نمرات عنوان Firewatch منتشر شد: موفقیت نگهبان آتش
بالاخره روز موعود فرا رسید و عنوان پر سروصدای Firewatch منتشر شد. طبق معمول وبسایت ها و نشریات معتبر سرتاسر جهان بازی را مورد نقد و بررسی قرار داده و امتیازات این عنوان را مشخص کردند. حال وقت آن رسیده تا بفهمیم هایپ های فراوان بازی واقعیت داشته یا چیزی جز وعده های پوچ نبوده اند. برای مشاهده نمرات بازی با گیمفا همراه باشید.
Firewatch که اولین عنوان استودیو مستقل کامپو سانتو (Campo Santo) محسوب می شود، از همان لحظه رونمایی تا کنون سروصدای زیادی به پا کرده و انتظارات فراوانی از آن می رود. بازی بالاخره فردا منتشر شده و طبق نقد و بررسی های انجام شده، Firewatch حرف های فراوانی برای گفتن دارد.
Firewatch یک عنوان ماجرایی مدرن است که از سبک بازی های استودیو مطرح تِلتیل (Telltale) الگو گرفته و با ایجاد نوآوری هایی در این سبک، شما را در دنیای خود غوطه ور می کند. شخصیت اصلی بازی هانک (Hank) نام داشته و یک نگهبان آتش تازه کار در دهه ۸۰ میلادی است. شخصی که این شغل را برای رهایی از مسئولیت شخصی که برعهده دارد قبول کرده است.
جلوه های بصری برجسته و دیالوگ های روان از دلایل اصلی محبویت بازی میان مردم است.
در پایان شما را به مشاهده نمرات بازی دعوت می کنیم:
میانگین نمرات بازی: ۸۳
امتیاز ۹۳ از ۱۰۰ :IGN
این بازی در میان یکی از بهترین عناوین سبک قصه گوی اول شخص قرار گرفته و به ما یادآوری می کند که روایت داستان در بازی ها به شرط قرار گرفتن در دستان شخص درست، چه کارها که می تواند انجام دهد. این یکی از عناوینی است که هر یک یا دو سال آن را مجددا به خاطر مناظر بسیار زیبا و شخصیت های خاطره انگیز تجربه خواهید کرد. درست مانند یک کتاب خوب.
دیگر نمرات بازی:
God is a Geek – 95
GamesBeat – 95
GameGrin – 90
GamingTrend – 90
Hardcore Gamer – 90
Game Rant – 90
Lazygamer – 85
PC Gamer – 85
Polygon – 85
IGN Spain – 82
3DJuegos – 80
Post Arcade (National Post) – 80
GameTrailers – 80
Destructoid – 80
GameWatcher – 80
Guardian – 80
DarkZero – 70
GameSpot – 70
Power Unlimited – 70
The Daily Dot – 60
Firewatch فردا برای رایانه های شخصی (ویندوز، لینوکس و مک) و کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند در صورت تقاضای فراوان، بازی برای اکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
عاااااااااااااالیییییه 🙂 🙂 🙂
دوست میدارم :yes: :yes: :yes:
این بازی نشون داد با انجین های نسبتا ضعیفی مثل unity هم میشه بازی های با کیفیتی ساخت :yes:
یونیتی ضعیف نیست سبکش فرق داره
مثل این که موسیقی کلاسیک رو با جاز مقایسه کنی !
یونیتی اغلب برای بازی های موبایلی استفاده میشه و کار باهاش راحت تره ولی این ربطی به قدرت انجین نداره چون برای اون کار بهینه شدس نه این که باهاش بیان و بتلفیلد بسازن !
باهات موافقم :yes:
به نظر میرسه داستان بازی بهترین بخشش هست … نمراتش هم خوب شده
صبر میکنم یه تخفیف درست حسابی بخوره بعد میخرمش
فعلا بازی هم زیاده برای بازی کردن
دوستان این بازی از گرافیک هنری زیبایی بهره میبره همچنین خلاقیت توش موج میزنه در کل از نمره ign هم میشه فهمید که بازی خوبیه! اما فاز game spot رو درک نمیکنم توی نمره دهی به این دو سه بازی اخیر که مستقل بودن نمره ۷۰ داده بدون در نظر گرفتن اینکه این بازی مستقله! باید از سازنده های این بازی ها حمایت کرد که با امکانات کمتر، عناوین خلاقانه تری نسبت به بازی های شرکت های بزرگ میسازن!
عجب نمره هایی هم گرفته ها
نِـــــه باریکلِا
زهتاب مثل من از زندان ازاد شدی زبون باز کردی :rotfl:
کنگر جون من چن تا از قسمتا رو ندیدم. میشه بگی چرا سیروس و بهروزه و خودت دیگه نیستی؟؟؟ 😀
سیروس رو که نمیدونم
ولی منو بهروز رفتیم سه شو رو بسازیم
بارنامش باس خودمه
خدا کنه drm نداشته باشه
:pain: :pain:
تریلرش که خیلی جالب بود یکی از جذاب ترین دیالوگ گویی ها رو داشت.انگار خودت تو بازی بودی.
در یک کلام برای من تجربه فوق العاده ای بود تاثیر گذار فکر نکنم هیچ وقت این بازیو فراموش کنم از سانده هاش کمال تشکر رو دارم.
محدودیت ها همیشه باعث خلق آثار ارزشمندی میشه که ذهن بشر رو سالها در گیر خودش می کنه. :yes: :yes: