عنوان City Shrouded in Shadow از موتور استودیوی Silicon استفاده میکند
امروز سازندگان عنوان Bravely Default، یعنی استودیوی Silicon در کنفرانس خبری اعلام کردند که Granzella (که شامل افراد اصلی سازنده سری Disaster Report میشوند) و Bandai Namco از موتور گرافیکی این استودیو که با نام Orochi 3 شناخته میشود اتفاده میکنند.
همانطور که گفته شد، Granzella از موتور استودیوی Silicon استفاده میکند و به علاوه آن، از میان افزار Yebis 3 کمک میگیرد تا بازی City Shrouded in Shadow را برای پلیاستیشن۴ و پلیاستیشنویتا بسازد. میان افزار Yebis 3 پیش از این توسط Bandai Namco برای ساخت بازیهایی نظیر Dragonball Xenoverse و Saint Seiya: Brave Soldiers و از آن مهمتر توسط استودیوی From Software برای تولید بازیهای بزرگ Bloodborne و Dark Souls III استفاده شده بود. از موتور Orochi 3 نیز پیش از این برای ساخت بازی آرکید محبوب Gunslinger Stratos اسکوئر انیکس اسفاده شده بود. Orochi 4 تازه ساخته شده و برای اولین بار در ساخت World of Final Fantasy از آن استفاده شده بود.
تصویر جدیدی از City Shrouded in Shadow منتشر شده که در زیر مشاهده میکنید:
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
خط پنجم
اتفاده=استفاده