تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا

تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد

امیرحسین
۱۴:۰۰ ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا

استودیوی «ان سی سافت» اقدام به انتشار تریلر جدیدی از نسخه کره‌ای عنوان Blade & Soul کرد که شما را به تماشای آن در ادامه مطلب دعوت می‌کنیم. با گیمفا همراه باشید. هم‌چنین اعلام شد که بازی Blade & Soul در ابتدای سال آینده میلادی در آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی در کشور کره‌ جنوبی نیز ۱۶ دسامبر، مصادف با ۲۶ آذر سال ۱۳۹۴ خورشیدی، اعلام شده است. این‌گونه که به نظر می‌رسد، این بازی را می‌توانیم بین Force Master و Kung Fu Master توصیف کنیم.

در پایان شما را به تماشای تریلر جدید عنوان Blade & Soul دعوت می‌کنیم:

پخش آنلاین

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا
تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dr. Freeman گفت:

    آقای صحرایی لطفا اون تصویر پست رو عوض کنین!
    این ژاپنیا و کره ایا از امریکایی جماعتم بدترن با این طراحیشون!

    • jacob 2211 گفت:

      خوش اومدی شهروز جون چند رو نبودی

      شهروز فـیلم و موزیک ویدیو های کره ای ها رو ندیدی
      نمیدونم چر؟! واقعا اینا کـثـافتند فیلماشون تو این چیزا هیچ حد و مرزی نداره
      من اتفاقا دیروز هم یه فیلم کره ای دیدم کامـنـت تو رو هم که دیدم گفتم اشاره کنم

      • Dr. Freeman گفت:

        برای فروش بیشتر هر کاری از دستشون بر میاد میکنن
        اعتراض که بکنی طرفداراش میگن خب تو واقعیت هم این چیزا هست!
        آخه کجای واقعیت وقتی یه زن مبارز میخواد بره میدون نبرد لباسش این مدلیه و با لباس شب میره میجنگه؟!!! یه جنگجو باید قشنگ خودشو با زره بپوشونه، نه اینکه انگار اومده باشه fashion show!!! گندشو در آوردن. از یه ابزار فرهنگی دارن به بهترین شکل استفاده میکنن و حرفی هم بزنی بهت بر چسب تحجر و کوته فکری میزنن!

        • jacob 2211 گفت:

          تو این زمونه بی فرهنگی و بی غیرتی روشنفکری حساب میشه کلی میگم
          در مورد این بازی هم لزومی نداشت این مبارز با سایز ۸۵ بیاد نبرد :rotfl:
          مطمینم سازنده این بازی هدفی داشته

        • Vergil گفت:

          آقای Freeman شما از این کامنتتون معلومه که اصلا فلسفه ی وجود بازی های رایانه ای رو درک نکردین! بازی های ویدیویی وسیله ایه برای پاسخ دادن به نیاز های تخیلی/هیجانی که در این دوره مدرنیزه به شدت طلب میشه بین مردم، اگر شما نمیتونید یک قهرمان رو بدون زره یا کلاه خود تصور کنید به شما توصیه می کنم که در مورد بازی کلا نظر ندید.

          • Dr. Freeman گفت:

            برای ارضای نیاز های تخیلی/هیجانی (!) راههای سر راست تری هم هست. نمونه ش فیلم های هرزه نگاری!! میتونید ببینید و به نیاز های تخیلی/هیجانی تون پاسخ بدید 😐

            • HannaH گفت:

              نمى خواهم تو این بحث وارد بشم ولى با تمام احترام دکتر جان اون چه ربطى به تخیل داره؟ من هم فکر مى کنم شخصیت هایى مثل جینکس یا کاتارین یا حتى جیل والنتاین بیشتر از واقعیت براى سلیقه مردها ساخته شدن.

            • Vergil گفت:

              آقای Freeman شما جمله ی من رو درست نخوندید و پاسخ بی ربطی دادین، نیازهایی که شما در پاسخ بمن گفتید نیازهای ج.ن.س.ی هستش و ربطی به نیاز های تخیلی/هیجانی نداره لطفا قبل از خواندن مطلب اقدام به پاسخ نفرمایید، نیاز های تخیلی/هیجانی با مواردی مثل فیلم های اکشن و یا فانتزی، بازی های رایانه ای و تفریحات فیزیکی پر هیجان مثل شهر بازی ها پاسخ داده میشه نه موردی که شما می فرمایید.

            • Dr. Freeman گفت:

              ببخشید، میتونم بپرسم یه قهرمان زن با ظاهر نیمه عریان چطو نیازهای هیجانی/تخیلی شما رو برآورده میکنه؟
              مگه من در نظرم با هیجان و تخیل مخالفت کردم؟
              من موافق تخلیه هیجان و الهام تخیل در بازی هستم اما محتواهای تحریک کننده ای مثل این هیچ کمکی به تخیل و هیجان نمبکنن
              @هانا
              من روی صحبتم با دوستمون ورژیل بود.
              بله درسته.این جور طراحی ها تماما به منظور جلب توجه مشتری و افزایش فروش انجام میشن

            • HannaH گفت:

              فکر کنم اجازه بدید من به جاى ایشون جواب بدم (البته اگر نره دو روز براى برسى 😎 ). مسئله مخاطب توى بازى شبیه به سینماست. یعنى مخاطب از نظر سازنده یک مرد سفید دگر جنس خواه هست که داره بازى مى کنه. مهمتر از اون این مخاطب حتما مذکره. نتیجتا بازى در پروسه تولید ترجیح مى ده زن هایى رو تصور کنه که توى توهم/تصور مردها جذابیت دارن و البته نسخه آسیب پذیر همون مردها هستن. مخاطب مونث هم (تو سینما هم همینطوره) عادت کرده به خودش از نگاه مردانه نگاه کنه. حتى شخصیت هاى استخوان دارى مثل لایتنینگ هم از این قاعده خارج نیستن. پوشش با این شکل (من وقتى اومدم عکس عوض شده بود ولى قابل حدسه چى بوده) دقیقا بر اساس همین نگرش طراحى مى شه. وگرنه من هم به شخصه بعید مى دونم هیچ زنى این شکلى هیچ جاى دسگه اى هم بره چه برسه به جنگ.

            • Dr. Freeman گفت:

              جالب اینه که وقتی یه نگاهی به آثار برجسته و فاخر هنری و سینمایی (از جمله فیلم ها و بازی های سرشناس و با قدمت که همیشه جزو برترین ها بودن) نگاهی بندازیم متوجه میشیم که کمترین محتوای ج.نسی و تحریک کننده و بزرگترین مفاهیم و درس ها در همین آثار پیدا میشن. این آثار درجه چندم هستن که برای جلب توجه و افزایش مخاطب رو به استفاده از این قبیل محتواهای زننده میارن و عملا اثرشون رو به اقتباسی هرزه نگارانه تبدیل میکنن.البته من آدم خشک مغزیم و مثل دوستان روشن فکرمون فلسفه بازی ها رو درک نمی کنم.

            • Dr. Freeman گفت:

              @هانا
              من هم دقیقا همین اعتقاد رو دارم (نه تنها در بازی، بلکه در هر اثر ادبی-هنری دیگه ای مثل فیلم، سریال، کتاب، انیمه، تابلوی نقاشی و هر محتوای فرهنگی ای که بتونه جنبه های اروتیک داشته باشه)… منتها من نمیدونم این اعتقادم چه ارتباطی به فلسفه پشت بازی های رایانه ای داره؟! بازی هایی مثل سری متال گیر از مفاهیم بزرگ و جدی بشری حرف میزنن اما بازی هایی مثل این آثار دسته چندم و متنزل هیچ مفهومی رو نمیرسونن و فقط در تلاش هستن تا ساخته های مبتدیانه و خام خودشون رو با ظاهر پر رنگ و لعاب و اروتیک به فروش برسونن.
              فک کنم دیدگاهم رو کاملا توضیح دادم و نیازی به ادامه بحث از سمت خودم نمیبینم
              موفق باشین

            • HannaH گفت:

              همون متال گیر مى خواهى یک لیست بلند بالا از زنها با لباس هاى بى ربط براش بنویسم؟ و البته همه این زن ها با نگاه مردانه طراحى شدن. کاملا سختى کشیده، آماده فروپاشى روانى و در نهایت قابل شکستن در مقابل هیبت مردانه اسنیک/بیگ باس. از گرگ تنها (تک تیرانداز با اون لباس!!!!) شروع کن تا چهار تا دخترهاى لاتکس پوش متال گیر ۴ (هر چند به نظرم بهترین قسمتش بود) و البته کوایت (لباس!!!!!!!داشت؟؟؟؟) تو این قسمت آخر.

            • HannaH گفت:

              ما که رفتیم براى برسى. اگر سلامت اومد بیرون اون وسط یه چیزى درباره متال گیر گفتم 😎

            • Dr. Freeman گفت:

              در مورد متال گیر بحث های زیادی میشه کرد اما اگه فقط از نظر محتواهای اروتیک بهش نگاه کنیم مطمئنا قابل مقایسه با آثاری مثل همین اثر درجه چندم نیست.

            • دوستان رسما همگیتون دارید Xشر میفرمایید!!!
              بس کنید خواهشا!!!

        • Vergil گفت:

          [ببخشید، میتونم بپرسم یه قهرمان زن با ظاهر نیمه عریان چطو نیازهای هیجانی/تخیلی شما رو برآورده میکنه؟
          مگه من در نظرم با هیجان و تخیل مخالفت کردم؟]

          جناب Freeman شما فرمودید که یک زن نمی تواند بدون زره مبارزه کند،سوال :آیا نظر شما در مورد سایر شخصیت های پرطرفدار هم همینگونه است؟ ظاهر دانته در سکانس شروه Devil may cry 3 را بیاد می آورید؟ دانته از حمام بیرون آمده و نتها با یک شلوار با انبوهی از دشمنان مبارزه می کند و حتی داسی در قلبش فرو می رود و نمی میرد! خب فلسفه و نظر شما این را نیز باید رد کند{ مگر اینکه نظرتان تغیر کند} ایا دانته نیز برای تحریک و سو استفاده چنین پرداخت شده است؟ با فلسفه شما زره خارق العاده بزرگ Marcus در GOW غیر قابل پذیرش است و این یعنی شما نتنها نمی توانید تخیل کنید بلکه تخیل را هم به شدت محکوم می کنید!!

          • Y PS گفت:

            داداش همین دانته هم برای جذاب دیده شدن این طوری طراحی شده.
            سازندگان محصولات مختلف برای جذب مشتری این کارهای زننده رو تو تبلیغات انجام میدن.

            • Vergil گفت:

              دقیقا! جذابیت کلیدیه که تمام کمپانی ها برای افزایش مخاطب روش تمرکز دارن دانته، لیدی، مارکوس،کراتوس اینها اینطور طراحی نشدن که مثلا گیمرا رو منحرف کنند جذابیت بسته به نوع کاراکتر میتونه متغیر باشه کراتوس لخت ترسناکه یا تحریک کننده؟ مطمئنا هرچه طراح کاراکتر حرفه ای تر باشه و تخیل و پردازش تخیلیه قوی تری داشته باشه موفقتره و لخت بودن کراتوس دلیل بر نا هنجاری در طراحیه اون نیست و این نظرات شخصیه که این شخصیت زن بدون زره یا کراتوس بدون لباس رو زننده توصیف کنیم.

          • Dr. Freeman گفت:

            ببخشید ولی من اصلا متوجه حرفتون نمیشم!
            من در مورد یه روند دارم صحبت میکنم، شما در مورد یه نمونه خاص!
            چند تا قهرمان مرد میتونید مثال بزنید که در کاور بازی یا در بخش زیادی از بازی ظاهر نیمه عریان دارن؟ حالا چند تا قهرمان زن با این شرایط؟ مشخصه که تعداد زن های نیمه عریان از مردها خیلی خیلی بیشتره. و سازنده هم در هنگام طراحی شخصیت سعی میکنه اون رو برای جامعه هدف که اکثرا از پسر ها و مردها تشکیل شده زیبا و جذاب جلوه بده.شما سوال من رو جواب ندادین که از من سوال میپرسین! من پرسیدم ” یه قهرمان زن با ظاهر نیمه عریان چطو نیازهای هیجانی/تخیلی شما رو برآورده میکنه؟” و چرا یه قهرمان زن در هنگام نبرد باید این لباس رو به تن داشته باشه؟ (بله، اگه کات سین بود و مثلا قهرمان ما در خونه ش مشغول استراحت بود یه چیزی) به نظرتون نمیشه بدون این طراحی های اروتیک یه قهرمان محبوب داشت؟ لارا کرافت یه قهرمان زنه، اما با وجود محبوبیت زیادش، کمتر از این شخصیت عریانه.زره مارکوس رو من نفهمیدم منظورتون چیه.انتظار دارین با عرق گیر بجنگه؟ اتفاقا کاملا قبولش دارم.بازم میگم”: با تخیل کاملا موافقم اما با محتوای ج.نسی و تحریک کننده کاملا مخالفم

            مساله من با شما اینه:
            شما محتواهایی مثل این رو در جهت ارضای نیازهای هیجانی و تخیلی میدونید
            من در جهت ارضای نیازهای ج.نسی و بصری

            در مورد دانته: بله.به نظرم مسخره ست که یه مبارز با بدن کاملا عریان با کلی دشمن مبارزه کنه و اینکه اون فقط یه استثناست اما حرف من در مورد عریان بودن شخصیت های زن تیدیل به یه الگو شده

            • Vergil گفت:

              جناب Freeman همین که شما دانته و مبارزش رو مسخره می دونید می تونه نشانگر این باشه که قوه ی تخیل خوبی ندارید، کاور Dmc 3 دانته با بدن لخت و یک بارانی! کاور God of war 2 کراتوسه با یک شرت، نمونه های خیلی هست با این ویژگی ها، در مورد {قهرمان زن با ظاهر نیمه عریان چطو نیازهای هیجانی/تخیلی شما رو برآورده میکنه؟ } همونطور که کراتوس با بدنی لخت نیازهای هیجانی/تخیلی من رو بر آورد می کرد(مگر اینکه کاراکتر زن شمارو تحریک کنه) من نمیدونم سن شما چقدره اما بازی ها رده بندیه سنی میشن یعنی اگر شما سنتون کم هست بعنوان مثال نمی تونید Tomb rider بازی کنید چون برای شما آثار بد و تحریک کننده ای داره ولی شما کلا طراحیه ژاپن کره و کشور های آسیای شرقی و همچنین آمریکا و هم فرهنگ هاشون اروپا رو قبول ندارید و در کامنت اولش به طراحیه اونا توهین کردید ولی نمی دونم خبر دارید که شخصیت و کمپانیه همین آواتار شما امریکاییه؟

            • mory_num1 گفت:

              جناب freeman یه شعر معروف هست میگه : واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند * چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند . امیدوارم که شما هم در خلوت مثلا سمت اون علامتهای قلب تو وسطای شهر novigrad توی ویچر ۳ نرید یا اصلا سمت بازی dead or alive نرید. مثال زیاده و قرار نیست بازیساز خارجی خودشو با تفکراتی که تو ایران هست تطبیق بده و بازیباز هم موظف به رعایت درجه سنی بازیهاست. تو جریان ساخت بازی ویچر ۳ تیم سازنده به این نتیجه رسید که حالا که تو بازی مقدار زیادی صحنه ع.ر.ی.ا.ن جنس مونث وجود داره چرا برای جنس مذکر و علی الخصوص خود گرالت وجود نداشته باشه. احتمالا سازندگان ویچر هم میخواستن بازیه دسته چندم و متنزل و مبتدیانه و خام خودشون ?:-) رو با ظاهر پر رنگ و لعاب و اروتیک به فروش برسونن.

            • mory_num1 گفت:

              ولی خودمونیم بازیش چه تیکه های داره :rotfl:

            • Y PS گفت:

              کی گفت بازیساز خارجی با تفکرات ما منطبق بشه؟!
              میشه با رعایت مسائلی که پیش همه ادیان و عقاید اخلاق مدار پذیرفته شده بازی های بزرگ و شاهکاری ساخت. اکثر بازی های بزرگ و محبوب به جای پرداختن به مسائل جنسی به ویژگی های اصلی هر بازی یعنی داستان و گیمپلی و … توجه کردن.

            • mory_num1 گفت:

              ” اکثر بازی های بزرگ و محبوب به جای پرداختن به مسائل جنسی به ویژگی های اصلی هر بازی یعنی داستان و گیمپلی و … توجه کردن” دقیقا حرفت درسته مثل بازیهای سری دراگون ایج و سری gta که بدون پرداختن به مسائل ج.ن.س.ی فقط به ویژگی های اصلی بازی توجه کردن و اصلا این جور مسائل تو این بازیها دیده نشده :rotfl:

          • daud گفت:

            داداش گل من dr freeman بحثش اینه که این کار لازم نیست.یعنی لازم نیست که شخصیت م.ونث حتما ع.ریان باشه.شما بحثو کشوندی به ع.ریان بودن دانته.dr freeman داره از شخصیت های م.ونث صحبت میکته.یک مرد ع.ریان ت.حریک کننده نیست اما یک زن ع.ریان ت.حریک کنندست.در مورد دانته در dmc هم باید بگم دقیقا به این کاری که انجام شده تخیل میگن اما به طراحی یک لباس نیمه عریان برای یک زن که به راحتی میتونست اینگونه نباشه تخیل گفته نمیشه.این شخصیت های م.ونث بیشتر شبیه مدلینگ هستن نه مبارز.وقتی فردی مبارز هست باید مدل لباس پوشیدن و هیکل و رفتارش مثل یه مبارز باشه نه یه زنی که رفتارش شبیه دخترای ۹ سالست و لباس های عجیب الخلقه پوشیده(لباس جنگ باید لباسی کارامد برای جنگ باشه.یه لباس راحت باشه که ازادی عمل به فرد بده لباسی که به حالت و فضای جنگ بخوره)ش.ورت کریتوس کاملا لباسی سادست که باعث ازادی عملش میشه و با شخصیت فوق خشنش کاملا متناسبه و مارکوس هم که به عنوان یک سرباز از نسل اینده لباس جنگی به تنش داره چون توو جنگ مدرن خبری از جادو و شمشیر و انواع سلاح هاس سرد نیست و جنگ از راه دوره پس زره لازمه و در مورد دانته هم باید بگم که دانته از حمام بیرون اومده ولی این زن که همیشه و در لحظه از بازی از حمام بیرون نمیاد!و لباس این خانوم جنگجو لباسی متناسب با جنگ نداره و لارا هم که معروف ترین شخصیت زن هست کاملا لباسش متناسبه که ازادی بیشتری به لارامیده و از سرعت عملش کم نمیکنه و لباسش صرفا برای د.لبری طراحی نشده و این طراحی هیچ لزومی نداره برای همینه که شخصیت های زنی که توسط ژاپنی ها در بازیا معرفی میشن اکثرا به موفقیت نمیرسن

            • HannaH گفت:

              بحث ویژگى ج.ن.س.ى نیست. بحث ویژگى هاى ج.ن.س.ی.ت.ى هست. البته نقطه ها رو گذاشتم تفاوت دو تا کلمه رو ببینید. این بحث یه مقوله طولانى داره که تو سینما معرفه به آپاراتوس (البته این کلمه یونانى معنى دستگاه مى ده و جاهاى دیگه هم استفاده داره اما تو خوانش متن فیلمیک خیلى مهمه) من نمى خواهم یه مبحث طولانى رو یک خط بکنم اینجا فقط کارکردش رو مى گم و اون اینه که با پنهان کردن ساختار مکانیکى از عوامل براى رساندن مفهوم استفاده کنید. خیلى وقت ها پوشش یا رنگ و حالت موهاى قهرمان هاى داستان (واضحا مابقى مشخصات فیزیکى شبیه به هم هستن از ویچر تا رزیدنت ایول) به پیشبرد حس قهرمان بازى یا روش تعریف کردن قصه و در نهایت رسیدن به خواسته کارگردان استفاده مى شه. اگر همین الان بدون خواندن چند کلمه بعدى ییک لحظه چشمهاتون رو ببندید و فقط به تعدد قهرمانهاى زن با موهاى قرمز یا سفید فکر کنید، منظور من رو درباره کارکرد این عوامل بهتر متوجه مى شوید. نمى دونم سیاست گیم فا براى چاپ مقاله چیه و اصولا از کسى خارج از تحریریه چیزى منتشر مى کنه یا نه ولى من یه تحقیق درباره این مسئله خیلى وقت پیش نوشتم که اگر بشه مى تونم براى سایت بفرستم. اونجا این مسئله رو بهتر توضیح دادم.

    • الان دیگه جوجه طلبه هم پیدا شده جانماز آب میکشه 😐
      عاقا مشکل داری بازی نکن
      والا

  • dr.bil گفت:

    حالا این بازیا به جز کره و ژاپنیا کسی میخره شون؟
    معروف هم که نیستن 😐
    گرافیکشونم آبکیه

  • amin_snake گفت:

    فقط صحنه پایانی تریلرو عشقه خخخ.

  • fire00221 گفت:

    به نظر من هم حرف dr.freeman درسته واقا کی با لباس نیمه عریان میره میدونه جنگ و اگه موضوع هم هیجان و تخیل باشه ۱۰۰۰۰۰۰ راه هست لازم نیست این جور بازی بسازن این جور که بعضی از شما ها میگید منضورتون اینه که هر چه بازی با لباس های عریان تری باشه دارای هیجانه . این عوضی ها هم دیگه گند گیما رو در اوردن

  • daud گفت:

    mory_num1
    حرف شما از جهت درجه ی سنی درست اما خدمت شما عرض شود که میشه بازی رو بازی کرد و به صحنات مزخرفش توجهی نداشت.شما رو نمیدونم اما من به شخصه صحناتی که خیلی مشکل دارن رو به هیچ وجه نمیبینم اما خودم ویچر رو تجربه کردم و با این صحنه ها هیچ کاری ندارم و از بازی لذت بردم در ضمن اگه واقعا زیبایی یک بازی صرفا به خاطر مسائل ج.نسی باشه پس اون بازی اصلا شاهکار نیست و موفقیتش به یه مشت صحنه ی مزخرف بنده.این بازی به خاطر شخصیت پردازی بینظیر و گیم پلی بی همتا و جزئیات عالیش به شاهکاری در نسل ۸ بدل شده و مطمئنا اگر این صحنات رو نداشت لطمه ای به بازی و شاهکار بودنش وارد نمیشد همون طور که بازی های زیادی شاهکارن ولی از این چرت و پرتا ندارن.سه گانه ی ویچر همواره این صحنات رو داشته و شما متاهای بازی رو ببینید و یا سه گانه رو شخصا تجربه کرده باشید میبینید که نسخه ی اول و دوم به هیچ وجه شاهکار نیستن ولی این صحنه ها رو داشتن و با تقویت شخصیت پردازی و گیم پلی و تمام عناصر بازی تونستن اون رو به یک شاهکار تبدیل کنن.این به خاطر ازادی شدید فرهنگیست که این صحنه ها در بازیاشون وجود داره ولی اگه نداشته باشه هم مشکلی ایجاد نمیشه و مصادیق بسیاری هم از بازی های شاهکاری که از این صحنه ها ندارن وجود داره پس این صحنه ها لزومی نداره و شاهکار بودن یک بازی به این چیز ها وابسته نیست .اگر شما مسلمانی و فرهنگ ایرانی رو هم داری درجه ی سنی هیچ ربطی به این قضایا نداره و شما با هر سنی که هستی نباید دنبال این صحنه ها باشی.شما مثل اینکه بحثو هم خوب درک نکردی بحث سر اقتضا بود برادر یعنی هیچ ادمی با لباس شب نمیجنگه ولی توو ویچر(جدا از بحث فرهنگی) اقتضا کاملا رعایت شده.یعنی همه چیز سر جای خودشه و لباس مدلینگ به جای لباس جنگ قرار نگرفته.

    • mory_num1 گفت:

      آخرین بار که چک کردم لباس اکثر شخصیتهای مونث بازی های مبارزه ای محبوب نمونش tekken و street fighter و dead or alive دسته کمی از این بازی نداره پس میبینید که یکسری سازنده ها نظرشون مخالف شماست. شخصیت بازی ای مثل Heavenly Sword یا بعضی شخصیت های سری فینال فانتزی هم همین طوره لباسشون تقریبا. باز میبینید که حتما اقتضای اون شخصیت ایجاب میکنه که لباسش اون طوری باشه. به هر حال نظر من یا شما هیچ تاثیری توی ساخت بازیها نداره و اونها کارشون رو بلدن و تو طراحی شخصیت بازیها معیارهای زیادی رو در نظر میگیرن. بعد هم هیچ جا من نگفتم که همه جذابیت بازی به این مسائله و بدون اینها بازی زمین میخوره یا با داشتنشون اوج میگیره صحبت سر اینه که بعضی ها اگر میتونستن شرکتهای بازی سازی رو مجبور به قبول اعتقادات خودشون میکردند. در مورد ویچر ۳ هم حتما اقتضای بازی بوده که ۱۶ ساعت زحمت موشن کپچر کردن صحنه های ج.ن.س.ی کردن.

  • daud گفت:

    mory_num1
    داداش الان تو فقط gta و ویچر و دارگون ایج رو نام بردی و هر چند تا دیگه که نام ببری باز هم در مقابل اون بازیایی که صحنه های انچنانی ندارن نمیتونه خودنمایی کنه.الان gta توو سال ۲۰۱۳ و دراگون ایج هم توو سال ۲۰۱۴ منتشر شدن.چندین بازی عالی و شاهکار دیگه هم توو همین ۲ سال منتشر شدن که از این موارد توشون نبوده.الان شما ۳ بازی نام بردی منم یه سه گانه به نام بتمن نام میبرم که این صحنه هارو نداره.مطمئنم خودتم میدونی که بازیایی که در درجات خیلی بالا به این مسائل پرداختن خیلی کمتر از اوناییه که نپرداختن.من باز هم میگم این بازی ها بدون این صحنه ها هم شاهکارن و این صحنه ها تاثیری توو شاهکار بودنشون ندارن

    • Tolkien گفت:

      راستی صحبت از بتمن شد.میشه اونو جلو خونواده بازی کرد؟(یعنی مشکل پوششی نداره؟) 😀
      اگه داره میشه لینک نسخه سانسور شده رو بدید؟ 🙂
      بتمن آرکهام سیتی رو میگم

    • mory_num1 گفت:

      بالا هم توضیح دادم که من هیچ بحثی سر شاهکار بودن یا نبودن بازی ها نکردم و شما خودت بحثو به این جا کشوندی. بحث سر این بود که چرا لباس این شخصیت ها این طوره و نباید اینطور باشه. قرار نیست همه بازیها لباس شخصیت ها یه طور باشه چون اون شرکت با توجه به تم و داستان و حال و هوای بازی لباس شخصیت ها رو طراحی میکنه. بتمن هم درجه سنیش تا نسخه قبل پایینتر از چیزی بود که الان داره و مخاطبش طیف وسیعتری از گیمراست. با اینکه برای شرکتها منط

      • mory_num1 گفت:

        با این که برای شرکتها منطقی تره که بازیشون درجه سنی پایین تری بگیره و مخاطب وسیع تری داشته باشن ولی میبینید که به اصولی که بر طبق اون بازی رو ساختن پایبندن و خیلی بازیها این مسائل رو دارن.

  • HannaH گفت:

    خارج از بحث شکل نمتیش زن توى این بازى (و موارد مشابه) چه حجم وسیعى از شخصى سازى داره این بازى. یک ویدیو دیدم که نزدیک ۸ دقیقه فقط داشت لباس عوض مى کرد.

  • farzadrtb گفت:

    پسره چقدر شبیه هری پاتره :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: 😛

تریلر جدیدی از Blade & Soul منتشر شد | گیمفا