مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا

مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد

Mehran
۰۰:۳۷ ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا

Ubisoft Montreal سازنده عنوان مورد انتظار Far Cry 3 در E3 امسال نمایشی با خشونت بسیار زیاد از عنوان Far Cry 3 را به نمایش گذاشت.

 

 

اقای تامپسون در گفتگو با سایت VG247 عنوان کرد:

 

خشونت را در بازی تا زمانی میشود توجیه کرد که دلیل درست و قانع کننده ای برای ان وجود داشته باشد. خشونت و ارزشهای هنری بازیها انقدر ها هم برای یکدیگر ناشناخته نیستند. موضوع اصلی این است که شما تا چه حد با بازیکننده ها صادقانه رفتار میکنید.

اهمیت ندادن به تعریف درست از خشونت در بازی اشتباهی است که هر بازی ممکن است آنرا مرتکب شود.

اینگونه است که ما گاهی اوقات میبینیم شخصیت اصلی بازی بدون دلیل افراد داخل بازی را میکشد.

شما باید این مساله را در نظر بگیرید که مراحل و ساختار بازی از بازیکننده درخواست انجام چه کاری را دارد.

اگر طوری بازی را نمایش دهید که بازیباز تصور کند با کشتن افراد جایزه بدست میاورد آن وقت است که اشتباهات شما در بازگو کردن داستان رو میشود.

او در پاسخ به سوال بعدی که خشونت در کجای داستان خوب میتواند جای بگیرد گفت:

اگر توسط بازیباز در بازی خشونتی ایجاد شود و کاراکترهای بازی نتوانند عکس العمل مناسبی نشان دهند انوقت است که ما با یک ضعف جدی در داستان بازی رو به رو میشویم. همان طور که قبلا هم اشاره کردم انگار اصل داستان را بر اساس کشتن نوشته باشیم. بازیباز باید در مورد کشتن یا نکشتن یا در مورد کارهای درست و غلط در بازی تصمیم بگیرد. در این مورد  بازی نمیتواند تصمیم بگیرد. ما شخصی را در بازی داریم که تا بحال کسی را نکشته ولی برای نجات جان خود و دوستانش مجبور به انجام این کار میشود. وقتی این مسائل را در نظر بگیرید متوجه میشوید که خشونت و کشتن در بازی نقش اساسی دارد. اگر اینگونه نبود ما تمام وقت در بازی شاهد ضعف در گیم پلی , بخش هنری و داستانی بودیم.

او در آخر افزود: داستان این بازی بیشتر از نقطه نظر کارهای بازیباز روایت میشود.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا
مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مارک تامپسون:خشونت را تا زمانی می شود توجیه کرد که دلیل قانع کننده ای برای آن وجود داشته باشد - گیمفا