پیت پارسونز به عنوان مدیر عامل جدید استودیوی بانجی معرفی شد
کمتر بازیبازی را میتوان یافت که استودیوی مشهور بانجی را نشناسد. استودیویی که ابتدا نام بزرگ Halo و سپس نام Destiny را یدک میکشد. این استودیو به تازگی مدیر عامل جدید خود را معرفی کرده است. این شخص پیت پارسونز است.
بانجی در همین هفته اعلام کرده بود که هارولد رایان (مدیر عامل سابق بانجی) از سمت خود کناره گیری کرده است و حال، اعلام کرده که پیت پارسونز با تجربه مدیر عامل جدید این استودیو است. پیت پارسونز از سال ۲۰۰۲ همراه استودیوی بانجی بوده و از بسیار با تجربه است. پارسونز به مناسبت دریافت سمت جدید خود در استودیوی بانجی، متنی را منتشر کرده است که در زیر میخوانید:
من میخواهم شخصا از هارولد به خاطر دوستیاش با من، شور و اشتیاقش، سخت کوشیاش، و فداکاریهایش برای اینکه بانجی امروز تبدیل به یک شرکت فوقالعاده شود، تشکر میکنم. به عنوان یک تیم، ما پیروزیهای زیادی بدست آوردیم و در مقابل طوفانهای زیادی ایستادگی کردهایم.
خطاب به بازیبازان Destiny، میخواهم بدانید که اولویت اول من و تیم بانجی، به امغان آوردن بازیهای فوقالعاده برای شما میباشد. من معتقد هستم که عنوان Destiny یک تجربه منحصر به فرد و عالی است و همچنین معتقد هستم که بهترین عملکرد تیم بانجی را شاهد خواهید بود. من در این پست قرار گرفتهام تا به قولهایم جامع عمل بپوشانم.
پروژه اخیر استودیوی بانجی عنوان Destiny: The Taken King بود که در ماه سپتامبر سال گذشته برای پلتفرمهای پلیاستیشن۴، اکسباکسوان، پلیاستیشن۳ و اکسباکس۳۶۰ منتشر شد. باید دید در زمان ریاست پیت پارسونز، این استودیو به چه دستاوردهایی میرسد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
بانجی بعد از جدایی از مایکروسافت خیلی از اعضاش رو از دست داد و کمتر کسی فکر میکرد بتونه دوباره بازی های بزرگ بسازه ولی بانجی با ساخت دستینی نشون داد که هنوزم همون بانجی سابقه شاید دستینی به بزرگی هیلو نباشه ولی ۱۰۰درصد بازی موفقی بود و باید به بانجی تبریک گفت
دستینی موفق بود 😐 😛 ?:-) اوایل اومدنش مثل درایور کلاپ بود وبا اپدیت ها درست شد
عوض این چیزا ، برن همون ONI رو یه دست بهش بکشن شاید فرجی بشه!