عنوان City Shrouded in Shadow از موتور استودیوی Silicon استفاده میکند
امروز سازندگان عنوان Bravely Default، یعنی استودیوی Silicon در کنفرانس خبری اعلام کردند که Granzella (که شامل افراد اصلی سازنده سری Disaster Report میشوند) و Bandai Namco از موتور گرافیکی این استودیو که با نام Orochi 3 شناخته میشود اتفاده میکنند.
همانطور که گفته شد، Granzella از موتور استودیوی Silicon استفاده میکند و به علاوه آن، از میان افزار Yebis 3 کمک میگیرد تا بازی City Shrouded in Shadow را برای پلیاستیشن۴ و پلیاستیشنویتا بسازد. میان افزار Yebis 3 پیش از این توسط Bandai Namco برای ساخت بازیهایی نظیر Dragonball Xenoverse و Saint Seiya: Brave Soldiers و از آن مهمتر توسط استودیوی From Software برای تولید بازیهای بزرگ Bloodborne و Dark Souls III استفاده شده بود. از موتور Orochi 3 نیز پیش از این برای ساخت بازی آرکید محبوب Gunslinger Stratos اسکوئر انیکس اسفاده شده بود. Orochi 4 تازه ساخته شده و برای اولین بار در ساخت World of Final Fantasy از آن استفاده شده بود.
تصویر جدیدی از City Shrouded in Shadow منتشر شده که در زیر مشاهده میکنید:
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
خط پنجم
اتفاده=استفاده