لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا

لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد

امیرحسین دهنوی
۱۰:۲۴ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا

بالاخره لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد. برای مشاهده نقدهای Star Wars Battlefront در ادامه با گیمفا همراه باشید.

با توجه به نقدهای منتشر شده٬ Star Wars Battlefront عنوانی معمولی با نقدهای مثبت و منفی بوده است. در ادامه می‌توانید نمراتی که تا به‌حال منتشر شده‌اند را مشاهده کنید.

 

AusGamers: ۹/۱۰
Multiplayer.it: ۸.۵/۱۰
God is a Geek: ۸.۵/۱۰
GameTrailers: ۸.۱/۱۰
«Star Wars Battlefront هم‌اکنون محتوای کافی برای رقابت با دیگر بازی‌های شوتر را ندارد. ولی هیج‌عنوان سری Star Wars چنین حس واقعی را نداشتند. با وجود کم‌بود نقشه‌های بازی٬ شخصیت‌ها و داستان مناسب٬ Star Wars Battlefront عنوانی حماسی و سینمایی است. »
Everyeye.it: ۸/۱۰
GamesRadar+: ۸/۱۰
Meristation: ۸/۱۰
USgamer: ۷/۱۰
Gameblog.fr: ۷/۱۰
GameSpot: ۷/۱۰
«Star Wars Battlefront عمیق‌تر از ظاهر جذاب و بلندپروازنه‌اش نمی‌رود. ظاهر Star Wars Battlefront زیباست اما پایه‌های آن می‌لرزد.»
VideoGamer: ۷/۱۰
Giant Bomb: ۶/۱۰
Destructoid: ۶/۱۰
«Star Wars Battlefront در بسیاری از جهات به‌صورت صحیح به ریشه‌های خود وابسته بوده است اما این وابستگی به ریشه‌های دنیای Star Wars باعث کم رونقی گیم‌پلی آن شده است. اگر شما از یک بازی شوتر نسبتا کم عمق در بحث گیم‌پلی لذت می‌برید، پس ناامید نخواهید شد. ای کاش DICE بیشتر به گیم‌پلی می‌پرداخت و جذابیت آن را افزایش می‌داد.»
starwars screen shot 1394 08 26 at 100355

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا
لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • saeedgreat گفت:

    چطور تیتر جنجالی نذاشتید این بار. :laugh:

    • Dr.tech گفت:

      من یک سال واسه این پست صبر کردم تا ببینم چی میشه.حالا که دیدم gamespot 7 داده ازش نا امید شدم چون واسه یه شوتر ۷ خیلی کمه :-(( :-((

      • a.b.n گفت:

        ببینید دوستان نمرات بازی ها فقط و فقط یه چیز سلیقه ای هست و بنابر همین سلیقه است که هر منتقدی یه نمره ای به بازی میده ……. مثلا تو نمرات هیلو یکی ۹۵ داده بود یکی ۷۰ خب این همه تفاوت تو نمره دادن به یه بازی از کجا ناشی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قطعا فقطو فقط ناشی از سلیقه ی اون فرد و نگرشش به نوع و سبک اون بازی هست ….. حالا هم فقط ببینید کدوم بازی به سلایق و علایق خودتونون میخوره …و میتونه براتون سرگرم کننده و جالب باشه …. من از سبک فضایی اصلا خوشم نمیاد اما استاروارز برام یه اسثسناست و به نظرم یه عنوان فوقالعادس … و واسه همین اگه متاش ۲۰ هم میشد بازم میگرفتمش …….. :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:

        • m54425442 گفت:

          حرفت کاملا اشتباه یعنی چی که نمره ها سلیقه ای هستش 😐

          • a.b.n گفت:

