تاریخ انتشار دومین قسمت Pillars of Eternity: The White March مشخص شد
امروز استودیو سرگرمیهای آبسدین و کمپانی Paradox Interactive، تهیهکننده عنوان نقش آفرینی محبوب و کاندیدای بهترین نقش آفرینی سال در همایش Game Awards 2015، یعنی Pillars of Eternity، از تاریخ انتشار دومین قسمت گسترشدهنده این عنوان، که با نام The White March شناخته میشود؛ خبر دادند. برای جزئیات بیشتر، با گیمفا همراه باشید.
با توجه به اخبار منتشر شده، قسمت دوم The White March، در اواخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شده و به جهان عنوان Pillars of Eternity، محتوای جدیدی را اضافه خواهد کرد. این محتوای جدید شامل ماموریتهای تازه، قابلیتهای جدید و دو همراه جدید به نامهای Meneha و the Barbarian، میشود.
همچنین عرضه گسترشدهنده جدید، موجب افزایش ظرفیت شما جهت ارتقای سطح شخصیتتان شده و یک حالت جدید به نام “Story Time” نیز به بازی افزوده میشود. این حالت به بازیبازان اجازه تجربه روایت داستانی خارقالعاده Pillars of Eternity را، در مدت زمان کوتاهتر میدهد تا افرادی که به دلیل مشغلههای مختلف، از تجربه این نقش آفرینی زیبا محروم ماندهاند؛ موفق به تجربه این عنوان شوند.
این عنوان توسط آقای جاش سایر، تهیهکننده و کارگردان عنوان محبوب Fallout: New Vegas ساخته میشود. وظیفه نوشتن داستان قسمت دوم The White March نیز بر عهده آقای اریک فنسترماکر، نویسنده عنوان محبوب South Park: The Stick of Truth و آقای کری پاتل، نویسنده فرنچایز Recoletta، است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
درسته موفقت هایی رو کسب کرد این بازی ولی به هیچ وجه نتونستم ازش لذت ببرم ولی خبر خوبیه برای طرفدارای این بازی :struggle:
این بهترین نقش افرینی سال بشه من باید برم تو افق محو بشم
بازی بسیار بسیار فوق العاده ای بود !
واقعا وقتی این بازی و Divinity Original sin یا wasteland 2 رو میبینیم خیلی به صنعت گیم امیدوار میشم که هنوزم هستن کسانی که به بازی فقط به عنوان منبع درآمد نگاه نمیکنن و بازی های پر از جزئیات دقیق میسازن
داستان و دیالوگ هاش فوق االعاده ، شخصیت سازی عالی، همینطور شخصی سازی هاشم خیلی خوب بود !