شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا

شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد

امیرحسین دهنوی
۲۲:۳۴ ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا

طبق شایعات اخیر، کمپانی یوبیسافت در سال ۲۰۱۶ عنوان بزرگی از سری Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد. یکی از توسعه دهندگان Assassin’s Creed در ۴Chan اینطور گفته است که تیم سازنده به زمان بسیار بیشتری نیازمند هستند چرا که قصد دارند تغییرات بنیادی در بازی ایجاد کنند.

در ادامه این توسعه دهنده به این نکته اشاره کرد که مکان بازی آینده در مصر خواهد بود و بیشتر “حس ویچر” را به شما می‌دهد:

مکان بعدی که اتفاقات بازی در آن خواهد بود، مصر است و در سال ۲۰۱۶ خبری از Assassin’s Creed نخواهد بود. در E3 2016 اطلاعات بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. برای تجربه بازی شما باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنید. دلیل این تاخیر یک‌ساله نیز بازنگری بسیاری از ریشه‌های بازی است. بازی حس ویچر را به شما خواهد داد، همراه با پیشرفت شخصیت بازی‌باز و سیستم درگیری‌ آزاد. اسب و کشتی هم بازمی‌گردند و تیم سازنده Black Flag روی آن کار می‌کنند.

اگر این شایعه درست باشد و یوبیسافت قصد چنین کاری را داشته باشد، شاید بتواند این سری محبوب را باری دیگر به اوج برساند یا به کل از بین ببرد!

درهرصورت این خبر شایعه است و تا اعلام آن به‌صورت رسمی نمی‌توان به آن اطمینان کرد. نظر شما چیست؟ آیا تغییرات بنیادی در سری را ضروری می‌بینید؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا
شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Venom Snake گفت:

    خدا یه سال بدون اساسنس چجور طاقت بیارم؟ :pain: :pain: :pain:
    .
    اگرم طاقت بیارم بازی میره طرفای سال ۱۹۰۰ . اساسنس قشنگ بودنش به دوران قدیمه دیگه بازی جذاب نیست . اگر بر میگشت زیر سال ۱۷۰۰ چی میشد!
    .
    فرعون تمپلار بود باید میرفتی با یوزارسیف و پوتیفار میکشتیش :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: 😀 😀 😀 😀 😀

  • Reza faridi گفت:

    آخ جان من تازه بعد کنکور میخوام ps4 بخرم تا سال ۲۰۱۷ میشینم unity و syndicate بازی میکنم :rotfl: :rotfl: تازه با این حرف که تیم سازنده این بازی همون تیم سازنده بلگ فلگه خیلی خوشحال تر شدم چون به نظرم بلگ فلگ بهترین نسخه ی اسسینس بوده که تا حالا بازی کردم :inlove:

  • Venom Snake گفت:

    داداش هر چی میریم جلو تر این بازی یه قرن بهش اضاف میشه فکر نکنم باز برگرده عقب :weep: :weep:

  • FrOst گفت:

    این میتونه یه نشونه غیر مستقیمی باشه که ممکنه امسال شاهزاده ایرانی منتشر بشه
    E3 پارسال شخصیت صدا پیشگی پرنس توی توییترش گفته بود امسال نسخه جدید میاد ولی نمیدونم چرا خبری نشد
    ایشالا امسال بیاد

  • سلام حالا منتظر بمونیم ببینیم که این بازی بیاد چه میکنه !!!!!!!!!!! الان گرون ترین بازی GTA V PC هست که قیمتش تو شهر ما ۳۴ هزار تومان هست که چند ماه پیش خریدم ! این بازی بیاد حجم بازی GTA رو بزنه قیمتش چند میشه اوه اوه اوه :quiet: :quiet: :quiet: :quiet:

  • REZ گفت:

    نه بابا! شوخیه یا جدی ؟!

    ملی پوشـــااان پیروز باشیـــد ! خرم چون گـــل هر رو باشیــــد ! 😀

  • teimor گفت:

    خب عالیه اگه اسب رو برگردونه.اگه سیستم کشتیرانی رو هم دوباره اضافه کنه همراه با یک تاخیر یک ساله برای کاهش باگ های بازی و افزایش گرافیک به احتمال فراوان یکی از بهترین نسخه های این سری میشه.این تغییر بنیادین هم امیدورام فقط افزایش سرعت در بالارفتن از دیوار و اضافه شدن یکی دوتا اسلحه جانبی نباشه بلگه به گونه ای باشع که به طور قابل ملاخصه ای گیم پلی رو دستخوش تحولی اساسی کنه و دیگه حس تکراری بودن نده.به امید اینکه واقعا یوبی سافت این کارو انجام بده 🙂

  • mohamadrtb گفت:

    ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ
    ﺑﺎﺷﻪ
    ﭼﻮﻥ ﯾﻪ ﻧﺴﺨﻪ
    ﻃﻼﯾﯽ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ
    ﻧﺴﺨﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﻄﺢ
    ﭘ ﺎﯾ ﯿ ﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ
    ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺎﮒ ﺑﺪﻭﻥ
    ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﻭ ﺟ ﻨ ﺠ ﺎ ﻝ

  • Reza faridi گفت:

    همه چی بازی که به داستان نیست دوست گرامی .تازه بیشتر بازی های اسسینس داستان خوبی نداشتن بجز سری اتزیو که تازه اونم بخاطر شخصیت جذاب و خاطره انگیز اتزیو بود ولی از جنبه های دیگه مثل گرافیک و گیم پلی و باگو …بلگ فلگ از بقیه بهتر بوده تازه از کشتی های جذابش هم نمیشه گذشت و اون گنج های زیر دریایی جذابش که تو بقیه بازی های این سری ازشون اثری نبود

  • sajjad گفت:

    خدا بگم این گیمفارو چیکار کنه هر چی نظر بود پاک شد

  • اولین باره که از منتشر نشدن یه بازی خوشحال میشم :laugh: ببین این یوبیسافت با گیمرا چه کرده :rotfl:

  • همون بهتر که یکسال دیگه میخواهد بیاد چیه دم به دقیقه هی آساسینز کرید میسازن.از شماره ۳ به بعد ساخته بازیش سرعتی شده بود. در هر صورت برای من که فرقی نداره چون سیستمم نمیکشه همین Black flag هم بصورت معجزه آسا اجرا شد و تونستم تموم کنم. 😀

  • Reza faridi گفت:

    داداش منم منظورم از گرافیک هم گرافیک اصلی بود و هم گرافیت هنری وبزرگ تر بودن جهان بازی نسبت به بقیه اسسینس ها و سرگم کننده تر بودن 😎

  • بعضی از فرانچیزا با اشتباه سازنده به حاشیه میرن مثه همین assassin. یه عده میگن نباید هر ساله ساخته بشه یه عده کمی هم میگن باید ساخته بشه معمولا هر خبری که از assassin میشه اختلاف نظر خیلی زیاده اگه منطقی نگاه کنیم کاملا مشخه که انتشار هر ساله باعث شده که بازی خیلی ضربه خورده چنتا دلیل محکم هست که ثابت میکنه. بنظرمن نه تنها من به نظر خیلیا اساسینز باید یه استراحت ۳ ساله کنه اما یوبی سافت مهمترین برنامش سودجوییه و فکر نمیکنم استراحت بده.

  • HannaH گفت:

    من بعد از قسمت دوم محبوبترین بازى ام تو سرى همین سیندیکیت هست. بازى خیلى خوبیه. امیدوارم مسخه بعدى هم انتخاب شخصیت روً به خودت بده. مصر هم قابل حدس بود. تو شماره دوم یا سوم بازى که بازاتزیو بازى مى کردیم یه جایى زیر زمین بود که مجسمه اساسین ها توش بود که یکى هم از مصر بود.

  • Auditore گفت:

    الــــهم صل عـلی محمّد و آل محمد 😀
    بالاخره سر عقل اومد

  • ali.e گفت:

    یوبیسافت اساسین نمیده؟!! 😯
    مگه میشه؟ مگه داریم؟ 😀
    البته شایعه است, من فک میکنم یوبی بازم اساسین بده بیرون.

  • Armin گفت:

    من دیگه عادت کردم به انتشار هر ساله بازیش 😥

  • Ken Levine گفت:

    خدا رو شکر این از یوبی سافت که حرکت درست رو انجام داد,امیدوارم اکتیویژن هم یک سالی دست از سر کچل ما با کال افش برداره که هم بیشتر رو بازیهاش کار کنه و هم بازار فروش از انحصار این سری در بیادو یه رونقی بگیره
    .
    خداییش یوبی سافت اگر یک سال اسسین منتشرنکنه ککشم نمیگزه از بس آی پی های جدیدو قدیمی داره اما اکتیویژن خدا به دادش برسه که جز دستینی و کال اف چیز دهن پر کنی نداره

  • برا ما که فرقی نداره… سیستم زغالیمون دیگه هیچی رو نمیکشه!!!

  • ماشالا هر سال هم دارن تغییرات بنیادی میدن، هم به ریشه های باز میگردن…کلا از نسخه سوم به بعد هر دفعه همین ها رو میگن….چقدرم به وعده ها عمل کردن واقعا! :idk:

  • ali94 گفت:

    یعنی امیدوار بودم بوبی سره عقل بیادو این بازی رو دیگه رها کنه
    دیگه به من یکی ثابت شد که یوبی درست بشو نیست

  • Tolkien گفت:

    “بازی حس ویچر را به شما خواهد داد،”
    یعنی منظورش اینه که اینم……. …….:wilt: :shame: :pain:
    البته برهیچ کس پوشیده نیست که ویچر شاهکاره ها. من گفتم که نکنه از اون نظر شبیه ویچر باشه 😐

  • edenson گفت:

    خداوکیلی بهترین خبری که شنیدم

  • یعنی میبرنمون اهرام مصرو ببینیم ؟! 😮 😯 :inlove:
    من که پایه ام :cute:

  • amir_frj گفت:

    بنظر من با اینکار اساسینز به دوران اوجش برمیگرده و یوبیسافت یه اساسینز شاهکار تحویلمون میده :inlove: :yes: ایکاش این اتفاق برای کالافم بیفته :-((

  • evgeny grinko گفت:

    براساس اطلاعات درز پیدا کرده از سوی یکی از کارکنان یوبی سافت، قسمت بعدی اساسینز کرید که با فعلا با اسم رمز Empire شناخته می شود، در سال ۲۰۱۷ عرضه شده و اتفاقات داستانی آن به مصر باستان ارتباط خواهد داشت. وی در این رابطه گفت:

    امسال عنوانی از اساسینز کرید عرضه نمی شود. زمانی که چیزی در E3 امسال نشان ندادند به حرفم خواهید رسید.

    برای بازی باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنید. علتش این است که قسمت بعدی، سری را دگرگون می کند. در بازی حسی همانند عنوان ویچر به شما دست خواهد داد؛ آزادی عمل در مبارزات و قابلیت پیشرفت بازیکن.

    اسب ها و قایق ها هم برگشته اند. قسمت بعدی اساسینز کرید توسط تیم سازنده Assassin’s Creed IV: Black Flag ساخته می شود.

    به نظر می رسد، یوبی سافت برای افزایش کیفیت این فرنچایز تصمیم گرفته تا یک سال به آن استراحت دهد. البته همچنان شاهد عناوینی فرعی از این سری، به صورت دو بعدی، در سال جاری خواهیم بود.

    بخش دیگری از جزییات به دست آمده نشان می دهد که یوبی سافت برای پر کردن خلا اساسینز کرید، قسمت دوم عنوان واچ داگز را امسال عرضه می کند. برخلاف قسمت اول، که در شیکاگو اتفاق می افتاد، این بار بازی در سانفرانسیسکو جریان دارد. با توجه به موفقیت های واچ داگز و فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن، انتشار ادامه اش دور از انتظار نبود. قسمت اول این فرنچایز در سال ۲۰۱۴ عرضه شد.

    علاوه بر این، جزییات و اطلاعات بیشتری از قسمت بعدی اساسینز کرید منتشر شده:

    مصر باستان مقصد بعدی اساسینز کرید خواهد بود. سازنده های بازی علت این انتخاب را نبود اطلاعات تاریخی دقیق از آن دوره، برای داشتن آزادی عمل در بخش داستانی عنوان کردند.
    داستان بازی، قبل از به وجود آمدن اساسین ها و تمپلارها جریان دارد. به عبارت دیگر، این عنوان پیش درآمدی بر تمامی بازی های سری اساسینز کرید است.
    همانند Black Flag، به جز روستاها مکان های زیادی برای بالا رفتن وجود ندارد.
    بیشتر ویژگی های بازی جدید بوده و از پایه ساخته شده اند. در واقع، بازی سعی دارد تا حس تکراری شدن، که در عناوین اخیر سری مشاهده می شد را از بین ببرد.
    در بازی نقش یک برده یا فردی که در گذشته به بردگی گرفته شده را ایفا خواهید کرد. قیافه وی به الطائر [شخصیت اصلی قسمت اول سری اساسینز کرید] شباهت داشته و رنگ صورتش کمی تیره تر از آن است. علاوه بر این، او فرد مشهوری در بازی نیست و به ندرت سخن می گوید.
    یکی از بزرگترین تغییرات بازی، رنگ بندی متنوع آن است. آسمان آبی، پوشش سبز گیاهان، بیابان های زرد و … خود دلیلی بر این ادعا هستند.
    در بازی دارای یک عقاب خواهید بود که می توانید آن را کنترل کنید.
    دنیای بازی از پایه ساخته شده و شاهد هیچ گونه اضافه سازی ویژگی های گرافیکی از قسمت های قبلی، به جز تعدادی انیمیشن، نخواهیم بود.
    قسمت بعدی اساسینز کرید برای عرضه روی اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی برنامه ریزی شده است. هنوز اطلاعات دقیقی از انتشار بازی روی کنسول بعدی نینتندو در دسترس نیست.
    به خاطر شباهت کنسول های نسل هشتم به پی سی، پلتفرم اصلی بازی رایانه های شخصی خواهد بود. به عبارت دیگر، بازی بر پایه پلتفرم پی سی ساخته شده و سپس روی کنسول ها پورت می شود.
    نبردهای دریایی در بازی حضور نخواهند داشت. هنوز اطلاعات دقیقی از بخش دریایی بازی منتشر نشده و تنها جزییات به دست رسیده نشان میدهد که می توان از آن برای گشت و گذار یا انجام برخی ماموریت ها استفاده کرد.
    به نظر می رسد در ابتدای ساخت بازی، علاوه بر مصر، یونان نیز جزئی از مناطق بازی محسوب شده و شخصیت اصلی قابلیت سفر به آن را داشت. اما به دلیل وسعت بسیار بالا، تیم سازنده مجبور به حذف آن گردید.
    یوبی سافت در تلاش است تا داستان این شخصیت را به یک سه گانه تبدیل کند. این خبر، احتمال اتفاق افتادن قسمت های بعدی در یونان یا رم را افزایش می دهد. تاکنون تنها داستان شخصیت اتزیو به یک سه گانه [اساسینز کرید ۲، اساسینز کرید برادرهود و اساسینز کرید رولیشنز] تبدیل شده است.
    بازی ۳ برابر اساسینز کرید ۴: بلک فلگ بوده و برخلاف این عنوان، هیچ گونه بارگذاری در شهرها را شاهد نخواهیم بود. به عبارت دیگر، جهان این عنوان به صورت یک پارچه زیر پایتان است.
    در حال حاضر بخش آنلاین به صورت کلی از سری برداشته شده و سرنوشت آن در عناوین آینده اساسینز کرید مشخص نیست. این بخش با عنوان اساسینز کرید برادرهود وارد این سری شد. در دو نسخه اصلی قبلی، شاهد حذف آن بودیم.
    بازی در مراحل نمونه سازی و ساخت بنچمارک های هنری به سر می برد.
    توجه بیش از اندازه یوبی سافت روی فرنچایز اساسینز کرید، موجب شده تا برخی هواداران نسبت به آینده سری محبوب Prince of Persia نگران شوند. کارمند یوبی سافت در این رابطه گفت:

    پرنس آو پرشیا را فراموش کنید! این بازی هیچ وقت باز نخواهد گشت. یکی از دلایل به وجود آمدن سری اساسینز کرید همین عنوان پرنس آو پرشیاست. علاوه بر این، آی پی پرنس آو پرشیا دست یوبی سافت نبوده و برای تولید قسمت جدید آن باید حق ساختش را بپردازد. در صورتی که آی پی اساسینز کرید متعلق به این شرکت است.

  • ali.stop گفت:

    چه بهتر بیشتر روش کار می کنن به نظر من یوبی سافت هم از متای یونیتی با سندیکیت درس گرفت این بار میخواد بهتر بسازه

  • majidam گفت:

    در حال ساخت واماده کردن واچ داگز۲ برای ۲۰۱۶ هست

  • SHADOW PAIN گفت:

    عجب شانسی آوردیم خداییش……ایشالا تا سه الی چهار سال آینده خبری ازش نشه بااین نسخه های آبگوشتی شون فاجعه به بار آوردن.با این که خودم فن اساسینم اما به شخصه نسخه ۲ .hood..revelation .black flag رو دوست داشتم بیشتر از همه هم hood رو

  • SHADOW PAIN گفت:

    امیدوارم نسخه بعدی رو با کاراکتر های خشن تر و با ابهت تر کلید بزنن (شخصیتی مثل اسنیک) و امیدوارم داستان نسخه بعدی تو ژاپن یا چین باشه (سامورایی)

  • dexter123 گفت:

    خوبه یک سالی بهش استراحت بدن شاید دیگه تکراری به نظر نیاد . از طرفی یوبیسافت امسال دست رو چه بازی ای گذاشته . به احتمال زیاد مثل قسمت اولش ۳ ۴ سال تاخیر میخوره و بعد با گرافیک پایین تر از چیزی که اولش تو تریلر ها به نمایش گذاشته بود میاد بیرون . فکر کنم گرافیکش تازه بشه اون چیزی که تو تریلر های ۳۶۰ اولین بار نمایش دادن و مردم کف و دست زدن براش . رو اون ماشین های مسخره اش هم کار کنه خیلی خوبه . فیزیک و تخریب پذیری ماشین ها که شبیه ماشین کنترلی اسباب بازی بود به کنار . این که با فراری از دست پلیس در بری و پلیسه با هامر تو چند ثانیه فاصله چند کیلومتری رو طی می کرد و از پشت می کوبید بهت واقعا مسخره بود

شایعه: یوبیسافت امسال نسخه‌ای از Assassin’s Creed منتشر نخواهد کرد - گیمفا