عنوان Robinson: The Journey توانایی موتور کرایانجین در خلق محیط با جزئیات باورنکردنی را بهتصویر میکشد
همانطور که میدانید استودیوی خلاق و توانای کرایتک در حال ساخت یک بازی واقعیت مجازی با نام Robinson: The Journey است که شما را در نقش یک کاوشگر جوان و در یک سیاره عجیب و راز آمیز قرار میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
تهیه کننده و کارگردان استودیوی کرایتک، آقای دیوید بومن در آخرین مصاحبه خود درباره فناوری واقعیت مجازی و اینکه چرا کرایتک برای ساخت بازی بر مبنای آن اقدام کرده، صحبتهای جالبی را ارائه کرده است:
با پیشرفت فناوری و سرمایهگذاریهای عظیمی که برروی آن صورت میگیرد، ما معتقد هستیم که واقعیت مجازی یک وسیله است تا ما را با تجربههای جدید رسانهای آشنا کند. واقعیت مجازی لبه برنده فناوری است که ما برنامههای خود را بر مبنای آن و با تمرکز برروی آن انجام میدهیم.
در این ۱۵ سال ما همیشه ابزار و موتورهایی میساختیم که با آنها جهانهایی را خلق کنیم.از ابتدا و از زمان بازی Far Cry ما یک دنیای پهناور گران قیمت ساختیم و با سری بازیهای Crysis ما حتی پا را از این هم فراتر گذاشتیم. ما همیشه در حال ساخت دنیاهایی جذاب و همه جانبه بودیم و این قطعا بخشی از واقعیت مجازی است.
زمانی که از آقای بومن درباره بازی Robinson: The Journey سول شد، ایشان پاسخ دادند:« این بازی تواناییهای کرایانجین در خلق محیط غنی و پر جزئیات نشان میدهد.»
استودیوی کرایتک همیشه به کنار زدن محدودیتها و استفاده از حداکثر سختافزار پلتفرمها مشهور بوده است. بازی Robinson: The Journey نشان خواهد داد که چهطور موتور کرایانجین در به تصویر کشیدن محیطهای غنی و با جزئیات باور نکردنی برتری دارد. همچنین نشان میدهد که چرا ما برای ساخت بازیهای واقعیت مجازی اینفدر هیجان زده هستیم. این حاصل فشار و اجبار نیست بلک حاصل در اختیار داشتن ابزار قوی و سازندگان بسیار با استعداد است تا خودمان را نشان دهیم.
Robinson: The Journey در طی مراسم هفته بازی پاریس ۲۰۱۵ معرفی شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
همیشه کرایتک در گرافیک، چه از نظر فنی و چه بصری حرف اولو میزنه
ولی متاسفانه از نظر محتوا…
با حرفت کاملا موافقم
ولی این موضوع برا crysis مخصوصا ۲ ش فرق داره
کرایسیس دو قسمت اولش عالی بود ولی قسمت سوم متاسفانه تو گیمپلی و بخش داستانی افت کرده بود ولی همچنان گرافیکش باور نکردنی بود
یه سری از نوآوری ها رو بعدا بعضی بازی ها از این بازی تقلید کردند مثل کاستومایز کردن اسلحه از دید اول شخص و غیب شدن با استفاده از توانایی لباس کاراکتر. حالا چرا بعضی ها از یه بازی شوتر اول شخص انتظار داستان فوق العاده رو دارند عجیبه در حالی که داستان کرایسیس هم داستان نسبتا خوبی بود و به سبک بازی میخورد.
داستان بازی به اندازه ی کافی خوب نبود وگرنه نسخه ی اول به راحتی میتونست متای ۹۴ یا ۹۵رو کسب کنه.گیم پلیش بینظیر بود ولی به نظر من توو نسخه های دوم و سوم از ریشه ی سندباکس گونش فاصله گرفت افول کرد.من عاشق نسخه ی اول هستم.در ضمن داداش بازی های قبل از کرایسیس هم از قابلیت نامرئی شدن استفاده کرده بودن(برای مثال هیلو ۲)ولی کرایسیس ۱اولین بازی بود که مانور بسیار زیادی روی قابلیت های متحد در یک زره انجام داده بود(armor.power.invisibility)به همین دلیل فقط نسخه ی اول جز ۵۰ شوتر برتر تاریخه.ازادی عمل بینظیر این بازی اونو به خاص ترین و جدیدترین تجربه ی شوتر ۲۰۰۷ تبدیل کرد(اگه هیلو ۳ یا mw توو همون سال منتشر نمیشدن حتما کرایسیس ۱ بهترین شوتر سال میشد)و تقریبا سبکی جدید در شوتر های سندباکس مدرن ایجاد کرد.
با نمایشی که از این بازی دیدم فقط میتونم بگم محشر بود از همه لحلظ ولی حیف که در انحصار واقعیت مجازی هست :-(( :-(( :-((
مبارک بچه پولدارا :laugh: :laug
نمایش که دیدم عالی بود
واقیعیت مجازی دقیقا یعنی چی که تو متن بالا بهش اشاره شده؟
با عرض خسته نباشد خدمت آقای عالی خانی بهتر می بود که cutting edge را ((آخر فناوری)) ترجمه می کردید, نه لبه ی برنده. یک اصطلاح است.
بابت جسارت هم می بخشید. تشکر از شما و تیم گیم فا
فکر نکنم بتونه رو پلی استیشن وی ار پیاده شه
دقیقا چرا؟ ?:-) 😮
چون قدرت پردازی و رم ps4 برای این حجم عظیم و رزلوشن بالا کافی نیست و باید توقع یه گرافیک خیلی متوسط و ساده مثل نسخه vr بازی until down رو داشته باشید.
برای vr حتی 980ti هم کمه و تنها کارت بازار با هدف vr کارت titan X است با ۱۲ گیگ رم.
گرافیکی که این داره با وی ار باخود PS4عمرا بتونن رو شصت فریم قفل کنن زیر شصت فریم هم چشم درد حالت تهوه ووو
ببین داداش تلو یا هیلو ۴ یا Gta V با اون گرافیکشون روی کنسول های نسل هفت اجرا میشدن (یعنی رم ۵۱۲ !)
پس اینکه این بازی بتونه رو ۶۰ فریم ثابت اجرا باشه ممکنه 😉
این واقعیت مجازی فرق میکنه باو یه عینک میزنه محیط بازی توی خونت پیاده مییشه مثلا کال اف میاد توخونت این طوری تو خود کامپیتور هم بایددو تاGTX980 ببندی تا جواب بده
یچیزی شنیدی
فکر اونجاشم کردن نگران نباش
تو خونه اومدن ربطی به vr نداره
تو خونه اومدن مانند هالو لنز هست
این دو نوع فناوری هست
من تریارشو دیدم و خیلی خوشم اومد
ایده ی زیبایی داره کلا
واقعیت مجازی چیزه خیلی خوبه اما برای ما ایرانی ها نه پولمون کجا بوده تو خرید بازی موندیم ما :laugh: