یک برنامه موبایل برای Driveclub منتشر خواهد شد + تصاویر جدید
مطمئنا سازندگان عنوان DriveClub، یعنی استودیوی Evolution معنای پیمان به یک بازی را برای دیگر سازندگان معنی کردند. این استودیو پس از عرضه بازی اتوموبیلرانی خود، از همه نظر آن را بهبود داد و محتواهای بسیار غنی و زیادی را برای آن منتشر کرد. تا جایی که اگر DriveClub در هنگام عرضه یک بازی متوسط بود، هماکنون به یک بازی بسیار خوب بدل شده است. برای خواندن ادامه خبر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
بسیاری از بازیبازان از انتشار یک برنامه موبایل برای عنوانDriveclub متعجب شدند، اما اینطور که به نظر میرسد، این برنامه فعلا منتشر نخواهد شد و نسخه جدیدی از آن در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.
پائول راستچینسکی، کارگردان بازی Driveclub که رابطه بسیار خوبی با بازیبازان دارد و مدام از طریق توییتر به آنها اطلاعات میدهد، در آخرین پیام توییتر خود، به برنامه موبایل Driveclub اشاره کرده است:
برنامه جدیدی برای Diveclub در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) December 23, 2015
علاوه بر آن، دریافتیم که استودیوی Evolution پس از تعدیل نیرویی که به تازگی انجام داده، حدود ۵۰ نفر کارمند دارد.
ما حدود ۵۰ سازنده بسیار با استعداد در اختیار داریم که در استودیوی Evolution در حال کار هستند.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) December 23, 2015
همچنین تصاویر زیبایی از عنوان Driveclub منتشر شد که در همه آنها، McLaren P1 خودنمایی میکند. شما میتوانید تصاویر منتشر شده از عنوان Driveclub را در زیر مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اوایل که بد بود ولی کم کم داره میشه رقیب فورزا .
البته فیزیک فورزا و واقع گراییش خیلی عالی هست و جنبه شبیه ساز کامل داره ولی گیم پلی درایور کلاب یکم غیر واقعی تره.
چون درایوکلاب ۶۰ درصدش ارکیده ۴۰ درصدش شبیه ساز . بیشترش ارکیده !
درایوکلاب رو باید با فورزا هورایزون مقایسه کرد که ارکیده
—————————————————————————–
منتظر این برنامه هستم . :inlove:
مکلارن p1 هم چه خوب میدرخشه :yes:
به جرعت میتونم بگم فیزیکی که این ریسینگ
داره هیچ ریسینگی نداره … کاملا سرعت رو حس میکنی لرزش های دوربین تو سرعت های بالا فوق العاده عالی طراحی شده .. خلاصه از نظر طراحی فیزیک این بازی هیچی کم نداره .
فیزیک این بازی خیلی جالب ولی فضایی هست . تو واقعیت ماشین اینگونه حرکت نمیکنه 🙂
فورزا رو میشه با گرند توریزمو (تو بحث فیزیک) مقایسه کرد و درایور کلاب یه بازی فضایی هست که توش میتونی ۴ کیلومتر دریفت بزنی !
صدای که ماشین میده هم در واقعیت اینگونه نیست و همه چی جنبه هنری و تخیلی گرفته ولی در فورزا همه چیز بر اساس واقعیت هست از صدا و گرافیک تا فیزیک بازی
حالا شما بیا منفی بده
خخخخخخ وقتی شما به عین واقعیت بگید فضایی دیگه بحثی نمیمونه .. من شمارو با افکار جالبتون رها میکنم ….فورزا نه از نظر گرافیک و نه از نظر فیزیک به این نمیرسه .. برو مقایسه هاش رو هم ببین
داداش درایوکلاب چون ارکیده نمیشه گفت عین واقعیته فقط بازی های شبیه ساز فیزیک بالایی که این avaom میگه دارن . درایوکلاب فیزیک خیلی خوبی به عنوان یک بازی ای که بیشترش ارکیده داشت . اینم بگم که بازی های شبیه ساز حس واقعی رانندگی رو به ادم میدن اما ارکید هیجان به ادم میده .
اینم من بهت بگم بازیهای ریسینگ شبیه ساز میخوای بازی کنی باید با کنترلر فرمون و دنده و گاز و…بری که لذتش حس شه نه با کنترلر عادی کنسول! وگرنه همین الان گرن توریسمو شبیه ساز رو ps2 هم میتونی بری!
درایو کلاب کاملا تو القای هیجان و سرعت متفاوت عمل کرده ، عالیه!
اره داداش ۱۰۰ :yes: :yes: :yes: :yes:
اصلا کاملا مشخصه درایوکلاب بازی نکردی!
4 کیلومتر؟ اتفاقا من خودم تو فورزا هورایزن دریفتهایی میزدم از ۴ کیلومتر رو رد میکرد ، فورزا موتور اسپرتو نمیدونم!
