آمار کاربران بازی Rocket League به ۹ میلیون نفر رسید!
بازی Rocket League یکی از بهنرین بازیهای امسال بودهاست که سازندگان آن با ابداع یک بازی متفاوت توانستند به محبوبیت بسیار زیادی در دنیای بازیهای ویدیویی برسند. بهتازگی استودیو Psyonix اعلام کرده است که آمار تعداد بازیکنان عنوان Rocket League به ۹ میلیون نفر رسیده است، این استودیو سوپرایزهای بزرگتری برای این بازی در سال ۲۰۱۶ دراد! برای خواندن جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
بهدنبال دستیابی به این آمار قابل توجه، آقای Jeremy Dunham مدیر قسمت بازاریابی این عنوان در رابطه با ادامه روند بازی Rocket League اعلام کرده است: “ما همیشه با تمام قدرت و توان خود به حمایت از این بازی بزرگ پرداختهایم و قصد داریم همین روند را نیز ادامه دهیم، ما ایدههای بسیاری برای پیشرفت این بازی در همه زمینهها داریم، قرار است در سال ۲۰۱۶ ما با اضافه کردن بستههای الحاقی که شامل محتوا، حالتهای جدید بازی، میدان مبارزه جدید و … میشود، طرفداران خود را راضی نگهداریم. ما تمام این موفقیت را به شما طرفداران وفادار خود مدیونیم و بدون وجود شما ادامه این مسیر دشوار امکانپذیر نبود، با حمایت شما توانستیم به رویایی که از روز اول انتشار بازی در سر داشتیم برسیم و امیدواریم در آینده نیز با ساخت بازیهایی با همین کیفیت شما را خوشحال کنیم.”
بازی Rocket League در ماه جولای سال جاری برای کنسول پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر شد، این بازی در ابتدا با بودجه دو میلیون دلار تولید شد و حالا درآمد این بازی به بیش از ۵۰ میلیون دلار رسیده است!
از زمان انتشار بازی استودیو Psyonix بصورت مداوم بستههای الحاقی رایگان و قابل خریداری برای این عنوان منتشر کرده است و به زودی باید منتظر بستهالحاقی زمستانه بازی نیز باشیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خیلی ذهن خلاقی داشتن
بیشترین درامدشون از PSN بود
کلا رو دوتا پلتفرم عرضه شد 😐 😐 😐 😐
دادا نگفت که یکی ، گفت رو psn 😐 ینی از دو تا فروشگاه psn بیشتر بود 😐 :sarcasm: