Amplitude در صورت موفقیت، به صورت انحصاری برای PS4 و PS3 عرضه می شود
به تازگی استدیو Harmonix که به عنوان سازنده بازی Amplitude شناخته می شود و هزینه های آن از طریق کمک های مردمی در سایت Kickstarter تامین می شود، به سوالات هواداران در رابطه با اینکه چرا این عنوان برای PC, Mac یا Linux عرضه نمی شود پاسخ داده است. سونی ظاهرا تمامی عناوین را سعی می کند فقط برای خود داشته باشد!
در حال حاضر که این خبر نوشته می شود بازی Amplitude در سایت Kickstarter از کل مبلغ مورد نیاز یعنی ۷۷۵,۰۰۰ دلار تنها موفق به جمع آوری ۳۴۲,۱۱۵ دلار شده و ۴ روز دیگر تا اتمام فرصت آن باقی مانده است. این مسئله اوضاع چندان خوبی را نشان نمی دهد. آقای Nick Chester از استدیوHarmonix دلیل عرضه نشدن این عنوان برای رایانه های شخصی را طی مصاحبه خود با RPS چنین بیان می کند:
ما دوست دارم بازی Amplitude را به یک پلتفرم مانند PC بیاوریم و حقیقت را بخواهم بگویم ما این مسئله را مد نظر قرار داده ایم. با این وجود در آخر روز بازی ما یکی از IP های شرکت Sony می باشد که باید در انحصار پلتفرم های PlayStation باقی بماند.
من یک سری پیشنهادها را از مردم دریافت کرده ام و کاملا قبل فهم است که نبود پلتفرم های PC/Mac/Linux تاثیر چشم گیری را بر روی کمپین ما در Kickstarter گذاشته است. با این وجود ما به بازی خود ایمان داریم و معتقدیم که PlayStation گزینه بسیار مناسبی نیز برای آن قلمداد می شود.
این مسئله بسیار فراتر از صاحب IP بودن است و عوامل دیگری نیز در این مسئله دست دارند که به راحتی اجازه نمی دهد دنباله موفق بازی یک پلتفرم را با نام دیگری بجز Amplitude برای دیگر پتلفرم ها منتشر کنیم.
استدیو Harmonix کار بسیار سختی را پیش روی دارد چرا که مهلت آنها در Kickstarter کم مانده است تا به پایان برسد. توضیحات سازندگان نیز از طرفی درست است چرا که امتیاز IP در دست سونی است. شاید این بازی در صورت انتخاب رایانه های شخصی در کنار PlayStation بسیار راحت تر از اینها موفقیت خود را در جمع آوری کمک های مردمی کسب می کرد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
اگه موفق نشد چی؟ ?:-)
در این صورت برای Playstation هم عرضه نمیشه 😉