            ینی همین که میبینی … پس میشه بگید چرا هر سایتی یه نمره ای به بازی میده ؟؟؟؟؟
            خودم جواب میدم :چون هر کسی که بازی رو تجربه میکنیه المان ها و گیم پلی بازی رو با انتظاراتی که خودش از اون سبک و شرکت و … داره مقایسه میکنه و این میشه که تاثیر فاکتور سلیقه و نظر شخصی توی نمره ای که به بازی میدن بسیار قابل توجهه .. حالا شاید سر مسایلی مثل مشکلات فنی و باگ همه متنفق القول یه نظر رو داشته باشن اما در مورد خود بازی قضیه فرق میکنه

          • a.b.n گفت:

            ینی همین که میبینی … پس میشه بگید چرا هر سایتی یه نمره ای به بازی میده ؟؟؟؟؟
            خودم جواب میدم :چون هر کسی که بازی رو تجربه میکنیه المان ها و گیم پلی بازی رو با انتظاراتی که خودش از اون سبک و شرکت و … داره مقایسه میکنه و این میشه که تاثیر فاکتور سلیقه و نظر شخصی توی نمره ای که به بازی میدن بسیار قابل توجهه .. حالا شاید سر مسایلی مثل مشکلات فنی و باگ همه متنفق القول یه نظر رو داشته باشن اما در مورد خود بازی قضیه فرق میکنه

        • Loner1 گفت:

          خیلی جالبه سر ی بازی نمرات سلیقه ایه سر ی بازی دیگه نمرات واقعی…چه عجییییب !…ولی من همیشه با این حرف موافقم : متا همه چیز نیست(نمیگم مهم نیست,همه چیز نیست)…تجربه بازی مهمه

          • a.b.n گفت:

            دوست عزیز سر همه ی بازی ها نمره سلیقه ای هست من فقط هیلو رو به عنوان یه نمونه گفتم :smug: :smug: :smug:

            • mehdi gamer گفت:

              دوستان من خودم قبل همه ی این ها بتای battlefront رو بازی کردم و بعد بازی کردنش خیلی راحت اونو از لیست خریدم حذف کردم چون دقیقا همون طور که سایت معروف و حرفه ای هم گفتن این بازی فقط جلوه ی جذابی داره اما یه گیم پلی خسته کننده رو با سیستم سوتینگ ضعیف ارائه میکنه 😉 من اینا رو همون موقع گفتم

    • Sameoldgame گفت:

      بهترین کار رو کرد این نویسنده عزیز . بزار مردم تصمیم بگیرن که بازی خوب بوده یا نه !
      تازه نه بحثی صورت میگیره نه چیزی …

    • mahdi.gamer77 گفت:

      EA چرا اینجوری شده
      هرچند من اعتقادی به متا ندارم ولی
      اینن از بتلفرانت
      اون از نیدفور اسپید
      اون از هاردلاین
      گند زده باو
      فقط فیفا موفق بود

  • Mr Hill93 گفت:

    اوه اینم که خراب کرد بعد بیایین بگین کالاف بده کالاف بده

  • من الان دارم بازی میکنم میتونم بگم محشره . لطفا به این نمره ها دقت نکنید یه بازی تمام انلاین هیچوقت نمره بالاییی نمیگره . الان کالاف ببنیید یه بخش زامبی داره یه استوری و در اینا در کنار مولتی که شده ۸۱ این فقط یه بخش مولتی داره و شده ۷۷ که به نظر عالیه . شما برید دستینی ببینید نمره خوبی گرفت؟ ولی چقدر محبوب و… بود کلی رکورد زد . پیشنهاد میکنم اگه بتل بازید یا اهل انلاین زدنید حتما تجربش کنید . من الان دارم بازی میکنم به جرعت میتونم بگم خیلی لذت بخشه و بهترین چیزش اینه که هم سوم شخص داره هم و اول شخص که تجربه کاملا متفاوتی داره :yes:

  • l.o.u گفت:

    بازی هرچی سروصداش بیشتره متاش کمتره!! البته متا ملاک مهمی نیست فقط علاقه شرطه مبارک طرفداراش

  • امسال یا واقعا سال EA نیست یا اینکه یه کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌اس.
    من به این نمرات مشکوکم.

    • punk گفت:

      کاملا درسته مهرداد جان…
      اصلا امسال به بعضی از بازی‌ها به‌صورت عجیبی نمرده داده شده! چندتا از سایتا هم هستند همت کردن امسال هر عنوانی که میاد زیر ۷۰ بهش بدن و نابودش کنن. داشتم نقدای چندتا از اینایی که بدجور کم نمره دادند رو میخوندم و واقعا بعضی از جاها به این نتیجه رسیدم که فقط دنبال بهانه هستند و هیچ چیز قانع کننده‌ای ارائه نداده بودند (به غیر از ایراد گرفتن به شخصی‌سازی محدود که منم باهاش موافقم) بهت پیشنهاد میدم که چند تاش رو بخونی تا متوجه بشی که یک‌سری به‌اصطلاح منتقد چطوری زحمت چند ساله یه استودیو رو به سخره میگیرن!

  • Y PS گفت:

    این همه هایپ و تبلیغ آخرشم اینطوری.
    قبلا هم گفتم گیمرا یه بتلفیلد جذاب و خوش ساخت با داستان خوب و مولتی عالی میخوان نه جنگ های فضایی.

  • MiTiL گفت:

    باز نمره های چرت و الکی
    یه زمانی خیلی نمره واسم مهم بود اما الان به چشم جک نگاشون میکنم

  • im hate گفت:

    عالیست این بازی
    از ۸:۴۵ تا الان دارم بازی میکنم

    عالیه خدایی گول نمراتو نخورید.
    لذت بخشه :yes: 😛 :-))

  • Progamer26 گفت:

    بازی ای که Campaign خوب نداشته باشه همین میشه دیگه :smirk:

  • والا تا من یادمه استار وارز و دنیاش به داستانش بود حتی الد ریپابلیکم بایو ویر با اینکه آنلاین بود داستانشو بد در نیاورده بود به جاش بتلفیلیدی که نسخه های اولش داستان نداشتو داستانی کرد برای استار وارز بخش داستانی نذاشته تازه حمایت کمپانی جرج لوکاسم داشته بازم داستان بی داستان میزنه تو ذوق دیگه

  • Prince Soheil گفت:

    بازیش چرته پرته این کجا CODBO3 کجا

  • mjsh گفت:

    اینجاست که دیالوگ کالاف معنی میده: imagine yourself In a frozen forest

  • SON OF EA گفت:

    همون اولش معلوم بود زیر۸۰ است.
    اگع من مدیر ea بودم همه استودیو ها رو تعطیل میکردم
    و فقط fifa میساختم با sims با فقط استدیو respawn
    رو نگه میداشتم بقیه. استودیو رو تعطیل و بعد به همه
    میگفتم به سلامت…
    چه وضعشه اون از نید فور لسپید. اوت از هارد لاین اون از
    استار وارز
    به نظرم ea کل زورشو بذاره رو فیفا با سیمز و بازی های respawn خیلی بهتره با استدیو bio ware
    Dice بازیاش پر باگه و هوش مصنوعی بیخود کل استودیوی بیخودی از الان میگم متای میرور اج زیر۸۰ است و فاقد داستان است. یعنی فقط گرافیک داره

  • SON OF EA گفت:

    کل صدای کاپیتان پرایس برابر با کل بتلفید

  • farzadrtb گفت:

    خ خ خ خ خ خ خ خ خخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :rotfl: :rotfl:

    باور کن این بد ترین متا توی نسل هشت هست
    وژدانا کی فکرشو میکرد با این همه دک و پزش این نمرش باشه 😕 😕

  • .:MRM:. گفت:

    انقد نگین بده یا خراب شد بابا متای ۷۷ که بد نیست از نظر من متای ۷۰ تا ۸۰ معنیش اینه که به سلیقه ات بستگی داره پس ممکنه خیلی ها خوششون بیاد طرفدارای جنگ ستارگان هم که حتما خوششون میاد

  • daud گفت:

    اقای دهنوی تیترتون ساده و بی الایش و عالیست درود بر شما.

  • Alliyans گفت:

    واسه ما طرفداران استار وارز از هر بازی ای در تاریخ ویدیو گیم ها بهتره

  • daud گفت:

    من خودم شخصا همرو تجربه کردم وساعت ها پای کالاف و هیلو و تایتان فال نشستم و به نظرم تایتان فال بینظیره و بهترین شوتر نسل تا به اینجاست.یه روز فقط خونه ی پسرخالم بودم و ۹ ساعت با هم تایتان کردیم تا شب شد تازه من میخواستم بازم بمونم و بازی کنم که نشد و بازور اومدن جمعم کردن.اخه چرا اکتیویژن اینارو داد رفتن من نمیدونم.بزرگترین اشتباهشون بود.به یقین مطمئنم تایتان فال ۲ به خاطر مولتی پلتفرم بودنش فروش فوق العاده ای خواهدداشت.اعضای استدیوی respawn به عنوان خلاق ترین شوترسازان این نسل شناخته شدن.استاروارز رو بازی نکردم و در موردش هم نظری نمیدم.مبارک تمام طرفداران

  • milad PC گفت:

    جالبه بازی نکردین و میگین بده
    من بتا رو بازی کردم و میگم که خیلی بازی قشنگی بود تازه بتا فقط ۴ تا اسلحه داشت
    متای بازی رو پلی شده ۷۷ بعد کد شده۸۱ اونوقت همین ۴ شماره شد ضعیف اونم برای بازی که فقط مولتی هست
    من کد هم میخرم ولی کار شما فن بازیه
    اگه هاردلاین رو مولتیش رو بازی کرده بودین نمیگفتین چرته
    درسته از بتل ۴ ضعیفتر بود ولی خوب توجیه داشت(پلیس سوار تانک و جت نمیشه)
    البته اگه پلیس سر کوچه شما سوار میشه من حرفی ندارم
    تنها ضعف هاردلاین تو مولتی اسلحه کمتر بود که اپدیت دادن درستش کردن

      • daud گفت:

        برادر من لید پلتفرم تعیین میکنه متارو چون هم لید پلتفرمه و هم نقد های بیشتری منتشر شده.جون من زلدا رو نکش وسط اون موقع منتقدا همین قدر بودن و بیشترین تعداد نقد هم همین ۲۴ تا بوده و اگه روو پلتفرم دیگه بیشتر از ۲۴ نقد وجود داشت همون مرجع بود.تازه شما اگه وان رو به عنوان مرجع در نظر گرفتید متاش شده ۸۳ و با ۱۰ نقد که حتی اگه با زلدا هم مقایسه بشه خیلی کمتره(زمان انتشارم در نظر بگیرید) و نسبت به حدود ۷۰ نقدی که برروی ps4منتشر شده هیچی نیست.خواهشا برای دفاع از بازی مورد علاقتون منطقتون رو به فنا ندید

        • milad PC گفت:

          من متای بازی رو پلی رو گفتم
          حالا اگه نمره مهمه برای شما خوب اون به من ربطی نداره

          حرف من اینه که متا مهم نیست مهم لذت بردنه
          جالبه این حرف رو درمورد هالو زدم در حالی که پی سی دارم و ۲۰ تا منفی خوردم(یعنی اقا دهنت رو ببند ما درست میگیم)
          ۱۸۰ تومن دادم برای بازی و پیش خریدش کردم
          یکلحظه هم فکر نمره بازی نبودم
          بتا رو برای همین گذاشتن دیگه
          منتقد هم یکی مثل من و شما بازی میکنه از یکجای بازی خوشش نمیاد که شاید همون رو ما دوست داشته باشیم
          نمیگم نمره مهم نیست اتفاقا کمک هم میکنه ولی تا گیمپلی بازی رو ندیدی نمیتونی بگی بازی خوبی هست دوست من

  • amir_frj گفت:

    من اصلا اهمیت نمیدم که چه متایی اورده و خیلی ازش خوشم میاد و اگه پول دستم بیاد حتما میگیرم،متای دستینی از این هم پایین در بود ولی فوق العاده بود…

  • sorena گفت:

    این بمبی بود که عمل نکرد نه هیلو۵ !
    با این اوصاف فک نکنم ای جی هم بهتر از کد نمره بده بهش از همین رو پولی که برا این گذاشته بودم رو میدم انچارتد کالکشن..
    کلا EA به بلک اوپس آلرژی داره :دی هروقت در رقابت با بلک اوپس عنوانی منتشر کرده رفته قاطی باقالی ها! :دی اون دو نسخه از مدال اینم از این…چند روز پیش در یک سایتی خواندم نوشته بود ارزش ۶۰دلار نداره پیش خودم گفتم از انور پشت بام افتادی ! حالا میبینم نه درست میگفته با این حساب هروقت نصف شد قیمت میگیرم…

    • punk گفت:

      دوست عزیز اجازه بدین بازی اول بیاد، دو روز تجربش کنید بعد با هر چی دوست داشتین بریزین سرش نابودش کنید! بابا انصاف هم خوب چیزیه. آخه این یعنی چی؟
      “چند روز پیش در یک سایتی خواندم نوشته بود ارزش ۶۰دلار نداره پیش خودم گفتم از انور پشت بام افتادی ! حالا میبینم نه درست میگفته با این حساب هروقت نصف شد قیمت میگیرم” اگر اون سایت به شما بگه که بازی فلان ارزش ۱۰۰ دلار رو هم داره بازم پیروی میکنید؟ آیا از یک کیلومتری بتای این بازی رد هم شدین؟ اگه حتی برای چند دقیقه بتای بازی رو تجربه کرده بودین، صد سال این نوع کلام رو به کار نمیبردین!

      به هر حال، نمرات destiny هم چیزی در همین مایه ها بود؛ ولی تقریبا اکثر رکوردهای عناوین شوتر دست این بازیه و یادمون نره که ۲۵ میلیون کاربر فعال داره!

      • sorena گفت:

        دوست گرامی
        متای ۷۳ برا بازی متوسط و پایین رده به حساب میاد و به هیچ وجه منو توجیه به خرید نمی کنه با قیمت فعلی.. قضیه ی دستنی فرق داره نقد هارو بخونید اکثرا از گیم پلی بازی ایراد گرفتن اما دستنی اکثرا از گیم پلی بازی تمجید کردن.. ضمنا فراموش نکنید وقتی دستنی رو مثال میزنید اون بهترین بازی آنلاین انتخاب شده و حتی دی ال سی دستنی هم کادید دریافت بهترین مولتی شده اما استار وارز حتی نتونست کاندید بشه فرق دو بازی اینجا مشخص میشه.. فعلا با وجود مولتی فوق‌العاده بلک اوپس (حتی سایت هایی که بهش ۵/۶ دادن هم از بخش موتلی تعریف کردن) من به خرید یه بازی با میانگین نمرات ۷ فکر نمیکنم.. ببخشیدا ولی من رو گنج نشستم که هر بازی رو خودم تست کنم نسل هفت نیست که بگی ۴/۵ تو.من مشکلی نداره.
        و امیدوارم شما ازش لذت ببری :yes:

      • daud گفت:

        خدایی اواتارتو میپرستم الوند خان

        • Undefined گفت:

          اول که بازی با ١١ نقد رو ps4 متاش شده ٧٨
          بعدش شم که شما که انقدر متا پرستی متای cod شده ٨١
          سوما شما که انقدر ای جی ان رو دوست داری ی سر به سایتش بزن نوشته نقدش در حال نوشتن هست اما توی همون بخش هم کلی تعریف کرده از بازی مطمئنم باش کمتر از ٨ بهش نمی ده
          البته برای بنده که فرقی نداره که شما بخری یا نه چون این بازی فروشش از الان تضمین شده هستش در کل اگه بتا رو تجربه کرده بودی این حرف رو فکر نکنم می زدی بازی فردا می رسه به دست بنده بنده هم الان نظر قطعی نمی دم ولی با توجه به نسخه بتا که بازی کردم که عالی بود حالا ببینیم نسخه اصلی چه می کنه

  • SiR~P M گفت:

    متای اساسین کرید سیندیکیت چند شد؟ ۸۵ یا ۷۵ ؟؟
    سوال هست ها !!! جواب بدید مقاسیه هم نمیکنم !!!!

  • im hate گفت:

    بازم میگم اگه بازی نکردید الکی نظر ندیدن
    این نمره ها همش الکیه یه مشت اسکل نشستن نمره میدن.
    اگه متاش ۹۹ هم میشد بازم میگم متا همش الکیه.
    چه این بازی چه بازیای دیگه.

  • من همیشه گفتم بازم میگم به متا کار نداشته باشید. بازی هایی مثل اساسین یا کالاف بعضیا عمدا نمره میدن. حالا این استاروارزو نمیدونم ولی ازگیم پلیاش معلومه بازیع خوش ساختیه.

  • همیشه نمایش E3 یه بازی آدمو هایپ میکنه :-/
    اما کار وقتی به عمل میرسه کم میاره :-/
    خیلی هم خوب نیس 😕 فعلا فقط با ۷ تا نقد شده۷۷
    :yes: :yes:

  • SON OF EA گفت:

    بعضیا به من میگن dice نمی تونست داستان بزاره خب باشه قبول
    dice تو بتل ۳ یا بتل ۴ چه داستانی گذاشت تو میرور ایج چه داستانی گذاشت؟؟؟؟؟؟؟
    عمو جان ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
    کلا dicE فک کنم اصلا ندونه چیزی به نام داستان وجود داره
    فراست بایت=چنگر بایت
    دایس= دیک
    بازیاش= داستان نداره بکش برو جلو و پر باگ
    خراب کرد رفت اگه اینو respawn داشت راحت بالای ۸۵ میرفت عمو جان

  • LucIIIfer گفت:

    آقا یه چیزی تو دلم مونده نمی تونم نگم.الان که نمره این بازیم منتشر شد و پرونده بازیهای شوتر امسال بسته شد میبینم بازم Halo 5 با اینکه بهش ظلم شده ولی بازم نمره بالاتری نسبت به رقبای خودش داره.واقعا کمال نامردیه که فقط بخاطر اینکه halo داستان گنگی داشته،چنین نمراتی بگیره.خداییش من الان دارم بازی میکنم انصافی بی تعصب میگم خداییش یه سر و گردن نسبت به شماره ۴ شم سرتره.اصلن دیگه منقدا رو درک نمی کنم.

    • REB@Z گفت:

      من با اینکه فن ps هستم ولی هیلو واقعا بازی خوبه
      زیاد به متا توجه نکن بازیتو بکن و حالشوببر

      • Undefined گفت:

        دوست عزیز در همینجا هست که به این نتیجه می رسیم که متا هم چندان چیز جالبی نیست و غیر قابل اعتماده چه بسا بازی های بسیاری بودن که نمرات کمی گرفتن و ما از تک تک بخش هاش لذت بردیم ( به طور مثال دد پول که به خاطر کمدی که داشت حداقل ارزش یک بار تموم کردن رو داشت و کمتر از ٧٠ هم به نظر من حقش نبود!) یا بسیاری بازی های دیگه مثل همین هیلو یا مثلا درایو کلاب یا اگه اشتباه نکنم اینفیمس که متای ٧٨ گرفت یا سانست و… این بازی هایی هستن که بیشترمون ازشون لذت بردیم با وجود اینکه از نظر “ما” باید متای بالاتری می گرفتن
        نتیجه گیری: نظر شخصی افراد نسبت به متای بازی و ۴ تا عدد در سطح بالا تری قراره چون ما نمی دونیم چه افراد هستند که این بازی ها رو نقد می کنن اگه قیمت بازی های این نسل انقدر گرون نبود بدون شک تک تکشون می گرفتم تا خودم تجربه کنم و نظر بدم

  • justfifa گفت:

    این بازی متای صفر هم بگیر باز از پیش خرید کردنش پشیمون نیستم,و نخواهم بود!
    بعد از بازی کردن بتا,اصلا برای مهم نیست,منتقد اینو میگه و یا انو میگه!
    مشکل DICE برای طراحی شوتر این عنوان,تنها نام Star Wars نه چیز دیگه!می پرسید چرا؟!
    DICE باید بازی را ماننده فیلم بسازه و نه چیزی اضافه کنه و نه چیز کم کنه!
    Star Wars Battlefront بازی Halo نیست,کهDIC بتونه کلی سلاح برای بازی طراحی کنه و گیم پلی را طوری طراحی کنه که همه ازشون خوششون بیاد!
    سلاح های درون بازی دقیقا ماننده فیلم سری Star wars!
    شکلیک کردن ماننده فیلم و نه بیشتر!
    Star Wars Battlefront I سال ۲۰۰۴ متاش ۸۴
    Star Wars Battlefront II متاش ۷۹
    فکر نکنم کسی انتظار متای بالا را برای این سری که بدون داستان بود داشته باشه!
    دومین دلیل کم این متا هم,بخش تک نفره این عنوانه!
    که خیلی از منتقدان نمره ۵ یا ۶ را برای بخش تک نفره داده اند,که به نظرم اصلا DICE نباید بخاطر حرف عده ای ریسک میکرد و بخش افلاین و اون ماموریت ها را به بازی اضافه می کرد!اصلا برای یک عنوان مولتی پلایر خوب نیست!
    ticgn
    ۱۰ به گرافیک
    ۱۰ به صداگذاری
    ۵ به بخش تک نفره
    و ۹ به بخش مولتی پلایر داده!
    اگر بخش تک نفره نبود,نمره این سایت به بازی ۹.۵ می بود ولی با وجود نمره کم بخش تک نفره نمره ۸۵ را به این عنوان داده
    فعلاهم که نمراتش کامل نیست,ولی همون حدود بین ۷۵ و ۸۰ هستش
    با تمام این حال اصلا هم به متا اهمیت نمیدم,فردا هم دانلودش تموم میشه, منتظر ۱۹ نوامبر هستم,تا بازی به بازی بپردازیم :ZZZ: :ZZZ:

  • Cooper گفت:

    گور بابای متا
    گور بابای گیم اسپات هر چی سایت که نمره میده
    مهم منو شماییم که باید از بازی لذت ببریم
    بابا به چه زبونی بگم لعنتی ها
    بکشید بیرون از این متا

  • اصلا به نمرات نگاه نکنید. مهم خوده گیمره.گیمر واسه خودش بازی میکنه نه منتقدا. ولی چیزی که باید میشد نشد.
    سبک شوتر یک عنوان انقلابی می خواد. بنظرم شاید homefront بتونه کاری کنه ولی امید من یه شرکت بانجی که یک عنوان ناب در حد مولتی دستنی و داستانی گیرا بعد چند وقت یه شوتر متا بلای ۹۰ ببینیم .نمرات هیلو هم حقش بود. با مسترچیفی که مهم ترین قهرمان تاریخ اکس باکسه چند تا مرحله میشه رفت؟؟؟ مادر این سبک از شوتر هیلو که متای ۸۵!از هیلو ریچ همین جور داره متاش کم میشه

  • pouriajoker گفت:

    بله اینه نمرات یه عنوان تمام آنلاین!! بدون شک اگه این بازی یه داستان کامل داشت یا اصلا همون داستان فیلمش رو میساختن متا بالای ۸۵ میگرفت!!!ولی حیـــــــف خیلی دوست داشم با دارث ویدر بازی کنم که نشد.

  • Amir47 گفت:

    هیچی بابا اینطور که داره پیش میره با بازی های بالای نود باید خداحافظی کنیم

  • last of us گفت:

    به نظرم خیلی خراب کرده
    انتظارشو نداشتم

  • چرا نمره ورژن ایکس باکس کمتره؟؟

  • daud گفت:

    شاید این بازیم به سرنوشت destiny دچار شده باشه.destiny عالی بود ولی نمیدونم چرا نمرات متوسطی رو دریافت کرد و حتی نظر اکثر گیرمرا و کسایی که این بازی رو تجربه کردند دقیقا برخلاف منتقدا بود و امار هم به خوبی اینو نشون میده.واقعا در حقش ظلم شد.شاید در حق این بازی هم ظلم شده باشه.تا خودمون بازیو تجربه نکردیم بهتره به متا اعتماد نکنیم مخصوصا توو سبک شوتر

  • dosefrhaft گفت:

    تیتر جنجالی نشد 😀
    موفقیت حدودی
    بمبی که عمل نکرد
    انفجار اتمی
    چرا برا این یه تیر ضدحال نزدی ولی برا کالاف زدی :-))
    یا برا همه تیتر جنجالی بزن یا برای هیچکدوم نزن که بحث پیش بیاد

  • dosefrhaft گفت:

    کالاف حدود شیش تا نمراتش بالای نه بود ولی همه میگفتن بده و کوبوندنش
    حالا این شد سلیقه 😛

  • Sepehr792.h گفت:

    نسبت به اون چیزی که تصور داشتم ناامید کننده بود

  • ELITE KNIGHT گفت:

    من کاری با این چرت و پرت ندارم نمیدونم تو این چهار سال اخیر«۲۰۱۲.۲۰۱۳.۲۰۱۴.۲۰۱۵» گیمرا خیلی مسخره شدن الکی فقط سختگیری میکنن نمره پایین میدن :-$ :smug:
    دوستان گیمر از این به بعد انتظار یه نمره بالای۹۰ نداشته باشید که قطعا سرکارید به جز یکی یا دو
    تو متاکریتیک یه نگاه به نمرات قبل از سال ۲۰۱۲ بکنید تفاوت را احساس کنید :reallypissed:

  • Ken Levine گفت:

    همیشه بازیهایی که گرافیک عالی و سینمایی ای داشتند مانند “اوردر ، بیوند ، رایز ، نید فور اسپید به گیم پلی و جزییات گیم پلی اهمیت بسیار کمی دادن و این بازی هم از این قانون گرافیک واقع گرایانه تر گیم پلی ضعیف تر مانند چند عنوان دیگه پیروی میکنه, کاش اونقدر سازندگان برای کار خودشون دست کم ارزش غایل میشدند که یکمم رو گیم پلی بازیشون کار کنن که این همه تلاششون حدر نره , به خدا حیفه بازی هایی با این گرافیک عالی میدن ولی از اون طرف گیم پلی خوبی رو دچار نمیشه بازیهاشون…به امید روزی که گیم پلی و گرافیک هر دو به یک اندازه در بازیها پیش برن

  • musen mj گفت:

    عجیبه واقعا اگه چنین نمره ای رو call of میگرفت،الان اینجا همه انتقاد میکردن…. 😮

  • سلام یه سوال
    آیا برای آنلاین بازی کردن این بازی باید ویندوز اورجینال داشت یا فقط اگه بازی اورجینال بود کفیت میکنه؟؟

لیست نمرات عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد - گیمفا