اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا

اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب!

امیر حاجی زاده
۱۸:۰۵ ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا

Fallout 4 جدیدترین نسخه این فرنچایز است که ۲ روز از انتشار رسمی اش می‌گذرد و مسلما یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال و یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان بهترین بازی سال است. سری Fallout از جمله سری هایی است که اکثر بازیبازان جهان با آن خاطره داشته اند و می‌توان گفت خواهند داشت. حال قصد داریم همانند Call of Duty: Black Ops 3 به بررسی بنچمارک های  Fallout 4 که گفته شده شباهت بسیاری با  Fallout 3 دارد و خاطرات New Vegas را برایمان تداعی می‌کند، بپردازیم.

Fallout 4  قبل از E3 2015 معرفی شد و به طور کامل در این نمایشگاه، نمایش داده شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی Bethesda، ماد هایی که برای نسخه PC بازی ساخته می‌شوند، کمی بعد بر روی Xbox One و PS4 هم منتشر خواهند شد. در این بازی حتی اگر بخش داستانی را به پایان برسانید، باز هم بازی ادامه خواهد داشت و می‌توانید با اختیاری کامل به بالابردن سطح خود بپردازید که این سطح هم تا عدد ۲۷۵ است و این ویژگی گویای بازیی وسیع و گسترده خواهد بود. به گفته سازنده این عنوان، برای گشت و گذار و لذت بردن از یک نسخه نقش آفرینی ناب، حداقل به ۴۰۰ ساعت زمان نیاز دارید. امکان انتخاب نحوه پایان رساندن در بازی می‌تواند ویژگی لذت بخشی است که خیلی ها بدنبال آن هستند و از آن لذت می‌برند، در Fallout 4 این امکان نیز وجود دارد. رازهای مخفی بازی هم کم نیستند  و می‌توان با صرف وقت بیشتر در گشت و گذار کردن، آن ها را پیدا کرد. جالب است بدانید در نسخه PC بازی هیچ محدودیتی در نرخ فریم ریت نخواهید داشت. همچنین اعلام شده که بر روی کنسول ها نیز با رزولوشن ۱۰۸۰p با فریم ریت ۳۰ اجرا می‌شود. اما بعد از لیک شدن نسخه بازی توسط گروه CODEX که معتبرترین نسخه Fallout 4 است، خیلی از PC داران بعد از دریافت و نصب بازی، درباره مشکلات فنی بخصوص مشکلات افت فریم گبه مند بودند و حتی اخباری پیرامون چنین مشکلاتی رسما اعلام شد. در کنسول ها شاهد افت فریم و حتی به زیر ۲۰ رسیدن آن بودیم و  در بعضی از سیستم ها، مشکلاتی چون کرش کردن و کاهش افت فریم و حتی رسیدن آن به صفر، وجود داشت که سازنده بازی در کمال تعجب مسئولیت این اتفاقات را نه تنها به عهده نگرفت بلکه به نوعی بر روی آنان سرپوش گذاشت! دیشب آپدیت رسمی برای دارندگان نسخه CODEX منتشر شد که برای حل مشکلات کرش کردن در بازی تهیه شده بود. شاید خیلی از بازیبازان از نامطلوب نبودن گرافیک این نسخه از فالوت گله مند باشند ولی باید بدانید که سازندگان دلیل این کار را برقراری تواضع بین سایر قسمت های بازی یا بهتر بگوییم، پیچیدگی سیستم آن اعلام کرده اند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که پس اتفاقی، بازیکن در نقش یکی از اعضای پناهگاه شماره ۱۱۱ در دنیایی ویران شده توسط جنگ های هسته ای رها می‌شود که هر ثانیه از آن، تلاشی برای زنده ماندن است و این شما هستید که برای سرنوشت این دنیای آخرالزمانی تصمیم گیری می‌کنید. نمای اول شخص و سوم شخص، نبرد های صحنه-آهسته، سیستم V.A.T.S، قتل عام های سینماتیک و سیستم Crafting فوق پیشرفته تنها گوشه ای از نقاط مثبت این شاهکار است. Fallout 4 از محبوبیت بسیار زیادی میان گیمران برخوردار است.
برخلاف عناوین اخیر PC (مانند COD: Black Ops 3) به نظر می‌رسد Fallout 4 یکی از بهترین و بهینه ترین عناوین امسال برای پلتفرم PC است که حتی در روز عرضه نیز عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. (در مقابل نسخه های کنسولی مشکلات افت فریم شدید دارند) طبق گفته Bethesda، برای اجرا این عنوان حداقل به ۸ گیگ حافظه رم و سیستم عامل ۶۴-بیتی احتیاج دارید. با توجه به قیمت پایین رم های DDR3، پیشنهاد ما نیز همان ۸ گیگابایت رم است.
قبل از هرچیز بهتر است نگاهی به حداقل سیستم مورد نیاز بازی بیندازیم:
(Windows 7/8/10 (64-bit OS required
Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
 ۸GB RAM
 ۳۰GB free HDD space
NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
3jg59ev8ldmbhmu8wkg9

شخصیت بازی را خودتان بسازید!

گرافیک بازی کاملا خوب و قابل قبول است. بازی برپایه نسل جدید موتور گرافیکی Creation ساخته شده که در واقع نسخه پیشرفته و ویرایش شده ای از موتور گرافیکی استفاده شده در عناوین TES V: Skyrim و Fallout 3 است. به لطف سیستم متریال بازی، هنگامی که باران می‌بارد، سطح زمین و اجسام مختلف، همانند واقعیت خیس شده و تحت تاثیر قرار می‌گیرد. همچنین به لطف سیستم پیشرفته شبیه سازی فیزیک، لباس، مو و گیاهان با وزش باد تکان خورده و از خود عکس العمل نشان می‌دهند. هرچند بافت های بازی می‌توانست بهتر ظاهر شود اما آن گونه که باید و شاید این اتفاق رخ نداد. لازم به ذکر است که Fallout 4 از تکنولوژی های Gameworks شرکت انویدیا نیز پشتیبانی می‌کند. (مانند Godrays)

 

.::تعدادی از تصاویر تهیه شده از داخل بازی::.

  • بر روی تصاویر کلیک کنید تا با اندازه اصلی مشاهده کنید.

5quqf7ai5mjgkcnjvcwg

ki903390ehxduiv461a3

s9or5us8lw0t2e2x6oyz

2zdmikjydet8sa5hyzlz

تنظیمات گرفیکی اعمال شده و سیستم تست

در این بنچمارک، کارایی بازی در سه رزولوشن مختلف (FHD, WHQD & Ultra HD) در رنج وسیعی از کارت های گرافیک مختلف بررسی شده است. تنظیمات گرافیکی اعمال شده برای بنچمارک، نزدیک به Ultra بوده و برای ایجاد تعادل میان کارت های دو برند AMD و NVIDIA، گزینه های Shadow و Godrays بر روی High تنظیم شده است. (Godrays روی AMD تاثیر منفی دارد.)
85giomyzzijy8x3k36j7

 

از آنجا که Fallout 4 از ابزار بنچمارک داخلی استفاده نمی‌کند، یک سکانس برای ثبت میانگین فریم ریت اجرا و ظبط شده است.
800iaahsgw8dc3ezi2ia

 

سیستم تست نیز برپایه پلتفرم X-99 اینتل و پردازنده اورکلاک شده Core i7 5960X Extreme Edition است. درایور استفاده شده برای کارت های AMD نسخه ۱۵٫۱۱ بتا و درایور کارت های NVIDIA نسخه ۳۵۸٫۹۱ است.

wrpwnzzmbwtid1w4s6yf

در رزولوشن ۱۰۸۰P

می‌توان گفت که میانگین ۴۰ فریم بر ثانیه قابل قبول است و کمتر از ۳۵ فریم به تجربه شما لطمه وارد می‌کند. به هرحال تنظیمات گرافیکی گسترده ای در بازی وجود دارد که در صورت افت فریم، می‌توانید از Anti-Aliasing یا سایر فیلتر های سنگین کم کنید. در رزولوشن محبوب ۱۰۸۰P، تمامی کارت های تست شده عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی ارائه دادند. البته کارت های AMD مانند Fury X، از مشکلات API Overhead در رزولوشن ۱۰۸۰P رنج می‌برند. با توجه به تنظیمات گرافیکی اعمال شده، عملکرد کارت میان رده GTX 950 نیز در نوع خود جالب بود.

eqgde5d7cv199w4fxxs6

در رزولوشن ۱۴۴۰P

اکثر بازیبازان حرفه ای رزولوشن ۱۴۴۰P را به ۱۰۸۰P ترجیح می‌دهند که در مانیتور های Wide Quad-HD مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دریافت کارایی قابل قبول در این رزولوشن، حداقل به یک GTX 960 یا R9 380 احتیاج دارید. GTX 980 TI نیز با اختلاف زیاد Fury X را شکست داده است.

d6xtif4lize4y50xnhe3

در رزولوشن (۲۱۶۰P (Ultra HD

چهار برابر پیکسل بیشتر نسبت به Full-HD یا همان Ultra-HD! در این تست Fury X مقداری بهتر عمل کرده و فاصله کمتری نسبت به رقیب خود GTX 980 Ti دارد اما به لطف درایور قوی تر و بهینه تر انویدیا، همچنان GTX 980 Ti برنده است. اگر کمتر از ۳۰ فریم بر ثانیه دریافت می‌کنید، می‌توانید تمامی تنظیمات مربوط به Anti-Aliasing را غیر فعال کنید.
در کل اگر کارایی در برابر قیمت را در نظر بگیریم، برای رزولوشن ۱۰۸۰P کارت GTX 960 و برای رزولوشن ۱۴۴۰P، کارت GTX 970 پیشنهاد ماست. البته گفته مارا در مورد تنظیمات Gameworks فراموش نکنید! اگر از کارت AMD استفاده می‌کنید تنظیمات Godrays و Shadow را برروی High تنظیم کنید تا فریم ریت بهتری دریافت کنید.
pgknjv5myczzqv5j8p5h

مقدار مصرف حافظه گرافیکی (VRAM)

خوشبختانه میزان مصرف حافظه گرافیکی بسیار کم است طوری که تا رزولوشن ۱۴۴۰P دو گیگابایت حافظه گرافیکی کافی خواهد بود. البته همانطور که گفته شد، بافت های بازی مقداری بی کیفیت است که خود دلیلی بر مصرف کم حافظه گرافیکی است.

fallout 4 gpu bench 4k ultra

کیفیت ۴K با طعم بزرگان گرافیک

 

2630756

عملکرد پردازنده های Intel Core i3

 

fallout 4 gpu bench 1080 medium

عملکرد GPU های هم رده

 

2630755

عملکرد پردازنده های Intel Core i7

 

fallout 4 nvidia geforce gtx 900 series performance

بر سر سری GTX 900 چه گذشت؟!

 

1212

نگاهی جامع به سرگذشت Fallout 4

کلام آخر

Fallout 4 یکی از بهترین و بهینه ترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم PC است. مطمئنا خیلی از شما نیز مانند ما لحظات خوشی را با این عنوان تجربه خواهید کرد. گرافیک بازی می‌توانست بهتر باشد. حقیقت این است که بازی برپایه موتور قدیمی و منسوخ شده ای ساخته شده است ولی  اما چیزی از ارزش های این عنوان کم نمی‌کند. داستانی عظیم و گیم پلی بسیار سرگرم کننده و کامل، Fallout 4 را به یکی از با ارزش ترین عناوین منتشر شده تابه حال تبدیل کرده است. عنوانی که شاید متای ۸۷ حقش نباشد اما شایستگی های خود را نشان داد و در لیست نامزدهای کسب بهترین بازی سال قرار گرفت.

 

نویسندگان: ehsan 1377 و امیرحاجی زاده

fallout4

این مقاله اختصاصی وبسایت گیمفا بوده و هرگونه کپی‌برداری از آن بدون ذکر نام نویسندگان و منبع برخلاف قانون است.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ali.stop گفت:

    من چند روز دیگه fallout4 رو بخرم شخصیت شوبات رو میسازم خخخ میدونین کی که

  • Ali Danger گفت:

    اکتیویژن خجالت نمیکشه با اون CODش؟ بازم دم بتزدا گرم 😀

  • MR_WiliAm گفت:

    من که کرکیشو گرفتم با اپدیت امروزو درایور nvidia فریمش رو I3 رم ۴ و gt 740 خدا رو شکر خوب بوده.

  • Venom Snake گفت:

    ممنون از شما نویسنده های عزیز بخاطر وقت گذاشتن و زحمت کشیدنتون.:yes: :yes: :yes:
    خدااااااااااااااااا
    .
    اعصابم بخاطر فریم ریت پایین این بازی خرد شده : :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff: :shout: :shout: ! نمیدونم بخرم یا نخرم :pain:
    این همه هایپ آخرشم شد این

  • alone ahmad گفت:

    خداوکیلی بعد این همه پورت گند نشون دادن هنوز هم این کارت ها قدرتمندند.
    GTX 770 FHD 72F
    WQHAD 42 F
    ۹۷۰ هم که کولا کرده.
    واقعیت اینه اگه پورت خوب باشه رو همه به خوبی اجرا میشه.

    • ramin#x#.x گفت:

      دوست عزیز ۹۷۰ کارت خوبیه ولی ارزش خرید نداره با کمی هزینه بیشتر باتوجه به اینکه نسل ۷ قیمت پایین اومده به راحتی کارت تایتان بلک رو بگیرید که مشکل ویرم و دوپارچه بودن رم رو نداشته باشید . درضمن تایتان بلک قویتر از ۹۷۰.
      ۹۷۰ اصلا توصیه نمیشه.

      • alone ahmad گفت:

        راستی DX12 نمی تونه ویرم دو کارت رو یکپارچه کنه؟ یا کلا اینجور تکنولوژی نمیاد؟ 🙄

        • ramin#x#.x گفت:

          dx12 زمانی به کار میاد که دو gpu یا یک کارت دو هسته ای با ویرم جدا کنار هم کار کنه. مثلا یک گرافیک ۱ گیگ در کنار یک گرافیک ۴ گیگ اینجوری ۷۵% تصویر رو گرافیک با ویرم بالا پردازش میکنه ۲۵% رو گرافیک ضعیفتر.
          من یک ۹۷۰ معیوب رو بازش کردم . گویا کلا طراحی این کارت مشکل داره و در اون قسمت ic های حافظه دوپارچگی وجود داره یک پارچه پرسرعت ۳.۵ گیگ مثل ۹۸۰ یک پارچه ۰.۵ گیگ. به همین دلیله انویدیا گفتی هرکی بخواد کارتشو عوض میکنیم توصیه من به دوستان یک کارت مدیوم تایتان معمولیه
          یک کارت قوی تایتان بلکه
          یک کارت super تایتان اکس
          ساخت سری تایتان از همه کارتهای بازار جداست

          • Strixxx گفت:

            داداش به نظرت الان که معماری پاسکال داره میاد، خرید تایتان و بلک کپلر غیر منطقی نیست؟

          • alone ahmad گفت:

            خب من الان دو تا ۹۷۰ کنار همن. همین الان متال رو ۴K امتحان کردم ۶۰ ثابت بود ولی هم چنان ویرم کم میاره و یک ملیلیون صدم ثانیه لگ داره! قدرتشون رو هم از تایتان معمولی خیلی بیشتره تنها مشکلم ویرم هست که بنظرت حل میشه؟
            هر جوری فکر میکنم بازم اقتصادی نیست برام چون همین اسلی نزدیک ۴۰ درصد از تایتان قویتره نزدیک ۳۰ درصد از ۹۸۰ و همچنان از ۹۸۰ تی ای هم قوی تر.

            • ramin#x#.x گفت:

              شما چون دوتا داری زمان عرضه dx12 شما بایستی ۷ گیگ ویرم داشته باشید مشکلی نخواهید داشت.
              بله منطقیه چون انویدیا لانگ ساپروته
              الان هنوز ۶۸۰ ۴ گیگ جوابگوست به شرطی معما ی یک پارچه باشه
              ۹۷۰ عملا ۵۰۰ مگش غیر قابل استفاده است

      • AminTSL گفت:

        باوا ۹۷۰ کجا تایتان بلک کجا که ۴ میلیونه ؟!

      • John Shepard گفت:

        ۹۷۰ قیمتش ۳۰۰ دلاره
        Titan Black قیمتش ۱۱۰۰ دلاره . ماذا فاز ؟

        • ramin#x#.x گفت:

          خدا بیامرزه ۱۰۰۰ دلار بود. الان تایتان اکس ۱۰۰۰ دلاره
          بنده اتفاقا ۲۰ مهر تعداد بالا وارد کردم الان خرید بنده ۵۵۰-۷۰۰ دلار متغییره با توجه به برند. و کارتن و نو یا….

          • John Shepard گفت:

            وقتی گارانتی نداره و قیمتش اینطوری پایینه قابل اطمینان نیست . ممکنه مرجوعی و مایوب باشه و شما وارد کرده باشی .
            در هر صورت من هیچ جا ندیده بودم ۹۷۰ رو با با Titan مقایسه کنن
            همیشه با ۹۸۰ و R9 290x و ۷۸۰ ti مقایسه شده . اون مشکلی هم که شما گفتی Delay و تاخیر فقط زمانی پیش میاد که مصرف Vram از ۳۵۰۰ mb بالاتر بره و ram 500 مگابایتی کم سرعت خودشو نشون بده که ۹۰ درصد مواقع به اونجا نمیرسه .
            در کل خرید کارت گرافیک از GTX 970 گرون تر اشتباه محضه . چرا ؟
            مثل موقعی که مردم GTX 780 ti رو خریدن و هنوز هم گرونه ولی دیدیم با رو شدن معماری Maxwell کارت گرافیک GTX 970 با نصف قیمت ۷۸۰ ti بهتر و به صرفه تر کار میکنه . کسانی که ۹۸۰ ti و یا Titan black رو بخرن نهایتا۳ سال دیگه وقتی نسل جدید کارت گرافیکای قوی تر و ارزون تر رو شد Poker face میشن که ای کاش ۹۷۰ میخریدن

            • ramin#x#.x گفت:

              نخیر بنده مستقیم وارد میکنم. خیلی از شرکت ها از سورس ما تامین میکنند و گارانتی میکنند. بنده هم به شرط سالم بودن تک میفروشم.
              الان ۴ گیگ برای گیم ها کمه اونوقت شما میگی به ۳.۵ گیگ نمیرسه. این دیگه از اون حرف ها بود.
              ۵۰۰ گرونتره ولی ۱۰۰۰ تا مشکلی که ۹۷۰ داره این نداره.
              در صورتی که dx12 هم همراه با تایتان بلک معرفی شد یعنی تایتان بلک تا تایتان اکس مثل همی api ها رو ساپورت میکنند.
              اشتباه بزرگ اینه کسی که الان میخواد خرید کنه ۹۷۰ بخره. حتی ۹۸۰ هم صرف نمیکنه قیمت با ۹۸۰ برابره ولی توی اکثر گیمها ۹۸۰ ویرم کم میاره. در صورتی قدرتشون مثل همه.
              جدا از اینها انویدیا داره عرضه ۹۷۰ کم و قطع میکنه. این کارت مشکل طراحی داره.
              اصلا به هیچ عنوان توصیه نمیشه ۹۷۰ برای کسی که میخواد تازه خرید کنه.

  • overdos3 گفت:

    نقد Heart of Stone چرا نظراتش بسته است؟

    • lovely xbox گفت:

      خیلی از این حرکت بدم اومد سا.یت میاد پست های که احتمال فن بوی بازی ۱۰۰ درصد هست رو تا اخر میشه کامنت داد ولی یه مقاله بی نظیری که اقای بابای با اون قلم دلچسبشون نوشتن نمیشه کا.منت داد و ازشون تشکر کرد 🙁

  • ELITE KNIGHT گفت:

    دوستان pc باز ما ps4 بازا با شما همشکلیم رو ps4 کلی باگ همراه با افت فریم در صحنه های شلوغ 🙁 😕

  • ali94 گفت:

    من که بیخیال full hd شدم با رزولوشن پایین تر اومدم رو الترا زدم مشکلم برطرف شد…
    ولی هنوز دلیل بعضی افت فریمارو نمیفهمم دارم راه میرم هیچ موجود یا جنبنده ای اطرافم نیست یه دفعه ای شیش هفت فریم میاد پایین ولی خود بازیش که دلچسبه گستردگی و جزییات محیطی خوبی داره..تو بازی دقیقا همون لحظه ای که احساس خستگی میکنی یه چیز جدید وجو داره که سرگرمت بکنه

  • unreal engine گفت:

    پورتو 😯 سر همین مسخره بازی های قبلی دو دل بودم پیش خرید بکنم یا نه! ولی الان مصمم شدم پورت PC رو بگیرم! بهینه سازی فوق العاده خوبی روی PC داره! برعکس کنسول های نسل ۸ و امسال بازی های با وسعت بالا متاسفانه روی کنسول ها پورتشون جالب نبوده که به عقیده من به سخت افزار کنسول ها مربوطه ! وقتی CPU با معماری سلولی IBM توانایی پردازش جمعیت بالا تری رو داره در حالی که برای نسل هفته! و من تا حدودی تقصیر AMD (البته مشکلات هم دارن) هم نمیندازم تقصیر خودشونه! خواستن هزینه های ساخت کنسول بیاد پایین وگرنه برای AMD هم کاری نداره یه Fury روی کنسول مچ کنه متنها بیشتر بحث هزینه ست
    ___________
    هر چند امیدوارم روی کنسول ها هم خروجی خوبی تحویل بده البته شاید با آپدیت برخی افکت ها برداشته بشه تا بازی روون بشه مثل ویچر
    ________________
    از اینا گذشته یه سوالی ذهن منو خیلی مشغول کرده اینا بازی رو تست نمیکنن واقعا؟ دیگه فریم ریت ۰ شاهکاره واقعا! من نمیدونم اسم اینایی که تو تیتراژ پایانی به عنوان تستر میاد چه غل طی میکنن

  • Strixxx گفت:

    بنچمارک انویدیا تو حلقش 😐
    رسما گفته بیاین ۹۸۰Ti بخرید :sweat:

  • MR.nicky گفت:

    خسته نباشین، ولى یادتون نره براى کنسول ها هم مقاله تهیه کنین :yes:

  • ramin#x#.x گفت:

    اینم در جواب همه اون nوب ها.
    اخه کیفیت یا quality چیزی نیست که به سادگی بشه گذاشتش کنار.
    وقتی کسی بنز سوار بشه کیفیت بنز رو بچشه دیگه نمیتونه خودروی دیگری سوار بشه اینم همونه.

  • hanimsv گفت:

    الان یکی میاد میگه این بازی گوتی میشه این بازی گوتی میشه بابا بازی کنین چه کار به اینا دارین خوشتون بیاد فقط همین :blush:

  • MR 47 گفت:

    دوستان معذرت میخوام بابت اسپم اما اگه کسی امیر یا همون last of us دید بهش بگه پ.خ شو چک کنه ممنونم
    راستی شهروز خیلی باحالی دمت گرم

  • jacob 2211 گفت:

    دوستان من دقیق نمیدونم ولی فکر کنم با رم ۴ اجرا میشه
    در ضمن از این بچه پـولـدار های آــشغــال که کامپیوتر ۵ میلیونی دارند هیچ وقت سوال سیستمی نپرسید
    اینا عقده دارند نمیخاند کسی غیر از خودشون اجرا کنه

  • farzadrtb گفت:

    داستانش خیلی خیلی شبیه ترمیناتور ۵ هست
    از این داستانا مشابه فراوونه
    مثل metro

  • ramin#x#.x گفت:

    نید فور اسپید تاخیر خورد ورژن pc
    اساسین هم تا چند روز آینده عرضه میشه.
    ubi ار drm خاصی استفاده نمیکنه. چون تجربه تلخشو داشته. EA هم اعلام کرده این نیدفور اسپید نیاز به کانکشن داره یعنی کلا بحث کرک منتفی پس میتونید الان یا ۸۰ تومن اورجینال اونو تهیه کنید نه ۲۲۰ تومن.
    گیمیری که همین اساسین رو ۳۰ فریم تحمل کنه دو حالت داره:
    ۱- حرفه ای نیست نمیفهمه فریم … چیه
    ۲- از ناچارای مثل خود بنده تا بلودبرن رو تموم کردم از افت فریم هاش و فریم پایینش به ستوه اومدم.
    کمی اطلاعات داشته باشید توروخدا.

    • lovely xbox گفت:

      جناب رامین لطفا و خواهشا درست صحبت کنید
      پس من و خیلی از افراد دیگه کنسول گیمر دو حالت دارن :
      ۱- یا س . گ nوب هستن
      ۲- یا گدا گشنه هستن و مجبورن
      هههههه متاسفم
      کامنت های تو غیر از توهین به کنسول گیمر هیچ ارزش دیگه ای نداره از خدا خواستم که تو زندگیت موفق باشی

    • Dr. Freeman گفت:

      @raminxx
      ستوه، نه سطوح
      کمی اطلاعات داشته باشید توروخدا!

      • alone ahmad گفت:

        Dr.Freeman
        خخخخخخخخخ
        عجب بزن بزنی شده معلوم نیست چی شده همه به فلسفه ای گیر به همه میدن 😐

        • Dr. Freeman گفت:

          @alone ahmad
          از آدمای پر ادعایی مثل بعضی از دوستان که هنوز فرق “ستوه” و “سطوح” رو نمیدونن و اطلاعات دیگران رو به تمسخر میگیرن حالم بهم میخوره

          • lovely xbox گفت:

            شهروز و ironson جزو افتخارات pc gamer سا.یت محسوب میشن واقعا تو دوره زمونه ای که از همه جا فن بوی و ادم عقده ای میباره این افراد رو باید رو چشم نگه داشت :yes:

          • alone ahmad گفت:

            Dr.Freeman
            الان دقیقا مشکل ایشون چی بود ستوه از کلمه اوس تاوه پهلوی گرفته شده و معنی توانا بود و قادر بودن رو داره و کمله امروزی ستوه یعنی ستوده قهرمان و چه ربطی به اشتباه گرفتن داشت؟………. و کلمه سطوح جمع کلمه سطحه به معنی درک و فهم یک مقداره. لغت نامه دهخدا
            و همچنین تو لغت نامه معین به معنی غم انگیز بدبخت شده، به ستوه امده.
            با توجه به جمله ایشون هر دو کلمه به کار برده براش درسته پس شما یکم دقت کنید.

            • Dr. Freeman گفت:

              @alone ahmad
              احمد جان “به ستوه اومدن” یعنی خسته شدن
              سطوح جمع مکسر سطحه، “به سطوح اومدن” غلطه، خودشون هم پذیرفتن، حالا اینجا مشکل چیه من نمیدونم که شما لغت نامه دهخدا رو میکشی وسط!
              حرف من اینه: ایشون که انقد ادعاش میشه ولی هنوز فرق دو تا کلمه رو نمیفهمه (و میگه اشتباه تایپیه!!) حق نداره اطلاعات دیگران رو مسخره کنه. شما کلا رفتی به حاشیه و منظور اصلی منو متوجه نشدین
              @raminxx
              اشتباه تایپی؟ هه
              اطلاعاتت رو ببر بالا استاد

              —————————
              ممکنه این طرز حرف زدن من عجیب باشه اما اگه از یه مدل آدم تو این دنیا متنفر باشم اون چیزی نیست جز آدم پر ادعایی که دیگران براش نقش زنگ تفریح رو ایفا میکنن!

              • alone ahmad گفت:

                عزیز
                خسته شدن ،بدبخت شده ،بیچاره شده، گرسنه شده،اب خونشونو برده،سیل اومده(خخخخخ) همه معنای سطح لفظی برایی این کلمه هستند. همه ی اینا بر گرفته از کلمه اوستاوه پهلوی که به ترتیب کلمات ستو،نستوه،سته،و… ازش بیرون اومده.
                لغت نامه ده خدا. و فرهنگ معین.
                سطح هم همونطور که خودتون گفتی به سطوح اومدن به بدختی یا به خوشی و….
                کلا درود. :razzmad:

              • FIRE KNIGHT گفت:

                “اگه از یه مدل آدم تو این دنیا متنفر باشم اون چیزی نیست جز آدم پر ادعایی که دیگران براش نقش زنگ تفریح رو ایفا میکنن!”
                :yes: :yes: :yes:

              • ramin#x#.x گفت:

                Dr. Freeman @
                اشتباه تایپی نیست عزیزم عدم دقت در زمان تایپ سریع. اشتباعات این چنینی بنده به دلیل سرعت بالا زیاده. و البته سیستم عامل اصلی بنده ارچ سکیور است.
                والا فیلسوف نیستم بالاتر از این بله چه اشکال داره اصلا من بلد نبودم الان یاد گرفتم دیگه ساتفاده نمیکنم به این شکل ندونستن عیب نیست. اینکه آدم روی جهل خودش پافشاری کنه مثل خیلی ازهمین دوستان عیبه.
                اگر جایی اشتباه میکنم صحیح اونو به همین شکل تصحیح کنید نه مغلطه.

      • ramin#x#.x گفت:

        بله اشتباه شد تند تایپ کردن همینه دیگه
        ممنون

    • reza1910 گفت:

      دوست عزیز شما که ماشالا همیشه باعث دعوا بین طرفدارای پی سی و کنسول بودی لازم نیست از من ایراد بگیری … من تقریبا هیفده ساله گیم زدم ادعایی هم ندارم که بیشتر این مدت هم کنسول باز بودم… شما اطلاعاتت تو زمینه سخت افزار بالاست کسی منکر قضیه نیست ولی متاسفانه اطلاعات اجتماعی و فرهنگیتون بسیار پایینه… یه جا گفتی بیستوچهار ملیون تومن داده طرف سیستم بسته… ینی حدودا شیش هفت هزار دلار… اینجا ایرانه مردم با این پول خانوادشونو میچرخونن کمتر کسی همچین پولی رو صرف گیم میتونه بکنه … حتی برای افراد خارجی هم این مقدار پول خیلی خیلی زیاده …پس نتیجه میگیریم همه کس توان مالی سیستم توپ بستن ندارن … آقای حرفه ای که بعید میدونم خیلیم حرفه ای باشی تا الان بالای دیویست ملیون نفر از نسل های قبل تا الان رو سی فریم گیم زدن یعنی به همه این افراد شما میگی غیرحرفه ای؟؟؟؟؟ بازیام لازم نیست دونه ای دیویستو بیست تومن بدی یه کم صبر کنی با گیم قبلیت عوضش کنی سی تا پنجاه هزار تومن میشه خرجتون…خلاصه حرفه ای بودن به پول زیاد دادن نیست شما به پی سی گیمرها هم داری توهین میکنی خیلیا سیستمشون خوب نیست…پس به جای این همه ادعا خواهشا شرایط بقیه رو هم در نظر بگیر و درک کن.
      یه جا هم نوشتین که سونی سرتونو کلاه گذاشته…شما که اطلاعاتت بالاس چرا خریدی و سر خودتو کلاه گذاشتی؟؟؟ شما که از سونی ایراد میگیری حق نداری از بلادبورنش تعریف و تمجید کنی.
      من مخلص همه گیمرای واقعی هم هستم چه پی سی باز و چه کنسول باز ولی این مدل نظرات غیر حرفه ای تو کت من نمیره.

      • ramin#x#.x گفت:

        reza1910@
        والا با ۴۵۰۰ هم میشه بهترین سیستم روبست.
        کنسول نمیگم بده بلکه برای پلتفرم دوم خوبه نه لید
        الان شما که خیلی دغدغه مالی داری میتونید با پول ۷ تا بازی روز یه کنسول بخرید
        چه عقل سالمی باشه وقتی با این اوضاع مالی بیاد چنین کاری کنه؟ نه کپی خوب باشه نه ولی چاره ای نیست
        بنده میبینید مشکلش رو نداشتم اگه داشتم به یک پی سی حرفه ای ۴ تا پنج تومن بسنده میکردم بجاش از محل کپی هزینش در میومد حتی اپزیج گرفتن روی pc بسیار صرفه بیشتری داره
        گفتم یا از ناچاریه
        یا از مشکلات دیگه
        هیچم هیچکدومش خوب نیست
        خیلی از همکاران بودن به همین دوستان به دلیل های بیخود این کنسول بهتر جلوه میدن. اگه بخوام اصلاح کنم بایستی بگم که همکاران توپخانه میندازن به دوستان.
        عمری کار بنده این بوده ولی صحیح اینه که راستشو درست رک به مخاطب منتقل کنی و طرف با علم کامل این کارو انجام بده
        اگر روز پلی ۴ کپی خور بشه ( راهی الان اومده داریم روش کار میکنیم فعلا که غیر عملی بوده) ۱۰۰% نسبت به سیستم همر رده خودش ارزشش بالاتره ولی نه از سیستم قویتر از خودش به هزارو یک دلیل
        نسل ۷ اوایلش خیلی بیشتر از این نسل فریم بالای ۳۰ دیدیم چون اون زمان کنسول ها از بازیسازها جلوتر بودن ولی الان برعکشه
        حرف رو بایستی رک زد چه تلخ چه شیرین
        ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیبه
        خوشحال میشم جایی اشتباه میگم با دلیل اعلتم کنید نه مغلطه

        • AminTSL گفت:

          میشه یه سیستم در حد ۴ میلیون و نیم با مانیتور به من معرفی کنید ؟ در حدی که همین فالوت ۴ الترا با ۶۰ فریم اجرا شه

        • reza1910 گفت:

          دوست عزیز بحث بحث صرفه اقتصادیم هست شمایی که داری خرج کنسول رو بالا نشون میدی…یادمه مقاله گیم اسپات ترجمه شد رو سایت مشخص شد یه سیستم هم قدرت پلی فور سه و پونصد تو ایران خرج داره … خود بچه های پی سی باز گفتن این مطلب رو… کی گفته برای هفتا بازی پول یه کنسول باید خرج کرد؟؟؟ شما دو میلیون و دیویست هزار تومن به من بده من یه کنسول میگیرم و با بقیه پول تا اخر نسل با خرج های ده بیست هزار تومنی برای شما گیم به صورت فیزیکی میگیرم…پس اونقدرام که جو میدین خرج نداره اگه یه کم زرنگ باشین…مگر اینکه بخواین کلکسیون جمع کنین که اون بحثش جداس … من خودم همین هفته فارکرای چهار رو با ده هزار تومن سر دادن تبدیل به بلادبورن کردم.
          من اصلا حرفم اینا نیست حرفم کوبیدن بی مورد شما پی سی بازا تو هر پست بی ربط و باربط به کنسول هست… منکر قدرت پی سی هم نیستم به هیچ عنوان…حوصله پچ و کرک و اپدیت کارت گرافیک رو هم ندارم … کنسول تو پونزده ثانیه کالاف با حجم پنجاه گیگ رو نصب و اماده بازی میکنه … خلاصه اینام دلایل من برای ترجیح دادن کنسول هست… سلیقه همه محترمه ولی برای بار صدم میگم اجازه و حق کوبیدن پلتفرمای دیگه رو هیچکس نداره…تمام

          • ramin#x#.x گفت:

            این که نشد راه بازی بدم سر بدم
            هر زمان خواستی باید به گیمت دسترسی داشته باشید. این راهی شما میگی خیل خب من یه کیلزون ریجین آل دارم الان میخوام با متالگیر عوض کنم چقدر باید سر بدم؟ این حرف شما کاملا بی مورده. هنوز مثال ظرفیت سوم اکانتهای شیرینگ رو میاواردی بهتر بود.
            در مورد نصب کنسول اوریج با pc اوریج تفاوتی نمیکنه. شما زمان نصب بازی های اوریجین تا زمان نصب بازی های psn و… رو مقایسه کردید؟ تقریبا یکی هستند جدای از بحث اینترنت. شما خیلی راحت هر بازی اورجینالی رو که نیاز داشته باشید از طیق استیم و اکانت شیرینگ با ۱۰ تومن میتونید گیر بیارید نمونش: فیفا ۱۶ – متالگیر و… کافیه سرچ کنید. ( دقت کن ۱۰ تومن اورجینال برای همیشه )
            حرفتون درسته کما بیش. pc اپدیت گرافیک و سیستم عامل داره کنسول نداره در عوض کنسول اپدیت سیستم عامل تنها رو داره. و در مورد پچ و…. همه بازی ها چه کنسول چه غیر اونو دارند.
            بنده کنسول رو نمیکوبم حرف بنده با سونیه و مایکرو که با ارائه سخت افزار قوی نسل ۷ این چنین سخت افزاری رو نسل ۸ معرفی کردند. و گرنه خود بنده هم کنسول باز هستم نبودم کلکسیون کلیه کنسول ها از سال ۱۹۹۰ رو نداشتم.

    • B گفت:

      @raminxx
      😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
      😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
      تو اصلا بلودبورن بازی کردی ؟!
      کجاش افت فریم داشت ؟؟؟؟؟
      برو همون بازی های کرکی تو بازی کن ما هم بازی هامونو با افت فریم .
      خودت و بعضیا که PC دارین بازی هارو حتی روی LOW هم نمی تونید اجرا کنید . بعد میان حرف از ۴K و ۱۲۰ فریمو و گرافیک Ultra می زنید .
      حداقل ما کنسول بازی بازی هامون ۵ فریمو و low نیست همین ۲۰ فریم برام بسه کنارشم یک آنلاین دلچسب .
      خدا شفات بده .
      من به هیچ pc گیمری بی احترامی نمیکنم و خیلی هاشون واقعا گیمرای منطقی و خوبی هستن ولی بعضی هاشون واقعا آبروی هرچی pc گیمرو بردن .

      • ramin#x#.x گفت:

        احبارش رو سایت همین گیمفا است. و این برای همه مثل همین f4 واضحه و نیازی به توضیح نداره حتی سازنده مجبور شد برای کاهش افت فریم و زمان لود یه پچ ۲.۵ گیگی بده .خیلی جا سر همین افت فریم باختم.
        نه یک بار بلکه ۳ بار با هر سه پایان اون پشت سرهم نه نیو گیم تمومش کردم. پایان اصلی – خوب و بد

        • B گفت:

          اولا لینک خبر رو بزار .
          دوما مگه برای PS4 پچ میدن ؟ اون آپدیت هست . والا من خودم بدون آپدیت بازی کردم اصلا مشکل نداشت فقط لود هاش طولانی بود .

          • ramin#x#.x گفت:

            میگم اکثر کنسول بازا حرفه ای نیستند نمومنش ایشون. اگر اپدیت نکردی الان برو ورودی تالار شهر yharnam دوتا پیر مرد کنار یجایی جسد اتیش زدن بهت حمله میکنن در سمت چپ برو نزدیک دودها تا ببینی فریم تا ۱۰ پایین میاد.
            چون نمیشه لینک داد:
            توی گوگل سرچ کن bloodborne fps drops بعد تحلیل اول یورو گیم رو بخون تا ببینی خیلی جا متوسط ۲۰ گرفتن.
            ایشون نمونه بارز و اثبات کننده حرف بنده هستن. بعد عمری بلاخره درسته حرفامون تلخن ولی سعی میکنم هیچ وقت رو هوا حرفی نزنم

            • B گفت:

              اولا : من بازی رو به خاطر بازی کردم با رفیقام آپدیت کردم .
              دوما: تو مگه علم غیب داری که میگی که کنسول بازا و من حرفه ای نیستیم .
              بنده ۸ ساله گیمرم و انواع و اقسام گیم زدم . با انواع اقسام چالش در گیم روبه رو شدم .با انواع و اقسام کنسول گیم زدم .با PC استراتژی های زیادی تجربه کردم و خیلی لذت بخش برام بود . تو هر سبک بازی که فکرش رو بکنی بازی کردم .تو خیلی از بازی ها استاد برای خودم شدم مثل کانتر و کمبت و تیکن و….
              بعد میگی حرفه ای نیستم .
              ثانیا: یعنی من گرافیک و بافت و چالش و باس فایت و داستان و…. ول کنم برم کنار دودها تا افت فریم ببینم ؟؟!

            • ramin#x#.x گفت:

              این به وضوع یادم بود چون چند بار اینجا بخاطر افت کشته شدم.
              ولی سر باس اول
              سر باس دوم وقتی تبدیل میشد
              باس سوم پرتاب سم
              و… کلا بازی سنگین و با افت فریم فراوانی بود. لینیک دادم نگاه کردید؟ یورو گیمرخیلی قشنگ به این موضوع پرداخته. شما هیچ کاری هم نکنی چیزی که واقعا بلاد بورن رو از نمره کامل جدا کرد یکی لودهاش طولانی دوم افت فریم های فراوان
              من نمیگم کنسول بازا حرفه ای نیست میگم درصد زیادیشون

  • lovely xbox گفت:

    رضا جان حالا در این میان افرادی هستن که با منطق باشن و به خصوص عفت کلام داشته باشن …
    الان برات پ.خ میفرستم چک کن خیلی ارومت میکنه به شرطی که به حرفم هم عمل کنی

  • Bs گفت:

    چرا دانلودش تموم نمیشه با gt610 برم تو کارش سرزمینمو بسازم درود بر فالوت :-*

  • alone ahmad گفت:

    خب باشه.منم خوشم نمیاد.
    unreal engine@

  • thevac579 گفت:

    مطلب عالییییییییییییییییییییییی.

  • aladar گفت:

    واقعا بهترین بازی دنیاست.جالبه کارت ۹۷۰ تو ۱۰۸۰p کارتهای fury و nano رو به درک واصل کرده.این کارتها فکر کنم دو برابر ۹۷۰ قیمتشونه.بحرحال حالا میفهمم چرا انویدیا از حافظه گرافیکی کمتری تو کارتهاش استفاده میکنه با این که تو رزولوشن های بالاتر کارتهای با حافظه بالاتر بهتر خودشون رو نشون میدن اما ۹۸۰ti واقعا شکست ناپذیره باعث تعجبه که کارت ۳۹۰x از ۹۷۰ کمتر فریم گرفته درسته که این بازی حجم زیادی از حافظه رو اشغال نکرده ولی حتی تو ۴k هم ۳۹۰x یک فریم بیشتر از ۹۷۰ گرفته مگه بازی بهینه انویدیاست؟

  • sam snake 47 گفت:

    من تایتان نداشتم و ۴k کار نکردم! ولی با ۹۷۰ و core i3 و ۸ گیگ رمم همه بازیا رو اولترا و ۶۰ ب بالا میگیرم! حتی تو اکثربازیا هم گیم ورک رو فعال میکنم و باز زیر ۶۰ نمیاد! البت من گیم ورک رو غیر فعال میکنم چون بدرد نمیخوره و فقط تار میکنه و بهینه نیست!
    تا اونجایی که ما با ۹۷۰ کار کردیم تو همه بازیایی ک تا الان منتشر شده تا رزولوشن ۲k رو راحت ۶۰ فریم اجرا میکنه و مشکلی نداره! بله یه سری از نسخه های ۹۷۰ هست که رمش ۳۵۰۰+۵۰۰ هست که اونا نمیرن تا ۴ گیگ! مث نسخه زوتاک! ولی مال من ایسوس هست که ۴ گیگش کامله! نمونه ش هم توی کالاف ادونس و شدو او موردور توی منو مال منو ۴ گیگ مینویسه ولی مال دوستمو ک زوتاکه ۳۸۰۰!
    بازم میگم با کارتای دیگه کار نکردم ولی اینو میدونم که ۹۷۰ فعلا به صرفه ترین و بهترین کارتیه ک میتونید بخرید!
    بروبکس ۲۹۰x و ۳۹۰x ناراحت نشن! اگه مال اونا بهتره خبر ندارم!!!

  • sh@yan25 گفت:

    ps4 و xbox one دارم با pc زیاد دوس ندارم بازی کردنو (سلیقه) تا حالا هیچکدوم از عناوین این سری رو تجربه نکردم . این بازی رو برا کنسول بگیرم یا پی سی؟ به نطر این عنوان رو پی سی زیادی قوی تره

  • sh@yan25 گفت:

    ۲۰۱۳ نسل کنسولا عوض شد گرافیک بازی ها ازین رو به اون رو شد
    دوستان پی سی باز قبول که پی سی قویه ولی پیشرفت گرافیکی سقف داره که این سقف رو کنسولا برای پلتفرم قوی تر که پی سی باشه محدود می کنن.
    پی سی عالیه ولی ۹۰ درصد گیما لید پلتفرمشون کنسوله و رو کنسول بهتر اجرا می شن
    اینقد نکوبیم همو لطفا

  • Ali گفت:

    والا ما که بازی ای تا حالا بالای ۳۰ فریم بازی نکردیم چشمامون هم تا ۱۷ فریم رو نرمال میبینه دیگه عادت کرد بازی که به ۴۰ فریم برسه سر گیجه میگیرم یکی از مزیت های داشتن سیستم های زغالی همینه بعدا راجع به مزیت های سیستم زغالی بشتر توضیح میدم 😐

  • Perfumed Bear گفت:

    میدونم بی ربطه ولی این سیستمی هست (من بهش میگم هیولا ) که جدید بستم بنظرتون میتونه این رو ۶۰ فریم بیاره ?:-) ?:-)
    uupload*ir/files/2wnb_img_20151111_222015*jpg
    تا شما جواب بدید من برم تو اسکایریم یه اژدها بکشم بیام 😀
    حوصله نداشتم بنویسم تصویر رو آپلود کردم :cute:

  • HeKT0R گفت:

    دیروز خریدمش واقعا نمیشه دیگه دل خوش کرد به هیج بازی گرافیکش واقعا قابل تحمل نیست سیتسم تیرندازی واقعا کندی داره

  • sam snake 47 گفت:

    ببینید کی دارم میگم! این خرابی بازیا توطئه سه جانبه سونی، مایکروسافت و ای ام دیه!!!!
    از عمد اینطور بازیا رو میسازن تا پی سی گیمرا مجبور ب خرید کنسول بشن. هم سونی و مایکروسافت فروششون رو میکنن و هم amd اینطوری انویدیا و اینتل رو شکست میده! هر دو کنسول رو amd کار کرده!!!! اینتل و انویدیا تو کنسول نسل ۸ هیچ سهمی ندارن!!!
    این ی توطئه س و گرنه این همه مهندس و بازیساز بلدن چطوری بازی بسازن و تست کنن و بهینه کنن! اونا از ما بیشتر سرشون میشه…..

    • B گفت:

      چه ربطی به سونی و ماکروسافت داره روی کنسول ها پروتش بده .

    • ramin#x#.x گفت:

      غلطه
      شاید سر گند اول نسل واچ داگ اینطور بود ولی حرف شما کاملا صحیح نیست.
      amd سودش از بازار قطعات در مقایسه با سودش در مقابل درصدی که سونیو مایکرو بهش میدن بسیار بیشتره و بطوری که میتونه در مقابل سود cpu – gpu apu بخش کنسول رو نادیده بگیره درواقع اینکه کدوم شرکت ساخت کنسول رو به عهده بگیره در چارت مالی و …. تقریبا بی تاثیره. مثال بهتر اون: بنده وارد کننده قطعات هستم وقتی قطعه رو به همکار عمده فروش میدم به هیچ عنوان از سود راضی نیستم ودلم میخوا بیشتر تک فروش داشته باشم تا عمده و این موضوع در مورد amd بدتر هم میشه مطمئن باش اصلا اونجوری نیست شما فکر میکنی.

  • mohammad1380n گفت:

    میدونم اسپمه ولی هرکی میدونه جواب بده:
    آقا من سیستمم همه چیش به این میخوره فقط من رمم ۶ میخوره؟

    • ali.e گفت:

      سیستمت میخوره فقط خوب جواب نمیده. :yes:
      یادمه خودم بازی هایی که حداقل رم ۲ میخواستن رو با رم ۱ اجرا میکردم (چند سال پیش) بقیه سیستمم هم ضعیف بود. فقط تنظیمات پایین افت فریم زیادی داشت. 😀

  • Hunt Showdown گفت:

    چرا سایتتون و لیکهاتون ( افتضاح) سرعتش کم شده مخصوصا در ساعات شبانه و رایگان .با تشکر

  • بهینه سازیش بد نیست روی pc ولی نمیدونم چرا اینقدر با بهینه سازی gta v و metal حال کردم درسته تو این نسل بازی های بهینه خیلی کم دیدیم ولی دوتا از بهینه ترین بازیها روی pc رو من تو این نسل دیدم :heh:

  • submission گفت:

    بازی fallout4 یک شاهکار دیگه از بتزدا به شمار می اید :yes:

  • Unknown گفت:

    دوستان با این سیستم روون اجراش کردم رو pc رفیقم:
    Ram:4GB
    CPU:Cor I2
    Graphic:GT 610_1GB
    رو low راحت داره بازی میکنه…قابل توجه دوستانی که میگن سیستم خیلی غول میخواد.

  • AloneRanger گفت:

    زیاد حرف فالوت نزنین.
    ….مسخره ترین بازی ای ک تو عمرم دیدم همینه با اون گرافیک کارتونیش…..اگه اینقدر قشنگه پ چرا یوزر اسکورش پایینه…???گوتی امسال یا deus exو یاwitcher……حرف حساب جواب نداره پ لال بمیرین لدفا

  • بجای این چرت وپرتایی که هیچکی ازش چیزی نمیفهمه، یه نقد ازبازیای جدید بزارید |:

  • منظورت از خیلیا نهایتا ۵،۶ نفره؟

    • سلام علیکم
      اول از همه تشکر می کنم از این که درباره مقاله نظر دادید. :yes:
      دوم این که ببینید قبول داریم کمی در قرار دادن نقد بازی های بروز کمی تاخییر داریم ولی داشتن مقاله ای که درباره بنچمارک یک بازی، آن هم بازی روز مثل Fallout 4، به نوبه خودش برای خیلی ها جالب و ضروری است. درضمن بعید میدونم از سایت های فارسی زبان فعال در حوزه بازی های ویدیویی، سایتی اقدام به بررسی یا حتی قرار دادن بنچمارک ها و تست کارایی بازی های بروزی مثل فالوت یا بلک آپس ۳ کرده باشند.
      سوم این که سعی کردیم همه قسمت های مقاله رو به فارسی بنویسیم و در بعضی مواقع، حتی ترجمه کنیم. پس کلمات قلمبه سلمبه یا تخصصی برای اکثریت در مقاله دیده نمیشه که شما معتقدید دوستان از مطلب سر در نمیارند.
      هدف گیمفا، رضایت کاربران در وهله اول بوده و هست 😉

  • sal persia گفت:

    امیدوارشدم که سیستم اجراش میکنه.
    ممنون .

  • Mr.Kr گفت:

    اگه میشه بعد اومدن اسسین هم یه سری بنچمارک هم برای اون بدین تا همه بفهمن این یوبیسافت چه گلی به سرش زده 😀

اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا
اختصاصی گیمفا: بررسی بنچمارک های عنوان پرطرفدار Fallout 4 | بهینه سازی مطلوب! - گیمفا