اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا

اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت

محمد رضا صحرایی
۲۱:۳۶ ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا

مراسم The Game Awards 2015 برگزار شد و با تمام خاطرات تلخ و شیرینی که برای ما به جاگذاشت به کار خود پایان داد. در طول برگزاری این نمایش شاهد تریلرهای جدید  از عناوین متنوع بودیم به هر حال اکثر افراد نمی‌توانند مراسم‌ها را با کیفیت قابل قبولی مشاهده کنند و از این رو بعد از اتمام آن سعی بر این دارند تا تمامی تریلر‌هایی که در طی یک مراسم پخش شده است را با کیفت بسیار بالا دریافت کرده و از مشاهده آن نهایت لذت را ببرند. بنابراین در ادامه خبر بسیار خوبی را برای شما داریم با ما در ادامه همراه باشید.

مطمئنا اکثر افرادی که وارد وبسایت گیمفا می‌شوند از آن خواسته‌ای دارند، خوشبختانه اکثر اعضای تیم نهایت سعی خود را دارند تا این نیاز‌ها را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. در جریان پوشش مراسم‌های متنوع اکثر تریلر‌های قرار داده شده بر روی سایت، نمایش‌های ضبط شده توسط کاربران از شبکه Twitch یا YouTube است به نوعی با کیفیت اصلی آن نمایش فرسنگ‌ها فاصله دارد. بنابراین تصمیم بنده بر آن شده تا بعد از برگزاری مراسم  The Game Awards 2015، تمامی تریلرهای این مراسم را با کیفیت اصلی در طی یک پست ویژه بر روی سایت قرار دهم. به این نکته توجه داشته باشید که اکثر تریلر‌های قرار گرفته در این پست توسط سازندگان عناوین در دسترس وبسایت‌هایی معتبری از جمله GameSpot و IGN قرار داده شده‌اند و سعی بنده بر این بوده تا اکثر آن‌ها را با کیفیت ۱۰۸۰P تهیه کنم. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذارم و به مشاهده و دریافت این تریلر‌ها دعوت می‌کنم:


 

Where the Water Tastes Like Wine

where the water tastes like wine

اوج هنر و خلاقیت استودیو Dim Bulb در تریلر این عنوان نهفته است.

حدود دو سال از عرضه شاهکاری مستقل و بی‌سر و صدا یعنی عنوان Gone Home می‌گذرد، بازی که در سال عرضه خود بیشتر به یک شگفتی و معجزه شباهت داشت و به خوبی توانست پوز عناوین AAA بی‌کیفیتی که این صنعت پرهیاهو را محاصره کرده‌اند به خاک بمالد. در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2015 بود که بالاخره استودیو Dim Bulb از عنوان جدید خود با نام Where the Water Tastes Like Wine رونمایی کرد بازی که با طراحی گرافیکی خاص و در عین حال موسیقی بسیار زیبایی که در بطن همین نمایش جای داده بود توانست به خوبی اثبات کند که هنوز هم خلاقیت حقیقی این صنعت در دست سازندگان مستقل است. با تاکید فراوان می‌گویم که نمایش این عنوان را به هیچ عنوان از دست ندهید، شما می‌توانید تریلر فوق‌العاده زیبا این بازی  را در زیر مشاهده کرده یا با کیفیت ۱۰۸۰P دانلود کنید:

[jwplayer mediaid=”286097″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Far Cry: Primal

far cry primal

کمتر شخصی را می‌توان پیدا کرد که از دیدن تریلر این عنوان لذتی نبرده است.

بعد از معرفی عنوان Far Cry: Primal با آن ایده عجیب و غریبش که تنها تعجب همگان را در برداشت، اکثر بازی‌بازان و طرفداران این سری بی‌صبرانه منتظر نمایشی از گیم‌پلی این عنوان بودند تا مشاهده کنند که Ubisoft باز چه آشی برای آن‌ها پخته است. انتظار نداشتم که نمایش این عنوان تا این حد برای بنده جذاب و لذت بخش باشد سیستم‌ گیم‌پلی بازی گسترده‌تر و در عین حال سریعتر شده است و گرافیک بازی نیز مانند دو عنوان گذشته که در این سری عرضه‌ شده‌اند شایستگی تقدیر را دارد. تنها موردی که از داستان بازی می‌‎دانیم همین است که در بازی کنترل شخصی به نام تاکار را برعهده داریم که آخرین بازمانده از قبیله خود است تاکار علاوه بر تهیه غذا و مواردی از این دست برای گروه خود سعی بر این دارد که بداند چه بلایایی بر سر قبیله او امده است.

این شما و نمایش عنوان Far Cry: Primal:

[jwplayer mediaid=”286103″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

The Walking Dead: Michonne

unnamed1 ds1 670x377 constrain

اگر Telltale عنوانی براساس شخصیت Michonne نمی‌ساخت جای تعجب داشت.

اگر از طرفداران سرسخت کامیک‌های The Walking Dead باشید حتما با یکی از کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین شخصیت‌های این کامیک‌ها Michonne آشنایی دارید. حال استودیو Telltale تصمیم گرفته که یک بازی سه قسمتی از این شخصیت در قالب برند The Walking Dead بسازد به احتمال زیاد عرضه این عنوان پیش از شروع فصل سوم  آغاز شود  زیرا پیش از این نیز این استودیو در قالب عنوان The Walking Dead: 400 Days این کار را انجام داده بود به غیر از موارد اشاره شده در بالا اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نشده است. در ادامه توجه شما را به تماشای تریلر زیبا این عنوان جلب می‌کنم:

[jwplayer mediaid=”286107″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

اولین قسمت از بازی مذکور در ماه فوریه سال آینده برای پلتفرم‌های PlayStation 3 ،PlayStation 4 ،Xbox ۳۶۰ ،Xboxone و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

Rise Of The Tomb Raider 

Baba Yaga: The Temple Of The Witch

rise of the tomb raider

بعد از عرضه موفقیت آمیر عنوان Rise Of The Tomb Raider، حال نوبت به اولین بسته الحاقی این بازی تحت نام Baba Yaga: The Temple Of The Witch رسیده است. نمایش این بسته الحاقی به قدری زیبا بود که حرف‌ها را در خصوص آن کوتاه می‌کنم و باقی صحبت‌های خود را به تحلیل دقیق نمایش‌های این مراسم می‌سپارم.

[jwplayer mediaid=”286110″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Shadow Complex Remastered

shadow complex remastered ann

دلتان برای Shadow Complex  تنگ شده بود؛ این‌طور نیست؟!

زمانی که Shadow Complex در سال ۲۰۰۹  عرضه شد به مانند یک تراکتور تمامی جوایز را درو کرد! استودیو Epic Games کاری بیش از معجزه را در ساخت این عنوان انجام داده بود، تلفیق دقیق پلتفرمینگ با دید سوم شخص از یک سو و از طرفی دیگر خشونت غیر قابل انکار این عنوان همگی دست به دست هم داده بودند تا این بازی محبوب دل بازی‌بازان شود البته به واسطه همکاری نزدیکی که استودیو Epic Games با شرکت مایکروسافت داشت این عنوان تنها برای پلتفرم نسل هفتمی این شرکت عرضه شد. دیگر نگران نباشید این بازی برای سه پلتفرم اصلی تحت نام Shadow Complex Remastered عرضه می‌شود و اگر شما یک PC باز هستید هم‌اکنون این بازی را برای پلتفرم خود به رایگان دریافت کنید ولی ماجرا برای کنسول‌ها متفاوت است و این عنوان در اوایل سال ۲۰۱۶ برای دو کنسول Xboxone و PlayStation 4 منتشر می‌شود.

[jwplayer mediaid=”286111″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Goat Simulator Super Secret

article post width goat simulator

تنها به سازندگان می‌گویم: خلاقیتتان در حلقمان!

هیچ صحبتی در خصوص این عنوان و بسته‌های الحاقی آن ندارم!

[jwplayer mediaid=”286112″]

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

Star Citizen

star citizen feature 672x372

به احترام این عنوان که در انحصار پلتفرم PC است کلاه‌هایتان را از سر بردارید.

اگر پیرو خبر‌ها پیرامون پروژه‌های کیک استارتر باشید، حتما با موفق‌ترین عنوان که توانسته تا این لحظه بیش از ۹۰ میلیون دلار کمک مردمی را جمع آوری کند آشنا هستید، بله منظورمان Star Citizen است. تریلر نشان داده شده از این عنوان در جریان نمایشگاه The Game Awards 2015  در واقع مروری بود بر نسخه Alpha 2.0 این عنوان که بخشی از سکانس‌های مربوط به مبارزات این بازی، بخش مربوط به کنترل سفینه‌ها و… را به همگان نشان می‌داد موارد ذکر شده را با گرافیک فوق‌العاده این بازی ترکیب کرده تا در اتنها شاهد محصولی به غایت فوق‌العاده که تنها شایسته و برازنده یک عنوان در انحصار پلتفرم PC است همراه باشید.

[jwplayer mediaid=”286130″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Psychonauts 2

psychonauts 2 main art 1152x538

نوبت به قسمت دوم یکی از خلاقانه‌ترین عناوین نسل هفتم رسیده است.

Tim Schafer این روز‌ها تنها دو کار را انجام می‌دهد: عناوینی که همگی با آن خاطره داریم و خاک خورده‌اند را بازسازی می‌کند یا قسمت جدید از بازی‌هایی را معرفی می‌کند که به هیچ عنوان به ذهن کسی خطور نمی‌کند! در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2015 بود که آقا Tim Schafer موسس استودیو Double Fine قسمت دوم عنوان Psychonauts را معرفی کرد. البته شرط موفقیت و ساخت این بازی حمایت طرفداران و پشتیبانان از این بازی است برای ساخت این بازی مبلغ بیش از ۳،۳۰۰،۰۰۰ کمک مردمی درخواست شده است و این‌طور که به نظر می‌رسد شرایط برای ساخت این عنوان مهیا است. زیرا پروژه کیک‌استارتر این عنوان توانست در عرض یک روز بیش از یک میلیون دلار را به دست آورد در صورتی که همه شرایط برای ساخت این بازی مهیا شود باید در سال ۲۰۱۸ منتظر این عنوان بر روی پلتفرم‌های PC ،PlayStation 4 و Xboxone باشیم.

[jwplayer mediaid=”286131″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p

Halo 5: Guardians

از کاور بازی halo 5 guardians رونمایی شد

در جریان مراسم The Game Awards 2015 از جدیدترین بروزرسان عنوان Halo 5: Guardians تحت عنوان Cartographer’s Gift رونمایی شد. در این به‌روزرسان برای اولین بار شاهد نسخه جدید قابلیت Forge خواهیم بود، نسخه جدید این قابلیت که قبلا توسط استودیو ۳۴۳ رونمایی شده بود، به شما امکان ساخت و طراحی سناریوهای جدید را برای بخش چندنفره این عنوان به صورت بهتر و بهینه‌تر خواهد داد. در کنار این قابلیت، در به‌روزرسان جدید شاهد نقشه‌ها، زمین مبارزه (Arena) و Warzone جدید به علاوه آیتم‌های جدید REQ خواهیم بود که مورد آخری مخصوص افرادی است که قصد دارند از سیستم microtransaction یا همان «پرداخت داخل برنامه» استفاده کنند.  استودیو ۳۴۳ در خصوص این بروزرسان می‌گوید:

Forge ،REQهای جدید به همراه نقشه‌های جدید برای سناریوهای Arena و Warzone در به‌روزرسان رایگان جدید عنوان Halo 5: Guardians تحت نام  Cartographer’s Gift، حضور خواهند داشت.

[jwplayer mediaid=”286132″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Shaq Fu: A Legend Reborn

maxresdefault1 ds1 670x377 constrain1

خدایی اون خنده کجا این هیکل کجا!

در طول نمایش The Game Awards 2015، شکیل اونیل، بازیکن افسانه‌ای بسکتبال دهه‌های گذشته ضمن اعلام برنده بهترین تیم E- Sports سال از بازی مخصوص خود با نام Shaq Fu: A Legend Reborn (که از قبل با نام آن آشنایی داریم) رونمایی مجدد کرد و با نمایش تریلری از آن، جو سالن همایش را مهیج‌تر کرد.  همه ما می‌دانیم که اونیل، قبل از پیوستن به لیگ‌های حرفه‌ای بسکتبال از مبارزان کنگ‌فوکار دهه ۹۰ میلادی محسوب می‌شد! اما در ادامه بسکتبال را به‌عنوان ورزش حرفه‌ای و مسیر زندگی خود برگزید. وی در هنگام فعالیت در حوزه ورزش‌های رزمی با نام Shaq Fu شناخته می‌شد در طول رویداد TGA 2015 باری دیگر اونیل را در دنیای حرکت‌های رزمی مشاهده کردیم و با اولین تریلر از گیم‌پلی عنوان مبارزه‌ای Shaq Fu: A Legend Reborn لبخند بر لب‌هایمان نشست.

[jwplayer mediaid=”286135″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Uncharted 4: A Thief’s End 

nathan drake uncharted 4

شروع مراسم The Game Awards 2015 با تریلری از عنوان محبوب و مورد انتظار  Uncharted 4: A Thief’s End همراه بود. نمایشی که یک سورپرایز  ویژه را در دل خود جای داده بود و آن هم چیزی نبود جز Nadine Ross! شخصتی که مدت‌ها پیش توسط مجله Game Informer به همگان معرفی شده بود ولی تا به این لحظه در هیچ یک از نمایش‌های این بازی شاهد این شخصیت نبودیم اگر یادتان است در پرونده کامل این عنوان که مدت‌ها پیش بر روی سایت رفت در خصوص این شخصیت این‌گونه گفته بودم:

Nadine Ross نیز دیگر شخصیت منفی عنوان Uncharted 4: A Thief’s End است. او تک‌تک دستورات Rafe Adler را به بهترین شکل ممکن عملی کرده و اصلی‌ترین هدف او نیز همانند رییس خود ایستادن در مقابل  Nathan Drake و برادر او است. Nadine رییس تاسیسات امنیتی آفریقای جنوبی بوده که همین موضوع باعث شده است که او بتواند سلاح و تجهیزات بسیاری را به دست آورد این‌طور که به نظر می‌رسد این شخصیت همانند مزدور‌های نسخه قبلی نیست و می‌تواند یک رقیب جدی و خطرناک برای Nathan Drake باشد.

شما را به دیدن تریلر زیبای این عنوان دعوت می‌کنم:

[jwplayer mediaid=”286182″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Quantum Break

quantum break punch

Xboxone خودتان را برای ذوب شدن آماده کنید!

پیش از برگزاری مراسم The Game Awards 2015، استودیو Remedy Entertainment و برخی از اعضای آن اعلام کرده بودند که نمایش بازی Quantum Break در این مراسم فوق‌العاده خواهد بود. راستش را بخواهید زمانی که تریلر این بازی نشان داده شد به شدت از دست Remedy Entertainment شاکی بودم که چرا این تریلر کوتاه را برای طرفداران این عنوان آماده کرده است ولی وقتی که نمایش این عنوان برای بار چندم تماشا کردم متوجه شدم که همین تریلر یک دقیقه‌ای حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که تنها طرفداران حقیقی این عنوان متوجه آن خواهند شد. باقی صحبت‌ها را به تحلیل دقیق این نمایش واگذار می‌کنم به هیچ عنوان تریلر فوق‌العاده زیبا این عنوان را از دست ندهید.

[jwplayer mediaid=”286184″]

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P

Batman

batman telltale games 1152x648 1

تعجب نکنید همه چیز حقیقت دارد!

Telltale مفتخر است که یک داستان تعاملی را بر اساس یکی از بزرگ‌ترین فرانچایز‌های دنیا می‌سازد و ما واقعا هیجان زده هستیم که اعلام کنیم سری جدیدی از بتمن در سال بعد منتشر خواهد شد. این موقعیت برای دست بردن ما در داستان Batman، این فرصت را به ما می‌دهد که نگاهی عمیق تر بر زندگی Bruce Wayne داشته باشیم و شناسه اصلی او و درگیری‌اش درباره نجات دادن یک شهر با وجود خلافکاران و فساد موجود در آن را به تصویر بکشیم.

در ابتدا باید به استودیو Telltale بگویم که باید هم مفتخر باشید که قرار است بر روی ابر قهرمانی کار کنید که در سرتاسر دنیا طرفداران بیشماری دارد. استودیو Telltale که با ساخت عنوان Tales from the Borderlands اثبات کرد که در ساخت عناوینی اپیزودیک از بازی‌های محبوب تبحر خاصی دارد حال دست بر روی پروژه‌ای گذاشته است که مطمئنا به مراتب حیاتی‌تر و مهمتر از ساخته‌های دیگر این استودیو به نظر می‌رسد، تمامی مواردی که در بالا مشاهده کردید جزئیاتی که از این عنوان منتشر شده است. پس بیش از این حرف خود را طولانی ‌نمی‌کنم و شما را به دیدن این تریلر دعوت می‌کنم:

“متاسفانه تریلر این عنوان با کیفیت ۱۰۸۰P بر روی هیچ یک از کانال‌های رسمی در شبکه یوتیوب منتشر نشده بود از همین رو تصمیم بنده بر این شد که تریلر این عنوان را که از سایت GameSpot تهیه شده است با بهترین کیفیت ۷۲۰P آپلود شود”

[jwplayer mediaid=”286104″]

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P

همچنین شما می‌توانید تریلر دو عنوان LEGO Marvel Avengers و Rock Band VR نیز با کیفیت ۷۲۰P دانلود کنید.

Rock Band VR

1

[jwplayer mediaid=”286186″]

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P

LEGO Marvel Avengers

lego marvels avengers

[jwplayer mediaid=”286188″]

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P


به انتهای این مقاله رسیدیم، امیدوارم از خواندن و تماشای تریلر‌های قرار داده شده در آن نهایت لذت برده باشید. البته این پایان کار بنده با The Game Awards 2015 نیست همان‌طور که در برخی از بخش‌های مطلب اشاره کردم به زودی مقاله‌ای بر روی سایت خواهد رفت که به تحلیل دقیق نمایش‌های مهم این کنفرانس می‌پردازد پس تا آن موقع از دیدن تریلر‌های پخش شده در این مراسم با کیفیت بسیار بالا نهایت لذت را ببرید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا
اختصاصی‌گیمفا: دانلود تمامی نمایش‌های The Game Awards 2015 با بهترین کیفیت - گیمفا