نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا

نگاهی به مراسم The Game Awards 2015

سعید آقابابایی
۱۶:۲۵ ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا

سال ۲۰۱۵ میلادی نیز رو به پایان است و به سنت و رسم هر ساله در اغلب شاخه‎های هنری که در پایان هر سال برترین‎های خود را در زمینه‎های مختلف انتخاب و از آن‎ها تقدیر می‎کنند، در هنر و صنعت محبوب ما یعنی بازی‎های رایانه‎ای نیز که در واقع هنر هشتم محسوب می‎شوند مراسمی تحت نام Game Awards 2015 برگزار شد و دومین سال خود را (البته با این نام جدید) گذراند و عناوین و سازندگان مختلفی در این مراسم تحسین و تقدیر و برترین‎های سال ۲۰۱۵ نیز انتخاب شدند، البته همراه با تعداد زیادی تریلر و ویدئوهای World Premier که ازعناوین مختلف به صورت اختصاصی برای این مراسم پخش شدند و بعضی از آن‎ها ما را حسابی سر ذوق آوردند.

روز قبل بود که مراسم The Game Awards 2015 نیز به پایان رسید و تیم گیمفا الحق و الانصاف با پوشش همه جانبه و به موقع آین مراسم در ساعات آغازین صبح جمعه برای شما کاربران عزیز سنگ تمام گذاشتند و از پوشش خبری زنده تا لینک پخش مستقیم ویدئویی و دانلود ویدئوهای مراسم در کمترین زمان با کیفیت‎های مختلف را در اختیار شماعزیزان قرار دادند تا بتوانیم رسالت خود را به عنوان برترین وبسایت مرتبط با بازی‎های رایانه‎ای در ایران به درستی انجام داده باشیم و حق مطلب را در مورد این مراسم ادا کنیم.

و باز هم هیجان

و باز هم هیجان…

در این مقاله قصد داریم نگاهی کلی و گذرا به روند برگزاری این مراسم و اتفاقاتی که از آغاز تا پایان در آن رخ داد بیاندازیم و در حقیقت مروری خلاصه وار بر آن‎چه که طی ۲ ساعت برگزاری این مراسم در لس آنجلس اتفاق افتاد، داشته باشیم تا شاید کسانی که زیاد حوصله و یا وقت دیدن کامل ویدئوها و یا خواندن لحظه به لحظه پوشش خبری زنده و کامل این مراسم را نداشته‎اند نیز به صورت تیتروار با موارد مختلفی که در این مراسم مطرح شد و عناوینی که جوایز مختلفی را دریافت کردند آشنا شوند. پس ار ادامه با گیمفا همراه باشید.

دقایقی تا شروع مراسم باقی مانده بود و Geoff Keighley به عنوان بنیانگذار و میزبان این برنامه مشغول هایپ کردن برای مراسم بود و با نشان دادن مجسمه‎ مربوط به جوایز امسال آب و تاب ما را برای این که دانیم کدام عناوین این تندیس ها را در دست خواهند گرفت بیشتر می‎کرد و قطعا ما در آن لحظه به این فکر می‎کردیم که آیا سازنده بازی محبوب ما آن را برای جایزه بازی سال دریافت خواهد کرد یا خیر (خدا رو شکر من که روسفید شدم!). وی تعدادی از کسانی که قرار است در این مراسم بر روی صحنه حاضر شوند را اعلام کرد که در آن‎ها نام هایی مثل jack bauer معروف خودمان یعنی همان Keifer sutherland که در نقش Big Boss در MGS 5 The Phantom Pain هنرنمایی کرده و البته Phil Spencer و shawn layden به چشم می خورد. بالاخره شمارش معکوس به پایان می‎رسد و مراسم The Game Awards 2015 به صورت رسمی آغاز می‎شود.

geoff keighley میزبان و بنیانگذار این مراسم در کنار تندیس زیبای جوایز امسال

geoff keighley میزبان و بنیانگذار این مراسم در کنار تندیس زیبای جوایز امسال

در شروع مراسم و در قسمتی جدا از سالن اصلی یکی از مجریان این مراسم یعنی Justin در کنار Ed Boon مشهور ایستاده است که تندیس برترین بازی مبارزه ای سال را با عنوان زیبای Mortal Kombat X در دست دارد و باز هم در پاسخ سوال مجری برنامه در مورد محبوب ترین شخصیت این سری برای وی، پاسخ همیشگی و بدون تردید خود یعنی Scorpion را به زبان می‎آورد. همچنین مشخص می‎شود که عنوان Super Mario موفق شده است چایزه برترین عنوان خانوادگی را به دست آوزد و بار دیگر دست خالی از این مراسم خارج نشود هرچند که این سری کاندیدایی نیز در میان برترین عناوین سال دارد که البته به ادعای خیلی ها جایش آن‎جا نیست.