تو درایو کلاب اتفاقا خیلی کنترل ماشینها متفاوته و همینطور مشکل!
شما اگه تو یه پیست بارونی درایوکلاب بازی کنی میفهمی ریسینگ چیه!
در ضمن مگه کسی ادعایی داره درایوکلاب شبیه سازیه؟ چه شبیه سازی باشه چه نباشه گیم پلی بازی خیلی حرفه ای تر کار شده ، در مورد صدا هم چیزی کم نذاشتن!
صدای پاگانی رو بشنوی میری فضاااا! :heh:
شما که نوب هستید و فن ایکس باکس اومدی توی صفحه ای پر از گیمر های درایوکلاب که بگی چی؟فیزیک و گرافیکی که این بازی داره،فورزا تا ۱۰۰ سال دیگه به چشم نمیبینه.بعدشم دریفت زدن تو این بازی کار هر کسی نیست و نمیدونم کی اینو گفته که سه کیلومتر دریفت میزنی ولی اصلا درست نیست.شما لطفا نیا وسط و بازی ای رو که تو عمرت از نزدیک ندیدی نقد کن.ایکس باکس هم شد کنسول؟avaom عزیز درباره بازی ای که بازی نکردی حرف نزن
داداش من بحث محاسبه فیزیک نیست .
قوانین و نحوه حرکتی که اعمال میکنن فرق میکنه
شما در یک بازی با دو تا ماشین مختلف دو تا فزیک مختلف داری
تو درایور کلاب یه سری حرکت ها و دریفت هایی دیده میشه که عمرا همچین چیزی تو واقعیت رخ بده .
مثلا شما بازی فوتبالیسا رو بیا با فیفا مقایسه کنی
یکی از جولو دروازه شوت میزنه و گل میشه یکی هم عین واقعیت هست
فورزا به واقعیت نزدیک تره هم گرافیکش هم گیم پلی
درایور کلا هم از واقعیت زیباتره (ساختی هست محیطش) هم این که گیم پلی مصنوعی داره
البته این سبک هم لذت خاص خودش رو داره و جالبه منم دوس دارم تجربه کنم
ولی فکر نکنم این دو بازی تو یه رده قرار بگیرن
من با a.b.n بودم 😐 😉
سوالت چرت و بی معنیه
اره اره بی معنیه 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
من به بحث شما کاری نداشتم همینطوری پرسیدم که خودم بدونم
نمیدونم .. فک کنم ۶۰۰ یا ۸۰۰ بود .. دقیقا یادم نیست
مرغ یه پاداره 😐
ببخشید میدونید فیزیکش در هر ثانیه چندبار محاسبه میشه ؟
چه تصاویر زیبایی :yes:
اوایل یادمه همه میکوبیدنش
ولی الان یه بازی عالی از همه نظر کامل
هوس کردم بریم بازی کنم
حوس 😉
خودتی وکتر
۲ تا بالایی نو.به :laugh: 😀
در جواب avaom
اینطور که معمولا فکر کنم شما اصلا یه ویدئو هم از گیمپلی بازی ندید چه برسه که بازی کرده باشی بازیرو
اولا که همه میدونن نحوه حرکت ماشین تو DC خیلی بهتر از هورایزن هست و شما قشنگ حرکت لاسیتک روی زمین رو حس میکنی
دوما این دریفت ۴ کیلومتری که شما میگی برای فورزا هورایزن هست نه درایوکلاب
شما من کنترل رو دستت میدم ببینم میتونی بیشتر از ۱/۲ ثانیه دریفت بکشی و نری تو دیوار
نکته سوم اینکه صدای ماشین ها با ۱۶میکروفن بصورت ۳۶۰ ضبط شده وصداگذاری به حدی دقیق هست که شرکت bmw و benz فایل های صوتی رو از این استدیو خواستن
همچنین صدای ماشین ها با توجه به زاویه محل دوربین در هر قسمت فرق میکنه
درضمن تمام طراحی محیط بازی از حرکت ابر ها و صور فلکی و پوشش گیاهی گرفته تا جنس اسفالت پیست مسابقه همه بر اساس واقعیت هست
تنها اشکالی که درایوکلاب داره فیزیک بدنه ماشین ها هست که خیلی روش کار نشده
————
چقدر خوب میشد اگه ادم درمورد چیزی که میدونه نظر بده
دقیقا حرفای دلمو زدی ، از کامنت دادن راحت شدم ، لایک :yes:
من هم این مقاله “۵۱ نکته درباره درایوکلاب” رو خوندم عالیه.دقیقا راستشو میگه.درایو کلاب بهترین بازی ریسینگ تا حالا بوده و هست. از سراب های شیلی تا بارون های نروژ همگی عالین
خدایش تو گرافیکش موندم خیلی عالیه
:yes: