سیستم مبارزات Final Fantasy XV از سوی هواداران ژاپنی شاید نظرات منفی دریافت کند
Final Fantasy XV دارای یک سیستم مبارزه بسیار منحصر به فرد می باشد که در سری بازی Final Fantasy عادی نیست. این سیستم جدید که سرعت و اکشن بسیار بیشتری دارد، احتمالا خیلی مورد استقبال هواداران Final Fantasy در کشور ژاپن قرار نخواهد نگرفت یا به طور کلی، هر گونه هوادار سر سخت این سری که با اکشن شدن آن میانه خیلی خوبی ندارد.
روزنامه ژاپنی نیکی شینبون در مقاله ای جالب مدعی است که سیستم مبارزات غیر متعارف Final Fantasy XV ممکن است باعث دو قطبی شدن نظرات هواداران سری بازی Final Fantasy شود؛ آنها به چنین سیستم اکشن و سریعی برای گیم پلی عادت ندارند.
البته در ادامه مقاله نیکی شینبون نوشته شده که این سبک گیم پلی جدید، برای هواداران سبک اکشن جذاب جلوه خواهد کرد. بازیکنان ژاپنی زیادی وجود دارند که تمایل به تجربه عناوین هک اسلش سریع و پر از زد و خورد دارند و گیم پلی Final Fantasy XV، می تواند برای این افراد و آن دسته از کسانی که به مبارزات کندتر عناوین نقش آفرینی ژاپنی عادت ندارند مناسب باشد.
از دیگر توضیحات منتشر شده توسط مجله ژاپنی نامبرده، می توان به احتمال فروش بیش از ۱ میلیون نسخه ای Final Fantasy XV در ژاپن اشاره کرد. با افزایش قدرت بازار عناوین موبایل، بازی های کنسولی سهم کمتری را دارند و در این میان شاید Final Fantasy جدید بتواند که یک سری از بازیبازها را به دنیای کنسول ها بازگرداند.
Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ برای اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
من که مشکلی ندارم….منتظرشم 😎
سیستم مبارزه نوبتی چیزیه که ژاپنیا عاشقشن و سری فاینال رو با اون در همه دنیا میشناسن ولی این نوع مبارزه به غیر از ژاپین تو کشور های دیگه طرفدار چندانی نداره و بر عکس مبارزه هک اند اسلش همون چیزیه که خیلی از گیمرهای دنیا واسش سر و دست میشکونن مثل گادهند.دویل مای کرای.گاد او وار و…. 🙂
خب عادت نداشته باشن به درک.تا الان کم فینال فانتزی ساخته شده که همش تو زدو خورد بوده؟ نه واقعا کم ساختن؟ بیش از ۱۲ نسخه ساخته شده. حتما هر نسخه ای که میسازن باید کند اتک کردن و زد و خورد زیاد توش باشه؟ 😐 :dazed:
به نظر من این سیستم مبارزه ای فینال فانتزی بهترین سیستمیه که هم هیجانش زیاد تره و هم تکراری دیگه نیست.
هر کی هم اعتراض داره میتونه این نسخه رو بازی نکنه.
مگه نه دوستان؟ 😎 :yes:
اسم فاینال فانتزی با Jrpg جوش خورده، طبیعیه طرفدارها ناراحت بشن.
اسکویر انیکس هم فقط برای جذب مخاطب بیشتر رفته سمت اکشن. شما هم که معلومه نه خبر رو درست خوندی و نه اصن میدونی که سری های قبلی چطور بودن.
بازیش turn based real time بود کلا گرفتن h&s کردنش, به درک چیه خو ملت یه عمر داشتن کلا یه چیز دیگه بازی میکردن یه دفعه بعد این همه نسخه , سازنده ها بخوان کلا عوضش کنن خب معلومه یه عده معترض میشن باید هم بشن
این داداشمون چه قده عصبانی و جوشی بیا من بزن د بیا دیگه :rotfl:
ملومه کسی گیمپلی final fantasy x رو با این عوض نمی کنه
اییین بهتره بابااااا
نگو
بازیش تکه … :inlove: :inlove:
از الان پولشو کنار گذاشتم !!!!! :inlove:
عشق این بازی اینه با زبون ژاپنی و زیرنویس انگلیسی بازی کنی :yes:
اره علل خصوص موقعی که میگن هوررررریا 😀
من که اصلا از سیستم مبارزاتی قبل خوشم نمیومد و معمولآ بازیهای فینال فنتسیو تا میدیم اینجوری هست کلآ بیخیال میشدم
تو ژاپن شاید مخالفت باشه ولی به نظر من نسبت به نسخه های قبلی تعداد خیلی زیادی طرف داره جدید پیدا میکنه من که خیلی خوشحالم از این تغییرات
شمارو نمیدونم ولی منکه خیلی از اون سبک turn base مبارزاتش بدم میومد و بخاطر همینم هیچکدوم از نسخه هاش رو بازی نکردم ولی این شاید خوب باشه
مثل این مى مونه که کال او دیوتى تبدیل به اکشن سوم شخص بشه. مطمئنا خیلى ها خوش حال نمى شن. اما اگر خاطرم باشه یه نسخه از فاینال مانتزى ٧ روى پى اس پى بود که ترکیبى بود از هک ان اسلش و آر پى جى. با ضربات عادى گیج پر مى شد و مى تونستى از لیست جادوها یا ضربه هاى اصلى ات استفاده کنى. یه فاینا فانتزى ٧ تمام اکشن هم داشتیم (نعره سربروس) اما این بیشتر مى خوره شبیه اون بازى کنسول دستى باشه.
FF VII Crisis Core هم کارگردانش هاجیمه تاباتا بود که اونجا استارت هک اند اسلش شدن این نسخه زده شد! من که خیلی با این بازی رو PSP حال کردم! هم از جادو استفاده میکردی و هم چون هر حرکت شمشیر یا جادو زمان معینی داره به نظرم از دایره ی turn based خارج نیست!
Omidvaram
Manzoreton crisis core??
دقیقا
کاملا از تریلر گیم پلی بازی مشخص بود که سبک مبارزاتش حتی نسبت به نسخه های اخیر هم تغییرات زیادی کرده ولی من از همون اول ازش خوشم اومد و حتی اگر طرفداران ژاپنی بازی رو کم کنه مسلما طرفداران غربیشو خیلی بیشتر میکنه . در کل امید زیادی به بازی دارم(فقط خداکنه واسه PC هم منتشر شه)
تو یه خبر که تهیه کننده بازی فاینال انجام داده بود گفته که بازی در اینده ای نه چندان دور واسه pc هم میاد ز. و.م.ج.ی. احتمالا سال اینده 😉