برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا

برگزاری اولین همایش ملی انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف )

کسری نراقی
۱۶:۲۶ ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا

همانطور که مستحضرید، این حقیقت دیگر قابل انکار نیست که مدیا به خصوص انیمیشن نه تنها جنبه آموزشی و سرگرمی ندارد بلکه در ادبیات ابر قدرتهای امروز جهان از آن به عنوان یک سلاح برای هر گونه سوء استفاده از اقوام و ملل مختلف یاد می شود . این نوع نگرش شامل حال کشور عزیزمان ایران نیز بوده و هست و خواهد بود . این نکته نباید نادیده گرفته شود که گردش مالی سالیانه انیمیشن در جهان ۲۰۹ میلیارد دلار است و سهم ایران از این مبلغ نزدیک به صفر می باشد که در صورت بالا بردن دانش حرفه ای و حمایت سیاست گذاران فرهنگی می توانیم سهم چشمگیری از این مبلغ را داشته باشیم . نکته بسیار کلیدی آنجاست که درآمد حاصله از انیمیشن در برخی از کشورها بیشتر از درآمد نفتی کشور ماست.


ایران در چند سال گذشته رشد و پیشرفت چشمگیری در زمینه انیمیشن و بازی های رایانه ای داشته است که این خود نکته مثبتی قلمداد می شود ، در صورت یک برنامه ریزی بلند مدت و هدفمند می توان با این انرژی و پتانسیل بالا و جوان ، مقدمات یک جریان فکری هدفمند و انسانی را فراهم کرد .
لذا دراین راستا، “دانشگاه صنعتی شریف” درحال برگزاری ” همایش ملی انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی” در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ می باشد.
برنامه همایش
• رو نمایی از نخستین ایده بازار دائمی انیمیشن و بازی های رایانه ای
• رو نمایی از نخستین فن بازار دائمی انیمیشن و بازی های رایانه ای
• رونمایی از تولید بزرگترین پروژه انیمیشن رئال جهان
• رونمایی از نخستین خبرگزاری تخصصی انیمیشن ایران
• تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه انیمیشن
• رونمایی از سند راهبردی انیمیشن ایران
• رونمایی از تمبر یادبود انیمیشن ایران

اهداف همایش
• اعتلاء و ارتقاء سطح هنر انیمیشن و بازی های رایانه ای در افق چشم انداز ۱۴۰۴
• صنعت انیمیشن و بازی های رایانه ای ، شاخص صادرات غیر نفتی
• انتقال معنویت دینی، کرامت انسانی و روحیه ایثار و شهادت از طریق هنر انیمیشن و بازی های رایانه ای به نسل نوپای انقلاب
• کشف استعدادهای جدید در عرصه انیمیشن و بازی های رایانه ای
• جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی جهت ساخت ” انیمیشن و بازی های رایانه ای با استانداردهای جهانی “

موضوعات و محورهای این سمپوزیوم عبارتند از:

• انیمیشن و بازی های رایانه¬ای ؛ اقتصاد دانش بنیان وکارآفرینی فرهنگی
• انیمیشن و بازی های رایانه¬ای و صدور فرهنگ ایرانی اسلامی
• انیمیشن و بازی های رایانه ای و ارتقاء سبک زندگی سالم
• انیمیشن و بازی های رایانه ای ؛ اقتصاد ، تجارت ، بانک و بیمه
• انیمیشن و بازی های رایانه¬ای و نقش آن در اقتصاد جهانی
• آسیب شناسی توسعه انیمیشن و بازی های رایانه ای در ایران
• روش های ورود دانشگاه ها به صنعت انیمیشن و بازی های رایانه ای
• انیمیشن و بازی های رایانه¬ای و نقش آن در بازیابی هویت کودکان و نوجوانان
• انیمیشن و بازی های رایانه¬ای و آموزش و پرورش
• انیمیشن و بازی های رایانه¬ای و ارتقای سبک زندگی ایرانی اسلامی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش با آدرس زیر مراجعه و یا با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایید
سایت همایش: ag95.sharif.ir
تلفن دبیرخانه : ۵-۶۶۰۲۸۹۹۶۳-۰۲۱

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا
برگزاری اولین همایش ملی  انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی اردیبهشت ۹۵ ( دانشگاه صنعتی شریف ) - گیمفا