در ادامه و به عنوان یک معرفی رسمی برای این مراسم ویدئویی به تصویر در‎میآید که در آن شاهد صحنه‎هایی زیبا از بازی های مختلف هستیم و راوی، صحبت‎های بسیار زیبا و البته صحیحی را در مورد صنعت محبوب ما بیان می‎کند. با توجه یه صحیت‎های ایشان احساس کردم که مقاله “افتخار می‎کنم که یک گیمر هستم” بنده را خوانده است! یکی از بهترین نکاتی که راوی به آن اشاره می‎کند جمله ای از انیشتین است که می‎گوید “برترین و بالاترین فرم تحقیق، بازی است”. یعنی آقا جان ما علاوه بر این که از بازی لذت می بریم یه پا محقق در حد انیشتین هم هستیم. آآآآآآآآآی پدر و مادرا کجایین؟ بیاین سخنان انیشتین رو در یابین! البته اگه به پدر و مادرای ما باشه و بهشون بگیم انیشتین اینو در مورد بازی گفته، خواهند گفت واسه همین انیشتین شاگرد تنبل بوده و از مدرسه می‎انداختنش بیرون!. خلاصه این که  به جای این که ما را به خوبی انیشتین وصل کنند انیشتین را هم جزو منفورین تاریخ در لیست خود قرار می‎دهند! بگذریم… البته با دلی پر می‎گذریم ها. فکر نکنید الکی گذشتیم!

splatoon برترین بازی چندنفره سال 2015 عنوانی که بازی‎های بزرگی را شکست داد

Splatoon، برترین بازی چندنفره سال ۲۰۱۵، عنوانی که بازی‎های بزرگی را شکست داد

به عنوان اولین شخص اهدا کننده جایزه، گوینده سالن از خانم Camilla luddington که صدای Lara Croft در نسل هفتم و هشتم است دعوت می کند که روی صحنه بیاید و وی نیز در میان تشویق حاضران به روی استیج می‎آید. بخشی که وی قرار است جایزه مربوط به آن را اهدا کند مربوط به یکی از جذاب‎ترین و برترین بخش‎های بازی‎های رایانه‎ای به ویژه در سالیان اخیر است که کم کم دارد جایجگاه اصلی هر بازی را برای خود تصاجب می‎کند یعنی بخش چند نفره. بخشی که تا چندی پیش در سایه بخش داستانی قرار داشت و اکنون اگر نگوییم بخش داستانی در سایه آن است لا اقل باید گفت مانند هم و در یک درجه اهمیت هستند. اگر موافق باشید در هر بخش به تک تک نامزدهای آن قسمت اشاره نمی کنیم و تنها نام برنده را اعلام می کنیم زیرا در تاپیک ها و اخبار گذشته به تفکیک این کاندیداها را قبلا مشاهده کرده اید و اطلاع کاملی از آنها دارید. در بخش برترین عنوان چند نفره در حالی که خیلی ها به منتظر برنده شدن Halo 5 بودند و یا بهتر است بگوییم کمتر کسی منتظر برنده شدن Splatton بود، ولی اتفاقا همین بازی بود که توانست به عنوان برترین بازی سال در این بخش انتخاب شود و نوید فرنچایز موفق دیگری را در آینده به طرفداران نینتندو بدهد و باز هم ثابت کند که نیتندو خوب بلد است لااقل طرفداران خود را راضی نکه دارد و از دور خارج نشود. هنوز مراسم درست شروع نشده این نیتندو بود که ۲ جایزه را کسب کرده بود.  reggie fils-aime رئیس شعبه آمریکای نینتندو به روی صحنه می‎اید و ضمن تشکر از سازندگان بازی‎ها در دنیا، از مزایای splatoon نیز نکاتی را بیان می‎کند و صحنه را ترک می کند.

نوبت به نخستین World Premier یا همان نخستین ویدئوی انحصاری که برای اولین بار در این مراسم نمایش داده می شود می رسد و انصافا هم که چه عنوانی را برای شروع انتخاب کرده‎اند. یکی از برترین عناوین سال آینده و یکی از عناوینی که مگر اتفاقات عجیب و غریبی بیافتد که سال دیگر در همین موقع در لیست کاندیداهای برترین بازی سال نباشد. حتما متوجه شدید منظورم چه عنوانی است، بله Uncharted 4 A Thief’s End. در این ویدئو شاهد معرفی یک شخصیت مونث جدید در بازی هستیم که حسابی حال ناتان دریک را جا می‎آورد و یکی دو بار کتکی اساسی به او می‎زند!

ارادتمندیم shaquille جان نارحت نشی یه وقت

ارادتمندیم shaquille جان… نارحت نشی یه وقت!

در بخش بعدی مراسم یکی از غول‎های محبوب آمریکا و NBA به روی صحنه می‎آید یعنی shaquille o’neal. ابهت وی وقتی وارد صحنه می‎شود آدم را واقعا می‎گیرد و احساس کوچک بودن به ما دست می‌‌‎دهد. شاید فکر کنید او می خواهد بهترین بازی ورزشی را معرفی کند ولی این‎طور نیست. وی قصد دارد تا برترین تیم E sport سال ۲۰۱۵ زا اعلام کند و البته قبل از آن از بازی جدید و مخصوص به خود نیز پرده برداری می کند که Shaq Fu a legend Reborn نام دارد و تریلری از آن پخش می‎شود. پس از آن shaquille o’neal تیم Optic Gaming را به عنوان برترین تیم سال معرفی می‎کند و آن‎ها خوشحال به روی صحنه می‎آیند و قدشان روی هم و جمیعا اندازه کمر shaquille هم نیست و انگار هابیت‎ها در کنار گاندالف ایستاده‎اند!

نوبت به دومین ویدئوی انحصصار مراسم می‎رسد که یک عنوان جدید است و معلوم می شود استودیو Telltale حالا که دیگر همه جا را از سرزمین مردگان متحرک تا سرزمینهای مرزی و بازی تاج و تخت و … را گشته است تصمیم گرفته تا قدم به دنیای شوالیه تاریکی بگذارید و شاهد انتشار عنوانی با سبک و سیاق عناوین داستانی و زیبای این استودیو در دنیای سیاه و جذاب بتمن خواهیم بود که پتانسیل بالایی برای عرضه چنین عنوانی دارد.

troy baker مرد هزار صدا

Troy Baker، مرد هزار صدا

در بخش بعدی Troy Baker یا به قول گوینده سالن Man of many voices به روی صحنه می‎آید و شوخی جالبی را نیز مطرح می‎کند. وی می‎گوید که یکی از راه‎های اصلی ورود به بخش صداگذاری بازی‎های رایانه‎ای این است که صبر کنند تا وی و Nolan North بمیرند تا فرصتی گیر آن‎ها بیاید! وی قصد دارد تا چایزه برترین روایت داستان در عناوین سال ۲۰۱۵ را اهدا کند و این مهم تعلق می‎گیرد به بازی Her Story که خانم viva seifert آن را دریافت می‎کند و متن تشکری را از قول سازنده بازی برای حضار می‎خواند. عنوان Her Story نشان داد که حواس تمام منتقدین و داوران و البته گبمرها به طور جدی به این عناوین معطوف است و هیچ موردی در این قشر از بازی‎ها، از چشم افراد حاضر در صنعت گیم پنهان نمی‎ماند و همگی در صورت شایستگی به حق خود می‌‎رسند.

در بخش بعدی برای نخستین بار ویدئویی از گیم‎پلی بازی Farcry Primal به نمایش در می‎آید که مهمترین نکته ای که در این تریلر به وضوح به چشم می‎آید عدم وجود اسلحه‎های گرم و شلیک‎های زیبای این سری و همچنین استفاده فراوان از حیات وحش برای همکاری با بازیکن در نیردها و … است که گویی در حال تماشای هر عنوانی هستیم غیر از Farcry. آخر Ubisoft عزیز چرا از نام این سری سوء استفاده کردی تا این بازی بفروشد؟ مگر Farcry بدون اسلحه و شلیک و… Farcry است؟ Ubisoft هم دیگر از دست رفته. باور کنید…

عنوان LEGO Avengers نیز با نمایش تریلری معرفی می شود و لگوها این بار پای به دنیای انتقام گیران می گذارند تا هیچ بخشی از صنعت بازی نیز از حمله این لگوهای دوست داشتنی در امان نمانده باشد. در قسمت بعدی مراسم آقای shawn layden از مسولان سونی، به روی صحنه می‎آید و قصد دارد تا جایزه برترین گیمر سال را اهدا کند. فکر می کنید حق کیست؟ احسنت درست گفتید حق سعید آقابابایی! می خندی؟ مدیونین اگه نظر دیگه‎ای داشته باشین. یعنی “مشغول زمبه” هستید!

