مارتین سالین درباره چگونگی بازیساز شدن خود صحبت میکند
بیشتر بازیبازان، مارتین سالین را به خاطر حضور مضطربانه در هنگام معرفی بازی Unravel در سال گذشته میشناسند. حال، سالین در مورد چونگی بازیساز شدنش صحبت میکند. صحبتهای جالب و خواندنی. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
او در ابتدا فکر میکرد که بازیساز شدن غیر ممکن است اما بنابر استعداد و کار خوبی که در زمینه هنرهای دیجیتال داشت، در دانشگاه با افرادی برخورد میکند که او را در این راه قرار میدهند:
من همیشه به هنرهای دیجیتال علاقه داشتم. از نقاشیهای پیکسلی و مدلهای سهبعدی گرفته تا همه نوع شبیه سازی. من همیشه از خلق کردن هنر خوشم آمده و عادت به تصویر سازی داشتم. من حتی زمانی هنرمند خالکوبی و تتو بودم.
سالین میگوید که بزرگ شدن در سوئد باعث شده که بیشتر برروی بازیهای ورزشی کار کند و در بیشتر بازیها برف وجود دارد. او از بحث بازیهای ورزشی میگذرد و درباره علاقهاش به خلق یک بازی احساسی، رابطه پرور و مفهومی میگوید:
من با خلق اینگونه بازیها (بازیهای ورزشی) راضی نمیشدم و قطعا اینها نوعی انحراف در مسیر من بودند. من میخواستم یک اثر مفهومی تر و عمیقتر خلق کنم. اثری که مردم بتوانند واقعا با آن رابطه برقرار کنند.
مارتین سالین امیدوار است که عنوان Unravel تبدیل به اثری با این پتانسیل شود و نظر مردم را به خود جلب کند:
یک عنصر بسیار مخصوص در مورد کار کردن برروی اثری که واقعا دوست داری وجود دارد؛ اثری که به طور خالص برآمده از قلب باشد.
عنوان Unravel ساخته مارتین سالین، فردا در بازارها برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن۴ و اکسباکسوان عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
دمت گرم
استرسی داشت تو مراسم E3 موقعه ی معرفی بازی ولی بازی خوبیه به نظر ویدیوی نقد گیم اسپاتم دیدم که میگفت پازل های بازی بعد ی مدت چالش خاصی ندارن ولی از اتمسفر و جو بازی و محیط های نوستالژی که با دیدنشون ممکنه یاد خاطره های خودمون بیوفتیم خیلی تعریف کرد
بازی قشنگی هست :yes: :yes:
۲ ساعت بازی کردم فقط میتونم بگم یکی از بهترینای امسال . شاهکاره این گیم