اطلاعات جدید از اکسباکسوان | وقتی فیل اسپنسر درباره همه چیز سخن میگوید
مدیر بخش اکسباکس شرکت مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر، صحبت کردن با کاربران و به اشتراک گذاشتن برنامههای آینده اکسباکس با بازیبازان را دوست دارند. ایشان طبق معمول در حساب شخصی توییتر خود در مورد برنامههای آینده مایکروسافت توضیحات و صحبتهای جالبی ارائه کردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
اول از همه ایشان در مورد کمبود کنترلرهای الیت اکسباکسوان صحبت کردند و برای این مشکل از طرفداران عذرخواهی کردند:
ما در حال تلاش هستیم تا مقدار بیشتری از آنها عرضه کنیم. معذرت میخواهم که آنها سخت پیدا میشوند. این خیلی سخت است و من نمیخواهم در وعده دادن زیاده روی کنم. تقاضا برای این کنترلر از برنامههای ما بیشتر بود. اگر یکی از این کنترلرها را پیدا کردید و آن را میخواستید حتما همان موقع خریداری کنید. معذرت میخواهم.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015
او همچنین اشاره کرد که ساخت نسخهها و باندلهای ویژه با بازیهای بزرگ، کار سختی برای مایکروسافت نیست:
ما پیش از این هم این کار را انجام دادهایم و کار سختی نیست.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015
آقای اسپنسر همچنین مشخص کرد که تا جایی که میداند قرار نیست یک بازی بوکس برای اکسباکسوان عرضه شود اما عرضه یک بازی بوکس را جالب میداند:
من فکر نمیکنم که فعلا بازی بوکسی عرضه شود. خیلی در مورد بوکس و بازیهای بوکسی اطلاعی ندارم. با این حال، بازی UFC و همینطور دیگر بازیهای مبارزهای هماکنون بسیار پر طرفدار هستند و فکر میکنم که اضافه کردن یک بازی بوکس به بازیهای انتشاری ایده خوبی باشد.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015
او در ادامه توضیح داد که آنها معمولا برای بیش از دو یا سه ماه دیگر برنامه ریزی نمیکنند، مگر اینکه به زمان بیشتر نیاز باشد:
ما برای عرضه ویژگیها و آماده کردن آنها بیش از ۲ یا ۳ ماه برنامه ریزی نمیکنیم مگر اینکه آن ویژگی به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد.
و در آخر آقای اسپنسر قول داد که بازیهای «پشتیبانی از نسل قبل» به صورت ماهانه معرفی میشوند ولی تاریخ انتشار دقیق و به خصوصی ندارند:
ما بازیهای جدید را ماهانه معرفی میکنیم اما فهرستی برای تاریخ انتشار دقیق آنها نداریم.
— Phil Spencer (@XboxP3) November 27, 2015
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
ماشالاه مایکرو خیلی پیشرفت زیادی داشته واقعا رقابت بین کنسولا زیبا تر داره میشه
خدایی چقدر فیل مصاحبه میکنه خسته نمیشه؟ :laugh: (شوخی)
اسپنسر خسته نمیشه که……
لذت میبره از حرف زدن با گیمر ها :inlove:
ما هم لذت میبریم از حرفاش خدایی باعث رشد گیم شده و رقابت زیبا و پاک بین خودش و ps4
چرا هر چند وقت یک بار باید یکی بیاد هم خودشو خراب کنه هم تصویر ذهنی افراد از فن های سونی رو ؟ 😕
😐 😐 😐 😐 😐 به توان ۹۹۹۹۹۹۹۹۹ 😐 😐
ناموسا ما فن سونیم اینم فن سونیه
سالاره این مرد
سالار فقط پیکان جوانان گوجه ایه
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
درود بر اسپنسر شریف و بزرگ
ممنون اقای عالی خانی :yes: منظورش از بازی های بوکسی همون ورزش بوکس بود یا نه ?:-)
نچ منظورش کبدی ساحلی بود 😀
:rotfl: :rotfl: :yes:
مرسی اقا اشکان بابت خبر :yes:
از این به بعد باید هشت*گ جدیدی به کله شب*که های مج*ازی و وبس*ایت و…اضافه کنیم به نام
#ماجراهای اسپنسرو مایکروسافت برای بهترین شدن
برای سونی هم همینطور
#سالهای دور از متای ۹۰
برای پیسی هم همینطور
#بهینه بودن یا نبودن؟مساله این است
تیتر جالبیه
واسه اینده بیشتر از دو سه ماه برنامه ریزی نمیکنن!
گرفتم چرا بازی درست درمون انحصاری واسش نمیاد
یک هفته اى بود سکوت کرده بود ها.