به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا

به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎

محمد رضا صحرایی
۲۳:۲۲ ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا

مطمئنا در شلوغ‌ترین ماه سال ۲۰۱۵ در زمینه عرضه عناوین متنوع هستیم ولی این موضوع باعث نشده است که بازار گرم شایعات در مورد عناوین محبوب و پرافتخار پایان یابد! سری God Of War از جمله پرافتخارترین عناوین صنعت بازی‌سازی است که متاسفانه در این نسل نسخه جدیدی از آن تایید نشده است. حال این سوال به وجود می‌آید که آیا به زودی نسخه جدیدی از این عنوان را بر روی کنسول نسل‌ هشتمی شرکت سونی، پلی‌استیشن ۴ خواهیم دید؟ با ما در ادامه همراه باشید.

طبق شایعات موجود که چندان نمی‌توان آن‌ها را قبول کرد این بازی در تاریخ ۳۱ دسامبر مصادف با ۱۰ دی ۱۳۹۴ به بازار عرضه می‌شود! البته تاریخ اشاره شده برای عرضه این عنوان بسیار مضحک به نظر می‌رسد ولی مهمترین نکته‌ای که ما خواستار آن هستیم این است که در چه زمانی کریتوس (Kratos) را در قالب یک عنوان جدید بر روی کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ مشاهده خواهیم کرد. پس از عرضه نسخه بازسازی‌شده (Remastered) عنوان God of War 3 که فروش نسبتا خوبی را نیز داشت ولی هنوز یک God Of War که بتواند طعم واقعی نسل هشتم را به ما بچشاند عرضه نشده است. به هر حال نام این سری به قدری بزرگ است که بتواند همراه با عناوین دیگر در فصل تعطیلات عرضه شده و به رقابت با آن‌ها بپردازد ولی تاریخ اشاره شده چندان معقول نیست با این حال باید خود را امیدوار کنیم که این عنوان به زودی در طی مراسم PlayStation Experience 2015 معرفی شود.

مراسم PlayStation Experience 2015 که از تاریخ ۵ دسامبر شروع خواهد شد‬‎ و در ۶ همان ماه پایان می‌یابد یک زمان بسیار مناسب برای آوردن God Of War و انتشار اخبار‌های بسیار داغ از نسخه بعدی این سری است، معرفی که به خوبی می‌تواند یک پایان سال بسیار خوب برای طرفداران شرکت سونی و پلتفرم این شرکت پلی‌استیشن ۴ باشد. مطمئنا این عنوان در سال ۲۰۱۶ یا حتی ۲۰۱۷ به بازار خواهد آمد ولی تصور این که God Of War 4 در پایان این سال عرضه شود بسیار احمقانه به نظر می‌رسد.

این که سونی توانسته به خوبی تمامی حواشی در مورد این عنوان را کنترل کند بسیار قابل تقدیر است ولی چه کسی می‌داند؛ شاید به مانند معرفی Fallout 4 به زودی شاهد معرفی این عنوان در طول مراسم PlayStation Experience 2015 باشیم البته امیدوارم سونی به مانند بتسدا عمل کرده و تاریخ عرضه این عنوان را به آینده نه‌چندان طولانی موکول کند.

god of war ascension 74

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا
به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • REZ گفت:

      متاسفانه هنوز موفق به تجربه عنوان GOW III نشدم اما هر دو GOW قبل تر رو در PS2 بار ها و بار ها بازی کردم و به جرئت میتونم بگم بعد از GTA SA و RE4 بهترین عناوینی بود که تونستم در نسل شش تجربش کنم.
      ——-
      در مورد GOW IV هم به نظرم سال ۲۰۱۸ بهترین انتخابیه که سونی میتونه انجام بده. با توجه به ریلیز احتمالی Last of Us 2 در سال قبل ترش یعنی ۲۰۱۷ به نظرم ۲۰۱۸ برای GOW IV انتخاب مناسبی باشه.
      و صد در صد رقابتش همون سال با عنوان بزرگ راک‌استار یعنی GTA VI میتونه از جذاب ترین رقابت های گیمینگ به حساب بیاد .

    • iRaNson گفت:

      به نام خدا ، برای گیمرها : انشاالله :))

      • Ehsan Sadeqi گفت:

        بگزارید مقداری در باره ی کریتوس و داستانش صحبت کنیم.دوستانی در اطرافم دارم که نمی دانند کریتوس کیست و فقط از و خون ریزی بازی خوششان می اید اما به واقع او کیست؟ایا تا بحال فردی در دنیا داشته ایم به اسم K.R.A.T.O.S؟
        جواب این است.خیر.اما فردی داشته ایم به اسم C.R.A.T.O.S که در افسانه های یونان باستان وجود داشته است،داستان G.O.W مربوط به خشونت ساطیر یونانی می باشد و نظری هم به خدایان انداخته است،مثلا زئوس خدای جنگ ، اتنا ملکه ی صلح و دوستی و زیبایی و …
        اما کریتوس کیست؟پدرش کیست؟سرانجام او چیست؟و…
        با این نوشته همراه باشید.
        _________________________________
        A.r.e.s k.i.l.l m.y e.n.e.m.y.s a.n.d m.y l.i.f.e i.s y.o.u.r’s.
        شاید این جمله بود که کریتوس را به سراشیبی سقوط س.وق داد.(یونان شهری که کریتوس در ان متولد شد،ان شهر دارای شورای شیوخ بود و هر کودک پسری که به دنیا می امد او را مورد برسی قرار میدادن،اگر ان کودک توانایی ج.سمانی داشت به م.ادرش برگردانده میشد اما اگر او ضعیف بود در غیر این صورت کودک را در دریا و یا پرتگاه می انداختند.).
        کریتوس در کودکی پ.در مشخصی نداشت و در شهر یونان با م.ادرش زندگی میکرد.کریتوسی که بخاطر مشخص نبودن پ.در او از سوی دگر کودکان مورد ازار و اذیت قرار میگرفت.کریتوس هیچ یار و یاوری نداشت.اما او کریتوس بود،به خاطر سختی های دوران کودکی اش با انجام تمرین های سخت بدن خود را قوی تر از دگر کودکان کرد.
        کریتوس بزرگ شد و به ارتش اسپارت ملحق شد.یک ز.ن و یک فرزند د.خ.تر داشت.مدتی نگذشت که او بخاطر فن.ون وح.شیانه و کارامدی که به اجرا در می اورد زبان زد مردم و ارتش شد.در ابتدای فرمانروی اش ارتش پنجاه نفره ای در دست داشت و مدتی نگذشت که در ارتش اسپارتان فرمانروای هزاران نفر شد.در یک جنگ،
        جنگ با بربر ها که بسیار قوی تر اسپارت ها بودند فرمانروی ارتش را به دست گرفت.اما این جنگ با بقیه ی جنگ ها فرق میکرد، بربر ها راحت شکست نمیخوردند. سر ها زده شد و کوه های از بدن اجساد درست شد.بله، اسپارتان شکست خورد اما مانند همیشه هیچ چیز برای او تمام نشده بود.فرمانروای بربر ها بر فراز یکی از کوه هایی که از اجساد درست شده بود اماده ی زد سر او بود.اما او رو به اسمان تیره کرد و
        همان جمله ی معروف را به زبان اورد.
        اریس دشمنانم را بکش،و از این به بعد زندگی من برای تو خاهد بود.
        اریس خدای جنگ،اسمان را شکافت و وارد میدان نبرد شد،از قدرت خود استفاده و تمام بربر ها را نابود کرد.در ان هنگام دستور ساخت و اوردن دو شمشیر از دل جهنم را داد.پرندگان نیمه مونث و نیمه حیوان دو شمشیر معروف را اوردند و طبق دستور اریس به دستان کریتوس داغ کردند و اینگونه اریس کریتوس را برده خود کرد.
        کریتوس و اریس شهر ها را فتح میکردند و هیچ کس جلو دار انان نبود،تا این که یک شب و در هنگام تصرف یک شهر
        کریتوس در حال وارد شدن به معبدی بود که ناگهان یک پیره ز.ن.جادوگر به او گفت
        بایست،چیزی در این معبد هست که تو را تا سال ها عذاب می دهد،
        اما او مانند همیشه مغرور بود و پیر زن را کنار زد و وارد معبد شد و تمام افراد انجا را گشت،انقدر خون جلوی چشمانش ریخته شده بود که هیچ جا را نمیدید و فقط به قتل عام بسنده میکرد.در ان لحظه با صحنه ای مواجه شد که هیچگاه از جلوی چشمانش دور نخاهد شد.
        ه.مسر و فرزندم به دستان خودم کشته شدند،نه،نه،نه.
        در این هنگام خاکستر ز.ن و د.خ.ترک کوچکش بر بدن او نقش بست و برای همیشه به بدنش رنگ سفید و بی روحی عطا بخشید تا همگان بفهمند او چه کاری انجام داده است.
        بعد از این داستان بود که کریتوس فهمید اریس به او پشت کرده است و این کار او بوده که کریتوس را مجبور کرده خانواده اش را بکشید.
        کریتوس نا امیدانه عذاب میکشید و به دنبال راهی بود که خاطراتش را فراموش کند. بله، یک راه وجود داشت خدایان از دست اریس عصبانی شده بودند زیرا او همیشه در جنگ طلبی و کشور گشایی
        بود.هیچ کس نمیتوانست با اریس بجنگد زیرا او یک خدای جنگ بود.اما به راستی چه فنا شده ای بهتر از کریتوس.تنها راه جعبه ی پ.ان.دورا بود که هزاران سال است کسی او را نیافته.
        اتن.ا به کریتوس گفت
        اگر اریس را بکشی ما غذاب همیشگی ات را پایان خاهیم داد.
        کریتوس امید وار شد و به سمت جعبه روان.
        شن های روان راپشت سر گذتشت،از بدن کرونوس که زئوس او را مجازات کرده بود بالا رفت و از مقبره های معماران گذشت و البته از کمک خدایان المپ نیز برخردار بود،خدایانی به اسم پ.وزی.دون،زئوس،ه.ی.دس و … کا او انها را لورد (l.o.r.d) خطاب میکرد.
        او کاری کرد که تا به حال هیچ کس توانایی انجام ان را نداشت .اولین انسان دنیا به جعبه دست یافت،بله کریتوس جعبه را پیدا کرد اما اریس بی کار ن.نشست و با پرتاپ تخته سنگی کریتوس را به جهنم فرستاد،کریتوس حتی برای چند ساعت تعم امید را نچشید اما نا امید نشد و از جهنم فرار کرد و به تنها ماموریت خویش ادامه داد.
        جعبه را باز کرد و قدرت ان وارد بدن او شد.
        با اریس جنگید و در حالی که اریس به دست کریتوس در حال کشته شدن بود به او گفت
        من خانواده ات را به دست خودت کشتم زیرا میخاستم از تو یک جنگجو بسازم،
        کریتوس گفت
        تو موفق شدی،
        و شمشیر را در سی.نه ی اریس فرو کرد.
        کریتوس با امید فراوان با سمت ات.نا رفت و گفت
        من اریس را نا بود کردم و تو به من قول دادی عذاب را از من دور کنی
        ،ات.نا گفت
        من نمیتوانم عذابی که بخاطر ان سال ها درمانده ای از تو دور کنم،در واقع هیچ کس نمیتواند این کار را بکند.
        کریتوس بعد از شنیدن این حرف نا امیدانه به بالاترین منطقه ی کوه المپ رفت و زی.ر ل.ب زم.زمه کرد،
        خدایان مرا پس داده اند و به قول خودشان عمل نکرده اند،راهی برای من باقی نمانده است.
        سپس یک پ.ای خود را جلو نهاد و خود را به سرنوشت سپرد،بله ،او برای اولین بار خ.ودک.شی کرد.در حالی که میدانست خاهد مرد با سر افرازی سقوط کرد و اخم های در همش، به هم نخورده بود و از چیزی حراسی نداشت،مانند همیشه از هر سلول ب.دنش خشم فرو میریخت و هنگامی که به زمین رسید حتی چشمانش را هم نبست.
        او در اب افتاد و نمرد،یک نیرو کریتوس را به سمت کوه المپ و بر فراز ان برد،ان نیرو نیروی ات.نا بود،او به کریتوس گفت
        خدایان نمیتوانند لطفی که در حقشان کردی را فراموش کنند،تو یک ت.خت خاهی داشت و ان ت.خت ،ت.خت خدای جنگ جدید است،
        کریتوس مغرورانه پذیرفت و به سمت ت.خت رفت و ن.شت.
        از این به بعد هر جنگی که در دنیا به وقوع میپیوندد و هر نفری در دنیا به علت جنگ میمیرد و هر تاکتیک جنگی که پیاده میشود
        .
        تحت نظر یک نفر است
        .
        و ان یک نفر کسی نیست
        .
        جز
        .
        K.R.A.T.O.S
        _________________________________________________
        در این جا چکیده ای از داستان خدای جنگ یک را برایتان اوردم و امید وارم اگر هر شکی در این داستان دارشتید برایتان از بین برود.
        این داستان را گفتم تا فقط به خون و خون ریزی بازی توجه نکنیم،بلکه پایه و اساس هر بازی داستان ان است.
        به راستی اگر توجه کنیم درک میکنم که کریتوس که بوده که شده و که خاهد شد.او یک مرد شجاع و دلیر و نترس است،از کسی فرمان نمیبرد جز ز.ن و د.خ.ترش،اما چه باعث شد او خ.انواده اش را نابود کند؟
        جاه طلبی او و ی علاقهی وی به خانواده اش؟
        تصمیم با خودمان است.

    • Loner1 گفت:

      ینی بیاد ک پسر خاله من میره ps4 میخره فقط بخاطر این…کلا بازی براش تو این خلاصه میشه!!!

      • Kratos Fan گفت:

        دقیقا مثل من حالا نگیم همه دنیای گیم ولی نصف بیشتر دنیای گیم برای من تو GOD OF WAR خلاصه میشه و بس 😉 :blush: 😀 هنوز هم بعضی اوقات به این فکر میکنم که سانتا مونیکا چطوری همچین سری بازی شاهکاری رو خلق کرد ?:-) 😯 GOD OF WAR اولین بازی من با PS2 بود و از همون اول چنان تو دل من جا شد که من همین الان هم حاظرم تا آخر عمر روزی یبار هر کدوم از نسخه های این شاهکار رو تموم کنم 😀 😎

    • tohid666 گفت:

      کریتوس مرده اخوی مرده ولی نگران نباش دو بارم مرده بود زنده شد لامصب اخره شخصیت گیمه 😎

    • Y PS گفت:

      پلی استیشن ۴ 🙂 آنچارتد ۴ :-)) گاد او وار ۴ :laugh: استقلالی شدیم رفت :rotfl:

  • منتظر پادشاه هک اند سلش هستیم 😀

    • ali94 گفت:

      و پادشاه گیم پلی
      بازی ای که از گیم پلی اون ده ها بار تو بازیای دیگه استفاده…چرخش زاویه دوربین با حرکت کریتوس…استایل شمشیر زدنش…hp خود کریتوس….و باس فایت های بی نظریش
      بچه ها خواهش میکنم برید مستند ساخت gow 2 رو تویوتیوب ببینید یعنی من با دیدن اون ویدیو معنی کار گروهی رو فهمیدم

  • mehrdad78 گفت:

    خدایا ی پی اس فور نصیبم کن 😥 😥
    نیازمندم شدید
    بدجور سر دلم مونده بازی هایی که تو این ۲ -۳ ساله
    نکردم 😥

  • بهترین بازی پلی استیشن کریتوس کبیره به شدت منتظرم معرفی بشه

  • MaX PayNe گفت:

    یادش بخیر گاد اف وار روی پلی ۲ بازی میکردیم،انگار همین دیروز بود

  • انصافا انتظار برای معرفی بازی خیلی کار سختیه.امیدوارم تو مراسم psx معرفی بشه.

  • حتما باید بیاید چرا چون این سری یکی از عاملان وجود playstion است و یه جوری باعث به وحود امدن هک اند اسلش هستش و به نظر من وجود این بازی برای نسل هشت الزامیست و برای امدنش لحظه شماری میکنم
    شایعات رو هم قبول نکنید چون اگر کانال یوتوب playstion رو دنبال کرده باشید کامل از شایعات سر در می اورید
    ما منتظریم

  • sorena گفت:

    اگر قراره ساخته بشه (که شخصا خیلی دوست دارم بشه) اما امیدوارم عنوان در خور اسم گاد اف وار باشه و نه صرفا برای پر کردن جای خالیش.. سه قسمت گذشته جزو فراموش نشدنی ترین بازی های عمرم هستن بویژه نسخه ی دوم که به نظرم بهترین قسمت این شاهکار تکرار نشدی بود..

  • pes2017 گفت:

    یوسف گمگشته باز آید ب سونی غم مخور….:-P

  • خدایه همه بازی ها داره میاد اسم god of warمیاد همه مو بدنشان سیخ میشود

  • Kratos Fan گفت:

    درود بر پادشاه سبک هک اند اسلش،اسطوره ای ترین و خشن ترین کارکتر بازی های ویدیویی،حماسی ترین داستان،یکی از غنی ترین و دندان شکن ترین گرافیک ها و جاه طلبانه ترین گیمپلی های موجود و در نهایت درود بر سری بازی های افسانه ای GOD OF WAR و شخصیت دوست داشتنی این سری کریتوس کبیر و همین طور درود بر بهترین بازی عمر خودم :-* :inlove: :kissed: :blush: :blush: :kissed: :inlove: 😯 :-* 😛 بی صبرانه منتظر بازگشت شکوهمند کریتوس کبیر با طعم نسل هشتم هستیم :inlove: :blush:
    ممنون بابت خبر :yes: :yes:

  • فقط حیف ک خیلی صحنه داره نمیشه رو تلویزیون خونه بازی کرد. نسخه های ۱ و ۲ رو بازی کردم و عالی بوده.

  • Amir47 گفت:

    یعنی لحظه به لحظه این بازی جلو چشامه بازی نیست یه سبک زندگی اصلا تنها موردی که من نگرانشم داستان بازیه آهنگ های حماسی بازی رو هم که نگو
    من از همین الان ساعتم رو روی ۱۴ آذر کوک کردم

  • amir_frj گفت:

    منتظر این شاهکار هستیم،هر سه نسخه شاهکار بودن واقعا،ایت بازی تو سبک خودش تکه :inlove:

  • فرشاد گفت:

    جون عمو کریتوس عاشقتم کچل قصاب کلا وقتی این بازی رو بازی کنم تا حد امکان روی سخت ترین درجه بازی میکنم تا کشتن شخصیت ها و دشمنان طول بکشه کلا از کشت و کشتار خوشم میاد مثل گیرز چه حالی میده با اره برقی از وسط طرفو دو شقه میکنی سونی جان تو که مارو ترکوندی با این بازی های خفنت امسال اینم معرفی کن تیر خلاص رو بزن راحتمون کن عمو کریتوس منتظرتم سانتا دل بده کار عزیزم

