Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا

Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد

حامد زاهدی
۱۲:۳۵ ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا

ساعاتی پیش آقای کیجی اینفونه (Keiji Inafune) سازنده عنوان Mighty No. 9 بیان‌گر خبری ناراحت کننده بود. بنا بر اعلام استودیو کامسپت (Comcept) بازی مهیج و زیبا Mighty No. 9 که قرار بود در ۹ فوریه برابر با ۲۰ بهمن منتشر شود به خاطر مشکلات موجود در حالت شکبه‌‎ای تا تاریخ نامعلومی در بهار ۲۰۱۶ تاخیر خورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

آقای کیجی اینفونه در طی بیانیه‌ای از تاخیر بازی Mighty No. 9 خبر داد. وی در این خصوص گفته است:

متاسفانه امروز ما حاوی خبری ناراحت‌کننده برای همه شما بازی‌بازان هستیم. ما تمام تلاش خود را برای انتشار بازی در ۲۰ بهمن انجام دادیم و واقعا هم برای این کار به آمادگی رسیده بودیم. تیم ما سخت بر روی این پروژه مشغول به کار بوده و صحبت‌های زیادی با سایر شرکای خود در جهت حل و فصل این موضوع مهم و هر مسئله مربوط به شبکه صورت گرفته است. ما می‌خواهیم تمام عیب‌های موجود را برطرف کنیم تا بهترین عرضه را بر روی تمامی کنسول‌ها داشته باشیم. با این حال، مسائل مربوط به حالت‌ شبکه‌ای بازی بسیار پیچیده‌تر از چیزی بود که فکرش را می‌کردیم؛ از این‌رو ما مجبور به تاخیر انداختن تاریخ انتشار این عنوان از ۲۰ بهمن شدیم. تردید نداشته باشید که ما تا آخرین لحظه تمام سعی خودمان را برای انتشار بازی در بهمن ماه انجام دادیم اما، متوجه شدیم که تیم ما زمان کافی برای حل مسائل مربوط به شبکه و آماده‌سازی تمامی چیزها برای انتشار بازی را ندارد.

Mighty No. 9

وی در مورد علت تاخیر و مشکلات موجود می‌گوید:

دلایل اصلی موکول شدن زمان انتشار بازی به تاریخی دیگر، مشکلات موجود داخلی در شبکه و وجود یک سری مشکلات در روند ساخت بازی Mighty No. 9 است. دو دلیل مهم سبب این تاخیر شد؛ اولین دلیل این بوده که ما قصد انتشار بازی بر روی پلتفرم‌های گوناگونی را داشتیم که پشتیبانی از تمامی آن‌ها واقعا کار سخت و پیچیده‌ای است چرا که هر پلتفرم دارای سیستم منحصر به‌فرد خودش می‌باشد. از سویی دیگر باید بگوییم موتوری که ما از آن برای ساخت بازی استفاده کردیم دچار یک سری محدودیت‌ها بوده و همین عامل سبب بروز یک سری مشکلات برای ما شده است. متاسفانه، پیدایش این موضوع نتیجه اشتباه در بخشی از محاسبات تیم ما می‌باشد. من از طرف خودم و تیم تولید Mighty No. 9 بابت این یک و سال نیم انتظاری که کشیدید، عذرخواهی می‌کنم.

قبل از پایان تعطیلات و آغاز سال ۲۰۱۶، تیم ما بدون هیچ استراحت و وقفه‌ای با سرعت و بدون ترمز مشغول به کار بود که جای دارد بابت همین موضوع نیز از همگی تشکر کنم. ما همین روند را ادامه خواهیم داد با نتیجه مطلوب و مورد نظر خودمان برسیم تا حاصل کار روحیه بخش باشد.

آقای کیجی اینفونه درباره تاریخ انتشار بازی ذکر می‌کند که:

ما به صورت مستمر و مداوم در حال کار و همکاری با شرکای خود هستیم؛ تاریخ انتشار جدیدی را فعلا اعلام نمی‌کنیم چرا که می‌خواهیم در خصوص همه چیز اطمینان خاطر پیدا کنیم. با این حال انتظار داریم که مسائل موجود در بهار ۲۰۱۶ حل و فصل شود.

قابل به ذکر است که بازی Might No. 9 قرار بود در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۶ برابر با ۲۰ بهمن ۹۴در آمریکا شمالی و ۳ روز بعد در ۱۲ فوریه برابر با ۲۳ بهمن ۹۴ در سراسر جهان برای Xbox 360 ،Linux ،Mac ،PC ،PlayStation 3 ،PS4 ،Vita ،۳DS ،Wii U و Xbox One منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا
Mighty No. 9 تاخیر خورد | کیجی اینفونه توضیح می‌دهد - گیمفا