جدیدترین جزئیات از Serious Sam 4 | دشمنان حاضر در صفحه از قبل هم بیشتر هستند
مجله ریبوت به تازگی مصاحبه ای به سازندگان چهارمین عنوان از سری بازی Serious Sam داشته است که در استودیو کروتیم (Croteam) فعالیت دارند. طبق توضیحات آقای دمجان مراونیک، موتور Serious Engine پیشرفت های زیادی به خود دیده است تا از تکنولوژی های تصویر سنجی و ضبط موشن کپچر استفاده کند.
آقای الن لیدیوک در صحبت های خود گفته اند که وقایع داستانی Serious Sam 4 قبل از Serious Sam 3 جریان دارد و به لطف موفقیت Talos Principle، عنوان Serious Sam جدید امکاناتی خواهد داشت که کسی نه قبلا آن را دیده و نه انتظار آن را دارد.
در ادامه اشاره ای به عقرب نامیرای حاضر در Serious Sam 3 شده است که فقط در نسخه های غیرمجاز، برای مجازات بازیکنان طراحی شده بود. سازندگان اعلام کرده اند که چنین سیستم مشابهی در Serious Sam 4 هم پیاده سازی می شود. این مورد حتی در The Talos Principle هم وجود داشت که به موجب آن، بازیکنان در یک آسانسور گیر می کردند.
استودیو کروتیم مدعی است که Serious Sam 4 بهترین ویژگی های عناوین قبلی را در خود خواهد داشت و آنها را به بهترین نحو ممکن ارائه می کند. به همین خاطر سازندگان قصد دارند تا تعداد دشمنان حاضر در صفحه را بیشتر کنند و محیط های بازی نیز وسیع تر شود.
در آخر هم کروتیم اعلام کرده است که بازی چهارم دیگر همانند Serious Sam 3 مضمون تاریکی نخواهد داشت. Serious Sam 4 سعی می کند واقع گرایانه باشد اما جلوه های بصری رنگارنگ تر و جذاب تر خواهند بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
یادش بخیر ، چقدر از اون آدما که سر نداشتن و داد میزدن میومدن طرف آدم ، بدم میومد ، یه حس استرس و ترس به آدم دست میداد :shame: ، یا اون اسکلتا که مثل اسب بودن . :laugh: حالا ببینیم این چی میشه !
یادش بخیر با اون صدای دادشون میمودن طرف آدم.
شماره ۱ ( هر دو نسخه ) یه اکشن خاص و بی نظیر انصافا… شماره ۲ یه دنیای شاد و رنگارنگ که کلا ربطی به حال هوای شماره ۱ نداشت اما هیجانش عالی بود… شماره ۳ به جز یکی دو مرحله چیز خاصی نداشت، گرافیکش اصلا در حد و اندازه ی سال ۲۰۱۱ نبود، مخصوصا گرافیک فنی… فقط دشت و کوه و فاضلاب ( زیرزمین ) با یه طیف رنگ!!! اما شماره ۳ چیزی که زیاد داشت دشمن، اشک از چشمات در میومد اگه روی درجه ی سختی های بالا میرفتی…
امیدوارم برگرده به ریشه هاش، این بازی نیاز به داستان قوی نداره، نیاز به اکشن بی کله داره با محیط های فراوان و متنوع مثل شماره یک و دو…
—-
مضمون تاریک !!!! شماره ۳!!!! اصلا با این یکی حرفش کنار نیومدم!!!
هرچی خاطره داشتم از سم!تو مصر و پرسپولیس!با این نسخه های آخرش به باد رفت!!!!
چرا تهیه کننده نمیخواد درک کنه که کسی سم رو بخاطر جلوه های رنگارنگ و کودکانه بازی نمیکنه؟؟؟آخه دشمنی که سرشو گرفته تو دستش و میاد سمتت تا خودشو منفجر کنه مناسب بچه هاس؟؟؟ 😐
جذابیتش توی سیع بودن محیط رزمش و هیجان بالاش و تعداد دشمناش و بعضی وقتها غافل گیری بود!سیستم بازی جوری بود که بعضی وقتا باید فرار میکردی و شلیک میکردی!الان بیشتر شبیه یه بازی بچه گانه داره!
سام ماجراجو سام دو خیلی قشنگ بود طراحی های عظیم :-(( :-((
ایول با این بازی خیلی خاطره دارم
مخصوصا نسخه ی دوم که حرف نداشت
منتظر اینم
عالی چه خاطره هایی داشتیم با این بازی یارو کله نداشت دستاش بمب بود جیغ میزد میومد طرفمون من که هی میترسیدم از صداشون
به جرات میگم یکی از بهترین شوتر هایی بود که بازی کردم
سام ماجراجوی ۲ یکی از بهترین بازیها و خاطره انگیزترین بازی ها بوده که انجام دادم .ولی ۳ زیاد خوب نبود .به امید موفقیت ۴.
چطوری میخوان واقع گرایانه را به این بازی بچسبونن ! جن الخالق
میشه بهش گفت یه شوتر هک اند اسلش اول شخص