عنوان Bombshell تا ماه ژانویه ۲۰۱۶ تاخیر خورد
شرکت Interceptor Entertainment و استودیوی ۳D Realms بهتازگی اعلام کردند که عنوان Bombshell برای رایانههای شخصی تاخیر خورده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
تاریخ انتشار عنوان Bombshell تا ۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد. سازندگان دلیل این تاخیر را رقع باگها و مشکلات موجود در بازی عنوان کردند و میخواهند از کیفیت خوب بازی در هنگام عرضه مطمئن شوند. در صفحه عمومی شبکه استیم، آقای فردریک شریبر از شرکت Interceptor عنوان کرد:
اولین فکر ما پس از برخورد به مشکلات بازی این بود که فعلا کاری به آنها نداشته باشیم و این مشکلات را با عرضه یک بهینه ساز سریع پس از انتشار رفع کنیم؛ اما ۱۰ ثانیه بعد دریافتیم که نباید با طرفداران خود اینگونه برخورد کنیم.
همچنین اعلام شد که قرار است دو نسخه از بازی در روز انتشار عرضه شود؛ یکی نسخه استاندارد و معمولی با قیمت ۳۴.۹۹ دلار و یکی نسخه ویژه با قیمت ۳۹.۹۹ دلار. نسخه ویژه بازی که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید، شامل بازی اصلی، لوح موسیقی بازی، دسترسی به نسخه بتای بازی The Washington Project، کتاب طراحیهای هنری بازی و نقشههای بازی میشود.
حالب است بدانید که Bombshell ابتدا با نام Duke Nukem معرفی شد اما پس از اعلام Gearbox و رد همه شایعات، عنوان Bombshell پدید آمد (جالب اینجا است که این بازی شخصیتهای پرداخت شده خود را داشت اما از مرتب از نام Duke اسفاده میکرد). یک اکشن اول شخصی کلاسیک که ابتدا برای رایانههای شخصی و سپس برای کنسولهای نسل هشتم منتشر میشود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
همه تاخیر خوردن تو هم تاخیر بخور به نازم به اون هوشت بعداز ده ثانیه فهمیدن
این بازی قطعا خارق العاده خواهد شد شاید بپرسید چرا؟
چون که اگه به تاریخچه ی استدیوی ۳D Realms یه نگاه کوچیکی بندازید بازیای خارق العاده ای مثل Duke Nukem 3D و Wolfenstien 3D و Shadow Warrior بر میخورید که واقعا زمان خودشون غولی بودن و این استدیو دوباره برگشته تا به این شرکتای در پیت امروزی بازی ساختنو یاد بده