تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا

تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است

آرش سعادتمند
۱۹:۰۲ ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا

شرکت یوبی سافت در روز شبنه آپدیتی را بر وضعیت بتا محدود بخش چند نفره The Division منتشر کرد. این بازه زمانی که در آن بازیکنان می توانند عنوان نامبرده را قبل از انتشار تجربه کنند، متقاضی بسیار زیادی دارد. برخی از کاربران حتی با وجود اینکه بازی The Division را پیش خرید کرده اند، هنوز کد بتا خود را بدست نیاورده اند که ظاهرا این شلوغی و درخواست های بالا، دلیل چنین موضوعی است.

برای آن دسته از کسانی که پیش خرید را انجام داده اند اما هنوز نتوانسته اند بتا را تهیه کنند خبرهای خوبی منتشر شده است. شرکت یوبی سافت در اعلامیه خود اینطور می نویسد:

در حال حاضر ما مشغول اعطا دسترسی به بازیکنان باقی مانده ای هستیم که کدهای پیش خرید خود را در سایت ثبت نام وارد کرده اند.

متاسفانه همه آنهایی که در لیست انتظار قرار دارند شاید نتوانند به بتا برسند. در ادامه اعلامیه پیرامون این موضوع چنین نوشته شده است:

ما نهایت تلاش خود را برای بازیکنان موجود در لیست انتظار هم می کنیم. لطفا آخر هفته به این پست مجددا به منظور مطلع شدن از هر گونه آپدیت سر بزنید. از اشتیاق و درک شما متشکریم.

در روز جمعه هم یوبی سافت اعلام کرده بود تمام تلاش خود را می کند تا حداکثر بازیکنان را در لیست انتظار بتا وارد کند اما “فضای کافی خیلی محدود خواهد بود زیرا تقاضا بالاست”.

بتا محدود بخش چند نفره The Division در ۲۸ ژانویه برای کنسول اکس باکس وان آغاز شد و یک روز بعد هم در رایانه های شخصی و پلی استیشن ۴ کلید خورد. این دوره در ۳۱ ژانویه یعنی فردا پایان خواهد یافت.

The Division در ماه مارس برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه می شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا
تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • Ali - Gamer گفت:

      بتای بازی خیلی قدرتمند از نظر من ظاهر شده و تونسته انتظاراتم رو برآورده کنه
      ۱٫نکته ایی که خیلی به نفع بازی و مخاطبان با توجه به مولتی پلیر بودنش هست گیمپلی و روند بازی هست که فوق العاده اعتیاد آور هست، بر خلاف برخی از عناوین مولتی پلیر دیگه که لذت بازی بعد از ۵-۶ ساعت از بین میره، دیویژن خلاف این موضوع رو نشون میده، باید بگم که خیالم از نظر گیمپلی از بازی نهایی راحته
      ۲٫ همونطور که باید سیستم شخصی سازی، تنوع دیوانه کننده ی سلاح ها و.. توی بازی بیداد میکنه
      ۳٫ کار تیمی برای پیروزی در نبرد ها خیلی لازم هست، با توجه به تنوع و … دشمنان بازی برای پیروزی باید با اعضای تیم به خوبی هماهنگ باشید تا به ثمر برسید نه مثل اکثر عناوین که پیروزی به مهارتهای فردی بستگی داره
      ۴٫ نکته ایی که توجه من رو جلب کرد گرافیک بازی بود ( البته درسته که بازی نسبت به نمایش های اولیه داونگرید هایی توی این زمینه داشته ) افکت های مختلف، فیزیک برف، نور پردازی های فوق العاده چشم نواز، کیفیت بالای بافتها و… که میتونه یکی از برترین و چشم نواز ترین گرافیک رو بین عناوین مولتی پلیر به ارمغان آورده باشه ( البته این تنها نسخه ی بتا هست و نسخه ی اصلی باید از این نظر کامل تر باشه )
      ۵٫ نیویورک در یک کلام طراحی فرا شاهکاری داره، جزییات بالای محیط در کنار طراحی استادانه ی محیط های بازی سبب شده تا اون حس و اتمسفر ویروسی که یوبیسافت در سر داشت رو به بهترین شکل ممکن توی بازی پیاده سازی کنه
      در کل دیویژن عنوانی هست که اگر سراغش بروید به این راحتی ها نمیتونید ازش دست بکشید، منتظر نسخه ی اصلی و گشت و گذار در نیویورک هستیم

      • Leon گفت:

        آخه چرا منو هایپ می کنی؟ مگه نمی دونی من قلبم ضعیفه؟ مگه نمی بینی پول ندارم! دفعه ی پیش بست نبود مجبور شدم برم موبایلمو بدم تا فال آوت بخرم؟؟آخه مردم آزاری تا کی؟

      • خیلی توضیحاتون بجا بود.
        کلا مولتی پلیری که هدف داره ( برخلاف روش بکش و برو کالاف) و کار تیمی می باشه مانند ریبون و دیویژن و… واقعا لذت بخش و اعنیاد آور هستند.
        یوبی سافت تو نسل هشت تو بخش مولتی خوب ظاهر شده امیدوارم همه دوستان لذت کافی در اینده نزدیک از این عنوان تازه ببرند.

        • Ali - Gamer گفت:

          درسته، Rainbow 6 و دیویژن خیلی روی همکاری تیمی تاکید داره، طوری که پیشروی در بازی بدون همکاری بین بازیکنان خیلی سخت و تقریبا امکان پذیر نیست…
          با توجه به اینکه از زمان شروع نسل هشتم شاهد عناوین مولتی پلیر زیادی بودیم و خیلی از عناوین دارن به سمت مولتی پلیر میرن قطعا در سالهای آینده هم شاهد عناوین زیبای مولتی خواهیم بود

  • .Phil Spencer گفت:

    از اون بازیاست که تا بیاد رفتم گرفتم اما چون ماله یوبی سافته صبر میکنم تا نقدش بیاد بعد برم بگیرم وای شدید منتظرشم :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :yes: :yes:

  • farzadnariman گفت:

    بخشید دوستان 🙂
    من در حال حاضر روی کامپیوترم یه کارت گرافیگ ati hd radeon 5450 دارم
    میخواستم بدونم که اگه یه کارت گرافیگ دیگه مثل همیک کارت گرافیکی که گفتم
    نصب کنم رو کیسم آیا روی کارایش تاثیر داره
    یعنی دو تا ۵۴۵۰ کنار هم کارایی و تاثیر دارن یا نه
    اگه دارن بگین لطفا جواب بدین 🙁 🙁
    ما د ربرد من foxconn g4imd-v

  • farzadnariman گفت:

    چندتا از بربچ های فیسبوکی بتاشو بازی کردن میگن ناموسه 😯 😯
    اینم به نقل از یکی از بروبچ های فیسبوکی::::

    یشاالله تا فردا شب ویدیو و عکس بیشتر میزارم امروز نشد کامل بازی کنم
    وقتی بازی رو میبینید اولین چیزی که قشنگ ممکنه بره روی اعصابتون گرافیکه ، (الان بعضی از دوستان میان میگن ماکه گفتیم :|). خوب ولی با ویژگی های دیگش میتونه این عیب رو بپشونه
    اولین چیزی که میخواستم تست کنم سیستم شوتینگ بازی بود ، چون از سری بازی های Tom Clancy سیستم شوتینگ خوبی سراغ داشتم و خوشبختانه ناامیدم نکرد ، البته دقیقا مثل Rainbow Six یا Destiny نبود چون سبکش فرق داشت ولی راضیم از سیستم شوتینگش. (البته Destiny ربطی به Tom Clancy نداره ها ! گیر ندید)
    قشنگ توی همین چند ساعت بازی فهمیدم اگر بخوای یک مرحله رو Hard بری ، باید یک تیم جمع کنی و با استراتژیک مشخص برید و خوب این خیلی قشنگ میکنه بازی رو.
    واقعا Hard مرحله به معنای واقعی Hard بود ، دشمن ها تیراندازی دقیقی داشتن و سرتو اگه از Cover بیرون میاوردی صاف میزدنت 😐
    خوشبختانه سیستم Matchmaking اصلا اذیت نکرد ، بلعکس Rainbow Six ، بریم بگیم هرکاری واسه این کردید ، روی R6S هم بکنید 😐 بیچاره میشیم بعضی اوقات
    توی این بازی چیزی به نام نژاد نداره و تمامی Ability های شما قابلیت تعویض در هر زمانی از بازی رو داره و این اجازه رو میده که با سبک های مختلف بازی رو ادامه بدی.
    مثل همه ی بازی های MMO دیگه ، شما یک Safe Heaven دارید اینجا که باید آپگرید بکنیش تا بتونی اسلحه ، لوازم پزشکی و …. بدست بیاری.
    مثل همه ی بازی های RPG ، اینم Looting داره و توی شهر New York باید دنبال جعبه برای اسلحه باشی ، البته از دشمن هایی که میکشی یا boss ها ، حتما Drop خواهی داشت.
    یک منطقه داره به اسم Dark Zone که این منطقه هم PvP داره و هم PvE. سیستم PvP جالبی داره این بازی ، شما وقتی یک Agent رو توی این منطقه میکشی ، به عنوان Rouge Agent برای مدتی محدود شناخته میشی و برای سرت جایزه میزارن ، اگه توی این مدت تونستی زنده بمونی جایزه برای خودت میشه در غیر اینصورت جایزه برای کسی میشه که کشتت و آیتم هایی ازت Drop میشه. کلا این منطقه نوع پولش و نوع Level فرق داره و یک دنیای دیگس.
    فردا کلا اینجا میچرخم عکس و فیلم میزارم.
    سیستم ساخت کارکتر هم کامل فعال نبود و فقط میتونستی جنسیت انتخاب کنی و شکل ظاهری رو Random بزنی
    فردا بهتر مینویسم فعلا بگیرم بخوابم ! ولی درکل راضیم و میتونم بگم توی این سبک بعد از Destiny اینو بازی میکنم حتما ، ارزش داره
    البته این نسخه Beta هست و شاید گرافیک رو بهبود بدن ، ولی واسه من و کسایی که مثل من که به لذت آنلاین بودن و اون لحظه های خوش رو که دارند اهمیت میدن ، زیاد مهم نیست..
    درضمن فعلا باگ خاصی ازش ندیدم.

  • Ken Levine گفت:

    وب سایت یوروگیمر یه ویدیوی مقایسه ای از گرافیک باز با اونچه که در E3 2013 نشون دادن و اکنون رو یوتیوب منتشر کرده فقط برید ببینید ، به شدیدترین وضع ممکن یوبیسافت رو ترول کرده،همینطور بخش Digital Foundry همین سایت یه مقایسه از نسخه بتا بر روی دو کنسول منتشر کرده که نشون از برتری نسخه PS4 داره اما با این حال باز هم شاهد دانگریدی دیگر از یوبی هستیم،متاسفم برای دروغهاش که میگه گرافیک بازی کاهش نداشته

  • دوستان یه سوال داشتم
    برای بازی کردن مولتی پلیر حتما باید نسخه ی اصلی بازی رو خریداری کنم؟؟؟
    یعنی با کرکی نمیشه؟؟؟
    راه حلی هست؟؟؟

تقاضا برای بتا The Division بسیار بالا است - گیمفا