  • Amir gamer گفت:

    شخصا از تجربه ریمیستر نسخه سه خیییییلی لذت بردم!
    با اینکه سبکه بازی قدیمی بود و حتی خوده بازی ماله پنج سال قبل بود اما وااااقعا گیمپلیش خیییلی عالی بود!
    ولی شخصا از نظرم ریمیستر خوبی نبود!فقط رزولوشنو برده بودن ۱۰۸۰!
    اما تصور یه gow اونم با گرافیکه نسله هشت واااااااااااااقعا لذت بخشه وای باور کنین الان دارم میلرزم! 😀
    امیدوارم توی psx امسال معرفی بشه و شاهد یه بازی با پایبند بودن به ریشه هاش و گرافیکه عالی و همچنین گیم پلی نسله هشت باشیم!
    یکی این عنوان برام خییییلی مورده انتظاره و دوس دارم معرفی بشه و یکی هم tlou 2
    این دو تا معرفی شن دیگه من ترکه تحصیل میکنمو فقط میشینم ۲۴ ساعت این دوتارو بازی میکنم!! :rotfl:

  • k1pcx گفت:

    باید توجه داشت که فعلا فروش ps4 در اوجه و با توجه به معرفی عناوین بسیار قوی فعلا احتمال عرضه این عنوان به این زودی ها منتفیه…چون سونی بسیار شرکت عاقلیه و نمیاد تا برگ برنده هاش رو یهو رو کنه…احتمال میدم معرفی این عنوان تا حداقل ۲ سال آینده طول بکشه هرچند جامعه گیمری همه آرزوی معرفی این عنوان رو دارند من جمله خودم!

  • Ni10God گفت:

    بهترین هک اند اسلش تاریخ :inlove:

  • Ken Levine گفت:

    چه احمقهایی بودن اونایی که گفتن ۳۱ دسامبر امسال GOW IV عرضه میشه!!مگه میشه بازی ای که هنوز نمایش و معرفی رسمی ای نداشته تو این فاصله زمانی عرضه بشه؟اونم زمانی که اندرو هاوس گفته بود برای کریسمس امسال عنوان انحصاری AAA ای در دست عرضه نداریم… مراسم ماه دسامبر باید منتظر حضور قدرتمند سانتامونیکا باشیم تا ببینیم پروژه بعدیشون خدای جنگ هست یا بازی ای دیگه

  • head of demon گفت:

    اونموقع ps3 گرفتم فقط به عشق این بازی(۱/۵سال بعد اومد،اون مدت با resistance1 و ninja gaidenگذروندیم )
    اصلا یه دنیا بود بازی واسم
    چند روز زودتر از عرضه جهانی هم بازی رو با قیمت ۱۸۰ تومان گرفتم و دقیق یادمه فروشنده گفت ۲ روز دیگه ۶۰ ۷۰ تومان میاد پایین ولی یه نه محکم گفتم 😀
    بشدت منتظر نسخه جدید این بازیم
    امیدوارم این ریمستر بازی تو این نسل زودتر تموم شه و بازی های جدید عرضه شن

  • خطر اسپویل :

    منتظرش هستم فقط آخرش زئوس کشت بعدش خودشو کشت بعدش کات سین سیاه شد دوباره به صحنه اومد کریتوس نبود ببینم تو چهار چی میشه؟

  • Son of Sparda گفت:

    این کریتوس باز میخواد زنده شه 😐

  • ufc2 گفت:

    یادش بخیر اولین باری که این بازیو بازی کردم توps2بود اخرشم یادم نیست چی شد ولی خیلی تولانی بود :-)) :-))

  • FASHIST. گفت:

    پلی استیشن سونی هم خدای کنسوله
    اینم ک خدای جنگه
    خلاصه جوپونته 😉

  • aghulampor گفت:

    بیاد GOW 4 .دوستان PS4 مون یه حال خفنی بکنن

  • Secret گفت:

    بازی خیلی قشنگیه از بچگیم تو ps2 دوست داشتم بازیشو اما یه سوال دارم اگر قرار باشه god of war 4 ساخته بشه چجوری میخوان شخصیت کریتوس رو داخلش قرار بدن ؟ چون توی god of war 3 کریتوس اخرش میمیره به نظر من دوتا راه دارن یا باید مثل god of war ascension گذشته ی کریتوس رو بسازن یا باید شخصیت جدیدی جای کریتوس بزارن البته از گاد اف وار ۱ تا الان کریتوس ده دفعه مرده و زنده شده اینم روش

    • Ken Levine گفت:

      اگر سکانس آخر بازی رو پس از اومدن نوشته ها و پایانش دیده باشی میبینی طوری بازی رو به پایان رسوندن که بازم با اطمینان نمیشه گفت کریتوس مرده و پایان شخصیت کریتوس خواهد بود،همونطور آنچارتد بدون نیتن دریک ممکن نیست گاد آف وار هم بدون کریتوس ممکن نیست،جذابیتی که شخصیت کریتوس به بازی داده انکار ناپذیره

  • Raver Raven گفت:

    به نظر من بهتر بود داستان کریتوس رو تو همون ۳ تموم میکردن و بعدش میرفتن سراغ یه شخصیت دیگه با خدایان دیگه مثلا خدایان مصر خیلی باحال میشه یا رم شایدم بره سراغ آتنا در کل بدحور منتظزشم که این بازی بیاد یه پلی ۴ هم تو اتاق من میاد

  • 20.MILAD گفت:

    وای ، عالیه خدا کنه تو psx معرفی بشه ، از سونی خیلی خوشم اومده ، قبلا فن ماکرو بودم و دوست داشتم xbox one بخرم ولی با این انحصاری ها و ضاحر زیبای کنوسول و دسته و قدرت سخت افزاری ps4 رو انتخاب کردم :laugh: :-*

  • Woodkid گفت:

    من که فقط دو شماره اولشو تونستم بازی کنم …

  • Sony_love گفت:

    عنوانی که پارسال کنسل شد یادتونه؟؟؟
    منجر به اخراج خیلی از کارکنان استودیو سانتا مونیکا شد.
    ولی مطمئن باشید پروژه نسخه جدید god of war کلید خورد،از
    اینکه نسخه جدید امسال عرضه بشه خیلی مضحکه که واضحه!!!
    حد اقل تا Playstation experience 2015 یه تریلر کوتاه معرفی میکنن و تریلر گیمپلی میره برای e3 2016
    ولی انصافا فکرشو بکنید کریتوس سراغ کیا میره عمهاش
    یا خالهاش؟؟؟ :laugh:
    ولی همین که نسخه god of war 3 ریمستر کردن برای نسل هشتم
    دقیقا نشانی برای نسخه ۴ بود وجود داره…
    عرضه بازی به نظر من میره برای سالی مالی سونی
    ۲۰۱۶_۲۰۱۷ بهترین زمان ممکن با اوج قدرت ps4 :rotfl:

  • Reza..GOW گفت:

    داستان کریتوس دیگه تموم شده سونی نباید داستان کریتوسو ادامه بده چون واقعا ضرر میده :idk: :idk: باید داستان خدایانه دیگه ای از مناطق دیگه جهان باشه 😀

  • T_R[ee]X گفت:

    یا علی. god of war 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!! اخ اخ معرفی کنن من سکته رو زدم 😐
    :pain: :pain:

به‌نام افتخار، برای افسانه‌ها:‬ ‎ ‎‫آیا God Of War 4 به پلی‌استیشن ۴ خواهد آمد؟‬‎ - گیمفا