شخصی که رفت و جایزه سعید آقابابایی را تحویل گرفت

شخصی که رفت و جایزه سعید آقابابایی را تحویل گرفت!

خب از رویا بیاییم بیرون و برسیم به واقعیت. برنده جایزه برترین گیمر سال ۲۰۱۵ به greg miller ادیتور و مسئول سابق  ویدئوها و تریلرهای وبسایت معتبر IGN رسید که اکنون یک کانال در شبکه یوتیوب به نام Kinda Funny را اداره می‎کند. وی با شور و هیجان زیادی به روی صحنه می‎آید و جایزه خود را دریافت می‎کند تا به مدت یک سال به این لقب افتخار کند! اکنون یک بازی جالب و جذاب معرفی می‎شود. مگر می‎شود نام tim schafer بیابید و بازی مورد توجه نباشد. این بار نسخه  دوم عنوان Psychonauts معرفی می‎شود و tim schafer به روی صحنه می‎آید تا از تمامی کسانی که در پروژه های اخیر وی کمک های مالی زیادی کرده اند تشکر کند.

اکنون اعضای گروه Chvrches که در این مراسم یک اجرای زنده را برگزار کردند برای اهدای جایزه بعدی به روی استیج می‎آیند و کاندیداهای بخش بهترین بازی مستقل را اعلام می‎کنند. در این بخش عنوانی انتخاب می‎شود که یکی از نامهای زیاد شنیده شده در مدت اخیر است و طرفداران بسیاری را پیدا کرده است و در بخش بهترین بازی ورزشی و ریسینگ نیز برنده شد. برنده عنوانی نیست جز بازی محبوب Rocket League که اتفاقا در همین مراسم اعلام شد برای کنسول محبوب ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد و بسیاری را خوشحال کرد. سپس نوبت به یکی از محبوب‎ترین و مورد انتظار ترین عناوین ایکس باکس وان می‎رسد تا با یک ویدئوی جدید همه طرفداران را خوشحال کند. shawn ashmore که در نقش jack joyce در بازی زیبای quantum break ایفای نقش کرده است به روی صحنه می‎آید تا ویدئویی World Premier از این عنوان را برای علاقمندان پخش کنند. ویدئویی که زیبایی بازی را باز هم بیشتر از قبل به ما ثابت می‎کند و باید گفت quantum break یکی از عناوین قدرتمند سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود.

خداحافظ آقای رئیس روحت شاد

خداحافظ آقای رئیس… روحت شاد

به قسمت غم‎انگیز مراسم می‎رسیم. بخشی که به عنوان یادبودی برای مرد اول سال‎های اخیر نینتندو یعنی Saturu Iwata فقید در نظر گرفته شده بود و الحق که یاد و خاطره او تا همیشه نزد ما گیمرها و به خصوص طرفداران نینتندو همیشه از او به نیکی یاد خواهند کرد و خاطراتش و زحماتی را که برای این صنعت کشیده است گرامی خواهند داشت. پس همگی با هم می گوییم روحت شاد آقای Iwata. خب از غم انگیز ترین اتفاق گیمی سال ۲۰۱۵ نیز می‎گذریم…

در بخش بعدی خود مجری اصلی برنامه یعنی Geoff Keighley برای اهدای جایزه تاثیرگذارترین بازی Game for impact به روی صحنه می‎آید و در این بخش عنوان بسیار زیبا و فوق‎العاده جذاب و بی‎نظیر “زندگی عجیب است” یعنی همان Life is Strange موفق به کسب جایزه برترین بازی سال در این قسمت می‎شود و الحق هم که حیف بود این مراسم تمام می‎شد و این بازی عالی جایزه‎ای را دریافت نمی‎کرد. در بخش بعدی و برای معرفی جایزه برترین سازنده سال ارتباطی ویدئویی از سالن برگزاری مراسم با Conan O’Brien برقرار می‎شود و  Geoff Keighley هم روی استیج حاضر است تا جایزه را به برنده اهدا کند. کاندیداها به نمایش در می‎آیند و نوبت به انتخاب برترین سازنده سال می‎رسد که استودیویی نیست جز نوابغ CD Project Red که به شایستگی هر چه تمام تر این جایزه را برنده شدند و یکی از افراد این استودیو به نمایندگی از بقیه به روی صحنه می‎آید و جایزه را دریافت می‎کند. نوش جانتان که حق شایسته این جایزه هستید.

