دومین رویداد «تجربه بازی سازی» پنج شنبه ۱۷ دی برگزار میشود
تجربه بازی ساز (GDX)، گردهمایی ماهانه بازی سازان با شعار «همبستگی برای بازیهای بهتر» است که به طور ماهانه توسط انستیتو ملّی بازی سازی با هدف آموزش، انتقال تجربه و ایجاد نزدیکی بیشتر بین فعالان حوزه بازی برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، پس از برگزاری اولین رویداد تجربه بازی ساز در ۵ آذر، دومین تجربه بازی ساز در ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد.
این رویداد شامل برنامههای مختلفی میشود که در ادامه بخشهای آن آمده است:
۱ – چگونه بازی Bad Pigges توسط Rovio ساخته شد
بخش اول این رویداد به نمایش یک فیلم بسیار آموزنده از روند برنامهریزی و تولید بازی Bad Piggies اختصاص دارد. این فیلم در واقع ارائهای از اعضای تیم سازنده این بازی است که در تجربه بازی ساز با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.
۲ – این «عدد» که میگویند چیست؟
سیستم تبلیغات درون برنامهای «عدد» یکی از گستردهترین و پرکاربردترین شبکههای تبلیغاتی میان برنامههای ایرانی است. این شبکه هم در تبلیغ بازی و هم در درآمدزایی از بازی، محبوبیت ویژهای میان بازیسازان ایرانی دارد. در این بخش از دومین تجربه بازیساز دست اندرکاران و توسعه دهندگان این شبکه تبلیغاتی برای اولین بار بازیسازان را با جزئیات بیشتری از نحوه عملکرد این سیستم آشنا خواهند کرد و همچنین بازیسازان میتوانند سوالات و نظرات خود را با اعضای عدد درمیان بگذارند.
۳ – دورهمی بازی سازان
یکی از مهمترین اهداف رویدادهای تجربه بازی ساز ایجاد نزدیکی بیشتر میان بازی سازان است. دورهمی بازی سازان جایی برای درکنار هم نشستن، گپ زدن و خلق ایده های نو یا به وجود آوردن فرصت های جدید است.
۴ – بتلفیش: یک مستقل تمام عیار
بازی بتلفیش از برخی جنبهها یکی از منحصر به فردترین بازیهای ایرانی است. عنوانی که توسط یک نفر به تنهایی ساخته شده و از زمان عرضه آن همواره یکی از جایگاههای فهرست پرفروشها را داشته است. در این بخش «امید صادقوند» درباره گذشتهاش در بازیسازی، روند تولید بازی بتلفیش و تجربیاتی که از این محصول به دست آورده صحبت خواهد کرد.
دومین رویداد «تجربه بازی سازی»، پنجشنبه ۱۷ دی ۹۴ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در محل باغ زیبا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، خیابان قبا، خیابان زیبا نبش کوچه کاج پلاک ۱۱ برگزار خواهد شد و بازیسازان میتوانند به صورت رایگان در این رویداد شرکت کنند.
جهت برنامهریزی مطلوبتر برنامه لطفا جهت حضور در تجربه بازی ساز ثبت نام (رایگان) نمایید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
اوو 😀
چه فایده وقتی پیشرفتی نیست 😥
خخخخ نزدیک مدرسه ماست ایول(حیف نمیرم)
من میخوام بکوبم از شهرستان تا اونجا برم بعد میگی نمیرم؟؟؟؟؟
اخه بدردم نمیخوره برا چی برم کلاس بازی سازی فکر نکنم نیازم بشه اگرم بخوام برم تو ایران ۲زار بدرد نمیخوره
امیدوارم ارزش دیدن داشته باشه !!! :smug: