دارید؟

خب ما خیلی هم موفق نبوده‌ایم ولی اگر هم اتفاق خوبی افتاده باشد فقط به خاطر وجود تیم خیلی خوب بوده است. نکته‌ای هم که در تیم بازی سازی لازم است وجود داشته باشد فرهنگ تیمی صحیح است. ما این شانس را داشته‌ایم که این اتفاق برای ما افتاده و اشاعه پیدا کرده است. خود این موضوع سرفصل خیلی جدی و طولانی است.

به نظر من زمان خیلی خوبی برای آغاز بازی سازی است اکنون شدیدا پیشنهاد می‌کنم که علاقمندان تیم تشکیل دهند و روی پروژه‌هایی که در ذهن دارند کار کنند. خیلی از پروژه اول انتظار نداشته باشند و سعی کنند که با هم بمانند و هر چه سریع‌تر تجربه کسب کنند. حتما هر پروژه آنها از قبلی چندین برابر بهتر خواهد بود. حتما هم پروژه‌ای انتخاب کنند که با توانایی های تک تک افراد تیم متناسب باشد. کمی هم شجاع باشند.

آینده صنعت بازی‌سازی در ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟  فکر می‌کنید روزی ما هم بتوانیم مثل لهستان پیشرفت چشم گیری داشته باشیم؟

اتفاقا به نظر من بهترین الگو برای ایران، لهستان است. من قطعا یقین دارم که این موضوع ممکن بوده زیرا هیچ مشکلی سر راه ساخت بازی های فوق العاده در ایران وجود ندارد. تیم‌ها فقط خودشان می‌توانند برای خودشان مانع شوند.

ممنون از این‌که وقت ارزشمند خود رو در اختیار ما گذاشتید و به عنوان حرف پایانی اگر سخنی یا پیامی برای خوانندگان دارید، لطفا بیان کنید.

خیلی سپاسگزار هستم از شما و برای سایت خوبتان آرزوی موفقیت دارم.

 

 

 

در انتها جا دارد که از شما خوانندگان و کاربران وبسایت گیمفا که تا انتهای این مصاحبه با ما همراه بوده‌اید نهایت تشکر را داشته باشیم.

با تشکر از سرپرست کل تحریریه، محمد رضا صحرایی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا
از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • amir gamer 81 گفت:

    چه سوپر مردی بوده !!!!! قهرمان ایرانه مگه نه دوستان؟؟؟؟

  • mahdi.gamer77 گفت:

    موفقیتش نابودم کرد
    ولی خدایی خوب پیش میرن ولی پیشرفتشون باید بیشتر شه

  • amir gamer 81 گفت:

    اره فکر کنم حداقل تا ۲ سال دیگه میتونن یه بازی خیلی خوب با ایده های خوب بدن بیرون

  • 8Prince گفت:

    احسنت.
    مصاحبه‌ی زیبایی بود. ولی به نظر بنده اگر قراره پیشرفت کنیم بهتره دور بازی های اندروید رو خط قرمز اونم پر رنگش، بکشیم. بازی های اندروید هرچقدر هم که ایده‌ی خوبی داشته باشه مسلما نمیتونه موفق ظاهر بشه چون اصولا سیستم عامل اندروید و IOS بازیاش جنبه‌ی تفریحی داره و از ریشه و ایجور حرفا توش خبری نی.
    در کل صدبار گفتیم باز هم میگیم : اگه می‌خواین پیشرفت کنین و بازیهاتون خوب فروش بره بجای اینکه این همه بازی اندروید بسازید بیاین چنتا سازنده و گروه رو متحد کنین و یه بازی معرکه بیرون بدین تا هم ما بازیباز ها کیف کنیم و هم یه پیشرفتی محسوب بشه. نمونشم همین ارتش های فرازمینی که بنظرم حداقل در بخش گرافیک خیلی خوب کار شده بود.

    در کل ممنون از مصاحبه.

    • Mohsen7_3_0 گفت:

      من با نظر شما موافقم.کاملا اما به دلایلی باید عمیقتر نگاه کنیم.
      ببینید یه مثال ساده ما الان چند تا فیلمنامه داریم غیر این باشه که خوب همیشه خوب میمونه و بر بد پیروز میشه؟اگرم داریم چطوری ساخته شده.ما توی یه داستان پلیسی میبینیم شخصیتا یه روال همیشگی رو در پیش میگیرن ولی توی یه فیلم مثل training day قضیه کاملا متفاوته.این مساله درمورد بازی ها هم اتفاق میوفته.شدیدا روی داستان پردازی و کاراکترا تاثیر میذاره.وقتی میگن بازی هنر هشتمه فقط نه به خاطر ترتیب ورودی که به هنرها داشته بلکه نزدیکی ای که با سینما پیدا کرده و در عین حال راه خودشو طی کرده(گاهی با سینما قاطی شده اما در مجموع گیم همیشه خود گیم بوده)
      خیلی وقت پیش بهم گفتن یه تیم جوان داره روی یه بازی داستان محور و عالی کار میکنه(یه چیزی مثل اساسین) اما به دلایلی اجازه ساخت نگرفتن چرا؟به دلیل اینکه نتونستیم هنوز تغییراتی رو درخودمون ایجاد کنیم.مشکل حتی بودجه هم نیست خیلی اساسی تر از اینهاست که ما میبینیم
      یه بازی مثل ارتشهای فرازمینی سالها روش کار میشه و خوب از آب درمیاد اما آیا میتونیم همیشه ارتشهای فرازمینی تولید کنیم و میتونیم همیشه جنگهای بدون مرز بسازیم؟مسلما نه کافیه به داستان های اساطیری خودمون یه نگاهی بندازیم ببینیم واقعا ایده گرفتن از داشته هامون بهتره یا وقت گذاشتن روی ایده پردازی.تا بخوایم روی یک داستان فوق العاده مثل ضحاک کار کنیم که میشه دست کم ۳ تا آر پی جی ازش درآورد بحث کاراکترا میاد وسط که آیا همه قراره مذکر و مرد رزم باشن یا کاراکتر مونث هم توی بازیه؟!؟سریعا جبهه میگیریم.و سریعا کارو متوقفش میکنیم.چون نباید مدل سازی کرد!حتی میخواد یک npc عادی باشه
      یکی از دلایلی که بازیسازا به گوشی ها روی آوردن همین موضوعات بوده.ما نمیتونیم توی یک داستان چالش و پیچیدگی مطرح کنیم همیشه باید چیزی که رو که اول دیدیم اخر هم ببینیم.
      بنده به این صنعت امیدوارم چون تا به الان ثابت کردن با کمترین ها تونستن بهترینهارو در نوع ایرانی بسازن اما دست بازیسازی و خیلی چیزای دیگه بسته س و لازمه ی پیشرفت چشمگیر تغییر در خودمون هست که امیدوارم حاصل شه.

  • amir gamer 81 گفت:

    ببینید الان بعضی از بازی ساز های ایرانی هستن که دارن واسه PC بازی میسازن که میتونم به جرات بگم واقعا خوب از آّب در اومده ولی در مورد اندروید خدمت شما عرض شود که اتفاقا واقعا پایه بازی های خوب ایرانی از همین اندروید بوده البته تو شوتر اول شخص

  • Tolkien گفت:

    شمشیر تاریکی واقعا یک بازی عالی بود کنترلش که محشر بود گیمپلیش هم عالی بود مخصوصا انیمیشنای مبارزه ها خیلی هیجان انگیز بود. فقط دو تا بدی داشت
    ۱- تقریبا داستان نداشت
    ۲- سیستم ارتقا و خرید هم نداشت
    ۳- (البته اینو نمیشه به عنوان یه مشکل دونست) ا :-/ از فرهنگ ایرانی استفاده نشده بود مثلا قهرمان بازی ژاپنی بود یا مثلا پوستر ها ی روی دیوار ها تو بازی یخورده مشکل داشت!! 😀 😀 :rotfl: (شوخی 😀 :rotfl: )

    • eljugador گفت:

      کاملا موافقم با نظر شما
      بازی خیلی خوبی بود و روی اندروید دو بار خریدمش
      اتفاقا من دوست دارم رو مورد سه شما تاکید کنم خیلی لذتبخش تر بود اگه از فرهنگ ایرانی استفاده میشد
      فرهنگ ژاپنی بازی مشکلی نداشت و خیلی هم عالی بود ولی اگه با فرهنگ ایرانی بود منو بیشتر به وجد میاورد

  • Tolkien گفت:

    بازی اپیک آف کینگز برا اندروید هم میاد؟

  • amir gamer 81 گفت:

    شمشیر تاریکی یه بدی دیگه هم داشت حجمش زیاد بودالبته تو بازار حتی با پول هم بود

  • تیم فن افزار شریف با کسب موفقیت‌های متعدد در عرصه داخلی و خارجی پاسخ دهان پرکنی به مسئولینی که سرمایه گزاری بر روی صنعت بازی‌های ویدیویی را مضحک و نشدنی می‌دانستند، داد.
    در داخل کشور جوانان ماهر و بااستعدادی یافت می‌شوند که با کمترین امکانات، بهترین را ارائه داده‌اند. اگر این جوانان را باور داشته باشیم و به اهمیت بالای صنعت بازی‌های ویدیویی داخلی پی ببریم، می‌توانیم پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنیم و افتخار آفرین شویم.
    به نوبه خودم به جناب فصیحی بابت تلاش‌های بی‌وقفه و مدیریتی نوین و تیم فن افزار شریف تبریک عرض می‌کنم.

  • Arash555 گفت:

    خیلی وقته شمشیر تاریکی رو از بازار خریدم ولی آپدیت هایی که برای گوگل پلی دادن ، بعد از این همه مدت، برای کافه بازار ندادن . بهشون از چند طریق گفتم ولی فقط میگن میدیم :no: . هنوز بعد از این همه مدت کاری نکردن :no:.( آخرین آپدیت گوگل پلی ۱.۵ هست که یه مرحله اضافه داره . ) تازه هرچی از بازی می گذشت به جای این که قیمت بازی کاهش پیدا کنه هی زیادترش می کنن :no: .

  • استودیوی فن‌افزار شریف واقعا بازی‌های بزرگی رو ساخته که این نشان دهنده توانمند بودن تیم سازنده هست. از آقای امیرحسین فصیحی بابت زحماتشون تشکر می‌کنم و امیدوارم باز هم بازی‌های بزرگ بسازند و موفق باشند.

  • از تلاش بی وقفه و زحمات شبانه روزی تیم فن افزار شریف بسیار سپاسگزارم
    یقینا با وجود شرکت های بزرگی مثل فن افزار شریف و موفقیت های کم نظیری که این شرکت
    در عرصه بازی های ویدیویی داخلی به دست آورده است، آینده بسیار روشنی در انتظار صنعت بازی
    های ویدیویی داخلی بوده و مطمئن هستم با اختصاص منابع و به کارگیری نیروهای متخصص، این
    صنعت در آینده ای نزدیک به موفقیت های بیشتر و بالاتری دست پیدا خواهد کرد

  • Garshasp اولین بازی ایرانی بود که خریدم…. :-* :yes:

    خسته نباشید. به امید پیشرفت بیشتر شما و به قول خودتون « تولید بازی های بزرگ »…
    منتظر خبرهای خوش و بزرگی از جانب شما هستیم….. 😉

  • CyberPunk گفت:

    shadow blade اگه برای ps4 بیاد حتما میگیرم ، تازه تریلر شو دیدم خیلی حال کردم باش :yes:

از خلاقیت تا موفقیت | مصاحبه با امیر حسین فصیحی مدیر عامل شرکت فن افزار شریف - گیمفا