نمایی جالب که در بازی rock band vr می‎بینیم

نمایی جالب که در بازی Rock Band VR می‎بینیم…

ویدئویی جالب از سازنده تکنولوژی Oculus پخش می‎شود به همراه گروه متال Dragonforce که بسیار جالب است و سپس خبردار می‎شویم که عنوان Rockband VR که از تکنولوژی Oculus پشتیبانی می‎کند در راه است و شما را به وسط اجرای زنده کنسرت‎های گروه‎های راک و متال میبرد آن هم در نقش نوازنده و نه بیننده. این تبلیغ به شخصه برای من بسیار جذاب بود و تصور کردن حس و حال این بازی با تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار هیجان انگیز به نظر می‎رسد.

اکنون نوبت به رییس محبوب Xbox برای طرفداران یعنیPhil Spencer می‎رسد که به روی استیج بیاید تا جایزه بهترین طراحی هنری را اهدا نماید.  به شخصه انتظار انتخاب Bloodborne را در این بخش داشتم ولی به محض دیدن آقای Phil Spencer برای اهدای این جایزه متوجه شدم که این جایزه قرار است به یک انحصاری مایکروسافت یعنی Ori and the Blind Forest برسد که البته اصلا هم ناراحت نشدم چون این عنوان هم واقعا یک شاهکار هنری است و طراحی هنری آن هیچ چیزی از هیچ عنوانی کم ندارد و کاملا هم شایسته دریافت این جایزه بود. پس از این جایزه نوبت به یک ویدئوی World Premier دیگر از یک عنوان ریمستر شده می‎رسد که توسط Geoff Keighley معرفی می‎شود. این بازی چیزی نیست جز نسخه بازسازی شده عنوان Shadow Complex که قرار است در دسترس علاقمندان قرار گیرد تا با آن تجدید خاطره و دیدار کنند.

با معرفی گوینده سالن، Keifer Sutherland که در جدیدترین شاهکار Hideo Kojima دوست داشتنی یعنی MGS 5 The Phantom Pain در نقش بیگ باس ایفای نقش کرده است به روی صحنه می‎آید تا جایزه بخش الگوها و یا اسطوره های صنعت بازیسازی را اهدا نماید که در این قسمت نگاهی به تاریخچه استودیو Westwood انداخته می‎شود و از موسسان آن تقدیر به عمل می‎اید که نقش زیادی در ساخت عناوین استراتژی داشته‎اند و راه را برای بسیاری سازندگان بعدی هموار کرده‎اند. به پاس این زحمات جوایزی به Louis J. Castle و Brett Sperry که موسسان این شرکت هستند اهدا می‎‎شود.

kiefer sutherland در کنار mark hamill دوست داشتنی jack bauer در کنار luke sky walker

kiefer sutherland در کنار Mark Hamill دوست داشتنی… Jack Bauer در کنار Luke Sky walker

در قسمت بعدی بازیگر محبوب نقش Luke Skywalker در سری جنگ ستارگان یعنی آقای Mark Hamill به روی صحنه می‎آید تا جایزه بخش برترین بازی اکشن ماجرایی سال را به برنده اهدا کند که در این قسمت شاهکار استاد Hideo Kojima یعنی MGS 5 The Phantom Pain برنده این جایزه شد و این بار آقای Keifer Sutherland در نقش گیرنده جایزه به روی استیج می‎آید تا جایزه را تحویل بگیرد و در همین لحظه Geoff Keighley اعلام می‎کند که متاسفانه گویا Konami این اجازه که Hideo Kojima جایزه این بازی را دریافت کند و در این مراسم حضور یابد را به وی نداده است که این بسیار غم‎انگیز و زشت است ولی حاضران در مراسم با سروصدای خود به وی پیغام دادند که در قلب تک تکشان و البته تک تکمان جای دارد.

حالا نوبت به باونی یوبیسافتی سابق و یکی از تهیه‎کنندگان قدیمی سری Assassin’s Creed یعنی Jade Reymond می‎رسد که برای جایزه بعدی به روی صحنه بیاید و جایزه بهترین اجرا را به برنده اهدا کند. نکته جالب اشتباهی است که در این قسمت رخ داد و برنده این گونه اعلام شد: “جایزه بهترین اجرا تعلق می‎‎گیرد به خانم viva seifert برای بازی The witcher 3”! جان؟ این خانمه کجای ویچر بوده ما ندیدیم پس؟ خلاصه که همه فهمیدند اشتباه شده و در حقیقت در قسمت اعلام جایزه تنها نام خانم viva seifert درست بود آن هم برای بازی Her Story. همچنین در این قسمت نسخه جدید The Walking dead با نام Michonne نیز با نمایش ویدئویی معرفی شد.

به این می‎‏گویند goty شدن در اوج اقتدار و شایستگی ما هم از شما متشکریم cd project red

به این می‎‏گویند GOTY شدن در اوج اقتدار و شایستگی… ما هم از شما متشکریم CD Project Red

اما بالاخره مراسم رسید به بخشی که همگی از ابتدا منتظر آن بودیم. بگذارید این قسمت را کمی خودمانی‎تر و به عبارت ادبیاتی آن، کمی شکسته‎تر صحبت کنیم. دل توی دلمون نبود که کدام بازی برترین بازی سال می‎شه. Fallout 4 و یا Witcher 3 و یا Bloodborne؟ نفس گیمرها توی سینه حبس شده و Geoff Keighley قصد داره تا برنده برترین بازی سال ۲۰۱۵ میلادی رو اعلام کنه تا یه سازنده خوشبخت و خوشحال، نتیجه زحمات سخت خود رو ببیبنه و به عنوان و ساخته خود افتخار کنه. “و جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۵ تعلق می‎گیرید به… The Witcher 3 Wild Hunt”…. خدا رو شکر. حق به حقدار رسید. الحق والانصاف حق بازی دیگه‎ای نبود که در حضور این بازی بخواد برترین بازی سال شه چون Witcher 3 بی نقص‎ترین و یا بهتره بگیم کم نقص ترین بازی امسال بود واقعا (هرچند به عقیده بنده Bloodborne هم کاملا شایسته بود) و حقش بود که بهترین بازی امسال باشه. نوابغ استودیو CD Project Red با انتشار بازی زیبا و بی نظیر The Witcher 3 Wild Hunt معنای واقعی احترام به کاربر و مخاطب رو نشون دادن. از محتوای بی‎نظیر و بسیار کامل بازی گرفته تا کیفیت بسیار بالا در تک تک بخش‎های بازی از گرافیک تا داستان، نسخه معمولی بازی که مثل نسخه‎های Collector’s Edition بازی‎های دیگه بود و ۱۶ بسته الحاقی رایگان و بعد از اون هم انتشار یه بسته الحاقی بی‎نظیر که خودش یک بازی کامل بود. اینها همه و همه فقط احترام به ما، یعنی اصلی‎ترین سرمایه‎های صنعت گیم، یعنی گیمرها رو نشون می‎ده و باید به احترام عنوان شاهکار The Witcher 3 Wild Hunt و سازندگان توانمندش دست بزنیمو تحسین و تشویقشون کنیم.

بعد از انتخاب برترین بازی سال مراسم Game Awards 2015 هم به پایان رسید و البته مقاله ما هم به پایان می‎رسه. سعی کردم تا حد امکان به صورت خلاصه تمام موارد و جوایز و اتفاقاتی که در این مراسم رخ داد را برای شما عزیزان بیان کنم و در حد بسیار محدودی هم در مورد اونها صحبت کنیم. دوستان عزیزم نکته‎‎ای که مهمه اینه که چشم به هم بزنیم مراسم سال بعد رسیده و داریم با هم بر سر این که کدام بازی برترین عنوان سال ۲۰۱۶ خواهد شد بحث می‎کنیم. پس بیاید قدر این لحظات و روزهای شیرین گیمر بودنمان رو بدانیم و از لحظه لحظه آن استفاده بهینه و کامل را ببریم و آن را صرف انجام عناوین عالی و لذت بردن از  آن‎ها کنیم به جای بحث و جدل و ناراحت کردن یکدیگر.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا
نگاهی به مراسم Game Awards 2015 | گیمفا