کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا

کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد

اشکان عالی خانی
۲۲:۵۷ ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا

به‌تازگی تیم سازنده بازی Crackdown و کارگردان این عنوان، آقای David Jones در یک پخش زنده صحبت‌هایی راجع به سیستم ابری(که در عنوان Crackdown استفاده شده است) و ایده‌ کلی ساخت بازی Crackdown صحبت‌های جالبی را ارائه کرده‌اند که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

ما همیشه به‌دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم محدودیت‌های صنعت بازی را از بین ببریم. یکی از عناصر جالب Crackdown این است که فیزیک در این بازی بسیار مهم است و پیاده کردن فیزیک برروی هر سیستمی بسیار سخت است. بنابراین، ما چگونه ‌می‌توانیم که قدرت بیشتر برای این کار را به‌دست آوریم؟ سیستم ابری آن چیزی است که دنبالش می‌گشتیم. منظورم این است که سیستم ابری قدرت پردازشی  زیادی دارد و ما فکر کردیم که با استفاده از آن می‌توانیم مشکلات قدرت را حل کنیم. این‌گونه بود که ما چیزی به‌نام Crackdown را با همه تجربه‌های جدیدش خلق کردیم و این‌جا بود که ایده کلی بازی به‌ ذهن‌هایمان خطور کرد

سیستم ابری قطعا یک فناوری فوق‌العاده و یک منبع غنی برای سازندگان است. با این‌ که هنوز پتانسیل و توانایی‌های واقعی سیستم ابری را در بازی‌ها ندیده‌ایم، دیدن اینکه تیم سازنده Crackdown 3 تا چه حد از پتانسیل سیستم ابری استفاده کرده است جالب خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا
کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • FIRE KNIGHT گفت:

    چیزی که به زبون میارم: واقعا سیستم ابری کاربرد های زیادی داره.
    به امید پیشرفت این سیستم 🙂 :yes:

    اما چیزی که تو دلم میگم: این نت ایران که تا یه قرن دیگه پیشرفتی نمیکنه حداقل خدا کنه این سیستم ابری به کل بپکه تا
    دلم خنک شه 😀 😀 :rotfl:

  • amir092 گفت:

    نسخه PC رو ابری نده صلوات
    چه حجم اینترنتی که با این بازی به فنا نمی رود 🙁

  • unreal engine گفت:

    به گفته سازنده به لطف این سیستم این بازی در بخش مولتی تخریب پذیری بسیار بالایی داره اگر اشتباه نکنم(چون مطمئن نیستم اگر اشتباه میگم اصلاح کنید) به گفته ماکروسافت این سیستم قدرت پردازش سه کنسول Xbox one رو در اختیار سازنده میذاره!

    • بله. کلا خیلی از این سیستم کمک گرفته. به قول دیوید جونز قدرت پردازشی بالایی داره

    • amir092 گفت:

      شما فرض کن کل حجم دیسک بازی که حدود ۶۰ گیگه هی باید بره تو سرور هی برگرده :weep: :weep: :weep: :weep: :weep: :weep:

      • Gwynbleidd. گفت:

        نیازی نیست کل دیسک بازی بره داخل و برگرده خیلی از موارد داخل بازی داخل کنسول پردازش میشن و فقط فیزیک و محاسبات منطقی میره به کلاد و در ضمن حتی تو بازیای افلاین هم کل حجم دیسک رو‌پردازش نمیکنه بلکه دیتای همون مرحلرو میخونه

    • Mohammadreza7 گفت:

      من شنیدم قدرت پردازشی بیست کنسول اکس باکس وان
      البته شنیدما
      اگه اشتباهه دوستان درسش رو بگن

    • hachback1 گفت:

      ۳تا؟؟
      مقاله ی اختصاصی که ign دقیقا بعد از e3 بیرون داد رو بخون
      قدرتی حدود ۲۰ دستگاه ایکس باکس وان!!!
      و این آینده ی پردازش بازی هاست!دیدین برخلاف نسل قبل بعضی سازنده ها همون اول نسل گفتن ما حداکثر بهره رو از قدرت کنسول ها بردیم؟شاید راست میگفتن.شاید تو همین نسل انقد پیشرفت کنیم که سخت افزار کنسو های موجود جوابگوی بازی ها نباشه.اونموقع ست که این سیستم یه قدرت نامحدود به کنسول اضافه میکنه برای پردازش.اونموقع قیافه ی دوستانی که کنسول رو برای رزولوشن خریدن دیدنیه 😉
      تخریب های این بازی به قدری وسیع هست(و البته به صورت ریل تایم اجرا میشن!)که شاید کنسول ایکس وان به تنهایی نتونه اجراش کنه.اما با این سیستم اجرای اون همه افکت ممکن شده
      درضمن درباره ی حجم اینترنت مصرفیش باید بگم که خیلی نگران نباشید.کمتر از یه بازی آنلاین مصرف میکنه
      امیدوارم وضعیت اینترنت یجوری بشه که هرموقع از این خبرا میبینیم تنمون نلرزه..

  • اگر بخواد کلا بازی رو بر اساس سیستم ابری بسازه که کمتر کسی میتونه بازی کنه چون واقعا سرعت و پهنای باند زیادی می‌خواد

  • eljugador گفت:

    با همه شرایط موجود اینترنت ایران
    فکر نکنم روزی برسه که نتونیم بازی های جدیدو بازی کنیم
    هر جا خواسته ای باشه راهشم هست
    همونطور که میبینید همین الان میتونیم بازیهای جدیدو بازی کنیم و تنها چیزی که خیلیها دسترسی ندارن سرویس ps now خست که خیلیم محبوب نیست
    همین الان خیلیا دیجیتالی باز شدن
    نگران نباشید درسته ما گیمرای ایران عقبیم و مصرف کننده ولی همیشه به حداقل ها خودمونو میرسونیم چون زیادیم

  • FEIZ گفت:

    خیلی خوبه،
    ولی،
    آخه،
    با این اینترنت، کشور خودمون رو که همه میدونن چه اوضاعی داره، خارج از ایران هم، تو خیلی از کشورها قیمت و پهنای باند و سرعت و….. جوابگوی این سیستم نیست.
    البته فکر کنم آگه این سیستم اینترنت بالونی گوگل و…. بیاد دیگه مشکلات سرعت و حجم و کیفیت و قیمت و… از بین بره، اون وقت که خیلی خوب میشه.
    ،
    به نظرم آگه تا چندین سال دیگه کامپیوتر های کوانتومی بیان دیگه به این جور سیستم ها نیازی نیست.

  • به شخصه نهایت ارزوم انلاین بازی کردنه پردازش ابری پیشکش 😛 البته برای کسایی که نت خوب دارن عالیه 😥

  • Raver Raven گفت:

    من سرعتم ۵۱۲ کیلوبایته به نظرتون بازی لود میشه با این سرعت؟
    خوش به حال اونایی که نتشون مگابایتیه سرعتش

    • eljugador گفت:

      خیلی ربطی به سرعت نداره تو ایران چون اکثر شرکتا حداقلشون اسمیشونه و من از آسیا تک سرویس دارم
      تا ماه قبل ۵۱۲ بودم و سرعت دانلودم ۲۰۰ بود و آنلاین بازی میکردم گاهیم خوب بود بلنسبه
      الان ۱۰ مگ دارم سرعت دانلودم در بهترین حالت ۳۰۰ هست
      ولی آنلاین کلا مشکل دارم چون پینگم خوب نیست
      برای آنلاین بازی کردن پینگ مهم تره
      ضمنا این بازی احتمالا از چیزی مشابه سرویس ps now استفاده میکنه پس احتمالا حداقل سرعت ۳ مگ بر ثانیه رو به عنوان حداقل میطلبه

    • hachback1 گفت:

      “دِیو جونز، تهیه‌کننده Crackdown 3 گفته است با بهینه‌سازی‌هایی که تیم آن‌ها بر روی بخش چندنفره انجام می‌دهند، بازیکنان به ۲ الی ۴ مگابایت اینترنت پر سرعت نیاز خواهند داشت”

      این دقیقا نظر ترجمه ی شده تهیه کنندس…البته به نظرم نویسنده اشتباه کرده باشه و بایت رو با بیت اشتباه گرفته باشه…(دارم بهترین حالت رو در نظر میگیرم که به خودمون دلداری بدم 😀 چون با اینکه خودم اینترنت ۱۰مگابیت دارم ولی در بهترین حالت سرعت ۸۰۰کیلوبایت رو میگیرم واسه دانلود!!!!!!!)

  • HannaH گفت:

    از ئظر فنی کسی می دونه مصرف حجم اینترنت برای این بازی (یا مشابه این بازی) چفدر هست؟ بعید می دونم حجم کمی آپلود/دانلود در دقیقه داشته باشه.

    • eljugador گفت:

      نمیشه چنین چیزی رو حدس زد بسته به میزانی که امکانات رایانش ابری برای شما اصطلاحا استریم میشه حجم مصرفی هم میره بالاتر
      اینترنت استرالیایی ها هم مگه حجمیه؟

      • HannaH گفت:

        می شه بدون محدودیت گرفت اما سرویسی که من استقاده می کنم خیلی هزینه اش بالاست و ۵۰۰ گیگ بیشتر حجم ندارم. البته در مقابل سرویس من سرعتش خیلی بالاست (سرعت دانلود من ۴ مگابایت بر ثانیه است و از نت فلیکس فیلم ۱۰۸۰ رو بدن لگ می بینم) در عوض همیشه باید حواسم به مصرفم باشه. تا به خودم می جنبم رسیده به مرز و اگر رد بشه خیلی خیلی از حالت عادی اش گرون تره.

    • Gwynbleidd. گفت:

      حجم بالایی مصرف میشه .تنها چیزی ک مطمئن هستم همینه.از لحاظ مقدار نمیشه گفت حتی شاید برای ساعت های یکسان متفاوت باشه چون بستگی به دیتایی ک قراره پردازش بشه داره

      • HannaH گفت:

        با این حساب مطمینا چیز به صرفه ای نیست. خیلی سخت بشه این ایده رو جا انداخت. همینطوری هم هزینه اش خیلی بالاست مگر اینکه مثلا توی آمریکا سرویس خیلی ارزان باشه که باز هم وابسته به فیمت ساعت کاری اونجت خیلی بعبده

کارگردان Crackdown 3: سیستم ابری قدرت پردازشی زیادی دارد | گیمفا