رزولوشن عنوان Dying Light Enhanced Edition در اکس باکس وان تفاوتی با نسخه اصلی ندارد
یکی از محبوبترین عناوین سال ۲۰۱۵ بازی Dying Light بود. استودیوی Techland از زمان انتشار بهروزرسانیهای بسیاری را برای بازی خود منتشر کرده است و تجربه این عنوان را بیش از پیش جذاب کرد. حال پس از گذشت چندماه این استودیو تصمیم گرفت نسخه بهبودیافته بازی به همراه محتوای اضافه داستانی آن را عرضه کند. این نسخه که Dying Light Enhanced Edition نام دارد برای سه پلتفرم رایانههای شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه میشود.
نسخه اصلی Dying Light با رزولوشن ۱۵۳۶×۱۰۸۰ برروی اکس باکس وان اجرا میشد و بسیاری گمان میکردند که نسخه Enhanced Edition رزولوشنی به مراتب بالاتر را دارد اما تهیه کنند این عنوان یعنی Tymon Smektala اعلام داشت، Dying Light Enhanced Edition همچنان با رزولوشن نسخه اصلی اجرا میشود چرا که برای آنها فریمریت ثابت مهمتر از رزولوشن بالاتر است.
این عنوان همچنان با رزولوشن ۱۵۳۶×۱۰۸۰ در اکس باکس وان اجرا میشود. ما معتقدیم فریمریت ثابت مهمتر از مقدار رزولوشن است.
نسخه پلی استیشن ۴ همچنان با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ اجرا میشود. Dying Light Enhanced Edition دارای محتوای داستانی Following است. همچنین بازی از گرافیکی بسیار بهتر بهره میبرد. اگر شما نسخه اصلی بازی را داشته باشید، بهبودهای Enhanced Edition را در قالب یک بهروزرسانی دریافت میکنید و نیازی به بازخرید این نسخه نیست.
در آخر از تهیه کنند بازی در مورد پشتیبانی Dying Light Enhanced Edition از DirectX 12 پرسیده شد و او چنین پاسخ داد که ممکن است این اتفاق بیفتد.
مدتی است که با تکنولوژی DX12 سروکله میزنیم اما هنوز بهصورت رسمی از DX12 پشتیبانی نمیکنیم. ما باید کارمان با Dying Light: The Following تمام شود و بعد از آن به DX12 برمیگردیم تا ببینیم چه کاری از دستمان برمیآید.
محتوای داستانی The Following در ۲۰ بهمن برای سه پلتفرم مقصد بازی، منتشر میشود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
فقط روی PC کیفیتش رو عشق است.
منم با فریم ثابت موافق ترم چون وقتی افت فریم داشته باشه اعصاب ادم بهم میریزه ولی رزولوشن نه تاثیر نداره