خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا

خوشحالی برای همه، نه در انحصار | برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال ۲۰۱۶

سعید آقابابایی
۰۹:۳۴ ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا

انحصاری…مولتی‎پلتفرم…یک بحث ناتمام و بی‎سرانجام بین گیمرها. کدام بهتر است. آیا باید بازی انحصاری باشد؟ کدام با کیفیت‎ترند؟ انحصاری زمانی، انحصاری کنسولی، انحصاری کامل. چرا عناوین مولتی‎پلتفرم انحصاری می‎شوند؟ آیا این کار درست است؟ چرا استریت فایتر که عمری برای تمام پلتفرم ها عرضه شده اکنون نباید به ایکس باکس وان بیاید؟ چرا ماجراجویی جدید لاراکرافت که کلی خاطره با آن بر روی کسول‎های سونی داریم و نسخه قبلی آن هم برای تمام پلتفرم‎ها منتشر شد، باید یک سال دیرتر برای پلی استیشن ۴ منتشر شود؟ طرفداری که به امید این که فلان بازی مورد علاقه اش مولتی‎پلتفرم است و فرقی ندارد که کدام کنسول را خریداری کند، یک کنسول انتخاب کرده و خریده است چرا باید ناگهان متوجه شود عنوان موردعلاقه‎اش دیگر روی آن کنسولی که خریده وجود نخواهد داشت؟

این‎ها مواردی است که پاسخ دقیق و مشابهی بین گیمر‎ها و حتی بین بازیسازان نیز برای آن‎ها وجود ندارد و همواره در گفت‎وگوها و بحث‎های گیمی مطرح می‎شوند و برخی به آن می‎نازند که فلان بازی مولتی‎پلتفرم اکنون دیگر برای ماست. غافلیم از این که این کار و جا افتادن آن در آینده گریبان خودمان را نیز خواهد گرفت و ناگهان به خود می‎آییم و مشاهده می‎کنیم عنوانی که سال‎ها با آن خاطره داریم و مولتی‎پلتفرم بوده است ناگهان انحصاری شده و دیگر نمی‎توانیم آن را بازی کنیم.

دو رقیب اما از یک خانواده و یک جامعه بزرگ جامعه گیم‎ها و گیمرها

دو رقیب اما از یک خانواده و یک جامعه بزرگ… جامعه گیم‎ها و گیمرها

بحث بازی‎های انحصاری یک شرکت صاحب کنسول که توسط خود آن شرکت و استودیوهای زیر مجموعه آن ساخته می‎شود جداست چون این عناوین را گیمر می‎شناسد و با توجه به علاقه‏ بیشتری که به انحصاری‎های داخلی یک شرکت صاحب کنسول دارد، کنسول خود را انتخاب می‎کند. مثلا گیمر می‎داند که اگر به ناتی‎داگ و بازی‎های شاهکار این استودیو علاقمند است باید کنسول سونی بخرد و یا بالعکس اگر به Halo علاقمند است باید کنسول مایکروسافت را خریداری کند اما کف دستش را بو نکرده است که عنوانی مولتی پلتفرم که تاکنون برای همه پلتفرم‎ها بوده است ناگهان انحصاری یک کنسول خاص شود.

به هر حال بحث در این مورد هیچ‎گاه پایانی ندارد و همواره این مسائل وجود دارند و خواهند داشت. سال ۲۰۱۶ که در ابتدای آن هستیم نیز پر از بازی‎های رنگارنگ و انحصاری و مولتی‎پلتفرم و… خواهد بود که هر یک به فراخور خود طرفداران و علاقمندانی دارند که منتظر آن‎ها هستند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد عناوینی که در سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت مولتی‎پلتفرم منتشر خواهند شد و همه گیمرها را خوشحال خواهند کرد صحبت کنیم و ببینیم که امسال برترین عناوین مولتی‎پلتفرم چه بازی‎هایی هستند و اطلاعاتی را در مورد این بازی‎ها در اختیار شما عزیزان و کاربران محترم وبسایت گیمفا قرار دهیم. موردانتظارترین عنوان مولتی‎پلتفرم که شما امسال منتظرش هستید کدام است و آیا اصلا با عناوین این لیست موافق هستید یا خیر و به نظرتان چه عناوین مولتی پلتفرم دیگری باید در این لیست قرار داشته باشند. خوشحال خواهم شد که نظراتتان را در این مورد با بنده در میان بگذارید. لازم به ذکر است که منظور از عناوین مولتی‎پلتفرم در این لیست بازی‎هایی هستند که برای بیشتر از یک کنسول منتشر شوند که معمولا شامل PS4 و Xbox One هستند و مثلا عنوانی مثل No Man’s Sky را به عنوان انحصاری محسوب کرده‎ایم. پس در ادامه این مقاله با گیمفا همراه شوید تا برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال ۲۰۱۶ را با هم بررسی کنیم.

۱۰ – Hitman

تاریخ انتشار: ۱۱ مارس ۲۰۱۶ (۲۱ اسفند ۱۳۹۴)

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

hitman

قاتل مخفی در راه است… اگه مخفیه پس تو از کجا می‎دونی در راه است؟!

فرنچایز مخفی‎کاری هیتمن سال‎هاست که در صنعت بازی‎های رایانه‎ای حضور دارد و با شخصیت جذاب و خونسرد خود یعنی مامور ۴۷ و المان‎های زیبای مخفی‎کاری توانسته است تا خود را به عنوان یکی از برترین‎های این سبک مطرح کند. این بار و در نسخه جدید بازی، IO Interactive و Square Enix قصد دارند تا کاری جدید را در قالب یک بازی اپیزودیک با این سری انجام دهند و به همین خاطر هم نام بازی را مجددا به نام هیتمن بدون پسوند و شماره، و مانند یک نسخه ریبوت قرار داده‎اند.در ابتدا Hitman قرار بود تا در سال ۲۰۱۵ منتشر شود اما به منظور داشتن محتوای بیشتر در همان اول انتشار بازی، عرضه آن را به سال ۲۰۱۶ موکول کردند تا بازی برایمان جذاب‎تر شود و انتظار کشیدن برای طرفداران سخت‎تر شود.

جدا از بحث اپیزودیک بودن بازی، کلیت آن همچنان همان سوم شخص مخفی‎کاری است ولی سازندگان موارد جدیدی را نیز در مورد انتخاب راه‎های از بین بردن هدف و استفاده مجدد از نقشه‎های مشابه و .. انجام داده‎اند. یکی از نکاتی که در مورد این بازی وجود دارد این است که این عنوان و این نسخه از آن بازی‎هایی است که ممکن است به یک شکست وحشتناک منجر شود مخصوصا به خاطر اپیزودیک بودن بازی، ولی به هر حال یک شماره هیتمن جدید در راه است و نمی‎توان به آن امیدوار نبود و قطعا بسیاری از گیمرها در دنیا و کشورمان منتظر این بازی هستند که به صورت مولتی‎پلتفرم در ماه مارس ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

۹ – Tom Clancy’s The Division

تاریخ انتشار: ۸ مارس ۲۰۱۶ (۱۸ اسفند ۱۳۹۴)

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

tom clancys the division 34111 2880x1800

امیدوارم که این بازی، انتظاری که داریم را برآورده کند وگرنه دیگر کسی یوبیسافت را قبول نخواهد داشت

آن‎قدر زمان از معرفی بازی Tom Clancy’s The Division در مراسم E3 2013 گذشته است که انگار یک قرن قبل بوده و هیچ‎گاه قرار نیست بازی منتشر شود. ابتدا بازی از ۲۰۱۴ به ۲۰۱۵ موکول شد و بعد از آن مجددا به تاخیری مواجه شد که لانچ آن را به مارس ۲۰۱۶ موکول کرد.

زمینه و تم کلی و امکاناتی که در بازی Tom Clancy’s The Division وجود دارند بسیار جذاب و زیبا هستند. دولت آمریکا در حال فروپاشی است و همه جا و همه چیز به آشوب کشیده است و بیماری روز به روز در حال گسترش و رشد یافتن در جامعه است. شاید جاه‎طلبانه‎ترین حقیقتی که در بازی وجود دارد جهان‎ازاد بودن آن است که آن‎گونه که در بازی دیده‎ایم فوق‎العاده و بی‎نظیر به نظر می‎رسند.

با این که نگرانی‎هایی در مورد بازی به این دلیل که همان مسیر ناامیدکننده  watch Dogs را طی نکند وجود دارد اما به هر حال امیدواریم این‎طور نباشد زیرا این بازی از آن دست عناوینی است که می‎تواند از بهترین‎های ۲۰۱۶ باشد و ما را کاملا سورپرایز کند البته از جهت مثبت نه مثل watch Dogs از جهت منفی و هایپ بیهوده.

۸ –  Far Cry Primal

تاریخ انتشار: ۲۳ فبریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۱۳۹۴)

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

maxresdefault 22

همه موارد داد می‎زنند من فارکرای نیستم! فارکرای بدون اسلحه گرم؟!

در سال‎های اخیر سری محبوب فارکرای به نوعی روی غلتک افتاده است و با عناوین زیبای Far Cry 3 و Far Cry 4 و البته یک بسته الحاقی عالی به نام Blood Dragon توانسته است تا به موفقیت خوبی دست یابد و یوبیسافت هم که نشان داده در سال‎های اخیر دارد در مسیر تبدیل شدن به یک ناشر شدیدا پول‎دوست و دوشنده! گام بر‎می‎دارد به طرز نه‎چندان غیرمنتظره‎ای بلافاصله عنوان Far Cry Primal را معرفی کرد که ناگهان از ناکجا آباد سر در آورد و مانند این بود که یک بازی با نام دیگر تبدیل شده است به عنوانی به نام فارکرای آن هم در عصر حجر و بدون اسلحه گرم. البته این اصلا بدان معنا نیست که بازی ضعیف ات و یا جذاب نیست بلکه اتفاقا کسانی که بازی را به تازگی تجربه کرده‌اند از آن راضی بوده‌اند و امتیاز متای ۷۷ را کسب کرد، فقط بحث این‎جاست که آیا عنوانی بدون اسلحه اصلا فارکرای است یا نه؟ این را باید از یوبیسافت پرسید که وجهه خود را در این مدت مقداری خراب کرده است و کمی گیمرها را به خود بی اعتماد کرده است.

همان‎طور که عرض کردم در جدیدترین نسخه سری فارکرای که اخیرا منتشر شده است، بازی از عصر مدرن به عصر حجر سفر کرده است و حیواناتی مثل ماموت و جانوران آن دوره را معرفی کرده است و سیستم شکار حیوانات مانند نسخه‎های قبلی ولی با حیوانات عصر حجر در بازی وجود دارد که با پیشرفت‎هایی مثل تسخیر کردن حیوانات و همراه کردن آن‎ها با خود نیز همراه است. سفر به عصر حجر تمام تفنگ‎ها و اسلحه‎های مدرن بازی را از بین برده است و جای خود را به تیرکمان و تبر داده اند که سرگرم کننده به نظر می‎رسد ولی همان طور که عرض کردم مقداری با ذات این سری تضاد دارد. اما به هر حال این عنوان یکی از پرطرفدارترین مولتی‌پلتفرم‌های سال ۲۰۱۶ است.

۷ – Mirror’s Edge Catalyst

تاریخ انتشار: ۲۴ می ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵)

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

featuredimageimg

وای که چقدر گیمر منتظر پارکور بازی هستند…

بازی Mirror’s Edge در نسل گذشته عناوین کنسولی منتشر شد و ما را با سیستم عالی حرکات و پارکور و اکشن خود شگفت‎زده کرد هر چند که در بخش داستان کمبودهایی داشت. مدت‎های زیادی صحبت از یک نسخه جدید بود و همگی منتظر خبری از این فرنچایز بودند تا این که بازی جدید معرفی شد و سال ۲۰۱۶ این سری با عنوان Mirror’s Edge Catalyst بازخواهد گشت تا بار دیگر ما را غرق در لذت کند.

جالب توجه است که این عنوان به نوعی یک دنباله محسوب نمی‎شود و بیشتر مانند یک نسخه ریبوت و بازسازی شده از سری است. با پرداختن بیشتر به شخصیت اصلی بازی یعنی Faith (که در نسخه اول هم شخصیت اصلی بود)، گویا این بازی قصد دارد تا بسیار داستان‎گرا تر ار بازی اول باشد.

قدرت کنسول‎های نسل جدید گیم‎پلی بازی را نیز به سطحی جدید ارتقا داده است به ویژه این که با یک بازی جهان آزاد طرف هستیم که کاملا در تضاد با عنوان شدیدا خطی اصلی است. پس منتظر باشد تا در ماه می مجددا با Faith همراه شوید و شهر و ساختمان‎ها و آسمان‎خراش ها را در نورردید و با دشمنان خود مباره کنید.

۶ – Dishonored 2

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

dishonored 2 main

این بار باید شرف دو نفر را پس بگیرید!

نسخه اول بازی Dishonored یکی از برترین عناوین سال ۲۰۱۲ بود که البته با وجود نقدها و امتیازات عالی باز هم به آن اندازه‌‎ای که لیاقتش را داشت به آن توجه نشد. این اتفاق معمولا وقتی رخ می‎دهد که تعداد زیادی بازی با هم منتشر شوند. اما خوشبختانه دنبال و نسخه دوم بازی هم در راه است که حتی به نظر می‎رسد از نسخه اول هم بهتر باشد.

Dishonored 2 که در E3 2015 در کنار نسخه ریمستر شده بازی اول معرفی شد، به نظر می‎رسد که تمام نکات مثبت و قوت بازی اصلی را به همراه دارد به علاوه این که نکات جذاب و جدیدی را نیز برای لذت بردن ما در بازی قرار داده است. یکی از مهمترین تغییرات جذاب و مهمی که در بازی دوم اتفاق افتاده است حضور دو شخصیت قابل بازی در این عنوان است که یکی از این پروتاگونیست‎ها Emily Kaldwin همان دختر ملکه در نسخه اول بازی است که اکنون بزرگ شده و به همراه کوروو در نسخه دوم به عنوان شخصیت قابل بازی حضور دارد.

Dishonored هنوز که هنوز است از آن دست عناوینی است که مثل آن را زیاد ندیده‎ایم و نام Dishonored 2 به همراه مواردی که تاکنون از این بازی مشاهده کرده‎ایم همه و همه باعث می‎شوند تا هیجان بسیار زیادی برای تجربه این بازی داشته باشیم.

۵ – Deus Ex: Mankind Divided

تاریخ انتشار: ۲۳ آگوست ۲۰۱۶ (۲ شهریور ۱۳۹۵)

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

dxmd 4

آزادی همه جانبه منتظر ماست… چه سالی شود ۲۰۱۶

عنوان  Deus Ex: Mankind Divided به عنوان بازی که دورترین تاریخ انتشار اعلام شده در این لیست را دارد، دنباله‎ای مستقیم بر عنوان بی‎نظیر Deus Ex: Human Revolution است. عنوانی که باعث شد این سری روز به روز در دنیا و بین گیمرهای نسل جدید که با عنوان اول Deus Ex آشنایی ندرند محبوب و محبوب‎تر شود.

در Mankind Divided بار دیگر کنترل Adam Jensen را به دست می‎گیریم و در قالبی نقش‎افرینی با ترکیبی از زاویه دید اول شخص و سوم شخص بازی خواهیم کرد. در این عنوان هم بار دیگر ارتقاها که در این بازی نامشان augmentation است نقش بسیار مهمی را به مانند نسخه قبل ایفا می‎کنند و نقش مهمی را هم در داستان بازی دارند زیرا مردم بسیار با این ارتقاها که بر روی بدن انسان سوار می‎شوند مخالفند و اعتقاد دارند که این‎ها انسانیت را از بین می‎برند.

