یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا

یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد

محمدسعید خزایی
۲۰:۳۲ ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا

هم‌ اکنون مشخص شده‌ Brian Horton سازنده اصلی عنوان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد است. در همین راستا این استودیو در صفحه مربوط به  بازی این اتفاق را تایید کرده و خاطر نشان کرده‌است، پایان همکاری با Brian Horton بسیار سخت می باشد اما به هر‌حال این اتفاق رخ داده و او از جمع افراد این استودیو جدا شده است.

متن خداحافظی اشاره شده به شرح زیر می‌باشد:

اینک Brian Horton عازم یک ماجراجویی جدید بوده و با Crystal Dynamics وداع کرده‌است.  Brian به عنوان مسئول بخش طراحی های هنری، عضوی بسیار تاثیر‌گذار در موفقیت‌های نسخه ریبوت Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ بود. در ساخت Rise of the Tomb Raider در سمت کارگردان فعالیت کرد و در اولین ماجراجویی‌های لارا نقش بسزایی داشت.

همچنین Brian Horton نیز متنی مرتبط با این اتفاق و جدایی خود منتشر کرده که در ادامه می توانید شاهد آن باشید:

برای من این افتخار بزرگی محسوب می‌شود که نقشی در سری Tomb Raider داشته و عضوی از تیم Crystal Dynamics باشم. طی این مدت با طرفداران بی‌شماری چه در دنیای مجازی و چه به صورت رو در رو در مورد علاقه مشترکمان یعنی این سری و شخصیت لارا کرافت صحبت کرده‌ام. بعد از کار کردن بر روی دو عنوان شگفت‌انگیر من به همراه خانواده‌ام تصمیم بر مهاجرت به جنوب کالیفرنیا گرفته‌ایم تا ماجراجویی‌های جدیدی را تجربه کنم. من به‌خاطر جدایی از  Crystal Dynamics ناراحت هستم اما از اینکه در آینده عناوین این استودیو را به‌صورت یک طرفدار تجربه کنم بسیار هیجان‌‌ زده‌ام. در پایان مجددا از تمامی شما به دلیل حمایتی که از من طی این سال‌ها داشته‌ و نقطه نظراتتان را به‌اشتراک گذاشته‌اید تشکر می کنم و امید‌وارم کماکان در فضای مجازی ارتباطم با شما حفظ شود.

 چندی قبل  Crystal Dynamics به صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار بر روی عناون بعدی این سری و بررسی ساخت نسخه‌ی جدید Legacy of Kain  می باشد. عنوان Rise of the Tomb Raider در نوامبر سال گذشته برای خانواده  Xbox ( یعنی  Xbox One و Xbox 360 ) منتشر شد و بر اساس بیانه اخیر ناشر بازی طی ماه جاری میلادی شاهد عرضه این بازی بر روی رایانه‌های شخصی خواهیم بود و نسخه PS4 بازی نیز برای انتشار در تعطیلات ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است.  گذشته از این موارد این بازی در مراسم D.I.C.E. Awards که چندی دیگر برگزار می‌شود نامزد دریافت نه جایزه از جمله بهترین بازی سال می‌باشد که نشان از عملکرد مطلوب Rise of the Tomb Raider  دارد. در پایان شایان به ذکر است که به دلیل وجود استودیو‌هایی همچون Naughty Dog, Riot Games, Infinity Ward و Blizzard در جنوب کالیفرنا احتمال پیوستن Brian Horton به یکی از آنها نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا
یکی از سازندگان Rise of the Tomb Raider استودیو Crystal Dynamics را ترک کرد | گیمفا