چند ماه پیش چالش‎هایی منفی برای این بازی به وجود امد در مورد سیستم پیش‎فروش و … که خوشبختانه رفع شدند و ما مجددا می‎توانیم به خیال راحت تا ماه آگوست که بازی منتشر خواهد شد، بیشتر و بیشتر هایپ شویم و خودمان را هایپ کنیم!

۴ – Doom

تاریخ انتشار: نیمه اول ۲۰۱۶

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

doom game 2016 4k demon picture 3840x2160

دیم دارام دیم Doom!!!!

همانطور که مشاهده می‎کنید اکثر عناوین این لیست یا نسخه دوم و دنباله و یا ریبوت یک فرنچایز هستند  که در بین این فرنچایزها، Doom به راحتی قدیمی‎ترین است و به عنوان یکی از اولین و تاثیرگذار ترین شوترهای اول شخص تاریخ بازی‎های رایانه‎ای محسوب می‎شود. برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر، بالاخره این سری با یک بازی جدید در قالب ریبوت نسخه اوریجینال Doom باز می‎گردد. چند وقتی فبل از معرفی رسمی بازی می‎دانستیم که Doom در حال ساخت است از راه‎هایی مثل تبلیغ و بازاریابی نسخه بتای بازی که همراه با عنوان Wolfenstein: The New Order وجود داشت، اما معرفی رسمی بازی در کنفرانس اول بتسدا در  E3 2015 بود.

اسلحه‎های بزرگ و حجیم به همراه شوتر و اکشن بسیار سریع و جذاب دوباره به Doom بازگشته است و به نظر می‎سد که حتی می‎تواند به افق‎ها و سطوح بالاتری نیز دست یابد به وسیله یک بخش چندنفره بسیار عالی در کنسول‎های مدرن و قدرتمند نسل هشتمی که جایگاه خوبی برای ارائه یک شوتر سریع و مرگبار هستند. Doom هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی قرار است تا در نیمه اول امسال منتشر شود، پس صبر می‎کنیم تا زمانی که بتوانیم این شوتر دوست‎داشتنی و با اصالت را تجربه کنیم.

۳ – Mass Effect: Andromeda

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

masseffectandromeda 1434415977287

بدون فرمانده شپرد خدا به خیر کند… البته بایوویر بلد است به خیر کند!

با این که پایان نسخه سوم در ۳ گانه عناوین Mass Effect بسیار ضعیف کار شده بود و با اعتراضات زیاد روبرو شد ولی همچنان همگی کاملا قبول دارند و معتقد هستند که این ۳ گانه یکی از برترین و قدرتمندتربن عناوین و فرنچایزهایی است که در نسل هفتم منتشر شد و باید به آن افتخار کرد. شاید داستان فرمانده شپرد به پایان رسیده باشد ولی ما کاملا آماده‎ایم که امسال ماجراجویی جدیدی را در این سری با بازی Mass Effect: Andromeda تجربه کنیم.

فرنچایز Mass Effect المان‎های شوتر سوم شخص را به مکانیک‎های نقش‎آفرینی به بهترین شکل ممکن ترکیب کرد و به نظر می‎رسد که در بازی Mass Effect: Andromeda این مکانیک‎ها حتی بهتر و جذاب‎تر نیز شده‎اند. داستان این فرنچایز هم همواره بسیار مهم و زیبا بوده است مخصوصا با دیالوگ‎ها و سیستم انتخاب آن‎ها که شخصیت فرمانده شپرد اختصاصی شما در بازی را شکل می‎داد. بسیار جذاب است که منتظر باشیم و ببینیم داستان و دیالو‎گها و انتخاب آن‎ها در نخستین بازی که خارج از ۳ گانه است چگونه خواهد بود و چه موارد جدیدی در بازی وجود خواهند داشت.

در مورد این بازی بسیار کم دیده و شنیده‎ایم و به همین دلیل احتمال بالایی برای تاخیر خوردن بازی وجود دارد ولی فعلا که بازی برای انتشار در سال ۲۰۱۶ برنامه‎ریزی شده است.

۲ – Final Fantasy XV

تاریخ انتشار: ۲۰۱۶

پلتفرم: Xbox One ,PS4

ffxv

یک فاینال فانتزی قدرتمند که امیدوارم در کنار بهترین‎های سری قرار گیرد…

Final Fantasy XV عنوانی است که ما را حتی بیشتر از The Last Guardian منتظر نگاه داشته است، ولی امسال بالاخره همان سالی است که این بازی منتشر خواهد شد و به دستمان خواهد رسید. این بازی در ابتدا و سال‎ها قبل با نام Final Fantasy Versus XIII معرفی شد ولی سپس در گذر زمان و سال‎ها ذره ذره تغییر کرد تا این که تبدیل به Final Fantasy XV که اکنون می‎شناسیم شد.

در ماه مارس گذشته ما برای اولین بار با تجربه دموی Episode Duscae با Final Fantasy XV گیم‎پلی این بازی را تجربه کردیم که نشان از این داشت که بازی آماده است و انتشار آن نزدیک است. بازی برای انتشار در سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است و این موضوع را کارگردان بازی طی پستی که برای تبریک سال نو قرار داده بود تایید کرد.

هدفی که قبلا برای انتشار این بازی در نظر گرفته شده بود، عرضه Final Fantasy XV به صورت همزمان در سطح جهان بود، پس به نظر می‎رسد که امسال تنها شاهد انتشار بازی در ژاپن نخواهیم بود و برای آمریکا و سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد. پس آماده باشید زیرا انتظار طولانی و چندین ساله رو به پایان است و امسال می‎توانیم یکی از موردانتظارترین و برترین عناوین مولتی پلتفرم سال ۲۰۱۶ را تجربه کنیم.

۱ – Dark Souls III

تاریخ انتشار: ۱۲ آپریل ۲۰۱۶ (۲۴ فروردین ۱۳۹۵)

پلتفرم: ‎PC ,Xbox One ,PS4

dark souls iii 5

خیر نبینی الهی میازاکی… از انتظار این بازی داغون شدم آقو! یعنی له له شدم!

Bloodborne یکی از برترین و زیباترین (به اعتقاد برخی، برترین و زیباترین) عناوینی بود که سال ۲۰۱۵ منتشر شد و حال و هوای سری Souls را برای دارندگان کنسول دوست داشتنی پلی استیشن ۴ زنده کرد، ولی امسال دنباله اصلی و شماره‎دار سری اصلی Souls یعنی Dark Souls 3 به صورت مولتی‎پلتفرم منتشر خواهد شد تا ۳ گانه Dark Souls تکمیل شود و شاهکارهای میازاکی به ۵ عدد برسد یعنی ۳ گانه Dark Souls به اضافه Demon’s Souls و Bloodborne (البته میازاکی کارگردان نسخه دوم Dark Souls نبود).

مغز متفکر و کارگردان سری سولز همان‎طور که خدمت شما عرض کردم استاد هیدتاکا میازاکی است و دلیل این که در نسخه دوم Dark Souls هم به عنوان کارگردان حضور نداشت همزمانی ساخت آن بازی با Bloodborne بود. اکنون و خوشبختانه وی دوباره در قالب کارگردان در Dark Souls III بازگشته است تا خیالمان از بابت یک شاهکار و یکی از برترین بازی‎های سال ۲۰۱۶ راحت باشد و به هایپ شدن ادامه دهیم!

اکنون که بسته الحاقی داستانی و شاهکار بازی Bloodborne یعنی The Old Hunters را که بسیار سخت‎تر از بازی اصلی بود تجربه کرده‎ایم (البته اگر شما هم تجربه کرده‎اید)، کاملا آماده هستیم تا به دنیای Dark Souls بازگردیم و بارها و بارها مرگ را تجربه کنیم. پس خوشحال باشید که در آینده‎ای نه چندان دور و در ۱۲ آپریل ۲۰۱۶ می‎توانیم Dark Souls III را تجربه کنیم. من که شوقی دارم که با کلمات نمی‎توان بیان کرد، شما را نمی‎دانم.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا
خوشحالی برای همه، نه در انحصار/ برترین عناوین مولتی‎پلتفرم سال 2016 | گیمفا